COObra Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Adevarat, nu am spus ca nu se putea cobori, tu sau altii ati facut-o, dar recunosc ca mi-a fost frica sa n-o scap nu a spus nimeni de la inceput, dar daca in loc sa virezi brusc dreapta pe panta abrupta, ai fi mers inainte, drumul cobora lin la dreapta tot pana acolo jos. dar, na...aflaram mai tarziu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu2403 Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Per total evenitmentul a fost interesant insa am fost la intalniri de motociclete si la concursuri de biciclete MULT mai bine organizate. Patania mea cu test-drive este urmatoarea: ma duc sa ma inscriu, cineva inainte mea vad ca se inscrie la doua serii, una avansati si una medie ca dificultate. Ok intreb daca pot si eu tot la doua, fata de acolo ma inscrie fara probleme la doua serii de test-drive. Acum vine partea interesanta, ma duc la cea de avansati putin cam timorat (zic sa vezi acum pe unde ma baga) ma gandeam sa nu scap mobra. Vin 3 oameni din 6 inscrisi si mergem spre motoare, acolo incepem sa ne dam printre jaloane cam 15 min in soare si caldura si cu ventilatoarele de la motor la maxim. Ne-am tot invartit printre jaloanele alea ceva timp. Dupa 25 min vad ca mai vin 6 oameni, zic in gandul meu asta o fi tura a 2a, cea pentru nivel mediu, insa unde e traseul pentru avansati, unde e padurea? Aveam o speranta macar sa ies cu cei din tura a 2a la care eram inscris. Cand vine la minea baiatul care facea test-drive sa imi zica ca gata sa ma dau jos de pe mobra ca a venit alta tura si trebuie sa predau motocicleta. Ii explic ce si cum si zice ca nu are ce sa faca e greseala fetelor ca nu trebuia sa ma inscrie la doua ture. Deci eu la tura de avansati ma dau ca dobitocul printre jaloane iar urmatorii de la tura medie ies in padure, normal ca m-am ofticat. Pana la urma m-a reprogramat si m-am dat si prin padure putin cu GS 1200 modelul nou, cu "led" cu ii spuneau unii. Mi-a lasat un gust amar, am stat in soare cu hainele de mobra, cu casca, manusi si nu stiau unii de altii. Organizare de kko. Concertul celor de la Robin and TB a fost foarte frumos desi au ramas putini sambata seara. Iar cu motoarele de test-drive cel mai mult sau dat tot cei din organizatori sau prietenii lor, nu prea am inteles, erau niste indivizi care s-au tot plimbat cu ele pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OpenPub Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 BMW Motorrad Romania deschide sezonul moto din acest an cu o petrecere organizata in primul weekend dupa Paste, 11-12 mai 2013, pe Circuitul de motocross Breghina de la Zarnesti (judetul Brasov). Evenimentul incepe sambata, la ora 11:00, si cuprinde demonstratii oferite de catre campionul mondial la stunt-riding Chris Pfeiffer, sesiuni de drive-test cu motociclete din gama BMW si Husqvarna, concursuri cu premii, concerte sustinute de trupele romanesti Robin and the Backstabbers si Moonlight Breakfast, o super surpriza denumita „90 ani in 90 secunde” si o parada a motociclistilor, totul garnisit cu mancare si bautura bavareza. Intrarea este libera ! Petrecerea BMW Motorrad de la Zarnesti se va derula dupa urmatorul program: Sambata, 11 mai 11:00 Deschidere eveniment 11:30-17:00 Drive test BMW Motorrad, modelele GS 17:00 Stunt-show Chris Pfeiffer 17:30 Moment special 19:30 Chris Pfeiffer show + sesiune autografe 20:15-21:15 Concert Robin and the Backstabbers 21:15-22:15 Tombola cu premii 22:15-23:15 Concert Moonlight Breakfast Concursuri cu premii Duminica, 12 mai 9:30-13:30 Drive test BMW Motorrad, modelele GS Concursuri cu premii 14:00 Sfarsitul evenimentului, cu parada motociclistilor (Zarnesti-Brasov) Va asteptam ! Super show! Chris Pfeiffer! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW Motorrad Postat Mai 17, 2013 Autor Share Postat Mai 17, 2013 Buna ziua, A trecut aproape o saptamana de la eveniment. Vreau sa va multumim tuturor celor care ati participat la acest eveniment, a insemnat foarte mult pentru noi. Este primul an in care am organizat, si in mod sigur vom face o traditie din asta. Voi raspunde la cateva dintre intrebari sau critici constructive: - motivul pentru care nu am udat drumul a fost acela de a evita/minimiza riscul de accidente, am facut o proba cu o zi inainte si tot praful acela fin se transforma intr-un noroi care ar fi incarcat rotile, si ar fi cauzat mari probleme pentru voi. - locatia a fost aleasa in centrul tarii, si Zarnesti a reprezentat o optiune foarte buna legata de testarea motocicletelor noastre in teren accidentat, cat si acela de a fi mai departe de asfalt, de incurcarea traficului, etc. logistic este o locatie excelenta. - Ioan Tara, nu este de nationalitate maghiara. Si daca ar fi fost, nu vedem care ar fi fost problema. Este campion la Romaniacs, clasa Expert Single, profesionist si roman get-beget, nascut la Sibiu. El este cel care va conduce trainingurile desfasurate in off-road. - Cabral, este motociclist de mult timp, si inca unul foarte bun. Un om de calitate si care a apreciat imediat invitatia de a participa la astfel de eveniment. - Faptul ca am avut asfalt la locatie, si ca proprietarul ne-a pus la dispozitie elicopterul personal pentru a putea desfasura momentul artistic de la inceput, se datoreaza strict bunavointei personale, a faptului ca este motociclist si a incurajarii unor astfel de evenimente. - La partea de drive-test, este adevarat, am avut cateva neclaritati in comunicare si organizare. In sensul in care pentru motocicletele BMW Group Romania(importator pentru masini BMW, MINI si motocicletele BMW), inscrierile le-am facut noi. Pentru Husqvarna, au fost facute de Automobile Bavaria(importator Husqvarna si dealer BMW). Vom reveni cu un chestionar online, in care va cerem parerea, sfaturile si orice altceva considerati voi ca trebuie spus legat de eveniment. A fost primul eveniment, suntem convinsi ca avem de invatat, si sigur cu ajutorul vostru anul urmator vom fi mult mai bine organizati. Un weekend bun, Ionut Batu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 17, 2013 Admin Share Postat Mai 17, 2013 Ionut, stai linistit, a iesit foarte bine, cu toate micile neajunsuri. Pacat ca multi au fost retinuti si nu au venit, lume a fost destul de putina. Macar daca ar putea fiecare importator sa faca o prezentare asa cum ati avut-o voi! Chiar astazi discutam cu un dealer Suzuki sa-i aduc la M.A.N cu mobre la drive test si mi-au spus ca pur si simplu Suzuki nu are bani de asa ceva! Din pacate lipsa banilor isi spune cuvantul pentru ca nimeni nu mai organizeaza nimic.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 Salutare, si eu sunt de acord cu @l.u.v. Nu are cum iesi perfect din prima, dar eforturile organizatorilor s-au vazut. Veti invata din mers, inclusiv pe baza feed-backului participantilor. Legat de numarul de participanti, cum spunea si @khk, eu cred ca ar trebui anuntat mai din timp si facut de vineri pana duminica, ca sa simti ca ai fost acolo. Chris a fost bun ca de obicei, pentru mine senzatia majora a fost la Garmisch cand a facut stunt pe K1600GT. @Ionut - te-am cautat in zona sambata dupa-amiaza sa ne cunoastem daca tot am comunicat atat anul trecut pe tema grupului la RT - no hard feelings, by the way. N-am apucat decat sa-l salut pe Emanuel in treacat, era ocupat. N-am apucat sa ma dau cu niciun motor, dar e exclusiv vina mea, am ajuns dupa ora 16 (ca ne-am intins la povesti vineri noaptea in BV) si am plecat pe inserat, dar m-am urcat pe tot ce am prins expus. Eu unul mai vin si la anu' si sun convins ca va fi si mai fain. Poate n-ar strica sa aduceti un stand de echipamente/casti, mai ales daca mergeti pe ideea de a face intalnirea de vineri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.