Sari la conținut

Ajutor alegere motocicleta


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 64
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai : Transalpul e din alta liga, nu vibreaza deranjant, motor foarte elastic (poti accelera fara balbe de la 2000 de ture), curba de cuplu mult mai buna ( in curbe foarte stranse sau off road cuplul e acolo, indiferent de turatie, la monocilindri ai efectul on/off, sunt mai naravase, in sens negativ), nu te obliga intr una la schimbat de viteze (am incercat cu a treia curbe pe care normal le iau cu a doua si e ok, nu trebuie sa o tin din ambreiaj), roata de 21 pe fata e iar un avantaj, iar cel cu dublu disc fata franeaza foarte bine ( limita e data de cauciucuri). Consum : 5-5,5. Transalpul e mai lat, mai greu putin, mai touring (si mai scump). Parca saua BMW ului e putin mai confortabila.

 

de problema balbelor scapi foarte usor, cu un dinte in minus la pinion, il faci la primul kit de lant sau dai 50 de lei si-ti iei doar pinionul acum. merita

vibratiile deranjante sunt dar intr-o portiune mica de ture sau viteza . la a mea de ex e intre 95 si 125 kmh . sub sau peste e smooth :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AM F 650 GS DAKAR .ESTE SI DE VINZARE PE BIKESHOP, AM CONSUM DE 3,4 - 3,5% LA 100 KM PE ORA.PE PROBATE.LA 420 KM PITESTI TRANSALPINA SI RETUR 14 LT.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de problema balbelor scapi foarte usor, cu un dinte in minus la pinion, il faci la primul kit de lant sau dai 50 de lei si-ti iei doar pinionul acum. merita

vibratiile deranjante sunt dar intr-o portiune mica de ture sau viteza . la a mea de ex e intre 95 si 125 kmh . sub sau peste e smooth :)

 

Exact viteza cu care te deplasezi extraurban.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa clarificam situatia: F650ST intre 5-8 litri, F650GS 4-6.5 litri in functie de cum mergi si mesteresti motocicleta. F650 simplu nu am avut.

 

cum sa mergi -> http://faq.f650.com/GSFAQs/Speedo.xls

:-s WTF? Am F650funduro (aceeasi "mancare de peste", roata fata putin mai mare) si incarcat full de bagaje (la genul "cu chiu cu vai" ridici motoreta pe cric si intr-o fractiune de secunda roata spate atinge solul) + pasager, nu mi-a consumat niciodata mai mult de 5, oricum as merge.... Si nu sunt genul de persoana care sa mearga la consum... (asta pe exterior), iar in oras, cu accelarari inutile, frana de motor, nu a trecut niciodata de 6...

Nu inteleg de unde "8 litri" ???

Editat de petrilacocuz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:-s WTF? Am F650funduro (aceeasi "mancare de peste", roata fata putin mai mare) si incarcat full de bagaje (la genul "cu chiu cu vai" ridici motoreta pe cric si intr-o fractiune de secunda roata spate atinge solul) + pasager, nu mi-a consumat niciodata mai mult de 5, oricum as merge.... Si nu sunt genul de persoana care sa mearga la consum... (asta pe exterior), iar in oras, cu accelarari inutile, frana de motor, nu a trecut niciodata de 6...

Nu inteleg de unde "8 litri" ???

ma gandeam si eu ca este exagerat consumul de 8 litri..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

salutare eu as vrea sa imi achizitionez un enduro touring bugetul fiind undeva in jurul la 4000 de euro problema e ca nu stiu ce sa aleg ideea e ca vreau ceva de 1000cc doarece 90% din drumuri o sa le fac cu prietena + bagaje (va dati seama ca trebuie mult loc pt hainute), eu ma gandeam la ceva intre v-storm 1000 sau varadero

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ia Varadero sau V-strom de 650. Ala de 1000 nu face mare diferenta. Cel de 650 este de-a dreptul incantator in ceea ce priveste pret/calitate, putere, fiabilitate, ciclistica. De precizat ca accentul este pe touring, caci enduro este putin cam mult pentru ambele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

singurul lucru bun la BMW F650 ST este ca scrie BMW pe el, deci il vei putea revinde relativ usor.

am avut BMW de asta din 96... l-am reparat ca sa zic asa total. nu am avut probleme cu pompa de apa dar de la senzorul ala de frana spate era sa-mi ia foc instalatia electrica! (nu glumesc) - ardea cu flacara, am scuipat peste, am ratat -ah trebuia sa ma fi filmat cineva! - daca nu eram in oras scoteam pwla si ma pisham peste motorul ala, asa am luat o carpa si am inabusit flacara. deci trebuie schimbat prostia aia de senzor pe presiune de la frana spate.

in rest numai bube (gen - boala lor-) ansamblul ce prinde maneta de ambreiaj se rupe la cel mai mic soc si se rupe exact piesa ce le prinde pe toate si care nu se vinde separat... releul de incarcare daca nu a fost schimbat cu unul ca lumea va pica in primul an. frey-ul mi-a picat si ala in varful muntelui si mi-a crapat si flansa electromotorului de am adus-o acasa cu duba.

e un motor bun de oras si nici macar ca are probleme cu racirea, eu ii pusesem un radiator suplimentar de ulei ca sa pot merge mai mult cu el prin oras altfel imi fierbea apa dupa nici o ora de mers vara pe canicula.

instabila la viteze mici, faci pe tine de frica la vant, cum te prinde o vijelie pe drum cum ai udat izmenele...

 

consum mic intradevar, undeva intre 4.5 si 5.5 la drum si 6-6.5 in oras, asa imi lua mie.

tragea bine, cu motorul nu am avut probleme.

 

ah.. oglinzile sunt foarte bune, le-am pastrat si le-am montat pe africana :D

 

am vazut ca lumea te sfatuia sa iei africana (Africa Twin) - eu as inclina catre transalp, africana e mare si destul de grea e un motor bun dar nu stiu daca ar fi ok si pentru un incepator, mi se pare cam grea totusi...



ah acum am vazut ca mesajul era din iulie...eh... si-o fi luat spuma de spuma de BMW si s-o fi lamurit singur :D

Editat de Eliadar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ia Varadero sau V-strom de 650. Ala de 1000 nu face mare diferenta. Cel de 650 este de-a dreptul incantator in ceea ce priveste pret/calitate, putere, fiabilitate, ciclistica. De precizat ca accentul este pe touring, caci enduro este putin cam mult pentru ambele.

 

 

nu sti ce sa zic 650 pare putin submotorizata pt 2 persoane +bagaje....sau cel putin asta e impresia mea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu sti ce sa zic 650 pare putin submotorizata pt 2 persoane +bagaje....sau cel putin asta e impresia mea

stiu eu ce sa zic !.....ca ar fi mai placut sa aiba ceva caluti in +,dar in nici un caz nu este submotorizat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e submotorizata, trage bine si cu pasager si cu bagaje... nu motorul e buba ei ;)

 

le - trage bine in gama ei de viteze, pana la 120 km/h... de fapt dupa ce treci de 90 te cam rogi de ea in depasiri dar ce vrei.. nu e motor de viteza...

Editat de Eliadar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...