Geo_ZGA Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 Salutare. Azi m-am apucat de furca fata si am intampinat o problema... am dat unul din telescoape jos, l-am desfacut, am scos arcul, distantierul etc. Si am ajuns la surubul cu imbus de jos, care tine telescopul in sine... moment in care m-am blocat, pt ca se invarte in gol. Am incercat sa presez cu o tija, ceva, pe interior... nimic. Am incercat si cu arcul montat si presata furca... nimic. Se invartein gol. In afara de pistol de impact, pe care nu-l am si azi e duminica (si ploua), pe care l-asi putea gasi la o vulcanizare... ce alte solutii mai am? Cum asi putea sa desfac imbusul de jos, azi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 (editat) Iti trebuie o cheie lunga care s-o bagi in tub si sa tii contra. Poti manufactura una, cu un aparat de sudura. Iti trebuie un surub cu cap hexagonal destul de mare (cred ca de 12) pe care-l sudezi in capatul unei tije filetate de 10. http://www.dansmc.com/forktool1.jpg Editat Iunie 30, 2013 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 30, 2013 Autor Share Postat Iunie 30, 2013 Din pacate, nu am aparat de sudura... si nici tija filetata pe acasa. Faza e ca nu stiu ce diametru interior are partea la care trebuie sa tin contra... m-am uitat si pare un 12-13, dar nu pot sa fiu sigur. Plus ca e rotunda gaura, nu hexagonala. O sa incerc acum la o vulcanizare, sa vad daca au imbus la pistolul de impact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 Imbusul il aduci tu bre, nu cred ca au astia scule de genu, mai ales imbus lung. Tubulara de 17/19 si asta e lumea lor Parerea mea, stai calm ca e timp de rezolvat si cu ocazia asta iti faci si sculele calumea si ca la carte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George2013 Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 si eu am intampinat problema asta...ce am facut eu pe moment, pentru ca am schimbat doar semeringurile de ulei a fost sa le scot pe cele de praf, apoi sigurantele de deasupra semeringurilor de ulei si apoi trase afara prin partea de sus a telescopului...este relativ usor daca nu ai probleme in telescop...am folosit sa spun asa o daltita putin intoarsa in varf sa poti "agata" semeringul...mare grija sa nu zgarii partea exterioara sau tija telescopului si sa`ti scape ulei prin acele zgarieturi...nu este ca la carte dar solutia asta am gasit`o eu fara sa mai desfac surubul de jos cu chei lungi imbusi s.a.m.d...succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 30, 2013 Autor Share Postat Iunie 30, 2013 Vroiam sa rezolv azi, sa nu mai stau cu mobra rasturnata... am fost la 2 vulcanizari, nu au imbus, nu am gasit nici sa cumpar in Dedeman... am luat o tija filetata de 8 si niste piulite, sa incerc acum... Nu am reusit sa trag simeringurile de ulei afara... ca asi fi lasat telescoapele asa, doar puneam uleiul si inlocuiam simeringurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 (editat) Simeringurile le poti extrage prin "bataie" cu jamba cromata abia dupa ce desfaci surubul care tine damping rod-ul. Jamba e tinuta la interior de arcul de bottom out care se opreste pe gulerul damping rod-ului. Fixeaza capatul jambei intr-o menghina. Baga imbusul intr-un T mai lung. Pune T-ul la orizontala si loveste capatul T-ului cu un ciocan de plastic sau de lemn. Este exact socul pe care il da pistol pneumatic doar ca la frecventa mult mai mica. E o solutie improvizata ca sa desfaci surubul care tine damping rodul. Preseaza cu podul palmei teul cu imbusul in surub ca sa nu rotunjesti hexagonul. Succes! Editat Iunie 30, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 30, 2013 Autor Share Postat Iunie 30, 2013 Multumesc pt sfaturi, dar ma declar invins... al 2lea lucru la motocicleta asta caruia nu-i dau de cap si nu-l pot rezolva singur, primul fiind evacuarea sudata de rugina, dar asta e alta poveste. Am incercat in toate felurile, si presand in interior cu tija filetata, si cu socuri cu ciocanul de cauciuc (multumesc Cesar de sfat)... se invart in gol amandoua. O sa ajung la un service cu ele in brate si asta e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 Multumesc pt sfaturi, dar ma declar invins... al 2lea lucru la motocicleta asta caruia nu-i dau de cap si nu-l pot rezolva singur, O sa ajung la un service cu ele in brate si asta e. Din pacate, nu toate pot fi facute acasa... Apreciez mult ca te straduiesti sa le rezolvi singur pe toate dar si din esecuri inveti cate ceva. Eu am fost chiar la Cesar cu ale mele, pentru servisat. De fapt cu intreaga motocicleta. Si el s-a chinuit putin pana le-a dat de cap; desi am privit cu atentie intreaga operatiune (demontat/curatat/schimbat simeringuri si ulei de furca/montat la loc), eu nu cred ca o pot repeta acasa, singur. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosi Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 salll,poti sa mai incerci o varianta,sa montezi inapoi arcul si in timp ce desfaci surubul sa-l lovesti cu un ciocan(cheia),este acelasi principiu cum ai folosi un pistol de vulcanizare ,bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 30, 2013 Autor Share Postat Iunie 30, 2013 Din pacate, nu toate pot fi facute acasa... Apreciez mult ca te straduiesti sa le rezolvi singur pe toate dar si din esecuri inveti cate ceva. Eu am fost chiar la Cesar cu ale mele, pentru servisat. De fapt cu intreaga motocicleta. Si el s-a chinuit putin pana le-a dat de cap; desi am privit cu atentie intreaga operatiune (demontat/curatat/schimbat simeringuri si ulei de furca/montat la loc), eu nu cred ca o pot repeta acasa, singur. Bafta! Operatiunea in sine nu e grea... o pot repeta oricand. Problema e ca nu am sculele necesare... menghina mea nu are gura suficient de mare ca sa cuprinda paharul, tija filetata pe care am folosit-o pe post de "presa" flambeaza, clicketul "bun" nu are imbus si ma folosesc de unul mic si fara forta... imi lipseste a 2a perche de maini... ) per total, nu am scule pt asa ceva. Intr-adevar, nu toate merg acasa, mai ales intr-un balcon si-o sufragerie Daca stateam la curte, imi faceam un garaj mai bine utilat... salll,poti sa mai incerci o varianta,sa montezi inapoi arcul si in timp ce desfaci surubul sa-l lovesti cu un ciocan(cheia),este acelasi principiu cum ai folosi un pistol de vulcanizare ,bafta Multumesc, am incercat deja... din ce am vazut uitandu-ma pe "gaurica" cu o frontala, surubul care trebuie presat e mult sub arc, are locasul lui separat. Arcul nu face decat sa extinda tija amortizorului, dar nu suficient de tare incat sa nu mearga in gol surubul. Asta e... le-am spalat de ulei si le-am pus de-o parte, sa ajung la un service cu ele, doar sa-mi desfaca suruburile. Ca de restul ma ocup eu... Am curatat si arcurile si distantierele... sper sa rezolv maine, poimaine seara, sa nu mai stau cu mobra culcata pe-o parte. O ultima incercare acum: am presat tija si am pus imbusul pe o bormasina mai mica, cu percutie... nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mkl Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 Incearca asa: cu imbusul in "L" introdus in surub, lovesti coada lunga a imbusului cu o cheie sau tija metalica, in directia de desfacut. Cauta sa imprimi un shoc mare, pentru ca forta nu te ajuta in cazul asta. Repeta de cateva ori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 Mai exista probabilitatea, destul de mica, ca la ultima servisare sa se fi pus pe surubul dampin rod-ului loctite rosu hard. In cazul asta, chiar si cu pistol de impact, trebuie incalzita zona inainte de a se incerca demontarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 3, 2013 Autor Share Postat Iulie 3, 2013 Mai exista probabilitatea, destul de mica, ca la ultima servisare sa se fi pus pe surubul dampin rod-ului loctite rosu hard. In cazul asta, chiar si cu pistol de impact, trebuie incalzita zona inainte de a se incerca demontarea. Asta nu am de unde sa stiu... sper totusi sa nu. O sa aflu la service. Am rezolvat aseara, cu ajutorul lui Razvan metricmotion si Silviu Crazy Devil (sper sa nu gresesc nick-ul de forum)... carora le multumesc pe aceasta cale. Un imbus, o menghina, inca 2 perechi de maini si 2 capete... si un platband solid, polizat pe dimensiunea potrivita pt a bloca surubul pe interior, au dus la o rezolvare rapida O sa fac poze diseara, sa ramana "pt posteritate", poate ajuta si pe altii sa vada cum e pe interior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexandruvasile Postat Iulie 3, 2013 Share Postat Iulie 3, 2013 (editat) Salut! La mine nu a fost atat de complicat la demontare, cat la montare, am avut o trusa de scule si cu imbusi, chei tubulare si ce mai avea ea acolo dar astea cele mai importante le-am avut Editat Iulie 3, 2013 de Alexandruvasile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 6, 2013 Autor Share Postat Iulie 6, 2013 cam asa arata piesele din interior... si tija care trebuie blocata ca sa se poata desface surubul imbus de jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.