Falkenberg Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 Nu o sa aibe niciodata 12 volti, cel putin nu o sa iti arate asta aparatul ... curentul ala oscileaza si din cauza asta aparatul o sa iti arate gen 8-9v cu fluctuatii. In mod normal ai un +12V permanent pe bobine, si CDI trage minus de la bobine spre masa scurt timp cand considera ca o sa fie nevoie de o scanteie. Nu cred ca la Honda e altfel. Acel 12V se poate masura foarte bine intre plus de bobina si - de baterie sau un punct masa de pe cadru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 In mod normal ai un +12V permanent pe bobine, si CDI trage minus de la bobine spre masa scurt timp cand considera ca o sa fie nevoie de o scanteie. Nu cred ca la Honda e altfel. Acel 12V se poate masura foarte bine intre plus de bobina si - de baterie sau un punct masa de pe cadru. Nu-i complet adevarat ce zici, exista doua feluri de aprinderi electronice, numai una dintre ele are bobina conectata permanent la 12V. In cel mai bun caz cred ca amesteci termenii, CDI cu TCI. 1. - aprindere capacitiva (CDI) - bobina de inductie are un capat conectat la masa si celalalt capat la CDI. 2. - aprindere inductiva (TCI) - bobina de inductie are un capat conectat la +12V si celalat capat la TCI. Nu stiu de care are aprindere are CBR-ul, dar daca este TCI este corect ce zici, un terminal al bobinei trebuie sa aiba 12V, in schimb daca are CDI lucrul asta nu-i adevarat. Tind sa cred ca are TCI ca majoritatea motoarelor cu 4cil de generatie mai noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 (editat) Asta nu stiam, intradevar. My bad. CBR F2 s-ar putea sa aibe TCI, nu? Stiu ca a mea are, si gsx-r 1100 veche are. Editat Mai 15, 2013 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 (editat) Mai mult ca sigur ca are TCI, deci aveai dreptate cu +12V permanent pe bobine oricum. De obicei motoretele cu 1 sau 2 cilindri au CDI, cele cu 4 au TCI, si cu cat e mai noua cu atat cu atat e mai sigur sa aiba TCI. Editat Mai 15, 2013 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 Incerc sa ma limitez la motoare vechi cand mai scriu ceva pe forum, tocmai ca sa evit sa spun prostii. Bine ca m-a iesit de data asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 cum poti cumpara un motor fara sa il pornesti sa auzi macar un pic motoru? Eu am cumparat un motor fara ca nici macar sa-l vad inainte, doar o poza care s-a dovedit a nu fi a motorului pe care l-am cumparat ci al unuia identic fara genti laterale, al meu a avut si genti. Saptamana trecuta am mai cumparat unul fara sa-l pornesc pt ca-i lipseau niste piese esentiale (ECU, injector etc.) Pana acum nu mi-am luat teapa, poate am avut noroc. Oricum teapa poti sa-ti iei f usor si cu un motor pe care l-ai pornit ,cu care ai mers si care ti s-a parut ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valeron Postat Mai 24, 2013 Autor Share Postat Mai 24, 2013 salutare TOATE PRBLEMELE REZOLVATE motorul a pornit si merge perfect doar cateva mici reglaje si este gata de drum va multumesc mult pt ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 Ce a fost pana la urma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valeron Postat Mai 30, 2013 Autor Share Postat Mai 30, 2013 cand am demontat-o am scos tot de pe ea. inclusiv semnalizarile spate....iar din aceasta cauza nu aveam scanteie am controlat tot ce se putea am invartit-o pe toate partile si nimic ...pana cand cineva mi-a spus sa montez tot inapoi si sa incerc si......BINGO avea scanteie si a pornit imediat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 ... those little details Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 cand am demontat-o am scos tot de pe ea. inclusiv semnalizarile spate....iar din aceasta cauza nu aveam scanteie am controlat tot ce se putea am invartit-o pe toate partile si nimic ...pana cand cineva mi-a spus sa montez tot inapoi si sa incerc si......BINGO avea scanteie si a pornit imediat sunt sigur ca a fost ceva contact imperfect/mufa neconectata/etc. dar sunt 100% sigur ca NU din cauza ca n-aveai conectate semnalizarile pe spate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 )))....si o sa reapara problema daca exista oxizi pe mufe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.