Sari la conținut

Problema la ambreiaj.


Vizitator StillJohn
 Share

Postări Recomandate

Vizitator StillJohn

Salut.

Am o mica problema si nu imi dau seama de la ce ar fi.

Am achizitinat o motocicleta de la first bike si in prezent are 3700 km (5 trepte de viteza carburatie), dupa schimbul de ulei original de aceasi serie 10W 40 facut in primii 500 km am observat ca a inceput sa faca din ce in ce mai des si in prezent in fiecare zi.

Dimineata cand este rece, o pornesc si cu ambreiajul debraiat in momentul cand selectez viteza (indiferent ca este 1 sau 2) se invarte roata (tin sa mentionez ca o pornesc pe cricul central) daca este pe roti si bag in viteza smuceste. Daca o las sa se incalzeasca, la fel face.

Daca nu o pornesc si este rece (dimineata) debraiez si bag in a 1-a, trebuie sa o imping ca sa se "dezlipeasca" discul de ambreiaj de placa de presiune.

Tin sa mentionez ca sunt incepator dar ma pricep destul de bine la mecanica auto (hobby). Dupa ce fac cele 2 operatiuni, bineinteles ca la alegere ori o pornesc si smuceste ori o bag la rece in viteza si o imping. Am schimbat 3-4 firme de ulei si la fel face. Un sfat ceva, a-ti intalnit asa ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator StillJohn

Salut.

Am o mica problema si nu imi dau seama de la ce ar fi.

Am achizitinat o motocicleta de la first bike si in prezent are 3700 km (5 trepte de viteza carburatie), dupa schimbul de ulei original de aceasi serie 10W 40 facut in primii 500 km am observat ca a inceput sa faca din ce in ce mai des si in prezent in fiecare zi.

Dimineata cand este rece, o pornesc si cu ambreiajul debraiat in momentul cand selectez viteza (indiferent ca este 1 sau 2) se invarte roata (tin sa mentionez ca o pornesc pe cricul central) daca este pe roti si bag in viteza smuceste. Daca o las sa se incalzeasca, la fel face.

Daca nu o pornesc si este rece (dimineata) debraiez si bag in a 1-a, trebuie sa o imping ca sa se "dezlipeasca" discul de ambreiaj de placa de presiune.

Tin sa mentionez ca sunt incepator dar ma pricep destul de bine la mecanica auto (hobby). Dupa ce fac cele 2 operatiuni, bineinteles ca la alegere ori o pornesc si smuceste ori o bag la rece in viteza si o imping nu mai are problema asta, dispare, nu mai face asa, intra frumos si normal in viteza. Am schimbat 3-4 firme de ulei si la fel face. Un sfat ceva, a-ti intalnit asa ceva?

Editat de StillJohn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator StillJohn

da am pus ulei de moto si da am gresit este multidisc umed. sa incerc cu strangerea cablului de ambreiaj desi nu are nici un efect doar ii selecteaza unde sa debraieze pe cursa manetei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator StillJohn

a si l-am desfacut si nu are nimic stricat vizibil sau sa fi agatat pe undeva.

Editat de StillJohn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator StillJohn

Am luat motul, sa ii fac schimbul la 4000km sa vad cum se comporta. Cursa este tocmai sus, mai sus de atat nu am cum pt ca nu o sa imi mai cupleze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator StillJohn

Dupa zmucitura nu are nimic imi intra normal fara nici o bubuitura croncaneala sau cum vreti voi sa ii ziceti :D .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am citit eu ,ar fi normal in circumstantele date ca roata din spate sa se roteasca .Aici intervine si vascovitatea uleiului ,care cica formeaza o pelicula pe placute iar cu roata spate in aer are efectul ambreiajul-ui cuplat.O fi asa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator StillJohn

Ca sa fiu mai explicit "se invarte roata"

Este pe cricul central, ambreiajul debraiat, contact, pornit motor (roata sta), bagat in a 1-a roata se roteste cu ambreiajul debraiat in continuare,deci tot timpul asta este debraiat, pun frana pe spate si se opreste motorul dar ca sa nu se opresca il accelerez si se dezlipesc discurile dupa operatiune, roata se opreste si motorul functioneaza. pe urma intra si iese din viteza fara sa se mai roteasca roata.

Editat de StillJohn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motocicletele avute de mine - aprilia af1 , cagiva freccia , kawasaki zx6r , faceau la fel ..

este normal sa 'smuceasca' un pic cand cuplezi viteza I , la motocicletele de generatie relativ noua .

 

acum , nu stiu cat de tare face la tine ..

e posibil sa fie si din reglajul cablului de ambreaj ,cum a mai zis cineva aici

 

tin minte ca freccia parca , abia reuseam sa dau cu spatele daca era in vitez I , cu ambreajul apasat. Am mai intins cablul , si a trecut in limite normale ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator StillJohn

Voi trebuie sa intelegeti ca dupa ce se intampla toate astea motocicleta functioneaza in parametrii normali, cupleaza normal nu se invarte roata cand este bagata a 1-a pe cricul central, cupleaza si decupleaza bine ambreiaju. Am scris mai sus am cunostinte destul de multe de mecanica. Cablul este reglat bine si sufa este in regula. Moto este NOUA are 3 luni. Scuze dar deja disper ca nu reusesc sa ii dau de cap, ma chinui de 2 luni cu ea, pe mine nu ma deranjeaza dar nu este normal sa se intample asa.

Editat de StillJohn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator StillJohn

Si nu am carte tehnica pentru ea, pt ca romanii nostrii nu dau asa ceva la motociclete noi pt ca nu avem voie sa umblam in ele dar dau doar 3000 km garantie. O sa sun la reprezentanta sa le cer o carte de mecanica de reglaje de masa ce naiba o fi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vascozitatea uleiului este cea recomandata,atunci mai regleaza cablul la ambreiaj sau comanda lui sa ai un joc mic la maneta de 1/2mm.

Nu cunosc configuratia ambreiajului de la motorul tau dar in principiu de functionare este aproximativ la fel asa ca un abreiaj umed in ulei la rece este normal sa se comporte asa.La rece uleiul este destul de vascos sa antreneze placile ambreiajului,deci rotirea roti este normala.

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

An un Kawasaki EN500 si face acelas lucru de cand l-am luat (la 12000Km). Acum are 50.000 Km si face la fel. Sa faca ! Nu ma deranjaza ! Din punctul meu de vedere, nu trebuie sa-ti faci probleme. Pana la urma este First Bike nu BMW :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator krime777

Daca e de la First Bike e China. Zi care model e, manualul e foarte similar pentru cate o linie (viteza, chopper etc) si poate gasim ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator StillJohn

Model Impulse dar in acte scrie "tipul / varianta: LIEBA0/150/150-8A-FB150-8A/ 2011

Hai ca am gasit: Tipul LIEBA0 150 si Descrierea comerciala: FB150-8A

Dar astia sunt tampiti: in certificatul de inmatriculare scrie LIEBAO iar in cartea de identitate scrie LIEBA0 ultimul este ZERO nicidecum litera O

In fine cred ca este "O" dar prea seamana O cu 0 in cartea de identitate a vehiculului.

Editat de StillJohn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator StillJohn

Vad ca aveti ceva cu chinazariile, uite cum sta treaba, primele mobre inventate (care au avut eficienta la raport cai putere/consum si intretinere) au fost chinazariile.

Sunt chestii finute adica trebuie sa ai grija sa nu le bruschezi pt ca sunt ieftine si automat prost calitativ (nu compara marcile de top cu first bike) dar totusi vecinu si-a luat tot de acolo si nu ii face asa (alt model) Daca pastrezi ai, daca nu te caci in el. De asta multe "chinazarii" nu functioneaza pt ca sunt exploatate la maxim, ceea ce le distruge rapid fata de un model de top care face fata usor la solicitari intense. Sunt facute sa ajungi la destinatie nu sa mergi intr-o roata cu ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...