marauder Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 (editat) De ceva vreme mi-am luat kitul de lant (pinion foaie lant) pt mobra mea (marauder de 800), si acum citeva zile am zis hai sa arunc un ochi sa vad ce presupune operatia. Si printre altele am dat jos pinionul vechi (care arata ca in poza) si plimband ochii cind la ala vechi cind la ala nou, am observat o mica mare diferenta, in sensul existentei unei "chestii" de cauciuc la cel vechi, si lipsa lui la cel nou. Intrebarea mea este urmatoarea: cumva "chestia" de cauciuc se demonteaza de pe cel vechi si se pune pe cel nou?! Parerea mea (poate buna poate gresita) este ca pinionul vechi este cel original, de la mama lui, si de asta are cauciucul,iar in cazul pinionului nou pur si simplu asa vine si se pune. Asa ca astept sfaturi legate de cauciucul lu' peste. Si inca o intrebare: la cum arata pinionul vechi, mai duce niste sute de km?! Editat Mai 21, 2013 de marauder Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 Eu nu am avut cauciuc pe pinion cand am schimbat kitul de lant. Cu siguranta pinionul vechi te mai duce, chiar un sezon as spune. Dar problema ta presupun ca nu este pinionul ci lantul. Daca este alungit neuniform, nu mai poate fi folosit. Daca tot desfaci sa schimbi sfatul meu ar fi sa inlocuiesti pinionul fata din kit, care are 15 dinti, cu un pinion cu 16 dinti. Te costa vreao 40 lei. Vei avea ture mai putine la aceeasi viteza, in treapta a 5 a. Si consumul va scadea putin. Si musai un ungator automat. Eu mi-am facut si nu mai spal lantul decat o data pe an, toamna cand o bag la iernat. Daca vrei detalii ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 Chestia din cauciuc, daca este pe ambele parti, ar putea fi un cuplaj elastic. Te mai duce, cu pretul compromiterii lantului nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 Cu pinionul stoc, cu tamponul de cauciuc, lantul e mai putin zgomotos dar nu cu mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marauder Postat Mai 21, 2013 Autor Share Postat Mai 21, 2013 Da, e pe ambele parti cauciucul...nu cred ca e vorba de cuplaj, cel mai probabil e cum a spus Cesar, e legat de zgomot, il mai atenueaza putin. Cat despre compromiterea lantului nou, nu il pun...ori schimb tot kitul, ori il mai folosesc asa..nu bag nou cu vechi. Mersi de info Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leloy Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 (editat) Deja pinionul vechi are urme de inconvoiere, dupa cum se vede in foto, , si parca si-a format un "sens' , de la uzura. Probabil cum au recomandat si posturile anterioare, , sa rulezi cu lantul vechi ar mai merge, insa deja cand e vechi,,,,mie mi s-a rupt lantul la Kawasaki ZXR 750, insa am avut noroc, , fiind in localitate si nu aveam viteza prea mare, dar mi-a blocat efectiv spatele . Simptomatica a uzurii lantului , sau a componentelor acestui kit, se simte la viteze ridicate, comportandu-se avand in regim de sarcina un rulaj cadentat, sincopat. Atentie mare !!!!. Editat Mai 21, 2013 de leloy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.