papoo Postat Iulie 19, 2013 Share Postat Iulie 19, 2013 Salut, Sunt nou p-aici si prin lumea motociclistilor asa ca daca am incalcat vreun regulament cu deschiderea unui nou topic sa-mi fie cu iertare. Am urmatoarea problema cu prima mea motocicleta, un Kymco Quannon 125cc: A mers normal pana acum 3 zile cand m-a prins ploaia (nu e prima data cand merg prin ploaie cu ea). Am ajuns acasa cu ea si am oprit-o. In urmatoarea dimineata cand am vrut s-o pornesc, am vazut ca bordul lumineaza mai slab, am apasat pe starter si nimic, am aprins luminile, s-a restartat bordul. Am zis ca e de la baterie, asa ca am scos-o si am dus-o la un prieten cu redresor (avea 12.3V initial, dupa incarcare 14V). Am pus bateria inapoi, tot nimic, asa ca mi-am dat seama ca trebuie sa fie un scurt. Am pornit-o impinsa si porneste doar ca semnalizarile nu merg deloc, iar la comutarea de pe faza lunga pe faza scurta se aude un "carait" de parca ar face ceva scanteie. Am incercat in seara asta sa iau lucrurile prin eliminare (deconectat total alarma, demontat semnalizari spate care sunt montate de mine si am zis sa nu fi izolat bine cablurile, verificat sigurante). Din pacate are aceleasi simptome: se aprinde bordul slab (mult mai slab daca butonul rosu e pe ON) si la apasarea oricarui buton (becuri, maneta sau pedala frana, semnalizari, starter) se restarteaza (turometrul isi face din nou cursa, iar bordul se stinge si se aprinde). Nu stiu ce naiba sa-i mai fac si nu stiu nici pe nimeni care se pricepe si poate veni sa o vada. Imi puteti da voi ceva idei? Merci, Bogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Iulie 19, 2013 Share Postat Iulie 19, 2013 alta baterie. ploaia nu are nimic de a face in ecuatia de mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iulie 19, 2013 Share Postat Iulie 19, 2013 Ai vreun scurt pe la mufele de la bordsau pe la mufele de la comenzi.Bateria nu are nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
papoo Postat Iulie 19, 2013 Autor Share Postat Iulie 19, 2013 alta baterie. ploaia nu are nimic de a face in ecuatia de mai sus. Nu cred ca e de la baterie, pentru ca pe voltmetru arata ca ar avea curent... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clitz2003 Postat Iulie 20, 2013 Share Postat Iulie 20, 2013 verifica si releul de incarcare totusi . eu am un kymco de 50 cc in 4T care mi-a facut problema asta in mers . am ramas practic fara tot aproape . am dus-o la reprezentanta si in urma verificarilor au descoperit releul ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 20, 2013 Share Postat Iulie 20, 2013 (editat) Nu cred ca e de la baterie, pentru ca pe voltmetru arata ca ar avea curent... Incearca totusi sa pui un tester pe baterie cand dai la electromotor si vezi ce iti arata + incarcarea, sau cu alta baterie daca e mai usor. Functie de astea vezi ce ai de facut. Asa si bateria de la o mobra de-a mea: 12.8, aprindea faruri, semnalizari, tot, cand apasam sa pornesc, nu mai mergea...si uite asa am desfacut si electromotorul de l-am curatat, desi de vina era bateria Editat Iulie 20, 2013 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOSU WEST Postat Iulie 20, 2013 Share Postat Iulie 20, 2013 (editat) cauta la firu de minus de la baterie la motor se poate sa nu ai masa buna si de aici problemele eu am patit la fel cu R1-le meu Bafta la surubarit. Editat Iulie 20, 2013 de MOSU WEST Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzu Postat Iulie 20, 2013 Share Postat Iulie 20, 2013 uitate bine pe unde a intrat apa si usuca totul ca sigur ai un scurt pe acolo,vezi sigurantele sa fie uscate si sa nu fi intrat apa in cutie,deconecteaza componente pe rand si vezi cand nu mai face asa,bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Iulie 20, 2013 Share Postat Iulie 20, 2013 Apa intr-un releu sau pe la sigurante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Iulie 21, 2013 Share Postat Iulie 21, 2013 Incearca urmatoarele variante: 1. Un alt acumulator care este bun si functioneaza corect, poti sa ai o tensiune normala dar la pornire curentul sa fie insuficient. 2. Daca persista fenomenul, verifica sigurantele principale( curatare punti de contact, sigurante etc) 3. Verifica bornele acumulatorului. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 Am o Prblema la un R6 din 2002. Sa nu mai deschid topic spun aici ... Pun contactul ... si la componentele de langa baterie se aude un clickait .. intermitent ... si beculetul neutralului ... face flash-flash .. ca si cum nu ar avea baterie. Bateria este incarcata ... dar pff . Stie cineva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
papoo Postat Octombrie 16, 2013 Autor Share Postat Octombrie 16, 2013 Scuze ca revin atat de tarziu, dar poate le este de ajutor altora informatia. Problema se tragea in totalitate de la baterie. Am inlocuit-o cu una noua si functioneaza perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.