Tom Cat Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 Poate pur si simplu o bujie nu lucreaza cum trebuie? Poti folosi o bujie de rezerva si incerci pe rand bujiile montate, inlocuind una cate una. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yusuf Postat Mai 28, 2013 Autor Share Postat Mai 28, 2013 Salut , azi dupa un drum dus - intors bucuresti lehliu , si cateva sate putin prafuite am ajuns inapoi la bucuresti si cu 1 km inainte de casa cand am oprit la semafor mi-a murit motorul , acuma porneste numai daca ii dau gaz si daca apas ambreiajul sau e pe neutru fara sa dau gaz moare . bujiile sunt schimbate ( doar 500 km ). Motor Yamaha R6 2003 -2005 model - de precizat ca am scos filtru de aer am pornito fara filtru de aer si am lasato pana in 100 de grade si nu a murit , i-am pus filtru de aer inapoi intr-e 60-70 de grade nu a facut nimica si dupa ce sa ridicat temperatura a inceput usor sa scada relantiu si sa moara. Bun acum ideea este urmatoarea poate multii dintr-e voi imi vor spune ca deja mi-am dat raspunsul la intrebarea mea , dar este posibil sa aiba si o alta problema in afara de filtru de aer ? Am mai observat cand pun faza lunga si semnalu si o incarc moare mai repede ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan_wsc Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 "Am mai observat cand pun faza lunga si semnalu si o incarc moare mai repede !" verifica si tensiunea pe baterie vezi daca e ok, s-ar putea sa nu-ti incarce cum trebuie decat la turatii mari si la ralanti sau turatii joase sa mearga doar cat tine bateria(fara releu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 trebuie sa sincronizezi throtle body urile la un service... porneste moto ,las-o sa se incalzeasca si incearca sa-ti reglezi relantiul. cand e rece si tragi ambr iti moare motoru ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 Corpuri injectoare murdare, nesincronizate. Filtru de aer colmatat. Benzina proasta/rezervor murdar. Baterie descarcata/incarcare defectuoasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yusuf Postat Mai 29, 2013 Autor Share Postat Mai 29, 2013 trebuie sa sincronizezi throtle body urile la un service... porneste moto ,las-o sa se incalzeasca si incearca sa-ti reglezi relantiul. cand e rece si tragi ambr iti moare motoru ? nu moare motorul , de 8 ore am problema asta , astazi o sa ma duc sa iau un filtru de aer nou sa il montez sa vad daca mai face figura asta , cu filtru de aer scos nu a murit motorul si nici nu a dat semne ca ar vrea sa moara chiar dupa ce a intrat si ventilatorul . acuma sa vedem va tin la curent cu problema , poate mai gaseste si alt nefericit ca mine topicu si stie ce are de facut . am schimbat si filtrul de aer , se pare ca nu asta este problema , ce am observat ca motorul la cald moare dupa ce trece de 70 de grade !!! alte sfaturi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 1.Scoate epuratorul si vezi daca se mai intampla fenomenul 2.Verifica bobinele de inductie...sunt probleme cu ele la r6 si r1 Cand se incalzesc fac probleme,au intreruperi in bobinaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yusuf Postat Mai 30, 2013 Autor Share Postat Mai 30, 2013 am verificat astazi instalatia electrica nu are nici o problema , maine vin fisele de bujie toate 4 se vor inlocui sa vedem daca se rezolva problema , daca nu, urmatoare operatiunea va fi test pe pc al motorului si al senzorilor ! sa rezolvat , cred ) am golit rezervorul am pus 15 l omv 100 , + o sticluta de la petrom de aditivi pentru curatarea injectoarelor si valvelor costa undeva la 28 lei , nu a a mai facut figuri , o sa o tin in teste cateva zile si va spun raspunsul ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Am patit chestia asta de curand cu 2 motociclete: alimentat la Mol si nici una nu statea la ralanti cand se incalzea motorul..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yusuf Postat Iunie 1, 2013 Autor Share Postat Iunie 1, 2013 (editat) nici nu mai stiu de unde sa pun benzina sincer ! bataie de joc daca constat ca nu mai face figuri o sa trimit protectia consumatorilor la petromu de unde alimentez sa verifice ce cifra octanica au jegosii , ca deja m-a costat o gramada de banii toata investigatia si piesele cumparate degeaba , oricum mare grija de unde alimentati ca o sa va doara capul ca sa depistati o problema de genu , pentru ca fiecare isi da cu parerea la ce problema are eu le-am luat pe rand si abia astazi am vazut pe un forum din afara un baiat care a rezolvat problema care o aveam chiar identica cu a mea cu un aditiv de curatare a motorului , injectoarelor, valvelor ,si al ruginei + apa .... acuma a inceput ploaia nu am apucat decat sa il incing 20-25 minute pe afara dar de obicei dupa 10 min il apuca nebunia cand se incalzea .... sper sa se rezolve ,,, va tin la curent poate mai intampina cineva problema mea si are de unde sa culeaga niste informatii , pentru ca pe forumul asta majoritatea isi dau cu parerea la sectiunea accidente . mdea nici cu aditivi nu a mers, dar a mers cu inlocuirea la toate fisele de bujie ! acum merge perfect .... Editat Mai 30, 2013 de yusuf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 1, 2013 Share Postat Iunie 1, 2013 (editat) Cred ca undeva este o mica confuzie. R6 2003/2005 cum ai spus nu are FISE de bujie.Are bobine individuale pe fiecare cilindru. Daca ai schimbat acele bobine si s-a rezolvat, este ceea ce ti-am spus in primul post al meu. Asta legat de cine isi mai da cu parerea pe aici....asa cum spui tu... Editat Iunie 1, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yusuf Postat Iunie 1, 2013 Autor Share Postat Iunie 1, 2013 da merge ca uns ,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iunie 2, 2013 Share Postat Iunie 2, 2013 vezi-ti de treaba cu protectia consumatorilor.....la carburanti. lucrez intr-un domeniu unde un injector de motorina ajunge si la 900 de euro/bucata, si au picat cu motorina de la rafinarie, tinuta in cisternele lor, cu filtre, etc, asa de buna era. Si sunt oamnei cu bani care nu au ce face, decat sa le schimbe si sa se roage ca nu mai pica iar, ca de la producatorul de combustibil nu vor vedea nici un cent, vreodata. Garantie pe pompe si injectoare nu mai da nici un producator, oricare ar fi el, chiar daca sunt noi. nici nu mai stiu de unde sa pun benzina sincer ! bataie de joc daca constat ca nu mai face figuri o sa trimit protectia consumatorilor la petromu de unde alimentez sa verifice ce cifra octanica au jegosii , ca deja m-a costat o gramada de banii toata investigatia si piesele cumparate degeaba , oricum mare grija de unde alimentati ca o sa va doara capul ca sa depistati o problema de genu , pentru ca fiecare isi da cu parerea la ce problema are eu le-am luat pe rand si abia astazi am vazut pe un forum din afara un baiat care a rezolvat problema care o aveam chiar identica cu a mea cu un aditiv de curatare a motorului , injectoarelor, valvelor ,si al ruginei + apa .... acuma a inceput ploaia nu am apucat decat sa il incing 20-25 minute pe afara dar de obicei dupa 10 min il apuca nebunia cand se incalzea .... sper sa se rezolve ,,, va tin la curent poate mai intampina cineva problema mea si are de unde sa culeaga niste informatii , pentru ca pe forumul asta majoritatea isi dau cu parerea la sectiunea accidente . mdea nici cu aditivi nu a mers, dar a mers cu inlocuirea la toate fisele de bujie ! acum merge perfect .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionuț manica Postat Iulie 21, 2019 Share Postat Iulie 21, 2019 Buna ziua! Am și eu o întrebare sunt deținător de Yamaha r6 2000 și am unele problema in turație dar nu tot timpul între 6000rp, și 7500rp nu se mai accelerează normal urca foarte greu cum trece de 7500rp se accelerează normal și cate o data face și figuri la relantii se oprește!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.