Sari la conținut

Probleme relanti , moare motorul


Postări Recomandate

  • 2 weeks later...

Salut , azi dupa un drum dus - intors bucuresti lehliu , si cateva sate putin prafuite am ajuns inapoi la bucuresti si cu 1 km inainte de casa cand am oprit la semafor mi-a murit motorul , acuma porneste numai daca ii dau gaz si daca apas ambreiajul sau e pe neutru fara sa dau gaz moare . bujiile sunt schimbate ( doar 500 km ).

 

Motor Yamaha R6 2003 -2005 model - de precizat ca am scos filtru de aer am pornito fara filtru de aer si am lasato pana in 100 de grade si nu a murit , i-am pus filtru de aer inapoi intr-e 60-70 de grade nu a facut nimica si dupa ce sa ridicat temperatura a inceput usor sa scada relantiu si sa moara.

 

Bun acum ideea este urmatoarea poate multii dintr-e voi imi vor spune ca deja mi-am dat raspunsul la intrebarea mea , dar este posibil sa aiba si o alta problema in afara de filtru de aer ?

Am mai observat cand pun faza lunga si semnalu si o incarc moare mai repede !

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Am mai observat cand pun faza lunga si semnalu si o incarc moare mai repede !" verifica si tensiunea pe baterie vezi daca e ok, s-ar putea sa nu-ti incarce cum trebuie decat la turatii mari si la ralanti sau turatii joase sa mearga doar cat tine bateria(fara releu)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie sa sincronizezi throtle body urile la un service... porneste moto ,las-o sa se incalzeasca si incearca sa-ti reglezi relantiul. cand e rece si tragi ambr iti moare motoru ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corpuri injectoare murdare, nesincronizate. Filtru de aer colmatat. Benzina proasta/rezervor murdar. Baterie descarcata/incarcare defectuoasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie sa sincronizezi throtle body urile la un service... porneste moto ,las-o sa se incalzeasca si incearca sa-ti reglezi relantiul. cand e rece si tragi ambr iti moare motoru ?

nu moare motorul , de 8 ore am problema asta , astazi o sa ma duc sa iau un filtru de aer nou sa il montez sa vad daca mai face figura asta , cu filtru de aer scos nu a murit motorul si nici nu a dat semne ca ar vrea sa moara chiar dupa ce a intrat si ventilatorul . acuma sa vedem va tin la curent cu problema , poate mai gaseste si alt nefericit ca mine topicu si stie ce are de facut .

 

am schimbat si filtrul de aer , se pare ca nu asta este problema , ce am observat ca motorul la cald moare dupa ce trece de 70 de grade !!!

alte sfaturi ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.Scoate epuratorul si vezi daca se mai intampla fenomenul

2.Verifica bobinele de inductie...sunt probleme cu ele la r6 si r1

Cand se incalzesc fac probleme,au intreruperi in bobinaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am verificat astazi instalatia electrica nu are nici o problema , maine vin fisele de bujie toate 4 se vor inlocui sa vedem daca se rezolva problema , daca nu, urmatoare operatiunea va fi test pe pc al motorului si al senzorilor !



sa rezolvat , cred :)) am golit rezervorul am pus 15 l omv 100 , + o sticluta de la petrom de aditivi pentru curatarea injectoarelor si valvelor costa undeva la 28 lei , nu a a mai facut figuri , o sa o tin in teste cateva zile si va spun raspunsul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am patit chestia asta de curand cu 2 motociclete: alimentat la Mol si nici una nu statea la ralanti cand se incalzea motorul.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici nu mai stiu de unde sa pun benzina sincer ! bataie de joc daca constat ca nu mai face figuri o sa trimit protectia consumatorilor la petromu de unde alimentez sa verifice ce cifra octanica au jegosii , ca deja m-a costat o gramada de banii toata investigatia si piesele cumparate degeaba , oricum mare grija de unde alimentati ca o sa va doara capul ca sa depistati o problema de genu , pentru ca fiecare isi da cu parerea la ce problema are eu le-am luat pe rand si abia astazi am vazut pe un forum din afara un baiat care a rezolvat problema care o aveam chiar identica cu a mea cu un aditiv de curatare a motorului , injectoarelor, valvelor ,si al ruginei + apa .... acuma a inceput ploaia nu am apucat decat sa il incing 20-25 minute pe afara dar de obicei dupa 10 min il apuca nebunia cand se incalzea .... sper sa se rezolve ,,, va tin la curent poate mai intampina cineva problema mea si are de unde sa culeaga niste informatii , pentru ca pe forumul asta majoritatea isi dau cu parerea la sectiunea accidente .



mdea nici cu aditivi nu a mers, dar a mers cu inlocuirea la toate fisele de bujie ! acum merge perfect ....

Editat de yusuf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca undeva este o mica confuzie.

R6 2003/2005 cum ai spus nu are FISE de bujie.Are bobine individuale pe fiecare cilindru.

Daca ai schimbat acele bobine si s-a rezolvat, este ceea ce ti-am spus in primul post al meu.

Asta legat de cine isi mai da cu parerea pe aici....asa cum spui tu...

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi-ti de treaba cu protectia consumatorilor.....la carburanti.

lucrez intr-un domeniu unde un injector de motorina ajunge si la 900 de euro/bucata, si au picat cu motorina de la rafinarie, tinuta in cisternele lor, cu filtre, etc, asa de buna era. Si sunt oamnei cu bani care nu au ce face, decat sa le schimbe si sa se roage ca nu mai pica iar, ca de la producatorul de combustibil nu vor vedea nici un cent, vreodata. Garantie pe pompe si injectoare nu mai da nici un producator, oricare ar fi el, chiar daca sunt noi.

nici nu mai stiu de unde sa pun benzina sincer ! bataie de joc daca constat ca nu mai face figuri o sa trimit protectia consumatorilor la petromu de unde alimentez sa verifice ce cifra octanica au jegosii , ca deja m-a costat o gramada de banii toata investigatia si piesele cumparate degeaba , oricum mare grija de unde alimentati ca o sa va doara capul ca sa depistati o problema de genu , pentru ca fiecare isi da cu parerea la ce problema are eu le-am luat pe rand si abia astazi am vazut pe un forum din afara un baiat care a rezolvat problema care o aveam chiar identica cu a mea cu un aditiv de curatare a motorului , injectoarelor, valvelor ,si al ruginei + apa .... acuma a inceput ploaia nu am apucat decat sa il incing 20-25 minute pe afara dar de obicei dupa 10 min il apuca nebunia cand se incalzea .... sper sa se rezolve ,,, va tin la curent poate mai intampina cineva problema mea si are de unde sa culeaga niste informatii , pentru ca pe forumul asta majoritatea isi dau cu parerea la sectiunea accidente .



mdea nici cu aditivi nu a mers, dar a mers cu inlocuirea la toate fisele de bujie ! acum merge perfect ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 years later...

Buna ziua!

Am și eu o întrebare sunt deținător de Yamaha r6 2000 și am unele problema in turație dar nu tot timpul între 6000rp, și 7500rp nu se mai accelerează normal urca foarte greu cum trece de 7500rp se accelerează normal și cate o data face și figuri la relantii se oprește!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...