Sari la conținut

Honda CBR 1000 F


Gixu.
 Share

Postări Recomandate

Satul de taxele nesimtite impuse mobrelor de peste X cai, m-am decis sa-mi cumpar, dupa o pauza de 2 ani, un motor de acasa. Initial am optat pentru Kawa Zx12 sau Suzi Hayabusa dar, nehotarat fiind, am decis ca nu merita sa fac o investitie maricica intr-un motor cu care nu stiu daca ma voi intelege la drum lung, asa ca am cautat alternative. Am cautat timp de o saptamana, am sunat, am mers, am vazut, am probat. Dupa o serie lunga de "frate, mancat'as,sa moara,etc" am dat peste un vanzator ce parea de bun simt. Intr-o piata a transsamsarilor de mobre, am nimerit (cu greu ce-i drept) un om normal.

 

Bucurie mare, m-am suit in masina si m-am dus repejor sa vad mobra. Culmea, mobra "se pupa" 90% cu descrierea din anunt iar propietarul nu era un samsarel de we sau vreun baiat dornic sa scape de o mobra "prea mare".

 

Ca sa nu mai aburesc ecranul, am facut proba, mi-am spus nemultumirile, am negociat , am mers la un prieten mecanic si apoi am facut actele.

 

O investitie modica in 3 seturi de placute, lichide, carburatie,servisare furca fata si inca cateva maruntisuri si balena era gata de drum.

 

Franele CBS fac toti banii, mai ales pentru cineva obisnuit cu sist de franare independent. Pe bord tronau un pic peste 34000 km, cat de reali nu pot spune, dar dat fiind faptul ca motorul are discurile originale, vopsea originala (+ alte maruntisuri) si de cand a fost adus in tara in urma cu 5 ani, a circulat un pic peste 5000 km... :tempted:

 

Consumul pe parcursul celor 1500 km calcati impreuna s-a situat in jurul cifrei 5, mai precis 5.5 l pentru 100 km. Surprinzator avand in vedere faptul ca "mobra" cantareste aproximativ 270 kg "la plin". Nici la capitolul agilitate nu sta rau. Cei 135 cai te fac sa uiti ca esti la ghidonul unui vapor.

 

Astazi am primit setul de genti comandate iar in mom de fata mi-am prins urechile cu instructiunile de folosire :crack:

 

Pana acum sunt cvasi-nemultumit atat de protectia generala oferita de parbrizul de fabrica cat si de pozitia usor obositoare dupa X km. Partea buna e ca dupa 300 km fara pauza, inca ai benzen in rezervor. Rezervorul nu e tocmai urias, 100 lei fiind suficienti pentru un plin "de la zero"...

 

Momentan inca mai colind cu ea prin frumoasa moldova in incercarea de a capata curaj pentru drumul de la finalul lunii , Bucuresti-Nurnberg.

 

Va urma... :)

post-11570-0-71213700-1374598920_thumb.jpg

post-11570-0-75152500-1374598987_thumb.jpg

post-11570-0-88415900-1374599016_thumb.jpg

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai am editat primul post. Nu stiu cat o tin :) Sanse sunt sa o tin minim un an.

 

Cu sist CBS motorul imi pare mai stabil, franez mai tarziu, mai tare fara prea mult efort si fara sa-mi pierd trasa :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Tocmai am editat primul post. Nu stiu cat o tin :) Sanse sunt sa o tin minim un an.

 

Cu sist CBS motorul imi pare mai stabil, franez mai tarziu, mai tare fara prea mult efort si fara sa-mi pierd trasa :)

 

Imi permit doar sa-mi dau cu parerea: mie imi pare foarte util CBS ul. Pe langa faptul ca e comod (tragi de levier si franeaza ambele roti), in anumite situatii te ajuta foarte mult prin eliminarea apasarii pedalei de frana (pt spate). Reduce numarul de miscari necesare franarii, mai ales daca in momentul ala incerci si sa schimbi treapta,esti pe o anumita trasa, etc...

 

mie mi-ar placea sa am un CBS pe motorul meu..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

superba motocicleta,o adevarata regina as spune eu,am un vecin care a avut model asemanator(1994 mai exact),foarte fiabile,destul de puternice chiar daca au 135 cai sa nu uitam ca e carburatie si are cuplu mare,am inteles ca stau foarte bine pe sosea si ofera o protectie impotriva vantului foarte buna,e o balena si e pacat sa mergi cu ea prin oras,e facuta pentru touring si presupun ca acolo se simte bine,sa o stapanesti sanatos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Si daca vrei un mic derapaj cu spatele?

 

ai fi surprins sa afli ce frumos pot derapa 'balenele' astea (daca stii sa le controlezi)..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, dupa plimbarea de ieri pot spune ca m-am indragostit.In loc sa vin spre Bucuresti pe traseul obisnuit (Piatra Neamt-Bacau-Buzau-) am optat pentru varianta mai lunga si muuult mai virajata/fun (Poiana Largului-Toplita-M Ciuc-Brasov-Buc) si pot spune ca a meritat cu varf si indesat :)

In privinta distractiei cu frana spate, nu pot spune ca sunt un fan, mai ales atunci cand ai 270 kg de strunit. In schimb, din cand in cand mai mai trag cate un slide, pe I Maniu sau la iesirea din cate un rond :)

post-11570-0-56029000-1374737424_thumb.jpg

post-11570-0-18499800-1374737600_thumb.jpg

post-11570-0-93434100-1374737680_thumb.jpg

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CBR 1000 F :) Un prieten are una , difera doar coloritul si este extrem de multumit de ea . Iar pe langa asta pe care o stiu , daca nu ma insel , mai este doar una in tot orasul . Din curiozitate am dat si eu un search pe mobile.de , doar cu scop comparativ si am constatat ca preturile la un CBR 1000F pot fi mai mari decat la un CBR XX si tind sa cred ca este rezultatul fiabilitatii . Sa o stapanesti sanatos , drumuri bune .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si daca vrei un mic derapaj cu spatele?

 

CBS nu e gen: daca apesi frana fata se apasa si un pistonas de pe spate, daca apesi spate se apasa doar celalalt pistonas de pe spate si nimic la fata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Franeaza cu ambele roti indiferent de frana apasata :)



Tocmai faptul ca nu e o mobra comuna e interesant, nimeni nu-si da seama ce este,cel putin in prima faza.

 

Am avut ocazia sa plimb si un ZZr 1100, un motor teoretic superior si pot spune ca era, din toate punctele de vedere sub F

 

Desi initial imi doream o busa sau un 12, daca lucrurile merg in continuare asa o sa ma pricopsesc cu un Pan 1300 sau un XX :)

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca conserva era un Opel sau ceva de genu' (chiar daca nu) multzam. Mi s-a parut mie ceva ciudat in faptul ca un "conservar" se trage cu totul pe partea dreapta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desi nu e prima motocicleta , incepe usor usor sa-mi adere la corason.

 

Ieri a servit cu placere o Cheia-Siriu.

 

Cu ocazia asta a implinit 3000 km la mine.

post-11570-0-78105100-1374996121_thumb.jpg

post-11570-0-07939000-1374996132_thumb.jpg

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt fan Honda, dar zilele trecute am mers pe un CBR1000F al unui foarte bun prieten, care tocmai si-l cumparase si eu l-am adus acasa. E un vis de motocicleta ce frumos merge. Pozitia nu e chiar cea mai comoda, eu pe GSXF stau mult mai "touring", dar alearga frumos, accelereaza prompt, se raceste fooaaarte bine (comparativ cu GSXF-ul meu), intr-un cuvant mi-a placut. Adica daca as avea banii, mi-as lua acet model de Honda (probabil singurul model pe care l-as lua :laugh: )

 

PS:@Gixu: spor si asfalt uscat, multi km fara incidente si poate poate ne-om intalni o data cu CBR-urile (evident tu si prietenul meu) la o bere rece!

Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am mers nicidata cu un GSXF 1100 dar, la vremea lor ofereau una din optiunile destul de importante in zilele noastre, parbrizul reglabil.

 

Eu n-am ajuns posesor de CBR 1000 F "cu scop" ci pur si simplu asa s-a nimerit. Pana acum am "strans" aproape 3500 km impreuna si pot spune ca ma declar multumit.

 

O buba pe care a trebui sa o remediez cand ajung in Germania e joja de la ulei. Fostul prop i-a pus o joja-sonda de temp, o joja pe care e relativ greu sa-ti dat seama cam cat ulei ai in motor, cel putin la prima vedere.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer as fi preferat o joja clasica pe care sa se observe clar cum stau treburile. Sa fim serioasi, cine verifica temperatura uleiului, mai ales la un motor racit cu lichid?

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai..de-asta am pus si eu intrebarea. evident ca masoara temperatura lichidului de racide, insa ai o idee destul de buna cat de incalzit e motorul ... in sfarsit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...