Sari la conținut

Cea mai eficienta mobra.


Postări Recomandate

Salut!

Pentru cei priceputi in mecanica motocicletelor care sunt mobrele cu cele mai putine probleme de ordin mecanic, electric, etc. ?

 

Vreau sa cumpar o mobra , second hand, pana in 400cmc, care nu necesita multe reparatii si poate fi pilotata zilnic si sa-mi pastrez actualul motor pentru iesit la cafele.

 

Momentam am un virago 535t din 94' si dupa 2 ani deja am inceput sa investesc la ea; s-a stricat un starter clutch, a trebuit inlocuit. Ar fi mai trebuit sa mai schimb un pinion acolo dar l-am lasat asa, am dat cu niste glaspapir auto si am montat ca la carte cu suruburi OEM, dinamometrica, + adeziv de filete. Sa vedem cat tine. M-au costat sculele o gramada dar astea raman, dar se baga ceva in suruburi noi, extractoare de suruburi pentru capete de nituri rupte, adezivi de filete, piese noi (pinioane starter clutchuri ,etc).

 

Multam!

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mai pica si alea, desi intradevar se aude ca sunt foarte fiabile...Era una la dezmembrat cu motorul terciuit. La SH e loterie. TDM-ul cica si ala are motor ok, fiabil. Ei bine, eu am fost norocosul care s-a trezit cu pistonul si cilindrul pleznite din senin. Doar sa iei vreun GS500, CB500, Er5, in rest sub 400 e cam slaba piata dupa parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate o Honda NTV 650, dar sare de 400. Cardan, V2. Apa, paie si bataie. Dar e veche, greu de gasit una in stare buna.

 

Salut!

 

N-ar fi mai safe un monocilindru? Ceva in V2 nu e predispus la dereglari pentru ca sunt , naah, 2 cilindri care trebuie sa fie sincronizati + carburatoare sincronizate etc. ?

 

Si mai pica si alea, desi intradevar se aude ca sunt foarte fiabile...Era una la dezmembrat cu motorul terciuit. La SH e loterie. TDM-ul cica si ala are motor ok, fiabil. Ei bine, eu am fost norocosul care s-a trezit cu pistonul si cilindrul pleznite din senin. Doar sa iei vreun GS500, CB500, Er5, in rest sub 400 e cam slaba piata dupa parerea mea.

 

Ce e nasol e ca spre ex. la Viroaga mea care nu mai e in productie piesele OEM sunt f. scumpe. Spre ex. numai o volanta duce usor spre $400. Daca mai pui si statorul si suruburi p-acolo tot sistemul generator trece usor de $1000. La banii astia , ... , mai pui de o vacanta si iti iei alt motor. E aiurea rau!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca o dam pe mono, atunci merge si un drz400, kawa-urile mai micute, de 250cc kle, klx cum voiam eu si probabil mai sunt ceva, dar parca sunt cam scumpe. Daca vrei de oras, ia-ti un supermoto, de 125cc si te plimbi mocca si lejer in oras. Daca vrei putere si un pic de fun, supermoto si motor mai mare. Doar de rezolvat treaba si sa ai si o oarecare rezeva de putere, alea in 2 cilindri enumerate mai sus, GS, CB, er5.

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yamaha XG250 Tricker :)

Tare asta , lol. Parca o aveau cei de la Louis cand faceam scoala acu vreo 5 ani. Design simplu deci ar trebui sa fie ok. Totusi cati au motorul asta pentru a ne face o parere despre el?

Editat de adovis77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au si acum doua bucati...asta spune ceva nu? Le folosesc in poligon si la enduro.

 

Eu am intrebat la ei. Imi iau Tricker? Am gasit la pret bun. Si ei au zis... IA-L!!

 

Pe net daca dai Ysmaha Tricker problems... nu gasesti nimic. Doar lume care spune ca e belea si filmulete cu ce poate face atat pe sosea... dar si in teren. Cea mai manevrabila, simpla, fiabila... singura problema: PRETUL

Editat de BlackLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au si acum doua bucati...asta spune ceva nu? Le folosesc in poligon si la enduro.

 

Eu am intrebat la ei. Imi iau Tricker? Am gasit la pret bun. Si ei au zis... IA-L!!

 

Pe net daca dai Ysmaha Tricker problems... nu gasesti nimic. Doar lume care spune ca e belea si filmulete cu ce poate face atat pe sosea... dar si in teren. Cea mai manevrabila, simpla, fiabila... singura problema: PRETUL

 

http://www.okazii.ro/recomandate/40478394/yamaha-tricker-250.html

 

Daca e fiabila ar merita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E imposibil pretul ala. cred ca stiu anuntul e vechi de undeva din provincie si nu avea acte daca nu ma insel.

Din cate stiu nu e niciuna de vanzare in Romania. Era una in Buc la 3000 si una in Cluj la 2500.. a ajuns la mine. In afara mai ceva... 3000 3500. Putine in Italia si Germania, in Elvetia mai scumpe peste 4000 de franci... mai pui la banii astia adusul 500 sa zic. Rara si scumpa... probabil cine are nu vinde...preturile se pastreaza asadar trag concluzia ca motocicleta chiar merita. Stiu ca si Yamaha o folosea la MotoGP pt deplasarea la boxe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E imposibil pretul ala. cred ca stiu anuntul e vechi de undeva din provincie si nu avea acte daca nu ma insel.

Din cate stiu nu e niciuna de vanzare in Romania. Era una in Buc la 3000 si una in Cluj la 2500.. a ajuns la mine. In afara mai ceva... 3000 3500. Putine in Italia si Germania, in Elvetia mai scumpe peste 4000 de franci... mai pui la banii astia adusul 500 sa zic. Rara si scumpa... probabil cine are nu vinde...preturile se pastreaza asadar trag concluzia ca motocicleta chiar merita. Stiu ca si Yamaha o folosea la MotoGP pt deplasarea la boxe

 

E clar nn se pupa cu legile fizicii si conservarea energiei. E scumpa pentru ca merita!. Dai bani putini la inceput, o vei lua in botul portofelului dupa. Dai bani multi la inceput, vei scapa mai ieftin pe viitor.

 

Se pare ca ,,,, cafe racerele de pana in 400cmc (uitate prin vreun scrap-yard) la preturi acceptabile si fiabile sunt doar vise de Discovery Channel?!

Editat de adovis77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt Tricker...

 

 

 

 

 

...si mai e unu din Maroc, nubpotbsa l pun de pe mobil. Tricker Marocco...sa vezi acolo pe unde o baga. Sau prin zapada. E chiar data dracu micuta.

Editat de BlackLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E tare nene bicla asta. Pare-se ca e facuta pentru sarit peste gropi , borduri, strecurat printre masini . Pentru Bucuresti, cu un ghiozdan in spate e perfecta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Pentru cei priceputi in mecanica motocicletelor care sunt mobrele cu cele mai putine probleme de ordin mecanic, electric, etc. ?

 

Vreau sa cumpar o mobra , second hand, pana in 400cmc, care nu necesita multe reparatii si poate fi pilotata zilnic si sa-mi pastrez actualul motor pentru iesit la cafele.

 

 

Multam!

Un sfat : honda cb1 sau cb400,ambele modele au 400cc,4 cilindrii in linie,4 carburatoare,16 valve,distributie pinioane(la modelele mai noi a fost inlocuita de lant dar ramane tot atat de fiabila)pretabila pt uz zilnic si abuz.Cadru fier,putine piese ce se pot defecta(stator,rulmenti deci consumabile si alte nimicuri ce se potrivesc de pe alte modele avand in vedere ca 400cc a fost facut pt piata japoneza) si un pret scazut de achizitie.Cat timp am avut-o nu m-a lasat niciodata si am tras mon amie de ea fara mila,zilnic,cu pasager 90%din drumuri(10% naveta la munca singur).Imi pare fff rau dupa ea si daca as avea ocazia as cumpara-o inapoi(asta poate vede actualul proprietar postul si imi returneaza,contra cost evident,prima dragoste :) ) Succes in cautari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CB 500, dupa '96, ca sa aiba disc si pe spate. Nu am cuvinte sa spun cat de rezistente sunt motoarele, chiar si abuzate sau neintretinute. I-ar fi trebuit un cardan dar ajungi la 40-50.000 km cu lantul daca ii pui ungator si il tii fleasca de ulei.

Mai sunt si alte motociclete de calitate dar ca pret la mana a doua si numar de kilometri, nu cred ca o depaseste ceva. Un cunoscut a cumparat una cu 1200 de euro si 24.000 km care par reali (cauciuc original fata). Un alt prieten a luat una cu 500 de euro si 170.000 mile, adica peste 200.000 km. Arata jalnic dar motorul porneste mereu la primul buton si merge normal in afara de un tacanit usor.

 

Cum zicea un coleg mai sus, nici GS 500 nu-i rea deloc.

 

Uita-te si ce motociclete folosesc curierii prin Anglia, vezi ce iti place. Majoritatea le cumpara in primul rand pentru ca sunt rezistente.

 

Salut!

Editat de dani_d
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit si filmul cu Maroc. Chiar merita sa-l vezi... 4 minute, nu-i lung.

 

 

Si o poza...

 


post-37279-0-57927800-1374519733_thumb.jpg

 

Ca manevrabilitate nu cred ca o bate nimeni pentru Bucuresti.

In acelasi timp pe cat e de buna in oras pe atat e de buna si in afara.

Consum mic pana in 4%, usoara, simpla.

Editat de BlackLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fa-ma sa-nteleg: ai avut o problema ca a lucrat ceva mana stanga la motoru' tau acum 5000 de ani, ai reparat-o si ai ajuns la concluzia ca virago e un motor stricacios? pff... e plina romania de ele, le vedeai pe toate marginile drumurilor daca era asa! uita-te la rubrica service si de aici, fa o pondere intre "extrem de fiabila" cebereef1,2,3,4 si viroagele 535...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit si filmul cu Maroc. Chiar merita sa-l vezi... 4 minute, nu-i lung.

 

 

Si o poza...

 

 

attachicon.gifValentino Rossi Tricker.jpg

 

Ca manevrabilitate nu cred ca o bate nimeni pentru Bucuresti.

In acelasi timp pe cat e de buna in oras pe atat e de buna si in afara.

Consum mic pana in 4%, usoara, simpla.

 

 

E clar , sunt simple, efieciente, YAMAHA !

 

Cate gume or fi inlocuit la video din Maroc? LOL.

Editat de adovis77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Pentru cei priceputi in mecanica motocicletelor care sunt mobrele cu cele mai putine probleme de ordin mecanic, electric, etc. ?

 

Vreau sa cumpar o mobra , second hand, pana in 400cmc, care nu necesita multe reparatii si poate fi pilotata zilnic si sa-mi pastrez actualul motor pentru iesit la cafele.

 

Momentam am un virago 535t din 94' si dupa 2 ani deja am inceput sa investesc la ea; s-a stricat un starter clutch, a trebuit inlocuit. Ar fi mai trebuit sa mai schimb un pinion acolo dar l-am lasat asa, am dat cu niste glaspapir auto si am montat ca la carte cu suruburi OEM, dinamometrica, + adeziv de filete. Sa vedem cat tine. M-au costat sculele o gramada dar astea raman, dar se baga ceva in suruburi noi, extractoare de suruburi pentru capete de nituri rupte, adezivi de filete, piese noi (pinioane starter clutchuri ,etc).

 

Multam!

 

Sfatul meu sincer ! CB 500 . 42 kw .. nimic de speriat.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E clar , sunt simple, efieciente, YAMAHA !

 

Cate gume or fi inlocuit la video din Maroc? LOL.

 

Eu de asta am si luat-o. La banii aia puteam sa iau orice altceva de la R6 la F650GS...

Am optat pentru ca e versatila, cilindree mica, usoara, ultramanevrabila, buna de oras si in acelasi timp buna pentru soft-enduro si ...chiar n-am gasit discutii pe net despre probleme legate de ea sau lume sa se planga.

Si inca ceva... e totusi o motocicleta de generatie noua. 2005+....

 

Despre restul nu-mi pot da cu parerea. Alegerea e a ta in functie si de scopul pentru care o iei si specificatiile necesare in functie de asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu de asta am si luat-o. La banii aia puteam sa iau orice altceva de la R6 la F650GS...

Am optat pentru ca e versatila, cilindree mica, usoara, ultramanevrabila, buna de oras si in acelasi timp buna pentru soft-enduro si ...chiar n-am gasit discutii pe net despre probleme legate de ea sau lume sa se planga.

Si inca ceva... e totusi o motocicleta de generatie noua. 2005+....

 

Despre restul nu-mi pot da cu parerea. Alegerea e a ta in functie si de scopul pentru care o iei si specificatiile necesare in functie de asta.

 

E pentru Bucuresti! Am forjat xv535 8000km in oras si se vad efectele. Nu cred ca-i facuta pentru dual-sport-enduro in Bucuresti desi nu pot zice ca-i inconfortabila. Mi-e prea mila de ea. La cum merg eu imi trebuie ceva de forja, simpla , fiabila, de mers zilnic iar moto prezentat de tine se potriveste perfect. Sunt curios daca se poate pune un cob central pe el ca mai am si de carat cu ea.

 

Uite ca are un carrier: http://japan.webike.net/ps/#!p.m=844&p.c=1121&p.sk=1

Editat de adovis77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut eu pe ea GIVI E30... se potrivea foarte bine. L-am dat jos pentru ca mie-mi place mai enduro asa. Si parbriz touring, Puig. A zburat si ala rapid :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...