cristidb Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 Mai rar te depaseste cineva cand mergi cu 200, dar si eu am o problema cu faptul ca nu vad in oglinzi la viteza aia. Le am reglate sa vad in ele cand stau normal, cand sunt lipit de rezervor nu vad nimic. Iarasi o chestie neplacuta cu oglinzile la moto e ca nu vezi ce-i fix in spatele tau, chestie pe care motociclistii ar trebui sa o stie. Mai gasesc cate un destept care prefera sa stea fix in spatele meu unde nu-l vad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 Eu ma refeream la mersul in coloana cand se merge constant cu 90 sa zicem si nu e safe sa depasesti, un exemplu bun e drumul spre mare dupa Cernavoda, cand nu era autostrada pana la C-ta. Faceam drumul ala cel [putin de 2 ori pe luna si daca lasam un spatiu ceva mai mare, imediat se baga unul complet aiurea, pt ca nu castiga mare lucru, nu avea unde sa se duca mai departe. Cand am de ales nu stau nici eu in apropierea masinilor. . ok, am prins-o acum. cand e doar o singura banda pe sens, merg cu rotile pe urmele rotilor din stanga ale vehiculelor, in felul asta rezolv 2 lucruri. soseaua e mai aderenta, si creez imaginea unui vehicul cu drepturi depline. la autostrada cu 3 benzi pe sens, pe banda 1, circul pe stanga, pe banda 3, pe dreapta, pe banda 2, stga si dreapta, dupa caz, daca vehiculul pe care urmeaza sa-l depasesc e pe banda 3, ma mut pe stanga INAINTE sa ajung la el, in acelasi mod, ma mut dreapta pentru vehiculul de care vreau sa trec si care e pe banda1. astea AR TREBUI sa fie si pozitiile mersului in grup. primul ar trebui (IN VISELE MELE) sa ocupe portiunea stanga a drumului la o banda pe sens. Unu cu octavia incerca de zor sa ma depaseasca si sa intre in fata mea. Eu nu l-am lasat. ... tot nu mi-ai raspuns de ce nu l-ai lasat, si ce-i faceai sa nu-l lasi. stii ca manevrele astea sunt drum sigur catre rubrica asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigore Dolghin Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 Mai rar te depaseste cineva cand mergi cu 200, dar si eu am o problema cu faptul ca nu vad in oglinzi la viteza aia. Le am reglate sa vad in ele cand stau normal, cand sunt lipit de rezervor nu vad nimic. Iarasi o chestie neplacuta cu oglinzile la moto e ca nu vezi ce-i fix in spatele tau, chestie pe care motociclistii ar trebui sa o stie. Mai gasesc cate un destept care prefera sa stea fix in spatele meu unde nu-l vad. Depinde de mobra. La Deauville unghiul oglinzilor imi permite sa vad o persoana (cu atat mai mult o masina, care e mai lata) daca sta fix in spatele meu, la 3-4 metri - apare in ambele oglinzi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 ok, am prins-o acum. cand e doar o singura banda pe sens, merg cu rotile pe urmele rotilor din stanga ale vehiculelor, in felul asta rezolv 2 lucruri. soseaua e mai aderenta, si creez imaginea unui vehicul cu drepturi depline. la autostrada cu 3 benzi pe sens, pe banda 1, circul pe stanga, pe banda 3, pe dreapta, pe banda 2, stga si dreapta, dupa caz, daca vehiculul pe care urmeaza sa-l depasesc e pe banda 3, ma mut pe stanga INAINTE sa ajung la el, in acelasi mod, ma mut dreapta pentru vehiculul de care vreau sa trec si care e pe banda1. astea AR TREBUI sa fie si pozitiile mersului in grup. primul ar trebui (IN VISELE MELE) sa ocupe portiunea stanga a drumului la o banda pe sens. tot nu mi-ai raspuns de ce nu l-ai lasat, si ce-i faceai sa nu-l lasi. stii ca manevrele astea sunt drum sigur catre rubrica asta? Ai adus motociclismul si matematica la o simbioza perfecta... Congratulation... p.s. Nu e ironic postul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mein Herz brennt Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 Nu ii iau apararea soferului, dar cat de brusc sa franeze nene de te-a surprins, ca inainte sa ajunga in fata ta, trebuia sa treaca pe langa tine, moment in care deja trebuia sa reduci viteza. Tu daca intr-o zi o sa mergi cu masina, o sa faci o depasire aproximativ normala, si unul cade in spatele tau, fara sa intre in tine (sau chiar daca intra pe centrul portbagajului), ce o sa faci, o sa te duci la politie si o sa te declari vinovat ca ala din spate nu a stiut sa franeze? Daca el depasea din scurt si frana, trebuia sa te ia cu lateralul, si sa intri tu in lateral-dreapta-spate. Daca el a avut timp sa se incadreze complet pe banda de circulatie, inseamna ca ai avut si tu timp sa iei mana din gaz si eventual sa franezi ca sa reasiguri spatiul din fata, pentru siguranta ta. Imi pare rau pentru intamplarea ta, dar campaniile pe langa faptul ca nu prea ajuta, trebuie sa aiba si un mesaj serios. In Bucuresti daca toti ar merge cu 30 de metri fata de masina din fata, nu ar mai incapea masinile pe drum la ora de varf, cand te depaseste cineva, pur si simplu iti reasiguri cei 20 de metri, sau cat ai tu nevoie sa te simti in siguranta. Asa se circula in Bucuresti. Bara la bara. Sunt multi pe aici care habar n-au ce-i aia si vin pe forum sa inceapa campanii. Sa stea acasa sau sa ia metroul. Apropo, si pe mine ma enerveaza mormolocii in trafic care lasa 100 m distanta pana la masina din fata, abia se misca frate, initiem o campanie impotriva lor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 Ai adus motociclismul si matematica la o simbioza perfecta... Congratulation... p.s. Nu e ironic postul... I know, thx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduph Postat Iulie 6, 2013 Share Postat Iulie 6, 2013 Subscriu la partea cu oglinzile. Ale mele astea de fabrica sunt pacatoase rau, in oras asigurat obligatoriu intorcand si capul scurt, era sa mi-o halesc odata de la o pixdoaca cu o cotineata de smart si de atunci m-am lecuit sa ma bazez doar pe oglinzi. In afara orasului mi-am format un obicei sa mi le reglez in prealabil ca sa pot sa le folosesc cand stiu ca o sa stau lipit de rezervor mai mult de 1-2km, gen autostrada. Sunt destui si in Romania care sufera de 200+ cu masina... cred ca le sare consumul la 20. Eu am patit pe A1, unu cu o seria 5 obosita dadea flash-uri (alta tiganie a la romania) sa treaca, noroc ca era pe inserat si am observat luminile, altfel statea acolo mult si bine. O alta solutie ar fi o a doua pereche de oglinzi, din alea mici de se prind pe capetele de ghidon. Cand sunt depasit, luat mana din gaz, "just in case", in special cand nu vad ce se intampla pe contra-sens si daca are timp sa intre inapoi pe banda intr-un stil decent. In principiu, daca lovesti din spate, esti vinovat, asa ca atentie mare de tot, in special la astia cu masini scumpe care se cred zmei. Bafta si spor la reparat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Iulie 7, 2013 Share Postat Iulie 7, 2013 Sunt destui si in Romania care sufera de 200+ cu masina... cred ca le sare consumul la 20. 18 pe bord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Iulie 7, 2013 Share Postat Iulie 7, 2013 15-17 la diesel, 18-20 la benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Martie 14 Share Postat Martie 14 ?!? ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.