Al3xscrt Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Datorita unghiului de impact, presupun ca era in pozitie aplecata (pe ghidon, motor sport). Deci a fost luat total prin surprindere, ori betivul s-a oprit si a lasat impresia ca ii da prioritate, ori in zona respectiva nu e deloc vizibilitate (curba?). Pentru cine nu stie zona: http://goo.gl/maps/76G8n Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 (editat) Pentru colegii care nu cunosc zona... aveti mai jos niste poze din google maps.. o poza din directia din care venea Ariciu, una din directia masinii si o poza cu distanta dreapta (aproximativa) ... ca sa va faceti o idee ce vizibilitate avea soferul.. Zona e in afara localitatii ... fiind la vreo 500 metri de iesirea din Pangarati spre Bicaz Editat Iunie 27, 2013 de Scarto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Drk Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Sunt din zona si stiu curba respectiva, trec pe acolo de cateva ori bune pe an, si intotdeauna chiar si cu masina este cate un destept care nu poate aprecia viteza celor dintr-o parte sau alta... Din pacate in cazul de fata nu s-a putut evita sfarsitul tragic. Inca odata condoleante familie si poate invata si altii din ceea ce s-a intamplat aici. Anul acesta se pare ca dai numai de stiri de genu'.... poate se calmeaza populatia (si conservarii si mobristii) si se gandesc ca poate chiar daca au prioritate este un "destept trecut prin viata" care e mai "jmecher" ca ei pe strada... Ideea ce iti poate salva viata... gandeste-te ca la fiecare semafor curba sau chiar langa tine e un om care poate nu se mai uita in oglinda si se baga sau taie calea... eu am patit-o la semnafor cu destept intrand in fata mea pe rosu la el si verde la mine de mult... am avut noroc si m-am ridicat de pe asfalt... altii nu au noroc... Fi-ti egoisti dragi frati si puneti-va pe primul loc ca altii nu va pun pe voi .... respect si numai ganduri bune.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Pentru colegii care nu cunosc zona... aveti mai jos niste poze din google maps.. o poza din directia din care venea Ariciu, una din directia masinii si o poza cu distanta dreapta (aproximativa) ... ca sa va faceti o idee ce vizibilitate avea soferul..117m. Suficient in conditii ideale. Insuficient noaptea, pe vizibilitate redusa, betivi la volan, octogenari cu reflexe reduse, etc. Acolo cam trebuia pusa dunga continua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Ideea ce iti poate salva viata... gandeste-te ca la fiecare semafor curba sau chiar langa tine e un om care poate nu se mai uita in oglinda si se baga sau taie calea... eu am patit-o la semnafor cu destept intrand in fata mea pe rosu la el si verde la mine de mult... am avut noroc si m-am ridicat de pe asfalt... altii nu au noroc... Fi-ti egoisti dragi frati si puneti-va pe primul loc ca altii nu va pun pe voi .... respect si numai ganduri bune.. in intersectie in care ai verde, intotdeauna scaneaza directia cealalta. daca se apropie o masina si e singura pe sensul ala, sansa ca cel de la volan sa nu observe semaforul e mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Drk Postat Iunie 28, 2013 Share Postat Iunie 28, 2013 (editat) in intersectie in care ai verde, intotdeauna scaneaza directia cealalta. daca se apropie o masina si e singura pe sensul ala, sansa ca cel de la volan sa nu observe semaforul e mare Acuma stiu, insa am aflat pe calea cea grea. Am presuspus gresit ca la 15 secunde de verde (din total de 60) poate nu se trezeste nici unul sa se bage si de aici stiu ce sa nu fac data viitoare. Sper ca din toate thread-urile de sezonul acesta si cel trecut sa invete lumea cate ceva. Editat Iunie 28, 2013 de Drk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Iunie 28, 2013 Share Postat Iunie 28, 2013 norocosule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Iunie 28, 2013 Share Postat Iunie 28, 2013 117m. Suficient in conditii ideale. Insuficient noaptea, pe vizibilitate redusa, betivi la volan, octogenari cu reflexe reduse, etc. Acolo cam trebuia pusa dunga continua. Ma indoiesc de faptul ca linia continua l-ar fi oprit sa vireze stanga, daca alcoolul nu l-a oprit sa se urce la volan. Sa-i fie tarana usoara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre.s Postat Iunie 28, 2013 Share Postat Iunie 28, 2013 (editat) Ai tras concluzia gresit, si cea mai fixa casca se poate roti la un impact puternic. Iar casca era "intr-o parte", spre lateral, asa ajunge doar din cauza impactului, una larga iese de pe cap. Din nou, nici o legatura, era ziua, din faţă. Negrul ziua e mai vizibil decat verdele de exemplu. Irelevant, betivul cand vede un singur far se gandeste "aha, e o masina dar e depaaaaarte ca se vad farurile apropiate... hîc!". SI oricum toate motoarele dupa 2004 din ce stiu au faza scurta pe contact. Rareori impactul cu solul creaza probleme. In cazul de fata impactul fatal a fost cu parbrizul masinii: nt.jpg Datorita unghiului de impact, presupun ca era in pozitie aplecata (pe ghidon, motor sport). Deci a fost luat total prin surprindere, ori betivul s-a oprit si a lasat impresia ca ii da prioritate, ori in zona respectiva nu e deloc vizibilitate (curba?). Nici viteza nu cred ca era foarte mare, Loganul se indoiaie usor si am vazut motoare facute pulbere la 80-100Km/h. Daca dupa masuratori iese un 40-50 Km/h in momentul impactului, nu m-ar surprinde. La 64Km/h Loganul se deformeaza pana la stergatoare: Ce putem invata din accidentul asta e ca poti pleca la o plimbare pe doua roti si sa nu te mai intorci niciodata. Pentru ca pe strazile tarii noastre, controalele de alcool in timpul zilei nu exista, si asta o stie orice alcoolic. Adam, cum poti sa spui asa ineptii ? Cum poate fi un obiect negru mai vizibil decat unul verde sau galben, cum nu poate o casca mai mare sa ti se rasuceasca pe cap? Chiar si unul beat, daca nu se asigura, un far cu faza lunga venind din lui la o distanta de 100m e destul de improbabil sa nu observe. De fapt tu ce vrei sa spui, ca putem sa ne luam orice casca (eventual cu 2 numere mai mari ca sa fie comoda), ca putem merge linistiti cu far stins si sa ne echipam in negru complet, ca oricum, daca intra unu' beat in noi nimic din astea nu mai conteaza? Stii povestea cu drobul de sare? Iar la aia cum ca daca era linie continua.... ai fost wow. Editat Iunie 29, 2013 de petre.s Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Iunie 29, 2013 Share Postat Iunie 29, 2013 Tu sa fii sanatos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduph Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 Corect, dupa 2002-2004, nu mai retin exact, motoretele ies din fabrica fara posibilitatea de a opri faza scurta, e direct pe contact. Analizele si polemicile astea, ca intotdeauna, sunt de prisos. Mergeti cu frica in san si echipament pe cat posibil. Sunt singurele protectii... Cat despre viteza, nu comentez. Spun doar asa, de dat in ele, am dat toti, macar o data, cand o iei, sa vezi cat se duce si cum se comporta, asa ca nu e nimeni usa de biserica. Restul tine de noroc si de un pic de judecata. (vorbesc la modul general). Condoleante familiei si prietenilor. Regret disparitia unui om tanar si familist. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 Eu sunt "usa de biserica"... inteaba p-aici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc Marquez Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 Am fost sunat la munca de mama defunctului, rugandu-ma daca pot sa fac rost de un numar de telefon al unui avocat, care sa o ajute in relatiile deficitare cu banca (asigurarea de viata a fiului ). Daca a vorbit in termeni atat de frumosi despre motociclistii care au venit in numar mare la inmormantare, hai sa ii demonstram inca o data ca suntem uniti. Eu maine cel tarziu o sa aflu numarul de telefon al avocatului cu care colaboram noi, insa nu stiu cat de mult o sa ajute avand in vedere ca din Bucuresti pana in Bicaz e cale lunga. Dar daca voi aveti alte recomandari, cu siguranta o sa le transmit mai departe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 (editat) Citez, la cerere, de pe facebook din grupul "Moto Neamt": "Sa ia legatura cu mine, daca doreste, fara nici o obligatie financiara. Av. Ghita Popescu - Prodecan Baroul. Neamt 0722225432" Editat August 5, 2013 de gms245 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc Marquez Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 Bai....multumesc! Ma bucur ca macar cu atat am putut ajuta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 Sa speram ca va fi bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.