Jump to content

Suzuki GSX-R K7 - Problema indicator neutru cand motorul este cald


Recommended Posts

Salut,

 

De la inceputul acestui sezon am o problema la indicatorul de neutru. Dupa ce merg mai mult timp cu motorul, si bag in neutru, pe bord nu imi mai afiseaza nimic la Gear Indicator ( vitezometrul functioneaza ) si nici nu mi se aprinde Indicatorul verde N. Am observat ca de indata ce misc un pic de cric ( probabil de la Side Stand Switch ) isi revine si functioneaza.

Problema aceasta apare doar dupa ce merg ceva timp cu ea, daca o pornesc la rece, totul functioneaza bine. Este frustrant, pentru ca uneori nu pot porni motocicleta, desi ea este in neutru ( cu cricul lasat ).

Initial am crezut ca este de la Side Stand Switch, l-am inclocuit, insa degeaba. Am si dat cu spray de contacte.

 

Aceeasi problema am gasit-o si pe acest forum: http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=341872 insa nu a raspuns nimeni concret la intrebare.

 

Voua vi s-a intamplat asa ceva ? Aveti idee de la ce poate fi ? Cineva mi-a zis sa curat si indicatorul de la viteze .. ce parere aveti ?

 

Multumesc,

Alex

Edited by silver.alecs
Link to comment
Share on other sites

Am avut si eu aceeiasi problema la un Hornet din 98,exact la fel : la rece merea bine si la cald nu.M-am gandit la senzorul de neutral din cutie,cred ca asta e problema.

Link to comment
Share on other sites

dap.acela e senzorul neutral din cutie.asa am patit si eu la un gsxf din 2000.si nu cred ca merita sa desfaci cutia sa umblii la el pentru atata.singura problema era ca la cald numai poti porni motorul pe cric daca are si senzor la cric deoarece il vede in viteza.

Link to comment
Share on other sites

am avut aceeasi problema la cbr. senzorul e undeva in partea stanga jos langa cric. cand am schimbat uleiul l-am scos si i-am dat un pic de w5. de atunci nu mai am probleme. si al meu functiona pana cand se incalzea motorul si apoi murea.

Link to comment
Share on other sites

Am gasit raspunsul referitor la intrebarea mea. Probabil am sa postez o intrebare in cadrul threadului despre " Cum pot sa ajung la senzorul neutral " - in sensul "ce trebuie sa demontez".

 

Insa, legat despre thread:

 

Mi se pare foarte greu de urmarit un thread cu ~500 de reply-uri.

Nu s-ar putea face cate o categorie separata pentru fiecare model de motocicleta ? Ma refer la cele mai frecvente.

Edited by silver.alecs
Link to comment
Share on other sites

Ti-a fost lene sa citesti o pagina din linkul meu :nono: .la postul 9635 aveai o intrebare despre problema care o ai si tu.

Urmatoarea pagina este cu raspunsurile mele insotite si de imagini unde este si cum arat senzorul...

Dar na, este mai usor fara putina munca, din partea ta ..(tu cel interesat)

Mai ai spus ca ai citit si o gramada de posturi din site-uri straine si nu ai avut rezolvarea.....

 

Aici ai avut totul moca... :hug:

 

Cu respect TNG!

 

legat de categorii moto exista deja:

 

/index.php?/forum/6-motociclete-de-viteza/

Edited by tng
Link to comment
Share on other sites

Recunosc ca atunci cand am vazut atat de multe reply-uri m-am cam speriat :))

 

Thank you :10:

 

Ma voi ocupa weekendul acesta. Revin cu detalii.



Am curatat senzorul. Iata cateva imagini, poate ajuta si pe ceilalti.

Astept sa treaca ceva timp ca sa imi dau seama daca mai am probleme sau nu.

 

Aveti nevoie de un set the chei fixe si tubulare, inbusuri, spray pentru contacte electrice si putina rabdare.

Inainte sa ma apuc de treaba am facut cateva semne cu carioca neagra, sa pot pune la loc pisele.

 

post-64858-0-78358600-1369588899_thumb.jpg

 

post-64858-0-92095400-1369588905_thumb.jpg

 

post-64858-0-35300400-1369589171_thumb.jpg

 

post-64858-0-10918500-1369588917_thumb.jpg

 

post-64858-0-74873400-1369588922_thumb.jpg

 

post-64858-0-54214700-1369588942_thumb.jpg

 

post-64858-0-01042100-1369588957_thumb.jpg

 

Aici am aplicat spray-ul si am rotit de cateva ori de senzor.

 

post-64858-0-35675800-1369588934_thumb.jpg

 

Am montat totul la loc, iar acum astept rezultatele :D

Pot sa zic ca m-a ajutat si ea:

 

post-64858-0-30648200-1369589623_thumb.jpg

 

Edited by silver.alecs
Link to comment
Share on other sites

a avut cineva problema la un Bandit. nu e identic senzorul (la GSXR stiu ca transmite la ECU pe linga neutru si viteza in care esti). din cite stiu, problema a fost inauntrul senzorului dar poate ai noroc. e posibil sa afecteze si informatia de viteza selectata (care e folosita de ECU pt. avansul la aprindere). din pacate piesa noua e scumpa (din cite stiu).

Edited by CalinD
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...