Sari la conținut

Ulei in apa .. prima zi Si invers


Cezu
 Share

Postări Recomandate

Salutare ! Am un cbr 600 f2 si de cateva zile am cam sfeclit-o . Am mers intr-o dimineata pe traseul meu obisnuit . Opresc sa las ceva si cand sa plec , pun contactul si acul la temperatura aproape de rosu cu ventilatorul mergand. Iau contactul si cand ma uit sub motor o mare pata de ulei amestecat cu apa ( culoare cafea cu lapte ). Vine cineva si`mi spune ca a patit la fel si sa nu ma sperii ca`i un semering de la pompa de apa . Dau jos , schimb semeringul ulei vreo 2,5 litri in motor ( l-am dat jos sa vad in ce stare e ) si dau cateva ture ( ulei in apa din ce mi-au spus majoritatea cu siguranta nu era garnitura de chiuloasa ). Seara aceeasi problema iar cand dau iar uleiul jos din baie si el era de aceeasi culoare cafenie .

Din care ati patit asta .. ce sa fac? De ce sa ma apuc ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ! Am un cbr 600 f2 si de cateva zile am cam sfeclit-o . Am mers intr-o dimineata pe traseul meu obisnuit . Opresc sa las ceva si cand sa plec , pun contactul si acul la temperatura aproape de rosu cu ventilatorul mergand. Iau contactul si cand ma uit sub motor o mare pata de ulei amestecat cu apa ( culoare cafea cu lapte ). Vine cineva si`mi spune ca a patit la fel si sa nu ma sperii ca`i un semering de la pompa de apa . Dau jos , schimb semeringul ulei vreo 2,5 litri in motor ( l-am dat jos sa vad in ce stare e ) si dau cateva ture ( ulei in apa din ce mi-au spus majoritatea cu siguranta nu era garnitura de chiuloasa ). Seara aceeasi problema iar cand dau iar uleiul jos din baie si el era de aceeasi culoare cafenie .

Din care ati patit asta .. ce sa fac? De ce sa ma apuc ?

Eu am patit exact acelsi lucru, garnitura de chiuloasa dusa in 3 puncte, uleiul a intrat in apa si a iesit prin supraplin, dupa ce am schimbat garnitura am mai mers 15km si ala a fost, motor gripat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Garnitura de chiuloasa este arsa 100%,dar nu stiu de ce din moment ce nu ai fiert motorul.Nu mai merge asa cu ea pentru faci motoru praf..se uzeaza excesiv si nu merita....si eu am F2 si nu am nici un fel de problema cu el si are 57.000 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru sfaturi !

 

Mi`a atins unu motorul acum vreo o luna . A cazut pe stanga iar in mom impactului cu trotuarul s`a rupt capacul la pompa de apa. A curs apa , nu multa si`am zis ca o si din vas ori cine stie de unde o fi . Am mers de acolo 500 metri pana acasa si a 2-a zi cam 4 km pana la servici cand am vazut acul pe rosu aproape la temperatura . Cand dau carenele jos vad ca nu aveam apa`n motor. Asta cred eu ca a fost inceputul. Acum cu schimbarea antigelului si schimbarile astea de vreme ( mergeam zilnic cu el ) cred ca a pus capac chiuloasei .

Repet un lucru : Inainte sa schimb semeringul pompei de apa nu aveam si apa in ulei ci numai invers. De la schimbarea lui a inceput sa intre apa si`n baie . De saptamana asta intra`n service ... Doamne ajuta sa fie numai garnitura.

Merci inca o data !

 

 

P.s : Pentru care aveti de`a face cu ciocniri din astea minore la prima vedere verificati fiecare piesa ce ar fi putut avea contact cu solul . ( m.am bucurat ca ala mi`a platit carenele cap coada .. si uite bucuria " pompa de apa " ) :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru sfaturi !

 

Mi`a atins unu motorul acum vreo o luna . A cazut pe stanga iar in mom impactului cu trotuarul s`a rupt capacul la pompa de apa. A curs apa , nu multa si`am zis ca o si din vas ori cine stie de unde o fi . Am mers de acolo 500 metri pana acasa si a 2-a zi cam 4 km pana la servici cand am vazut acul pe rosu aproape la temperatura . Cand dau carenele jos vad ca nu aveam apa`n motor. Asta cred eu ca a fost inceputul. Acum cu schimbarea antigelului si schimbarile astea de vreme ( mergeam zilnic cu el ) cred ca a pus capac chiuloasei .

Repet un lucru : Inainte sa schimb semeringul pompei de apa nu aveam si apa in ulei ci numai invers. De la schimbarea lui a inceput sa intre apa si`n baie . De saptamana asta intra`n service ... Doamne ajuta sa fie numai garnitura.

Merci inca o data !

 

 

P.s : Pentru care aveti de`a face cu ciocniri din astea minore la prima vedere verificati fiecare piesa ce ar fi putut avea contact cu solul . ( m.am bucurat ca ala mi`a platit carenele cap coada .. si uite bucuria " pompa de apa " ) :D

 

Pai daca zici ca ai probleme cu pompa de apa,de ce nu o rezolvi prima data pe aceea, fiind mai simplu si pe urma treci la chiuloasa! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca zici ca ai probleme cu pompa de apa,de ce nu o rezolvi prima data pe aceea, fiind mai simplu si pe urma treci la chiuloasa! :D

Pai am facut asta . De cand am schimbat smeringul parca mai rau am facut . Cu capacul o rezolvasem de atunci ... am mai mers o luna cu motorul fara probleme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probabil ca ai deteriorat cumva semeringul sau semeringul nu are dimensiunea exacta cat e necesar.

Ultimul semering pe care l-am montat avea 2 gulere de alea care ating/etanseaza pe ax :D

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai am facut asta . De cand am schimbat smeringul parca mai rau am facut . Cu capacul o rezolvasem de atunci ... am mai mers o luna cu motorul fara probleme

Pai ca sa nu ai ai apa in baie schimbi presetupa de la pompa de apa nu semeringul!

 

In plus acum trebuie sa cureti foarte bine sistemul de racire de acel ulei si nu o sa fie asa usor...

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 10 months later...

Salutare ! Am un cbr 600 f2 si de cateva zile am cam sfeclit-o . Am mers intr-o dimineata pe traseul meu obisnuit . Opresc sa las ceva si cand sa plec , pun contactul si acul la temperatura aproape de rosu cu ventilatorul mergand. Iau contactul si cand ma uit sub motor o mare pata de ulei amestecat cu apa ( culoare cafea cu lapte ). Vine cineva si`mi spune ca a patit la fel si sa nu ma sperii ca`i un semering de la pompa de apa . Dau jos , schimb semeringul ulei vreo 2,5 litri in motor ( l-am dat jos sa vad in ce stare e ) si dau cateva ture ( ulei in apa din ce mi-au spus majoritatea cu siguranta nu era garnitura de chiuloasa ). Seara aceeasi problema iar cand dau iar uleiul jos din baie si el era de aceeasi culoare cafenie .

Din care ati patit asta .. ce sa fac? De ce sa ma apuc ?

Scuze pentru intarziere . M-am gandit ca poate cineva trece prin aceasta problema. Nu e chiuloasa / nu e pompa de apa ci GARNITURA DE TERMOFLOT. Se schimba ori se pune un silicon rezistent la temperatura. Vor fi apoi nevoie de vreo 4 schimburi de ulei si de apa pentru curatare si merge brici . Noroc ! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze pentru intarziere . M-am gandit ca poate cineva trece prin aceasta problema. Nu e chiuloasa / nu e pompa de apa ci GARNITURA DE TERMOFLOT. Se schimba ori se pune un silicon rezistent la temperatura. Vor fi apoi nevoie de vreo 4 schimburi de ulei si de apa pentru curatare si merge brici . Noroc ! :cheers:

 

Laudabil gestul tau. Multi gasesc rezolvarea problemelor lor dar uita sa mai dea pe topic sa spuna rezolvarea.

Cheers mate! :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze pentru intarziere . M-am gandit ca poate cineva trece prin aceasta problema. Nu e chiuloasa / nu e pompa de apa ci GARNITURA DE TERMOFLOT. Se schimba ori se pune un silicon rezistent la temperatura. Vor fi apoi nevoie de vreo 4 schimburi de ulei si de apa pentru curatare si merge brici . Noroc ! :cheers:

 

si acum e ok?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si acum e ok?

 

Am 7 mii sezonul acesta si merge perfect .

 

'chestia' din spatele filtrului de ulei prin care trece antigelul.....ajuta la racirea uleiului.

Asa e . Practic intre capacele alea de acolo sunt niste garnituri care la mine s`au copt ... in timp .. si mereu la temperaturi mari . simplu ca buna ziua

 

Are CBR-ul termoflot? Eu am avut probleme la un astra cu termoflotul, nu stiam ca si motoarele au.

Are are !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am 7 mii sezonul acesta si merge perfect .

 

 

Asa e . Practic intre capacele alea de acolo sunt niste garnituri care la mine s`au copt ... in timp .. si mereu la temperaturi mari . simplu ca buna ziua

 

 

Are are !

 

 

Si eu am patit tot asa , cu ulei in apa si era de la garniturile acelea de la termoflot, care nu costa mai mult de 50 de lei :)

 

Initial eram cacao jumate, crezand ca trebuie sa schimb chiuloasa..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am patit tot asa , cu ulei in apa si era de la garniturile acelea de la termoflot, care nu costa mai mult de 50 de lei :)

 

Initial eram cacao jumate, crezand ca trebuie sa schimb chiuloasa..

Eu deja comandasem garnitura de chiuloasa ( 250 lei aftermarket ) plus ca vorbisem si la dezmembrari de chiuloasa de nu-l mai vedeam functionabil fara . Amicul meu ce l`a reparat are un hornet din 2000-2001 si patit exact la fel ( practic e acelasi motor ) si a procedat exact la fel. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...
  • 1 month later...

imi poate spune careva care e garnitura de la termoflot din poza astaimage_7389_th.gif

Salutare, de cand am bagat antigel in instalatie il baga in ulei si nu stiu pe unde (inainte am avut doar apa si pe timpul iernii fara)

Pana sa pun antigel totoul a fost ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...