andrei_bass85 Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 Salut. Am si eu o problema la un Hornet din 2001, cumparat recent si daca ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi, mi-ar fi de mare ajutor. In prima zi cand l-am cumparat, a mers ok, desi nu am mers foarte mult. A doua zi dupa 30 de km parcursi, dadea semne ca nu mai are benzina. Am dat pe rezerva si a mers. Dupa 15 km aceeasi problema. Ma uit in rezervor si era pe jumatate. Am mai alimentat 8 litrii de benzina si a3a zi s-a oprit motorul in mers de vreo 6 ori. El da semne ca ramane fara benzina, merge in 3 si dupa aia nu mai are vlaga si se opreste. Asi vrea sa stiu daca e pe partea electrica sau mecanica. Daca a mai avut cineva aceasta problema si a rezolvat-o sa imi zica ce i-a facut. Ma gandeam ca busonul de la benzina sa fie infundat si sa se produca vid in rezervor si sa nu poata curge bezina, dupa aia ma gandeam sa fie un gunoi in rezervor...sau CDI-ul. Nu am schimbat deocamdata nimca la el...nici bujii, filtru de aer, ulei si filtru de ulei. Urmeaza cat de curand. Astept raspunsurile si parerile voastre. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 e alimentarea...Hornetul are un sistem de alimentare rudimentar...ai un furtun de vacuum care iese de la admisia carburatorului nr 2..verifica acel furtun...verifica-ti filtrul de benzina,eventual schimba-l..si cel mai important ia jos robinetul vacuumatic de la rezervor si curata-l /inspecteaza membrana care inchide si deschide fluxul de benzina...ai grija sa nu ai strangulat undeva furtunul de benzina...dupa cum ai vazut ca acolo locul e cam stramt si aiurea...multe Hornete am vazt cu probl asta... la problemele de curent...iti intrerupe,nu merge rotund,intrerupe pana la o anumita turatie...dar nu moare motorul progresiv cum patesti tu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 nu am hornet, am surubarit nitel la unul, dar poate parerea mea iti aprinde beculetul potrivit: - daca a mers ok cand ai dat in rezerva si a doua zi la fel, eu as verifica robinetul pe pozitia "open", e posibil sa fie gatuit/infundat ceva stutul de alimentare - daca merge in 3 cilindri cum ai spus, as verifica fisa si bujia, daca bujia-i neagra as muta-o la un alt cilindru sa vad daca face si acolo figuri. Daca inversezi bujia si cilindrul ala tot in hopuri merge, vezi si pe la carb-ul respectiv. Noroc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 Verifica bateria/incarcarea si alimentarea cu benzina.Daca nu ye descurci te pot ajuta.Detalii pe pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_bass85 Postat Iulie 26, 2013 Autor Share Postat Iulie 26, 2013 nu am hornet, am surubarit nitel la unul, dar poate parerea mea iti aprinde beculetul potrivit: - daca a mers ok cand ai dat in rezerva si a doua zi la fel, eu as verifica robinetul pe pozitia "open", e posibil sa fie gatuit/infundat ceva stutul de alimentare - daca merge in 3 cilindri cum ai spus, as verifica fisa si bujia, daca bujia-i neagra as muta-o la un alt cilindru sa vad daca face si acolo figuri. Daca inversezi bujia si cilindrul ala tot in hopuri merge, vezi si pe la carb-ul respectiv. Noroc, A facut aceeasi problema si pe rezerva. Si in la vale am lasat-o cu a2a sa porneasca, si nimica. Aproximatriv 500 de metrii si nu a vrut. Doar daca ii dau din buton, o ia, dar mai greu. Si totul revine la normal...merge in 4 de parca nimic nu s-a intamplat. Verifica bateria/incarcarea si alimentarea cu benzina.Daca nu ye descurci te pot ajuta.Detalii pe pm. Azi ma duc cu dansa la un prieten sa o desfac si sa ii masor bateria, schimb filtrul de benzina si sa ma uit la robinetul de alimentare. Voi anunta daca rezolv ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 (editat) Daca ai umbat in ultimul timp la rezervor, verifica cum ai rutat furtunul care iese din robinet. E posibl sa fie gatuit undeva. Ai grija ce filtru intermediar montezi pe furtunul care pleaca din rezervor. De multe ori am intalnit probleme la alimentarea cu benzina la motocicletele fara pompa, cu un astfel de filtru montat. Debitul era mult obturat de filtru si nu ajungea suficienta benzina in carburatoare. Editat Iulie 26, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinoc Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 posibil releul de incarcare(verifica incarcarea), numai ca ar trebui sa porneasca impinsa sau la vale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Corici Postat Iulie 13, 2015 Share Postat Iulie 13, 2015 A trecut ceva timp de la ultimele disctutii. Cum s-a rezolvat aceasta problema ??? Am si eu un Hornet si are aceleeasi simptome.... » Post actualizat in 13 Jul 2015 15:41I-am desfacut rezervorul si pe la robinet nu curge benzina in nici o pozitie......... on si rezerva, sunt toate ca pe off ma ajuta cineva ???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_voltage_tm Postat Iulie 14, 2015 Share Postat Iulie 14, 2015 (editat) trebuie sa faci vacum pe furtunelul ala mic care vine la robinet - poti incerca cu gura; altfel, nu curge benzina Editat Iulie 14, 2015 de high_voltage_tm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orangefresh2 Postat Noiembrie 8, 2021 Share Postat Noiembrie 8, 2021 Salutare. Poate mai e cineva activ pe topicul asta. Si eu am avut cam aceeasi problema..si pana acum ce am facut a fost sa: umplu rezervorul cu vreo 5,6 l de benzina(stiind ca rezerva este de 3 si tot odata este putin peste, deci as putea sa o folosesc pe on, (ulterior nu am putut, murea in mers cand eram la o viteza de croaziera si voiam sa accerez mai tare) si trebuia comutata iar pe res, unde mergea cum trebuie. Vazand pe youtube cum fct. un robinet vacuumatic, am inteles ca in momentul in care ajunge in apropierea gurii paiului, nu mai are un flow atat de consistent al benzinei, si ar fi ceva normla..acum nu stiu daca este corect. Am dat robinetul jos sa l curat si sa l reasamblez de vreo 3 ori..voiam sa vad cum functioneaza acest vacuum, dar mai mult m am incurcat si ametit cu benzina. Acum e a 3-a oara cand am dat robinetul jos, si dezasamblat sa ma asigur ca am itneles cum functioneaza si ce sa vezi...cand il tin pe off, nu curge; cand il comut pe on, nu curge ca nu cred ca mai are ce, iar cand il dau pe res(mai am 1,2 l in rezervor), curge cu debit mare fara sa i fac vacuum..asta este de fapt noua mea problema..este normal sa curga cand e pe res fara sa i fac vacuum? Am mai citit intr un topic mai vechi ca unele robinete de felul asta au rezerva pe direct..ceea ce iar, daca e adevarat ma bucura, dar ma ingrijoreaza ca s ar putea sa nu fie ..si nu mai stiu ce sa ii fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.