claudeel Postat Iulie 26, 2013 Autor Share Postat Iulie 26, 2013 Asta cred si eu. Cam cat ar costa pastilele? (Asa informativ) vad ca sunt cam 11 la numar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 vreo 300 de lei rotunjit, +/-, depinde de unde le iei. plus transport... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 mai exista o varianta...daca jocurile sunt prea mici...se pot grindui pastilele...dureaza cateva ore...ai nevoie de o suprafata perfect dreapta..smirghel de 1500 si 2000 pasla un subler digital ,rabdare si indemanare...e ieftin si bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat Iulie 26, 2013 Autor Share Postat Iulie 26, 2013 (editat) Acum m-am uitat si eu pe net si am gasit la 25lei bucata pe comanda in 4-5 zile. Sa fac rost de bani si sa dau comanda, sper sa fie din cauza lor ca nu mai bag nici un leu in "curu" ei. Am dat 1700de euro si am mai bagat 400 de euro pana acum. Deja incepe sa imi para rau ca nu m-am orientat spre monocilidru sau v2. Vad ca nu prea se merita sa iti iei vitezana de an vechi, pun pariu ca pastilele astea sunt alea de fabrica de acum 13 ani, pana mea. Pot sa fac rost de toate inafara de micrometru( digital sau analog cum o fi el), era o varianta forte buna. Editat Iulie 26, 2013 de claudeel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 poti face operatiunea si fara sa cumperi pastile nene...ce tot iti spun... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 Deci si la kawa mai nou dispar jocurile E cat de cat bine totusi, se poate remedia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat Iulie 28, 2013 Autor Share Postat Iulie 28, 2013 Deci am muncit ieri si azi de mi-au sarit capacele, injuraturi si nervi grupa mare. Am terminat de asamblat mobra, am iesit la o tura si tot merge urat sub 3000rpm, merge in hopuri in rest trage de rupe pana in rosu fara probleme. La relanti am intreruperi si scaderi de turatie de la 1300-1400rpm pana la aproape 900rpm (atunci cand scade asa nu stiu de ce dar am impresia ca merge in 3 pistoane) dupa aia isi revine si merge foarte frumos dupa care iar o ia dracii. Porneste foarte greu, daca nu ii dau gaz nu porneste deloc uneori nu vrea sa o ia nici cu gaz din prima, o ia din a 2a a3a incercare. Nu mai am rateuri in carburatoare si nici pe evacuare la relantiu. Pe supapele de admisie acum am joc 0.15mm iar pe evacuare 0.25mm, deci acum sunt in parametrii. Sincer m-a terminat psihic nu mai stiu ce sa ii fac, ce sa ii mai verific! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 a fost facut o sincronizare de carburatie cand avea probleme cu valve? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat Iulie 28, 2013 Autor Share Postat Iulie 28, 2013 Da a fost facuta inainte. Acum fac vreo 2 filmulete si le urc sa va uitati putin la ele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spyked Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 Deci am muncit ieri si azi de mi-au sarit capacele, injuraturi si nervi grupa mare. Am terminat de asamblat mobra, am iesit la o tura si tot merge urat sub 3000rpm, merge in hopuri in rest trage de rupe pana in rosu fara probleme. La relanti am intreruperi si scaderi de turatie de la 1300-1400rpm pana la aproape 900rpm (atunci cand scade asa nu stiu de ce dar am impresia ca merge in 3 pistoane) dupa aia isi revine si merge foarte frumos dupa care iar o ia dracii. Porneste foarte greu, daca nu ii dau gaz nu porneste deloc uneori nu vrea sa o ia nici cu gaz din prima, o ia din a 2a a3a incercare. Nu mai am rateuri in carburatoare si nici pe evacuare la relantiu. Pe supapele de admisie acum am joc 0.15mm iar pe evacuare 0.25mm, deci acum sunt in parametrii. Sincer m-a terminat psihic nu mai stiu ce sa ii fac, ce sa ii mai verific! S-ar putea sa ai amestec bogat daca iti porneste cu spritz, asa am avut eu, daca o turezi la relanti si iti scade sub turatiile la care ai setat-o tu, ai amestec bogat, vezi si tu bujiile,mirosul,parerea mea de amator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 (editat) 0.15 joc supapa pe admisie?!, nu am manualul tau, daca zici ca asa ai in carte.... atunci ai probleme pe supape, sau nu ai calculat bine pastilele.....de ce nu mergi la un service, si scapi de nervi si probabil te costa mai ieftin, verifica daca nu ai pus furtune pe la air box gresit, ceva infundat in carburi, sincronizare... Editat Iulie 28, 2013 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spyked Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 0.15 joc supapa pe admisie?!, nu am manualul tau, daca zici ca asa ai in carte.... atunci ai probleme pe supape, sau nu ai calculat bine pastilele.....de ce nu mergi la un service, si scapi de nervi si probabil te costa mai ieftin, verifica daca nu ai pus furtune pe la air box gresit, ceva infundat in carburi, sincronizare... In manualul lui ii scrie toleranta 0.11-0.19 pe admisie parca. Da-mi te rog un PM de unde ai luat pastilele si in cat timp ti-au venit ca si eu fac jocul acum la modelul din 99 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat Iulie 28, 2013 Autor Share Postat Iulie 28, 2013 (editat) Pastilele le-am "prelucrat" cum mi-a spus Bica. Am gasit pe un site (daca vrei iti dau adresa pe privat sa nu fac reclama) la 25lei bucata parca le livra in 4-5 zile doar pe comanda. @cata_30: uite un print screen din manual. Si aici 2 video facute acum 10 min. : 1. http://www.youtube.com/watch?v=he9UEIsNC0M&feature=youtu.be 2. http://www.youtube.com/watch?v=Nql_dhCXhgk&feature=youtu.be Editat Iulie 28, 2013 de claudeel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 iti spun eu: da-i foc! pastilele alea da, se pot prelucra da' nu cu geamu' si cu smirghel daca n-ai mai facut asta vreodata... chiar si asa, ai verificat amaratele alea de supape? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat Iulie 28, 2013 Autor Share Postat Iulie 28, 2013 I-as da dar mai platesc 2 ani pentru ea . Pai si ce sa fac gogu' sa il demontez? sa ii dau chiulasa jos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 da, se da chiulasa jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat Iulie 28, 2013 Autor Share Postat Iulie 28, 2013 Ok maine o sa dau motorul jos, o sa il desfac si ma apuc sa fac chiulasa cap coada. Scaune, jocuri (againe) ma rog toate cele. Daca nici dupa asta nu o sa mearga cred ca o bag la dezmembrat. Nu vreau sa cedez psihic din cauza unui fier (ma rog aluminiu). Sincer deja m-am cam saturat de ea, bagi bani intruna si tot nu merge pana mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 Ok maine o sa dau motorul jos, o sa il desfac si ma apuc sa fac chiulasa cap coada. Scaune, jocuri (againe) ma rog toate cele. Daca nici dupa asta nu o sa mearga cred ca o bag la dezmembrat. Nu vreau sa cedez psihic din cauza unui fier (ma rog aluminiu). Sincer deja m-am cam saturat de ea, bagi bani intruna si tot nu merge pana mea! He he, mai ai pana ma ajungi. Am bagat in jur de 1000 de euro, in reconditionat motorul si restul, la final pica pompa de apa, o fac si pe asta, curat si electromotorul sa fiu eu sigur (nu a ramas surub neverificat si piesa uzata neinlocuita) si mi-o darama un rahat de pe loc. Bine ca nu aveam carenele puse (doar ce le vopsisem, ca inebuneam). Oricum, mie nu mai imi trebuie mers pe strada, mi-a ajuns. Enduro all the way Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat Iulie 28, 2013 Autor Share Postat Iulie 28, 2013 Normal ca te oftici si ti se ia, de cand am cumparato m-am apucat sa schimb piese uzate sa ma rog pe care le credeam eu uzate, kit de lant, rulmenti roti, garnituri estrieri frana fata, ulei filtre, rulmenti jug,cabluri acceleratie, cauciuc fata, placute frana fata/spate, tot ce mi sa parut in neregula am schimbat, de cand am cumparato am vrut sa o am de buna nu sa imi bat joc de ea, este lucru pe care l-am cumparat cu mare sacrificiu din bani mei munciti de mine si cand vezi ca fierul "te ia la misto" deja moralul iti este darmat definitiv. Sincer nici nu stiu ce sa fac ( dar stau si ma gandesc ca ban vreo 10 milioane in chiulasa si tot nu o sa mearga, pai sa nu imi dau cu ciocanu in oo) sau sa o vand pe un pret cu mult sub piata si daca vrea cumparatorul sa o repare el sau sa o dezmembrez, habar nu am ce sa fac . Cum o dau tot nu e bine. Ma gandesc ca daca o dau o sa regret MAXIM! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 nu lua ma nici o chiulasa jos...esti nebun la cap?motorul nu e magie pe felie...are compresie?are...are jocurile bune?are..distributia e la punct?este...atunci nu trebuie s adesfaci nimic...ti-ai pierdut mintile?tu te iei dupa ce zice oricine...la unu care shade pe un scaun comod si iti porunceste sa iei chiulasa jos ii este usor..ca doar nu el munceste si da banii...gandeste logic...motorul e logica si mecanica pura fara vrajitorie...problema ta poate fi de curent nu de carburator... iti spun eu: da-i foc! pastilele alea da, se pot prelucra da' nu cu geamu' si cu smirghel daca n-ai mai facut asta vreodata... chiar si asa, ai verificat amaratele alea de supape? ei afla ca eu cu geamu si cu smirghelul le-am facut geniule...si au mers prefect...vorbesti degeaba ba..ia stai asa...la relanti iti tot pica acul..dar daca o turezi umpic merge rotund?pentru ca eu cred ca tu ai probleme cu bobinele?ai bobine individuale pe fiecare cilindru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat Iulie 28, 2013 Autor Share Postat Iulie 28, 2013 (editat) Tocmai acum am vorbit cu un prieten (mecanic auto ce este drept dar unul foarte foarte bun) si mi-a zis ca daca era vreo supapa arsa sau care nu inchidea bine imi iesea foarte prost la compresie. Pana mea, urmatorul pas este sa incerc alte pipe sa vad cand maine sau marti, daca tot asa face incerc cu alte carburi, taca tot asa face....sa faca in continuare linistita! Mie mi-au iesit jocurile in masurile date de manual deci nu cred ca nu are dece sa nu fi fost bine, nu? Da este fiecare cu a masii. Sper sa fie din pipe (asta am crezut de prima data). Uitate la alea 2 video. Pe mine ma tot sacaie pe creer ca ea cand intrerupe sau scade relntiu o bobina nu isi mai face treaba. Sper sa fie pretenu' cu programu lejer sa ma duc la el sa verific. Si el are tot o kawa din 2000 si nu are facute carburile de 3-4 ani si nu are nici pe dracu ma frate, o porneste o data la 2 luni si atunci porneste si merge foarte bine. Editat Iulie 28, 2013 de claudeel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 eu iti spun 99% ca e problema de bobine...eu aveam problema asta la un motor...de pe la ora 6 seara incepea sa cada relantiul...cum o turam cum mergea rotund...dimineata mergea perfect...am schimbat bobinele...veci nu am mai avut probleme...niciodata problemele de alimentare cu benzina nu fac intreruperi asa spontane...ca niste ruperi de ritm..alea is pierderi de curent la una din bujii.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat Iulie 28, 2013 Autor Share Postat Iulie 28, 2013 Asta am gandit si eu tot timpul, intreruperile le face prea brusc iar asta nu te duce cu gandul la o problema electrica. Daca era din valve de ce merge atat de perfect in primul video? Mecanicul mi-a spus ca nu o sa am un relantiu stabil cu filtru de aer sport si evacuare sport dar eu i-am zi cand am cumparato ca relantiul statea perfect la 1000rpm exact ca in video dar este indeajuns sa faca o intrerupere ca gata o ia razna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 pune bobinele de la prietenul tau si vezi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 vezi ca-n manual iti arata cum sa masori bobinele, ai si multimetru... masoara-le la cald, cand fac fite... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.