SergiuG Postat Iulie 19, 2013 Autor Share Postat Iulie 19, 2013 Ii multumesc lui @TheHaWk. Datorita lui poate imi iau F650 . Vreau totusi sa urc si pe un Transalp sa vad cum e, daca toata lumea il lauda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Iulie 19, 2013 Share Postat Iulie 19, 2013 Pai : Transalpul e din alta liga, nu vibreaza deranjant, motor foarte elastic (poti accelera fara balbe de la 2000 de ture), curba de cuplu mult mai buna ( in curbe foarte stranse sau off road cuplul e acolo, indiferent de turatie, la monocilindri ai efectul on/off, sunt mai naravase, in sens negativ), nu te obliga intr una la schimbat de viteze (am incercat cu a treia curbe pe care normal le iau cu a doua si e ok, nu trebuie sa o tin din ambreiaj), roata de 21 pe fata e iar un avantaj, iar cel cu dublu disc fata franeaza foarte bine ( limita e data de cauciucuri). Consum : 5-5,5. Transalpul e mai lat, mai greu putin, mai touring (si mai scump). Parca saua BMW ului e putin mai confortabila. de problema balbelor scapi foarte usor, cu un dinte in minus la pinion, il faci la primul kit de lant sau dai 50 de lei si-ti iei doar pinionul acum. merita vibratiile deranjante sunt dar intr-o portiune mica de ture sau viteza . la a mea de ex e intre 95 si 125 kmh . sub sau peste e smooth Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi003 Postat Iulie 19, 2013 Share Postat Iulie 19, 2013 (editat) ca sa clarificam situatia: F650ST intre 5-8 litri, F650GS 4-6.5 litri in functie de cum mergi si mesteresti motocicleta. F650 simplu nu am avut. cum sa mergi -> http://faq.f650.com/GSFAQs/Speedo.xls Editat Iulie 19, 2013 de adi003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Iulie 20, 2013 Share Postat Iulie 20, 2013 AM F 650 GS DAKAR .ESTE SI DE VINZARE PE BIKESHOP, AM CONSUM DE 3,4 - 3,5% LA 100 KM PE ORA.PE PROBATE.LA 420 KM PITESTI TRANSALPINA SI RETUR 14 LT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iulie 20, 2013 Share Postat Iulie 20, 2013 de problema balbelor scapi foarte usor, cu un dinte in minus la pinion, il faci la primul kit de lant sau dai 50 de lei si-ti iei doar pinionul acum. merita vibratiile deranjante sunt dar intr-o portiune mica de ture sau viteza . la a mea de ex e intre 95 si 125 kmh . sub sau peste e smooth Exact viteza cu care te deplasezi extraurban. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrilacocuz Postat Iulie 20, 2013 Share Postat Iulie 20, 2013 (editat) ca sa clarificam situatia: F650ST intre 5-8 litri, F650GS 4-6.5 litri in functie de cum mergi si mesteresti motocicleta. F650 simplu nu am avut. cum sa mergi -> http://faq.f650.com/GSFAQs/Speedo.xls :-s WTF? Am F650funduro (aceeasi "mancare de peste", roata fata putin mai mare) si incarcat full de bagaje (la genul "cu chiu cu vai" ridici motoreta pe cric si intr-o fractiune de secunda roata spate atinge solul) + pasager, nu mi-a consumat niciodata mai mult de 5, oricum as merge.... Si nu sunt genul de persoana care sa mearga la consum... (asta pe exterior), iar in oras, cu accelarari inutile, frana de motor, nu a trecut niciodata de 6... Nu inteleg de unde "8 litri" ??? Editat Iulie 20, 2013 de petrilacocuz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SergiuG Postat Iulie 20, 2013 Autor Share Postat Iulie 20, 2013 :-s WTF? Am F650funduro (aceeasi "mancare de peste", roata fata putin mai mare) si incarcat full de bagaje (la genul "cu chiu cu vai" ridici motoreta pe cric si intr-o fractiune de secunda roata spate atinge solul) + pasager, nu mi-a consumat niciodata mai mult de 5, oricum as merge.... Si nu sunt genul de persoana care sa mearga la consum... (asta pe exterior), iar in oras, cu accelarari inutile, frana de motor, nu a trecut niciodata de 6... Nu inteleg de unde "8 litri" ??? ma gandeam si eu ca este exagerat consumul de 8 litri.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
geo23geo Postat Octombrie 24, 2013 Share Postat Octombrie 24, 2013 salutare eu as vrea sa imi achizitionez un enduro touring bugetul fiind undeva in jurul la 4000 de euro problema e ca nu stiu ce sa aleg ideea e ca vreau ceva de 1000cc doarece 90% din drumuri o sa le fac cu prietena + bagaje (va dati seama ca trebuie mult loc pt hainute), eu ma gandeam la ceva intre v-storm 1000 sau varadero Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adris Postat Octombrie 27, 2013 Share Postat Octombrie 27, 2013 Pai ia Varadero sau V-strom de 650. Ala de 1000 nu face mare diferenta. Cel de 650 este de-a dreptul incantator in ceea ce priveste pret/calitate, putere, fiabilitate, ciclistica. De precizat ca accentul este pe touring, caci enduro este putin cam mult pentru ambele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Octombrie 27, 2013 Share Postat Octombrie 27, 2013 (editat) singurul lucru bun la BMW F650 ST este ca scrie BMW pe el, deci il vei putea revinde relativ usor. am avut BMW de asta din 96... l-am reparat ca sa zic asa total. nu am avut probleme cu pompa de apa dar de la senzorul ala de frana spate era sa-mi ia foc instalatia electrica! (nu glumesc) - ardea cu flacara, am scuipat peste, am ratat -ah trebuia sa ma fi filmat cineva! - daca nu eram in oras scoteam pwla si ma pisham peste motorul ala, asa am luat o carpa si am inabusit flacara. deci trebuie schimbat prostia aia de senzor pe presiune de la frana spate. in rest numai bube (gen - boala lor-) ansamblul ce prinde maneta de ambreiaj se rupe la cel mai mic soc si se rupe exact piesa ce le prinde pe toate si care nu se vinde separat... releul de incarcare daca nu a fost schimbat cu unul ca lumea va pica in primul an. frey-ul mi-a picat si ala in varful muntelui si mi-a crapat si flansa electromotorului de am adus-o acasa cu duba. e un motor bun de oras si nici macar ca are probleme cu racirea, eu ii pusesem un radiator suplimentar de ulei ca sa pot merge mai mult cu el prin oras altfel imi fierbea apa dupa nici o ora de mers vara pe canicula. instabila la viteze mici, faci pe tine de frica la vant, cum te prinde o vijelie pe drum cum ai udat izmenele... consum mic intradevar, undeva intre 4.5 si 5.5 la drum si 6-6.5 in oras, asa imi lua mie. tragea bine, cu motorul nu am avut probleme. ah.. oglinzile sunt foarte bune, le-am pastrat si le-am montat pe africana am vazut ca lumea te sfatuia sa iei africana (Africa Twin) - eu as inclina catre transalp, africana e mare si destul de grea e un motor bun dar nu stiu daca ar fi ok si pentru un incepator, mi se pare cam grea totusi... ah acum am vazut ca mesajul era din iulie...eh... si-o fi luat spuma de spuma de BMW si s-o fi lamurit singur Editat Octombrie 27, 2013 de Eliadar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Octombrie 27, 2013 Share Postat Octombrie 27, 2013 Pana nu te arzi cu un "BMW" de asta se cheama ca nu esti "motosticlist" ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
geo23geo Postat Octombrie 27, 2013 Share Postat Octombrie 27, 2013 Pai ia Varadero sau V-strom de 650. Ala de 1000 nu face mare diferenta. Cel de 650 este de-a dreptul incantator in ceea ce priveste pret/calitate, putere, fiabilitate, ciclistica. De precizat ca accentul este pe touring, caci enduro este putin cam mult pentru ambele. nu sti ce sa zic 650 pare putin submotorizata pt 2 persoane +bagaje....sau cel putin asta e impresia mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 28, 2013 Share Postat Octombrie 28, 2013 Pana nu te arzi cu un "BMW" de asta se cheama ca nu esti "motosticlist" ! Troll & hater detected. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Octombrie 28, 2013 Share Postat Octombrie 28, 2013 nu sti ce sa zic 650 pare putin submotorizata pt 2 persoane +bagaje....sau cel putin asta e impresia mea stiu eu ce sa zic !.....ca ar fi mai placut sa aiba ceva caluti in +,dar in nici un caz nu este submotorizat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Octombrie 28, 2013 Share Postat Octombrie 28, 2013 (editat) nu e submotorizata, trage bine si cu pasager si cu bagaje... nu motorul e buba ei le - trage bine in gama ei de viteze, pana la 120 km/h... de fapt dupa ce treci de 90 te cam rogi de ea in depasiri dar ce vrei.. nu e motor de viteza... Editat Octombrie 28, 2013 de Eliadar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.