Sari la conținut

problema kawasaki en 500


Postări Recomandate

Fratilor, iar revin cu o problema si nu-i dau de cap.

 

ieri m-am intors dintr-o vacanta scurta de 5 zile. Azi ma sui pe motor, dau sa-l pornesc si canci. Nu facea nimic. Nu piria, nu ciria, Absolut nimic Bateria fiind un pic mai veche ( cam un an jumate) am dat-o jos si pe la borne erau urme mari de oxidatie. Sint genul de om care prefera sa schimbe ceva stricat cu un lucru nou decit sa cirpesc. Asa ca mi-am luat baterie noua. Pus baterie si dupa multe multe multe incercari a pornit. Si a stat pornita pentru vre-un minut dupa care iar a murit. Daca ii dadeam cu socul tras, nu pornea deloc. Iar am pornit-o si parca se mai stabilizase un pic, dar cind sa-i dau gaz ( finut) iar a murit si tot asa.

Cum imi lasasem motorul la al meu cumnat, si trebuia sa-l aduc acasa, m-am chinuit si cumva l-am stabilizat si am pornit la drum. Dar daca nu o tineam la turatii mari murea in mers.

In timpul mersului mergea destul de ok, adica fara imbrinceli si alte nebuneli.

Are cineva o idee ce ar putea fi?

Luni o duc la mecanic, dar poate pina atunci imi da cineva o idee..

 

Ms anticipat.

 

Si asa se duce naibii plimbarea mea de duminica....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ceva alimentare?baga-i benzina noua si vezi asa.

ma gindeam si eu sa fie ceva de la alimentare.. Poate o depunere undeva? nici pe aici benzina nu e extrem de curata... Mai am vreo juma de rezervor de cind am plecat.

Desi daca ar fi fost de la alimentare, atunci de ce nu-mi mergea cu hicuri si pocuri? Imi murea brusc in mers la turatii mici. Asta da.

Gindesc si eu cu voce tare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia vezi cand pornesti, iti pleaca ambii cilindri? Ori aprinderea (dar ma indoiesc) ori carburile. Sa nu o fi innecat. Cu bateria proasta si cu benzina veche mi s-a intamplat sa se inece si sa mearga prost.

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pleca ambii cilindri.cred ca cu carburatoarele, ceva benzina sau ceva. Bujiile sint relativ noi ( cam 2 luni). pana mea. Incerc sa-l duc luni la mecanic si sper sa nu-mi moara pe drum incolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inainte de a desface carburile sau bujiile, cauta un cdi de alta mobra si incearca sa faci o tura.

Am patit-o si eu, m-a chinuit o luna pana i-am dat de capat, ajunsesem expert in demontat/montat carburatoare si bujii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inainte de a desface carburile sau bujiile, cauta un cdi de alta mobra si incearca sa faci o tura.

Am patit-o si eu, m-a chinuit o luna pana i-am dat de capat, ajunsesem expert in demontat/montat carburatoare si bujii.

 

 

+1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau jicloarele de relanti infundate! ;)

Cel mai probabil.

La GPZ 500 o rezolvam, provizoriu, prin desfacerea suruburilor de sub carburatoare, drenam benzina din pahare, apoi isi revenea.

Ca simptome: ralanti neregulat, intreruperi in mers pana la o anumita turatie...

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pen' ca mai am un utilaj (de viteza), am neglijat en-ul anul acesta, spre rusinea mea. Alaltaieri, cand am deschis busonul rezervorului, am avut in fata privelistea unui interior de rezervor cu pete mari de rugina. Mai aveam benzina ramasa de anul trecut, mai putin de juma' de rezervor.

Bujiile au vreo doi ani.

Am incarcat bateria la redresor peste noapte si ieri i-am dat en-ului o cheie. Ce sa vezi? A luat-o la sfert. Merge de bubuie, fara nici un fel de problema. Mentionez ca motorul e din '90, iar eu nu sunt genul care sa-l bibileasca prea mult. Ii dau apa, ulei si benzina, si-i zic ca in Legiune: mergi sau crapa!

Merge. Azi am facut cam 100 de kilometri cu el, cu aceeasi benzina de anul trecut, cu aceleasi bujii vechi si cu panze de paianjen intre carburatoare.

Nu pot sa bag mana'n foc ca in cazul tau nu-i o problema de carburatie, dar cunosc destul de bine motorul de 500 de la kawa (ca si ltd-ul de 450, fratele mai mic) si pot sa spun ca, de ar fi fost o problema de carburatie, ar fi existat simptome serioase inainte de a muri motorul in mers (relantiu neregulat, benzina in filtrul de aer, fum albastru pe esapament, mers intr-un singur piston, etc.)

Poate ma insel, dar prima si cea mai simpla solutie este inlocuirea cdi-ului cu unul de la alta motoreta. Dureaza 30 de secunde si, daca problema persista, atunci e clar ceva din carburatie sau din aprindere.

Chestia e ca cdi-ul de la en500 nu se strica total, lua-l-ar dracu'. Se strica doar atat cat sa-ti faca zile fripte, sa te faca sa crezi ca problema e in cu totul alta parte. Totusi, exista o chestie care il da de gol: cu cat motorul e mai cald, cu atat mai prost isi face treaba cdi-ul defect. Poate asta e si explicatia ca motorul ti se opreste in mers, lucru de mirare la un motor atat de fiabil ca 500-le.

Oricum, chiar sunt curios care e defectiunea, tine-ma la curent, daca nu ti-e prea greu.

Sper sa nu fie nimic grav. Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc la toti de sfaturi si pareri. La chestia cu scos un pic de benzina din carb m-am gindit si eu ieri, pina cind mi-am dat seama ca exact imbusul de care aveam nevoie lipsea din trusa. Fiind simbata seara si Ramadamul...

 

Cind o ia, relantiul nu pot sa zic ca e neregulat, fum alb/albastru/negru nu scoate pe nicaieri, si nici nu merge intr-un singur piston. Cu CDI-ul.. nu stiu ce sa zic. Altul nu am de unde lua doar pt o proba. Deci tot la mecanic tre sa ajung.

Am sa mai chinui sa o tin la turatii mai mari pe drum sa nu-mi mai moara ca asa tot oprinduse si pornind-o imi e frica sa nu-mi belesc si startorul.

 

Va tin la curent sigur..Si ms inca odata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica jicloarele de ralanti daca nu sunt infundate si daca ai ajuns acolo, verifica in ansamblu carburatoarele!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am promis ca revin cind ii dau de cap. Acum m-am intors de la mecanic.

Bine ca nu m-am apucat de dat jos carb, rezervoare, filtre si alte neamuri. Problema fiind cind se poate de simpla si de stupida. Un fir pe traseul plusului nu era bine izolat. Defapt cei care umblasera innainte facusera un nod provizoriu care in timp s-a cam dezlegat si cele doua fire abia se mai atingeau. De la vibratii si hopuri firele nu mai faceau contactul necesar= toata problema.

 

Oricum va multumesc pt ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...