Jump to content
Sign in to follow this  
papyktm

Probleme KTM GS 250

Recommended Posts

Salutare motociclism.ro !

Astazi am schimbat ambelajul la un ktm gs 250, vechiul avea putin joc, si un imc tacanit, in fine.

Faza e ca : pinioanele, ambreajul se invart foarte greu, la kick abea apas pe pedala cat de greu merge, faza e ca maine o sa ii bag uleiul, si as vrea sa stiu ddaca e din cauza ca nu are ulei, deaia face asa, adica se misca greu de tot, sau se poate sa nu il fii incheiat eu bine?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Desfa motorul la 0. Scoate de pe internet manualul de raparatie la motorul tau si cu manualul in fata te apuci sa montezi motorul. NU il porni asa, poti rupe pinioanele din cutia de viteze daca ai ratat o saiba(cea ce cred ca ai si facut.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e din cauza uleiului, parerea mea e ca ai pus gresit sau deloc ceva distantiere. Ar trebui sa il desfaci din nou

Share this post


Link to post
Share on other sites

maine o sa pun ulei si o sa dau putin la kick fara sail pornesc,daca e tot asa o sa il desfac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bagi uleiul degeaba. Cutia trebuie sa se miste usor chiar si fara ulei. Nu mai da la kick ca sigur rupi ceva

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se poate si pentru ca am schimbat ambielajul(e reparat pe ace) si rulmentii de la ambelaj?
Biela se misca greu pt ca e facuta recent pana isi da drumul,s=ar putea sa fie din rulmenti?(nu au fost noi rulmentii dar erau buni)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un ambielaj de cross, mai ales de 250 se rapara prin schimbarea boltului, rulmentului si a bielei in sine. Se pastreaza doar contra-greutatile. Daca schimbi doar acele, faci o mare tiganie si stii de ce? Si la un scuter la ambielaj, rulmentul respectiv este calculat...contine "ace" tratate, calite de un anumit material, la o anumita cota de precizie. Daca le-ai facut ochiometric, strange sau joaca si te pup papa ambielaj.(oricum biela era caput deja daca ai ajuns sa schimbi rulmentul)

Sa revenim...ia motorul pe masa. Scoate manualul de pe internet si dai bataie de la 0.

 

P.s...tigania e lucru permanent, deci fa o treaba ca lumea. Banuiesc ca ai ratat-o cu biela si strange in draci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un ambielaj de cross, mai ales de 250 se rapara prin schimbarea boltului, rulmentului si a bielei in sine. Se pastreaza doar contra-greutatile. Daca schimbi doar acele, faci o mare tiganie si stii de ce? Si la un scuter la ambielaj, rulmentul respectiv este calculat...contine "ace" tratate, calite de un anumit material, la o anumita cota de precizie. Daca le-ai facut ochiometric, strange sau joaca si te pup papa ambielaj.(oricum biela era caput deja daca ai ajuns sa schimbi rulmentul)

Sa revenim...ia motorul pe masa. Scoate manualul de pe internet si dai bataie de la 0.

 

P.s...tigania e lucru permanent, deci fa o treaba ca lumea. Banuiesc ca ai ratat-o cu biela si strange in draci.

Multumesc !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...