anothergxg Postat Iulie 9, 2013 Share Postat Iulie 9, 2013 Am 1 bucata Kymco Grand Dink 250, model 2001, pe care l-am luat cu o problema la sistemul de incarcare. In anul Domnului 2009, prin iunie, i-am rebobinat statorul la un nene din Brasov. 2 ani mai tarziu, prin august 2011, din nou s-a ars statorul, de data asta am luat unul nou si original. Inca 2 ani mai tarziu, in iulie 2013 da din nou semne de oboseala si trebuie iar schimbat. E putin cam enervant si as vrea sa stiu daca pot sa-i fac ceva sa ma tina mai mult Un prieten zicea ca "Ar merge poate bobinat cu fir izolat cu lac si panza si apoi totul lacuit in vid.". Stiti pe cineva care sa faca operatiunea asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iulie 9, 2013 Share Postat Iulie 9, 2013 vesnica problema: repar sau cumpar altul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anothergxg Postat Iulie 9, 2013 Autor Share Postat Iulie 9, 2013 sau ii dau foc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iulie 9, 2013 Share Postat Iulie 9, 2013 (editat) E că cam ciudată problema la tine, n-ai consumatori mari şi totuşi se duce rapid bobinajul. Restul grupului generator l-ai mai schimbat ? Editat Iulie 9, 2013 de Andry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anothergxg Postat Iulie 9, 2013 Autor Share Postat Iulie 9, 2013 nope. rotorul si releul de incarcare sunt de cand e scuterul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mottofreee Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 Tocmai ,cand nu ai consumatori se duce mai repede incarcarea . Drept cauza pt ducerea prematura si regulata a statorului banuiesc un defect de conceptie ,astia fac o linie de produs statoare si acelasi tip de stator echipeaza n'spe modele ; adreseaza-te fabricantului ce e de facut ,mentionand ca si rebobinat si original cam tot atata tin ,adica o perioada scurta . Am ,pe motor de 100k km si 20 ani,generatorul original si nu am probleme cu el si nu cred ca sunt singurul in aceasta imprejurare ... e drept ca pe motor scrie Honda . Poti sa incerci rebobinare cu TIW ,desi toate statoarele pe care le-am vazut erau numai la dublu , emailate . Vidarea o poti face acasa ,cu aspiratorul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anothergxg Postat Iulie 11, 2013 Autor Share Postat Iulie 11, 2013 nu-i nici buba a modelului. am discutat cum cel de la care iau piesele, a zis ca nu prea vinde statoare. in iarna tre' sa gasesc pe cineva sa-mi ia la puricat toata instalatia electrica. imi mai pun un bec de 500 de watti sa fiu sigur ca am consumatori si ma vede lumea-n trafic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mottofreee Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 Instalatia electrica-i calculata pt anumiti consumatori , inclusiv generatorul. Trebuie verificata daca-i pe asa si vorbit cu producatorul (nu costa) si furnizata seria motorului ,trebuie sa stie ce si cum e cu el ca doar ei l-au produs ! Si fiind o firma care trebuie sa se afirme ,f probabil sa aiba si un orgoliu pe masura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavi_cc Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 Salut.Unde anume ai bobinat in brasov? Eu am bobinat zeci de bucati din care doar vreo 2 s-au intors cu probleme(ce-i drept omul imi da garantie 6 luni deoarece nu eu ma ocup de bobinat).Daca te pot ajuta da-mi un pm. p.s: cauta unul nou la edy la faget sau la florin fesu(autorolf) cum vii de la gara nu faci dreapta la faget ci tii drumul drept iar primul magazin pe dreapta dupa trecerea de pietoni este al lui florin....insa unul nou trece de cateva sute de ron.Rebobinare(depinde de nr de bobine 18,6 etc) de la 80 la 120 ron,un pret decent pt cata munca implica treaba asta.Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anothergxg Postat Iulie 12, 2013 Autor Share Postat Iulie 12, 2013 salut, in 2009 l-am bobinat in stupini (de la cimitirul municipal tot inainte, pe stanga, cam pe unde trece acum centura). in 2011 am cumparat original (250 RON) si anul asta la fel, am comandat unul nou. ce as vrea sa incerc e ce zicea owene in primul post: "Ar merge poate bobinat cu fir izolat cu lac si panza si apoi totul lacuit in vid." oricum, la iarna sper sa gasesc pe cineva sa-mi ia la puricat toata instalatia electrica, sa vedem unde-i "timer-ul" ala care imi ucide statorul o data la 2 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 ea este oricum izolata cu lac, nu stiu de ce unele rezista 10 ani, altele 2. sa fie uleiul de vina? poate ca nu mai raceste bobinele si acestea se incing? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mottofreee Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 Bobinele se incalzesc pt ca oricum sunt in uleiul de la motor. Al doilea factor e ca ele functioneaza 'in scurt'. Alt factor care duce la incalzire e calitatea miezului magnetic . Oricum e fixat cu suruburi ,solidar cu blocul motor ,pt aflarea temperaturii la care urca e bun un termometru in baia de ulei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.