Sari la conținut

buell xb9sx


gogO.
 Share

Postări Recomandate

e vreun posesor de buell xb9s printre noi, de preferat in bucuresti?

ma gandesc serios sa achizitionez o astfel de bestie si as vrea sa vad una live pana sa ma apuc s-o cumpar, sa mai aflu una-alta, la ce sa fiu atent, defecte des intalnite, sa aflu cat de usor se gasesc piese pt ea, detalii de genul...

dau o bere entru deranj :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi, citisem topicul acela insa nu mi-a raspuns la toate intrebarile, plus ca userul respectiv nu a intrat de un an pe forum, ma indoiesc de faptul ca m-ar ajuta daca as posta acolo...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prea faina mobra!

 

Multe chestii interesante precum frana periferica, rezervorul in cadru iar baia de ulei in bascula. Aparent motocicleta e foarte echilibrata. Unde mai pui ca are sunetul si feeling-ul unui Harley(same engine ) :D

 

Insa din ce am citit online, rezervorul ala se crapa cat ai zice peste la cele mai mici trante/tarsaieli de asfalt iar de aici din punctul meu de vedere pimeste un mare minus....mai ales la traficul din Bucuresti. E de ajuns sa intre o duduie in tine cu 20 la ora din lateral si pa pa Buell de multe mii de euo(8000 SH?)...dauna totala. De tinut minte ca Brandul Buell nu mai exista, acesta fiind desfiintat de catre Harley, deci posibil la piese sa ai surprize scumpe. La ora de fata Erik Buell se axeasa exclusiv pe SS cu noul sau brand Erik Buel Racing.

 

Cum spuneam mai sus, XB9 are acelasi propulsor ca Sportsterul 883, mot0r care este destul de puturos pt aproape 900CC...Probabil cutia si rapoartele sunt diferite pt o agresivitate mai mare.

 

Orienteaza-te eventual spre XB12 si cauta orice legat de protectia cadrului(crash bars, crash pads S.A.M.D)

 

Un alt punct de luat in seama sunt vibratiile care pentru unii pot fi deranjante.

 

Bafta la cautat!

 

P.S.

 

Daca vrei naked V2 cu c***e , uita-te la KTM Super Duke! :D

Editat de Nocturnus85
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Good Point Nocturnus.

 

Am mers acum o luna cu un XB12.Ce sa iti spun....spectaculoasa, brutala , sunet demential (toba racing GPR).Vibratiile la mersul prin oras nu m-au deranjat.Nu stiu ce se intampla la drumuri mai lungi.Proprietarul imi spunea ca a facut si cateva sute de km intr-o zi si nu a fost deranjat, daaaarrr...asta e relativ.O alta problema o reprezinta over-heatingul la folosirea in traficul urban. E nevoie de montarea unui ventilator suplimentar pe laterala cilindrilor.

In orice caz, din ce imi spunea amicul meu, piesele sunt scumpe (el este in Italia) , in schimb satisfactia este pe masura. Este o scula destul de exclusivista si mie unul imi place la nebunie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@thx for the info Nocturnus

 

stiu de faza cu cadrul, am citit despre asta pe un forum dedicat buell, dar nu ma ingrijoreaza atat de rau avand in vedere ca pot monta crashpaduri.

xb12-le s-ar putea sa fie prea mare pentru 90% mers prin oras, consum mai mare, s-ar incalzi mai tare, nu cred ca ar avea rost.

m-am uitat si la superduke, dar xb-ul asta arata demential, e dragoste la prima vedere

Editat de gogO.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

gog0: tentatia de a avea un motor exclusivist e mare,da' totusi baietii au punctat destul de bine mai sus.

Chiar daca-i pui crash-uri, asta nu te protejeaza la o buseala mica intre tine si un participat in trafic, daca-ti intra direct in rezervor/bascula/etc...

 

Buell e printre cele mai rare modele la noi si nu iti vei dori sa ajungi sa ai nevoie de o piesa (si nu ma refer la semnalizare), ci la o bascula, un rezervor, o furca, o roata etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:10: eu am unu ..xb9sx 2008

 

pot sa va spun ca posesor ca e DEMENTIAL :)

 

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150785975575842&set=a.10150719142025842.420703.688875841&type=3&theater

 

eu am facut deja cu buellul meu mai bine de 10000 de km intr-un an...pot sa spun ca e de vis

 

am mers si drumuri lungi 600-700 km pe zi ...nici o problema , am facut transfagarasan , transalpina , tulcea, orsova ..etc ...pozitia in sa e dreapta nu ai probleme de niciun fel

 

cad despre incalzirea motorului sunt ..baliverne...este facuta pentru oras ...de aia se numeste lightning cityx..

 

despre crash paduri....sunt sanse ff mici sa cazi din cauza ta...fiindca asa cum scrie si mai sus ERIC BUELL era obsedat de centrul de greutate..asadar a incercat prin rezervorul in cadru , baia in bascula , toba sub motor...sa duca centrul de greutate al motorului cat mai jos .



Editat de XELIBRI2007
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai este un flacau prin bucuresti, i-am vazut eu motorul pe langa Matei Coravu (pe stradute). Arata interesant din lateral, insa dpdv estetic parca e mult prea scurta saua si are niste chestii prea extreme in design. Gusturile insa nu se discuta :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...