Sari la conținut

Accident Marriot


enduristull
 Share

Postări Recomandate

Eu termin si pe stanga si pe dreapta cauciucul spate prin Bucuresti. La fata mai am, mi-ar trebuie un 190/55 ca sa il duc pana la capat...

Da nu stiu ce relevanta are asta. Pot sa il duci pana la capat si la 30-40 la ora. Daca fac accident, pe forum sunt devina ca am cauciucul terminat pe ambele parte? WOW Da poate a fost pe circuit. Dar daca are cauciucurile topite? Deja e de dosar penal ca sigur le-a facut pe strada...... Hai sa fim seriosi.

 

Acuma e devina de accident ca are urme de aplecare pe cauciuc. Cauciucul ala oricum nu arata a unul aplecat. Ala arata a cauciuc de incepator. Oricum e cauciuc bun (K3, K2....)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

colegu ..daca avea asa viteza precum sustii atunci nu avea doar cateva zgarieturi .. ci mai degraba ramanea doar cu oasele .. si am citit aici ca a dat cu capul de bordura? again ...daca avea viteza nu cred ca mai era viu la o lovitura cu capul de bordura .. si sa mai fie si constient ..

tu ai dreptate acolo cu ce zici .. dar nu e vorba de viteza .. ci de mers preventiv .. si ce crezi .. fiecare isi ia ce mobra ii place .. nu inseamna ca neaparat ii da cat poate
si cine a mai zis ca ss+ tricou nu da bine pe asfalt .. dar enduro/chopper/naked/scuter/etc + tricou da bine pe asfalt???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am cunoscut pana acum nici un motociclist sa mearga mereu legal si echipat full. Nu mai umpleti forumul degeaba.

 

Mai bine zice cine cineva cum se simte motociclistul, poate poate cineva sa il ajute cu ceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Habar nu am ce viteza avea, zic doar ca nu mergea legal...Dar, din nou...cine naiba merge legal???Ca pana si maica-mea daca s-ar urca pe motor i-ar da in goarna.

Fiecare accident are dinamica diferita, vezi accidentul de pe DN1 din oct 2012 cand R1 (rider+pasager) au rasturnat Dacia: e incontestabil ca motocicleta avea o viteza foarte mare si asta o stiu cu siguranta pentru ca ma depasisera cu 2-3 minute in urma. Rezultatul a fost: sofer mort, rider mort iar pasagera traieste bine mersi desi nu i-ar fi dat nimeni sanse. Ca sa nu mai zic ca nu avea niciunul echipament+niste casti de toata jena.

 

Nu am vrut si nu vreau sa polemizez cu nimeni, dar ca sa nu se mai tocim tastele degeaba, va linistesc cu urmatoarele:

 

- nu avea viteza;

- era in banda lui, nu fanda printre masini;

- baiatul parea om cu capul pe umeri si care are destula experienta, dar in cazul asta nu stiu cati ar fi putut sa evite.

- si pentru carcotasi, cauciucurile erau date pana in buza si fata si spatele, dar asta nu inseamna neaparat ca erau date pe strada.

 

Repet, nu sunt partinitor, nu il cunosteam dinainte,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai cauciucuri de lemn si chicken strips pe margini, esti vinovat, daca ai cauciucuri ok si intamplator sunt date "la capat" iar nu e bine...Culmea e ca toate maicile tereza au 1-2 sezoane in spate iar la o plimbare amicala se pierd in decor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sanatate motociclistului.

 

Inca un motiv sa stau frumos acasa sau sa ies la o plimbare pe jos decat sa ma sui pe motor sa merg in Bucuresti. Mai fac si miscare si mai ard si niste calorii :)

 

La cate accidente sunt nu-i de mirare ca marea majoritate a motociclistilor cunoscuti de mine au devenit mai mult de "duminica" sau mai bine zis de provincie - dar nici eu si nici ei nu suntem paziti de zile negre d-astea, cel putin sansele sunt mai putine decat in Bucuresti.

 

@Gixu - se gaseste orice la motociclist sau la motoreta lui in cazul unui accident, de parca toti suntem ingeri. Care n-a mers o data in Bucuresti fara full echipament ( casca macar inclusa ), e un mare mincinos.

Editat de Survolaj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca trebuie sa schimb ghetele.

Acum serios:

1 omul nu avea viteza, mai mult a plecat din fata hotelului, aprox 80-90m in urma

2 ,,capul la coloana de nunta,, statea sa se asigure in banda 2, ce cred eu ca sa intamplat a fost ca el era atent si la toata coloana de masini sa nu ramana careva in urma (pt. cei care nu stiu astia erau cu nunta ,,si daca omul avea viteza mergeau si la inmormantare) dupa care a virat stanga pe banda 3 pentru a face in 2 metri viraj stanga pe bretea.

3 nu sunt urme de franare , asta inseamna ca a scos botul masinii fara nici un avertisment (aici ma refer la unul pe care il vezi ca se baga incet da sigur mai ai timp de reactie)

4 motocicleta sa oprit la 7-8m

5 intradevar a dat cu capul de bordura de aceea eram ingrijorat ca nu a vrut sa stea intins pe spate decat 2-3min

 

Acum: nu il cunosc si nu stiu ce experienta are pe motocicleta dar daca avea viteza si aici ma refer la un 80km/h atentie nu 180 acum nu mai era.

Am vorbit cu el la tel duminica si este ok. Tot la tel am adus discutia de echipament, nu neglijati echipamentul este singura modalitate de a va proteja. Sunt sigur ca in momentul impactului ar fi vrut sa aiba tot sifonierul pe el. A zis ca a fost o iesire pana la cineva si ca se intoarce repede,,si uite ca tocmai atunci sa intamplat.

Eu nu condamn pe cineva care vrea sa mearga in tricou dar acest lucru imi spune multe despre el, si aici pot spune ca nu conteaza ce motocicleta ai poti sa ne faci cu mana si din scuter.

Bine ca nu a fost mai rau.

Am fost trecut ca martor asa ca am sa va tin la curent cu ce urmeaza.

Asfalt uscat.

Editat de herrinstructor68
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@jupanu77 asa este,nu toti din Bucuresti sunt retardati,dar sunt sigur ca aproape jumatate sunt.

@Roxynel intr-adevar asfaltul nu tine cont de tipul mobrei,de aceea prefer sa nu ies fara echipament.Mai bine merg pe jos.Nu ma pasioneaza mersul in tricou.Era vorba ca procentul majoritar al celora care circula doar cu casca = cei cu SS.Dupa aceea chopperisti de fiţe cu braincap si scuteristi cocalari(astia sunt mai putini de la un timp.noroc cu noile legi).Parca cu naked am vazut ceva mai rar sa nu aiba blugi macar si o armura.Enduro-touring in general = mai ok.

Am vazut si pe supermoto cativa doar in tricou si casca de enduro,cu go-pro-ul bineinteles...de ex un ktm portocaliu il vad mai mereu prin oras..

-sanse mai mici de accident sunt in general cand circuli in afara orasului(depinde de zona normal)...less cars,less idiots,better asphalt=more chances to survive.

 

ON:sper ca riderul este ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...