papyktm Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 Salutare motociclism.ro ! Astazi am schimbat ambelajul la un ktm gs 250, vechiul avea putin joc, si un imc tacanit, in fine. Faza e ca : pinioanele, ambreajul se invart foarte greu, la kick abea apas pe pedala cat de greu merge, faza e ca maine o sa ii bag uleiul, si as vrea sa stiu ddaca e din cauza ca nu are ulei, deaia face asa, adica se misca greu de tot, sau se poate sa nu il fii incheiat eu bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bydy4pc Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 Desfa motorul la 0. Scoate de pe internet manualul de raparatie la motorul tau si cu manualul in fata te apuci sa montezi motorul. NU il porni asa, poti rupe pinioanele din cutia de viteze daca ai ratat o saiba(cea ce cred ca ai si facut.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 Nu e din cauza uleiului, parerea mea e ca ai pus gresit sau deloc ceva distantiere. Ar trebui sa il desfaci din nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
papyktm Postat Iulie 2, 2013 Autor Share Postat Iulie 2, 2013 maine o sa pun ulei si o sa dau putin la kick fara sail pornesc,daca e tot asa o sa il desfac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bydy4pc Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 Bagi uleiul degeaba. Cutia trebuie sa se miste usor chiar si fara ulei. Nu mai da la kick ca sigur rupi ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
papyktm Postat Iulie 3, 2013 Autor Share Postat Iulie 3, 2013 Se poate si pentru ca am schimbat ambielajul(e reparat pe ace) si rulmentii de la ambelaj?Biela se misca greu pt ca e facuta recent pana isi da drumul,s=ar putea sa fie din rulmenti?(nu au fost noi rulmentii dar erau buni) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bydy4pc Postat Iulie 3, 2013 Share Postat Iulie 3, 2013 Un ambielaj de cross, mai ales de 250 se rapara prin schimbarea boltului, rulmentului si a bielei in sine. Se pastreaza doar contra-greutatile. Daca schimbi doar acele, faci o mare tiganie si stii de ce? Si la un scuter la ambielaj, rulmentul respectiv este calculat...contine "ace" tratate, calite de un anumit material, la o anumita cota de precizie. Daca le-ai facut ochiometric, strange sau joaca si te pup papa ambielaj.(oricum biela era caput deja daca ai ajuns sa schimbi rulmentul) Sa revenim...ia motorul pe masa. Scoate manualul de pe internet si dai bataie de la 0. P.s...tigania e lucru permanent, deci fa o treaba ca lumea. Banuiesc ca ai ratat-o cu biela si strange in draci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
papyktm Postat Iulie 5, 2013 Autor Share Postat Iulie 5, 2013 Un ambielaj de cross, mai ales de 250 se rapara prin schimbarea boltului, rulmentului si a bielei in sine. Se pastreaza doar contra-greutatile. Daca schimbi doar acele, faci o mare tiganie si stii de ce? Si la un scuter la ambielaj, rulmentul respectiv este calculat...contine "ace" tratate, calite de un anumit material, la o anumita cota de precizie. Daca le-ai facut ochiometric, strange sau joaca si te pup papa ambielaj.(oricum biela era caput deja daca ai ajuns sa schimbi rulmentul) Sa revenim...ia motorul pe masa. Scoate manualul de pe internet si dai bataie de la 0. P.s...tigania e lucru permanent, deci fa o treaba ca lumea. Banuiesc ca ai ratat-o cu biela si strange in draci. Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.