dinescudarioandrei Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 (editat) Salut tuturor ! Imi cer scuze pentru eventualele greseli pe care pot sa le fac. Mi-am cumparat un ducati monster 750 an 1998 din italia. Am schimbat la el urmatoarele : -schimb ulei+filtru -schimbat placute (spate) -schimbat bujiile -schimbat distributie -inlocuit fire cabluri (cele uzate) -schimbat lichid de frana (fata spate) -curatat rezervor si carburatoare Problema este ca nu gasesc un rulment intinzator de la cureau de distributie care a incepu sa "fluiere". De unde pot sa il cumpar ? Editat Mai 14, 2013 de dinescudarioandrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Deomnteaza-l si citeste codul scris pe rulment. Sau daca e vizibil asa, scrie te rog codul de pe rulment. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Pai tocmai ce ai scris ca ai schimbat distribuţia...Deja fluiera? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dinescudarioandrei Postat Mai 14, 2013 Autor Share Postat Mai 14, 2013 am schimbat decat cureaua de la distributie pentru ca nu am gasit rulmentu asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvik1313 Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Schimbul distributiei nu presupune si schimbul rolelor intinzatoare. Dar intradevar, ar fi trebuit ca mecanicul care a facut manopera sa sesizeze uzura acelei role. Gasesti la Andu daca esti din Bucuresti, Str. Preciziei nr. 34B, sector 6. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dinescudarioandrei Postat Mai 14, 2013 Autor Share Postat Mai 14, 2013 (editat) o sa desfac iar capacul maine si o sa scriu codul sunt din Curtea de Arges Editat Mai 14, 2013 de dinescudarioandrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlinS Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Toata lumea il lauda pe Andu...stie meserie sa nteleg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanlts Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Sau mai simplu, ca sa nu fie nevoie sa desfaci tot iar , descarci de pe ducati.com manualul de piese pentru modelul tau si cauti piesa , e cel mai simplu asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alinprd Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 Salut, motoreta a ramas pe mainile mele intre timp ptr ca proprietarul a plecat in Italia pe perioada verii. Am tot cautat rulmentul acela pe net dar nu se gaseste, si este cam necesar ptr ca fluiera destul de tare, stiti totusi vreun site unde l-am putea gasii? Intre timp am mai sesizat si ceva ciudat , functioneaza putin intrerupt, am schimbat bujiile din nou, filtru de aer, filtru de benzina. Am observat(cu bujiile scoase pe rand) ca in cilindrul de sus nu prea vine benzina, si compresia pare mai mica decat in cel de jos. Conductele sunt verificate, nu sunt ingatuite. Scanteie pare ca are pe ambele fise, doar ca la scoatere pe rand a fiecarei fise motorul isi schimba mersul mult mai mult la scoaterea fisei de jos decat a celei de sus(cand este mai recechiar se opreste de tot) Intrebare este acum: problema este din dereglarea carburatoarelor sau din compresie ? Ma gandesc ca o compresie slaba in cilindrul de sus nu trage suficienta benzina clapetele fiind actionate vacuumatic(din ce imi dau seama). Totusi compresia mi se pare buna, dar cu o diferenta cam mare intre cilindrii. Nu stiu ce sa ii mai fac, unde sa o duc...o reglare de carburatoare banuiesc ca este peste puterile si experienta mea Astept un raspuns, orice sfat este binevenit. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.