Sari la conținut

Sfaturi achizitie Busa vs ZZR


dark_2011
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 61
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator Ped O'Phile

da, o legenda ca e motocicleta, intr-adevar! in afara de honda greu gasesti o mizerie mai mare decat busa!

 

Sa caut pe forum sa-ti dau quote unde spuneai,la un moment dat, ca urmatoarea mobra o sa fie Hayabusa ?:)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, o legenda ca e motocicleta, intr-adevar! in afara de honda greu gasesti o mizerie mai mare decat busa!

mare om....solutzii asta!!!

cam care e mobra cu care te dai....??

 

 

Sa caut pe forum sa-ti dau quote unde spuneai,la un moment dat, ca urmatoarea mobra o sa fie Hayabusa ? :)))

da..vreau...ca eu n-am rabdare sa caut!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

K-ul este o mobra plina de tehnologie si atat. Ii lipseste cu desavarsire agresivitatea. Trage, dar nu se compara cu japonezele (Kawa-Suzi)

 

 

Electronica cat cuprinde. Singurul care ti-o recomanda este un BMW-ist inrait.

 

Honda este frumoasa si atat. are aceiasi problema ca si BMW-ul (probabil din cauza cardanului) Troncane, e greu de ghidat in curbe iar cei X cai sunt ascunsi bine, bini di tat.

 

Busa si ZZR-ul sunt 2 motoare hipersport supradimensionate.

 

Personal as alege Busa. E fun, mare(dar nu suficient de mare incat sa devina incomoda), f puternica si isi pastreaza o valoare ridicata in vederea unei revanzari.

 

Kawa este exotica. Nu am nimic impotriva ZZR-ului dar personal prefer Zx12-le asa ca ma abtin de la comentarii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MoederNuker

K-ul este o mobra plina de tehnologie si atat. Ii lipseste cu desavarsire agresivitatea. Trage, dar nu se compara cu japonezele (Kawa-Suzi)

hmm.. sa vedem .. toate sunt pline de electronica in 2013 dar K-u mai are si ceva mecanica din secolul asta...si e electronica testata pe k12 de 8 ani de zile, nu teste facute pe cumparatori

 

agresivitate? da, nu-i superbike, dar nici busa sau zx-14 nu sunt ...

 

ai mers cu k12 sau k13? pentru ca e o diferenta sesizabila de putere pe toata plaja de turatii

Singurul care ti-o recomanda este un BMW-ist inrait.

 

NO way, e singurul model de la bmw care imi place, e fix pe acelasi segment cu busa si zx14 ,e pacat sa nu-ti evaluezi toate optiunile inainte de a cumpara o motocicleta noua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu ZX14 nu m-am dat...M-am dat in schimb cu toate celelalte :) Pentru mine Busa rullz.

 

Faptul ca pot sa reglez suspensia din mers nu ma incanta f tare. Mai nou toate au ABS asa ca nici asta nu mai e calcaiul lui Achile.

 

Poate si datorita transmisiei pe cardan, atat BMW-ul cat si Honda se cer plimbate, nu forjate. De cate ori am incercat sa merg in forja am avut senzatia ca va trebui in urmatorii km sa sun ADAC-ul de pe marginea drumului. Clic,Poc,Bum...De senzatia "trage de sifonier" in curbe nu spun nimic.

 

Sa nu inteleaga cineva acum ca cele 2 sunt motoare pentru pensionari si incepatori, doar ca pe langa Busa (repet, nu am plimbat de coarne ZZR-ul) sunt amandoua pantaloni scurti. :)

 

Daca vrei o jucarie scumpa (si aici nu ma refer neaparat la achizitie),cele mai bune frane dintre toate, o jucarie care isi prezinta lista de optiuni asemeni unui seria 7, o jucarie pe care o prezinti vecinilor si prietenilor inaintea sotiei-prietenei (o sa coste mai mult :crack: ) atunci poti sa-ti iei linistit K-ul.

 

Daca vrei fun factor si un motor extrem de puternic capabil sa te faca sa ranjesti ca prostu in casca dupa o zi naspa la munca - Busa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da...avand in vedere ca sunt pareri diferite asupra caracterului sportiv al mobrelor,asupra confortului oferit de fiecare in parte,toate aceste opinii imi intaresc ideea de a face un drive test cu fiecare in parte,avand in vedere ca nu am bine definit ca pondere partea de confort-sportivitate-manevrabilitate iar in plan secund autonomie-revanzare in alegerea ce o voi face.Ideea este sa ma multumeasca ,cat timp sunt la conducerea ei.Ca va fi o iesire de 10-20 km intr-o zi sau poate o iesire planificata prin Europa care este putin probabila avand natura serviciului meu tot ce vreau de la ea este sa ma multumeasca.Si nici nu sunt ridicol sa caut mobra perfecta,adica sa fac 1000 km in 2 zile si cand termin calatoria sa zic:ma simt de parca parca am stat in scaun de mercedes clasa s cu suspensie pneumatica,a avut autonomie de diesel cu motor de 1,3,am parcurs distanta intr-un timp comparabil cu cel cu avionu.Sa fie la un minim de confort ,nu ca dupa cativa kn sa am spatele ,,facut praf'',dar si cand iam dat gaz sa ii simt agresivitatea.



*kn=km;

*iam=i-am

E ora de vina.

Editat de dark_2011
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers doar pe Busa si pe K1300R. Nu am avut placerea sa merg pe ZZR- asa ca ma bazez la fel ca tine doar pe review-urile de pe net privind acest model.

 

Un lucru e sigur, TOATE teste facute cu ultimul model de ZZR il plaseaza in fata Busei, dar TOATE. Inainte erau pareri si pareri,acum parerile sunt unanime.

Tehnologia pusa de Kawasaki si marirea cilindreei, plus corectarea unor aspecte cerute de utilizatori cum ar fi saua mai confortabila, redirectionarea caldurii date de motor si altele - il fac acum lider in toate testele.

Se pare ce merge si pe curbe mai bine decat vechea generatie, pentru ca inainte de 2012 cand era vorba de curbe se zicea ca Busa 2008-2012 e mai buna.

 

Am condus 2 Buse ,ambele modele dupa 2008. Una stock si una "lucrata". Ce stock nu mi-a placut dintr-un singur motiv, vibratiile motorului care se simteau in mansoane si scarite. Dupa 10 minute mi-a amortit mana. Lucru regasit apoi si in "review" -uri, da-i "2008 Hayabusa engine vibration" si o sa vezi cate teste mentioneaza asta.

Apoi am mers cu Busa lui Laur de pe forum, care e preparata de Geo Tng. Se pare ca schimbarea care face marea diferenta e la ambreiaj, se schimba ceva pe acolo si nu mai ai vibratiile de care vorbeam. Oricum, clar asta nu vibra deranjant.

Nu le-am condus destul pentru a-mi face o parere completa, dar cum bine spunea Octavius sunt niste sport-touringuri cu imense rezerve de putere. Mari,confortabile,puternice, cu consum decent.

NICIODATA nu vor putea tine pasul cu miare sau 600 pe curbe stranse daca sunt conduse de piloti de acelasi calibru. Pentru ca au peste 100kg in plus care se simt, cel mai tare pe franare, apoi si pe agilitate.

 

Ma dau acum cu o Honda 1100XX, pacat ca Honda nu a mai updatat acest model, o merita. Este din acelasi film ca greutate, e buna si pe curbe, ciclistica Honda se simte, dar ca putere nu se apropie de Busa. In schimb are probabil cel mai rafinat motor 4L pe care am mers, e ca o turbina, e foarte placut la touring.

 

Acum despre BMW K1300R, nu am condus S-ul pentru ca nu era disponibil. Apropos baieti, la noi la Bavaria se pot testa deja destul de multe modele, mergeti sa va faceti o parere.

K1300R este puternic pe plaja 0-150, apoi se pierde grav, probabil nici aerodinamica nu-l ajuta. Suspensiile alea minunate laudate de toti sunt "ciudate" pentru unul care a condus japoneze, adica furca fata nu se afunda, ai mai putin "feedback" asupra drumului.

Franele BMW sunt deja o legenda si pe buna dreptate, foarte puternice si perfect dozabile, DAR atentie la franele combinate. Nu mai detaliez ca nu mai am timp acum, mie nu-mi plac franele combinate.

 

Eu inca mai cochetez cu sportive, dar sunt constient ca la un moment dat ma voi afla in fata acestei alegeri, Busa sau ZZR.

 

Eu as lua ZZR-ul 2012 fara sa ma uit inapoi, chiar asa pe neprobate. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MoederNuker

daca tot esti in Anglia nu-i mai usor sa faci teste acolo?

 

iti mai zic una foarte frumoasa si mai sportiva decat toate de pana acum dar un pic mai "lesinata" la viteze f mari

Z1000SX

 

 

 

 

post-74625-0-00005900-1368009897_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca imi permite programul,chiar si inainte de a pleca in Anglia voi incerca sa le testez in tara,ma rog doar sa fie pe stoc disponobile pt test.Cat despre modelul mentionat de tine Nuker, inainte de a deschide acest topic a fost luat in calcul,dar nu voi detalia acum motivele pentru fiecare model in parte la care am renuntat .Mi-ar face cu ochiu mai mult fratele zx 10r decat acesta,cu toate ca au calitati diferite.La intoarcere din Anglia ,vom avea o escala de 2 zile la cumnatul meu stabilit in Germania,undeva la 30 km de Munchen.El mi-a sugerat ,daca in cazul in care comanda din Ro dureaza mai mult,o pot achizitiona de acolo de la dealeri.hmhm....asta ar insemna un extra time daca ma hotarasasc sa o aduc eu,dar o astfel de varianta nu mi-ar displace sa avem 1500 km de imprietenire.Ce mai de maine vor suna telefoanele.....Va salut !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am ramas la aceleasi variante,doar ca s-a adus in discutie acel z1000,iar eu am spus ca din punctul meu de vedere as considera mai flashy ca sa zic asa un zx10,asta daca ar fi sa aleg strict intre cele 2 modele(z1000 si zx10),dar revenind la subiect aceste 2 modele nu intra in optiunile mele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zx10 este complet alta mancare de peste!

Si ma cam sincer indoiesc ca poti face o plimbare de 1000 km pe un zx10 fara sa ai nevoie de minim 4 popasuri ptr. dezamorteala.

Singura menire a lui zx10 este sa rupa asfaltul !

 

Z1000 este complet altceva! Personal nu-mi place! Nu inseamna ca nu arata bine si ca n-ar fi bun.

Nu emana sportivitate, parerea mea!

Adica-i moto de pensionari! There I've said it! :tomato:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Era interesant de vazut intre ZZR1400 si Busa, ambele noi, care a "castigat". Indiferent de alegere, moto sau masina, "afacerea" tot paguboasa este...

din punctul tau de vedere colegule :)

dar nu are rost sa incepem si noi discutia nou vs second-hand :)

Editat de apriliacluj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am stat si am citit acest topic pagina cu pagina si tot nu inteleg cum de anumiti detinatori si nedetinatori de hayabusa inca o considera o motocicleta sport-touring, pe bune hai sa fim seriosi poate hypersport da poate si aici parerea mea, super sport in nici un caz ca este destul de mare si de grea mai ales pt circuit cu toate ca in ziua de azi un miar raport putere greutate este mult peste (stoc), cu toate ca DA este destul de capabila pt circuit . Chiar nu inteleg care parte a sport-touringului o vedeti ? Poate 85% sport si 15% touring si aici partea cu consumul ma refer la touring ca in rest .....

O motocicileta sport touring trebuie sa indeplineasca cele doua conditi 50% sport cu 50% touring sau macar pe acolo nu rapoartele neaparat egale...la hayabusa despre ce vreti sa vorbiti in raport de touring ?

-Suspensi ? eu unul zic nu!! destul de tari pt a face touring si se simt destul de bine(tari) atat pt pilot cat si pt pasager pe distante de mai bine de 500 km pe zi, deci inclinam mai mult catre sport, touring nu prea..

-Pozitie ? destul de in cap si la genearatia 1 si la generatia 2 mai ales pt pilot si destul de incomoda si pt pasager( picioarele prea sus)...aici nu mai vreau sa discut de distante (opririle lungi si dese cheia marilor "succesuri")

-Cric central ? (cei ala?) nici OEM nici aftermarket ! dar producatorul recomanda intretinerea la lant la 1000 Km cu toti stim bine ca mersul pe ploaie il reduce cu mult chiar si sub 500 de km, doar intr`o calatorie nu pleci cu standerul dupa tine nu ? poate de uns te mai descurci dar cu curatatul e jale ! daca va aduc aminte de cardan aici unde intretinerea este zero chiar spre -1 spuneti ca deja ma refer la clasa strict touring si ca deja sunt fitzos ! Dar...

-Accesorii Touring(laterale,topcase): sta binisor la capitolul afetrmarket dar nu putem compara cu motocicletele SPORT-TOURING care vin deja cu ele OEM contra cost ceea ce e drept...dar iesi mult mai bine cand cumperi motocicleta second !

 

Da si acum sa vb despre partea touring si anume consumul care orice motocicleta sport touring se invarte la ACELASI consum ca hayabusa, chiar si consum mai mic si aici depinde normal de cilindreie, autonomia este OK atata timp normal ca orice motociclelta care este folosita in regim de touring DOAR cum spunea un coleg ai o rezerva de putere si se vede doar pe depasiri indiferent de bagaje sau pasager ....

In rest care este partea touring a acestei motocilete poate ma ajuta si pe mine cineva sa o vad... ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sportul se face cu motociclete usoare,scurte,puternice,in sesiuni de cate 20 de minute sau max 45 de minute dupa care cazi lat pe jos din cauza efortului depus.

De aia 500KM pe zi cu o motocicleta grea,lunga si relativ confortabila chiar si cu prietena in spate inseamna touring.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...