Vizitator StillJohn Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 Salut. Am o mica problema si nu imi dau seama de la ce ar fi. Am achizitinat o motocicleta de la first bike si in prezent are 3700 km (5 trepte de viteza carburatie), dupa schimbul de ulei original de aceasi serie 10W 40 facut in primii 500 km am observat ca a inceput sa faca din ce in ce mai des si in prezent in fiecare zi. Dimineata cand este rece, o pornesc si cu ambreiajul debraiat in momentul cand selectez viteza (indiferent ca este 1 sau 2) se invarte roata (tin sa mentionez ca o pornesc pe cricul central) daca este pe roti si bag in viteza smuceste. Daca o las sa se incalzeasca, la fel face. Daca nu o pornesc si este rece (dimineata) debraiez si bag in a 1-a, trebuie sa o imping ca sa se "dezlipeasca" discul de ambreiaj de placa de presiune. Tin sa mentionez ca sunt incepator dar ma pricep destul de bine la mecanica auto (hobby). Dupa ce fac cele 2 operatiuni, bineinteles ca la alegere ori o pornesc si smuceste ori o bag la rece in viteza si o imping. Am schimbat 3-4 firme de ulei si la fel face. Un sfat ceva, a-ti intalnit asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator StillJohn Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 (editat) Salut. Am o mica problema si nu imi dau seama de la ce ar fi. Am achizitinat o motocicleta de la first bike si in prezent are 3700 km (5 trepte de viteza carburatie), dupa schimbul de ulei original de aceasi serie 10W 40 facut in primii 500 km am observat ca a inceput sa faca din ce in ce mai des si in prezent in fiecare zi. Dimineata cand este rece, o pornesc si cu ambreiajul debraiat in momentul cand selectez viteza (indiferent ca este 1 sau 2) se invarte roata (tin sa mentionez ca o pornesc pe cricul central) daca este pe roti si bag in viteza smuceste. Daca o las sa se incalzeasca, la fel face. Daca nu o pornesc si este rece (dimineata) debraiez si bag in a 1-a, trebuie sa o imping ca sa se "dezlipeasca" discul de ambreiaj de placa de presiune. Tin sa mentionez ca sunt incepator dar ma pricep destul de bine la mecanica auto (hobby). Dupa ce fac cele 2 operatiuni, bineinteles ca la alegere ori o pornesc si smuceste ori o bag la rece in viteza si o imping nu mai are problema asta, dispare, nu mai face asa, intra frumos si normal in viteza. Am schimbat 3-4 firme de ulei si la fel face. Un sfat ceva, a-ti intalnit asa ceva? Editat Iunie 8, 2013 de StillJohn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaimike Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 (editat) app la moto nu este ca la masina cu placa si disc de ambreiaj este ambreiaj multidisc in ulei posibil sa fie cablul slab sau sa te agate undeva in interior parerea mea Editat Iunie 8, 2013 de mihaimike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyena986 Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 mai strange cablul de ambreiaj... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaimike Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 si punei ulei de moto in caz ca nu ai facut asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator StillJohn Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 da am pus ulei de moto si da am gresit este multidisc umed. sa incerc cu strangerea cablului de ambreiaj desi nu are nici un efect doar ii selecteaza unde sa debraieze pe cursa manetei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator StillJohn Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 (editat) a si l-am desfacut si nu are nimic stricat vizibil sau sa fi agatat pe undeva. Editat Iunie 8, 2013 de StillJohn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator StillJohn Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 cum sterg topicul asta ca am dat dublu click din greseala si vad ca am postat de 2 ori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaimike Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 daca este cablul slab nu debraiaza de tot si este posibil sa aiba simtomele descrise de tn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator StillJohn Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 Am luat motul, sa ii fac schimbul la 4000km sa vad cum se comporta. Cursa este tocmai sus, mai sus de atat nu am cum pt ca nu o sa imi mai cupleze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaimike Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 app la orice motocicleta se simte o zmucitura cand bagi a 1 a acum nu pot sa mi dau seama cat de tare e la tn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator StillJohn Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 Foarte tare. Daca nu pun frana imi pleaca cativa zeci de cm in fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator StillJohn Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 Dupa zmucitura nu are nimic imi intra normal fara nici o bubuitura croncaneala sau cum vreti voi sa ii ziceti . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyena986 Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 da pe liber iese usor cand e motorul pornit ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator StillJohn Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 Da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 Din ce am citit eu ,ar fi normal in circumstantele date ca roata din spate sa se roteasca .Aici intervine si vascovitatea uleiului ,care cica formeaza o pelicula pe placute iar cu roata spate in aer are efectul ambreiajul-ui cuplat.O fi asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator StillJohn Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 (editat) Ca sa fiu mai explicit "se invarte roata" Este pe cricul central, ambreiajul debraiat, contact, pornit motor (roata sta), bagat in a 1-a roata se roteste cu ambreiajul debraiat in continuare,deci tot timpul asta este debraiat, pun frana pe spate si se opreste motorul dar ca sa nu se opresca il accelerez si se dezlipesc discurile dupa operatiune, roata se opreste si motorul functioneaza. pe urma intra si iese din viteza fara sa se mai roteasca roata. Editat Iunie 8, 2013 de StillJohn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 motocicletele avute de mine - aprilia af1 , cagiva freccia , kawasaki zx6r , faceau la fel .. este normal sa 'smuceasca' un pic cand cuplezi viteza I , la motocicletele de generatie relativ noua . acum , nu stiu cat de tare face la tine .. e posibil sa fie si din reglajul cablului de ambreaj ,cum a mai zis cineva aici tin minte ca freccia parca , abia reuseam sa dau cu spatele daca era in vitez I , cu ambreajul apasat. Am mai intins cablul , si a trecut in limite normale ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator StillJohn Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 (editat) Voi trebuie sa intelegeti ca dupa ce se intampla toate astea motocicleta functioneaza in parametrii normali, cupleaza normal nu se invarte roata cand este bagata a 1-a pe cricul central, cupleaza si decupleaza bine ambreiaju. Am scris mai sus am cunostinte destul de multe de mecanica. Cablul este reglat bine si sufa este in regula. Moto este NOUA are 3 luni. Scuze dar deja disper ca nu reusesc sa ii dau de cap, ma chinui de 2 luni cu ea, pe mine nu ma deranjeaza dar nu este normal sa se intample asa. Editat Iunie 8, 2013 de StillJohn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator StillJohn Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 Si nu am carte tehnica pentru ea, pt ca romanii nostrii nu dau asa ceva la motociclete noi pt ca nu avem voie sa umblam in ele dar dau doar 3000 km garantie. O sa sun la reprezentanta sa le cer o carte de mecanica de reglaje de masa ce naiba o fi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 9, 2013 Share Postat Iunie 9, 2013 (editat) Daca vascozitatea uleiului este cea recomandata,atunci mai regleaza cablul la ambreiaj sau comanda lui sa ai un joc mic la maneta de 1/2mm. Nu cunosc configuratia ambreiajului de la motorul tau dar in principiu de functionare este aproximativ la fel asa ca un abreiaj umed in ulei la rece este normal sa se comporte asa.La rece uleiul este destul de vascos sa antreneze placile ambreiajului,deci rotirea roti este normala. Editat Iunie 9, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinSenior Postat Iunie 9, 2013 Share Postat Iunie 9, 2013 An un Kawasaki EN500 si face acelas lucru de cand l-am luat (la 12000Km). Acum are 50.000 Km si face la fel. Sa faca ! Nu ma deranjaza ! Din punctul meu de vedere, nu trebuie sa-ti faci probleme. Pana la urma este First Bike nu BMW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator krime777 Postat Iunie 9, 2013 Share Postat Iunie 9, 2013 Daca e de la First Bike e China. Zi care model e, manualul e foarte similar pentru cate o linie (viteza, chopper etc) si poate gasim ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator StillJohn Postat Iunie 9, 2013 Share Postat Iunie 9, 2013 (editat) Model Impulse dar in acte scrie "tipul / varianta: LIEBA0/150/150-8A-FB150-8A/ 2011 Hai ca am gasit: Tipul LIEBA0 150 si Descrierea comerciala: FB150-8A Dar astia sunt tampiti: in certificatul de inmatriculare scrie LIEBAO iar in cartea de identitate scrie LIEBA0 ultimul este ZERO nicidecum litera O In fine cred ca este "O" dar prea seamana O cu 0 in cartea de identitate a vehiculului. Editat Iunie 9, 2013 de StillJohn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator StillJohn Postat Iunie 9, 2013 Share Postat Iunie 9, 2013 Vad ca aveti ceva cu chinazariile, uite cum sta treaba, primele mobre inventate (care au avut eficienta la raport cai putere/consum si intretinere) au fost chinazariile. Sunt chestii finute adica trebuie sa ai grija sa nu le bruschezi pt ca sunt ieftine si automat prost calitativ (nu compara marcile de top cu first bike) dar totusi vecinu si-a luat tot de acolo si nu ii face asa (alt model) Daca pastrezi ai, daca nu te caci in el. De asta multe "chinazarii" nu functioneaza pt ca sunt exploatate la maxim, ceea ce le distruge rapid fata de un model de top care face fata usor la solicitari intense. Sunt facute sa ajungi la destinatie nu sa mergi intr-o roata cu ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.