Cesar Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 Daca tot dat jos motorul si ai refacut chiulasa, demonteaza si carterul si verifica cuzinetii de palier si de biele. Curata pistoanele de calamina si, eventual, schimba segmentii. Dupa ce montezi totul la loc, fa-i din nou testul de compresie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat Ianuarie 13, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 13, 2014 (editat) Pacat ca l-am strans . Motorul nu avea batai, pistoanele le-am curatat de calamina (erau negre ca un carbune, acum arata ca in poze), la testul de compresie am avut cel mai putin 10 iar restul 11-12-12.5 ! Asta cand era chiulasa varza de nu inchidea corect nici o supapa. 10 am avut la pistonul nr 1 unde erau cele mai praf scaune la supape. Editat Ianuarie 13, 2014 de claudeel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silver_yamaha Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 moamaaaaaaa..mai bine nu citeam!! doamne fereste! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat Ianuarie 13, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 13, 2014 Am vorbit cu un prieten sa vada daca poate sa imi faca rost de un ceas si sa ii fac diseara un test de compresie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.