Sari la conținut

pinion kit lant vz800 marauder


Postări Recomandate

post-2998-0-00260400-1369132337_thumb.jpgpost-2998-0-94352500-1369132350_thumb.jpgDe ceva vreme mi-am luat kitul de lant (pinion foaie lant) pt mobra mea (marauder de 800), si acum citeva zile am zis hai sa arunc un ochi sa vad ce presupune operatia.

Si printre altele am dat jos pinionul vechi (care arata ca in poza) si plimband ochii cind la ala vechi cind la ala nou, am observat o mica mare diferenta, in sensul existentei unei "chestii" de cauciuc la cel vechi, si lipsa lui la cel nou.

Intrebarea mea este urmatoarea: cumva "chestia" de cauciuc se demonteaza de pe cel vechi si se pune pe cel nou?!

Parerea mea (poate buna poate gresita) este ca pinionul vechi este cel original, de la mama lui, si de asta are cauciucul,iar in cazul pinionului nou pur si simplu asa vine si se pune.

Asa ca astept sfaturi legate de cauciucul lu' peste.

 

Si inca o intrebare: la cum arata pinionul vechi, mai duce niste sute de km?!

Editat de marauder
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am avut cauciuc pe pinion cand am schimbat kitul de lant.

 

Cu siguranta pinionul vechi te mai duce, chiar un sezon as spune. Dar problema ta presupun ca nu este pinionul ci lantul. Daca este alungit neuniform, nu mai poate fi folosit.

 

Daca tot desfaci sa schimbi sfatul meu ar fi sa inlocuiesti pinionul fata din kit, care are 15 dinti, cu un pinion cu 16 dinti. Te costa vreao 40 lei. Vei avea ture mai putine la aceeasi viteza, in treapta a 5 a. Si consumul va scadea putin.

 

Si musai un ungator automat. Eu mi-am facut si nu mai spal lantul decat o data pe an, toamna cand o bag la iernat. Daca vrei detalii ......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, e pe ambele parti cauciucul...nu cred ca e vorba de cuplaj, cel mai probabil e cum a spus Cesar, e legat de zgomot, il mai atenueaza putin.

Cat despre compromiterea lantului nou, nu il pun...ori schimb tot kitul, ori il mai folosesc asa..nu bag nou cu vechi.

Mersi de info

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deja pinionul vechi are urme de inconvoiere, dupa cum se vede in foto, , si parca si-a format un "sens' , de la uzura. Probabil cum au recomandat si posturile anterioare, , sa rulezi cu lantul vechi ar mai merge, insa deja cand e vechi,,,,mie mi s-a rupt lantul la Kawasaki ZXR 750, insa am avut noroc, , fiind in localitate si nu aveam viteza prea mare, dar mi-a blocat efectiv spatele . Simptomatica a uzurii lantului , sau a componentelor acestui kit, se simte la viteze ridicate, comportandu-se avand in regim de sarcina un rulaj cadentat, sincopat. Atentie mare !!!!.

Editat de leloy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...