stoeanp Postat Noiembrie 21, 2006 Share Postat Noiembrie 21, 2006 incerc sa adaptez un motor de japo cu transmisia pe cardan pe un dnepr. daca stie careva care motor s-ar potrivi cel mai bine pls contact me. mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Noiembrie 21, 2006 Share Postat Noiembrie 21, 2006 Pai este mai complicat deoarece cele mai multe nipone au cardanul pe partea stanga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Noiembrie 21, 2006 Share Postat Noiembrie 21, 2006 Eu zic ca ti-ar fi mai simpla o adaptare cu un motor cu transmisie pe lant. PS.Dar crezi ca merita? Ai calculat cat dai pe el, munca, acte sau crezi ca va merge la infinit cu spaga la ITP? In plus, daca iti place niprul de ce nu il tii original? Daca nu iti place si iti plac japele de ce nu-l dai, adaugi banii care ii ai alocati pt motor, adaptari, spagi, eventual mai strangi si pe langa astia ceva si iti iei o japa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Noiembrie 21, 2006 Share Postat Noiembrie 21, 2006 VN750 sau honda cx500...dar trebuie sa-ti pui si roata de japoneza pe spate. omologarea de schimbare motor o poti face la RAR. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Noiembrie 21, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 21, 2006 pai sincer sa va zic i-mi plac boxerele, dar astea de dnepr nu prea sunt fiabile. forma pe care o are motorul acum e f misto si as vrea s-o pastrez doar schimbandu-i motorul. chestia cu schimbatul motorului nu e mare chestie, dar daca e sa-i schimb si transmisis deja se complica treburile. faza e ca motorul de dnepr se buleste cand ti-e lumea mai draga, pe cand unul japo mai greu, plus de asta scap si de faza cu datul la pedala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Noiembrie 21, 2006 Share Postat Noiembrie 21, 2006 recomand motorul de BMW cred ca R50 sau R75 ceva de genul... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Noiembrie 21, 2006 Share Postat Noiembrie 21, 2006 pai sincer sa va zic i-mi plac boxerele, dar astea de dnepr nu prea sunt fiabile. forma pe care o are motorul acum e f misto si as vrea s-o pastrez doar schimbandu-i motorul. chestia cu schimbatul motorului nu e mare chestie, dar daca e sa-i schimb si transmisis deja se complica treburile. faza e ca motorul de dnepr se buleste cand ti-e lumea mai draga, pe cand unul japo mai greu, plus de asta scap si de faza cu datul la pedala. Pentru mine datul la carja este tot farmecul.Pentru mine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Noiembrie 22, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 22, 2006 m-am uitat la cx 500, chiar si la cel de 650. sunt belea motarele, m-ar bate gandul sa achizitionez unul. cel de vn 750 e bun si ala dar banuiesc ca costa o carca de lovele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Noiembrie 22, 2006 Share Postat Noiembrie 22, 2006 recomand motorul de BMW cred ca R50 sau R75 ceva de genul... B. nu se pupa cu cutia de nipru, si nu merge pus cu cutia lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Noiembrie 22, 2006 Share Postat Noiembrie 22, 2006 nu se pupa cu cutia de nipru, si nu merge pus cu cutia lui. ma rog,unul dintre modelele care s-ar potrivi. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzelu Postat Noiembrie 22, 2006 Share Postat Noiembrie 22, 2006 Din cate stiu eu, japonezele au motorul si cutia de viteze impreuna, in aceeasi "cutie". De aia si uleiul de motor unge pinioanele cutiei. Deci nu cred ca poti transplanta numai motorul de pe japoneza. S-ar putea sa gresesc totusi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Noiembrie 22, 2006 Share Postat Noiembrie 22, 2006 Ti-am scris parerea mea si pe alt forum moto - in Tm exista una cu motor de Suzuki Gs 850 G si e beton. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Noiembrie 22, 2006 Share Postat Noiembrie 22, 2006 Daca iti gasesti motor de vn 750, iti dau gratis roata spate, dar trebuie sa-ţi faci rost de cuplaj. In alta ordine de idei, am vazut ca userul "ovidiuluka" avea un motor de Kawa Z 750 (2 in linie) de vanzare. P.S: mi-am calcat cuvantul si am postat..da nu pot sa nu ajut chopperistii. O sa postez la fel ca Black. La cota de avarie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Noiembrie 23, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 23, 2006 Daca iti gasesti motor de vn 750, iti dau gratis roata spate, dar trebuie sa-ți faci rost de cuplaj. In alta ordine de idei, am vazut ca userul "ovidiuluka" avea un motor de Kawa Z 750 (2 in linie) de vanzare. P.S: mi-am calcat cuvantul si am postat..da nu pot sa nu ajut chopperistii. O sa postez la fel ca Black. La cota de avarie. multumesc mult pt intentie. o sa vad ce gasesc. mai scormonesc netul oleaca si vorbim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 Daca nu veri neaparat japo, poti sa puni si motor de Ural fara probleme. Sunt mult mai fiabile decat cele de Nipru si ai scapat si de la dus la RAR. Parerea mea... p.s. si ramane ,,feeling-ul'' boxer incomparabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 Daca nu veri neaparat japo, poti sa puni si motor de Ural fara probleme. Sunt mult mai fiabile decat cele de Nipru si ai scapat si de la dus la RAR. Parerea mea... p.s. si ramane ,,feeling-ul'' boxer incomparabil. am si eu un amic care tot motor de ural vrea sa isi puna pe nipru, stiu ca a vorbit la ural romania si iau spus ca nu au motoare noi la vanzare si nici nu aduc(doar motor) asa ca acum e in cautare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellryder Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 Motor de BMW R45 sau R65 merge pus pe Nipru fara nici o modificare la cadru. Se pupa perfect cu prinderile. Tii tu neaparat sa pui de japo? Un motor de R45 de prin anii '80 costa vreo 300 de euro in Italia daca e in stare buna. Succes! Ry. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 si ce faci cu transmisia? ca la bmw cardanul de roteste invers. iar grupul de bmw nu prea merge pus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellryder Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 O sa mearga foarte repede in marsarier! Serios acum: un prieten de-al meu a facut miscarea asta. Si a pus motor/cutie/transmisie de la R45 pe cadru de nipru. Din motive simple: nu avea bani sa cumpere un R45 intreg, si nici sa il inmatriculeze. In schimb avea un nipru inmatriculat. Si mobra care a rezultat e perfect functionala! Ry. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Noiembrie 23, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 23, 2006 Daca nu veri neaparat japo, poti sa puni si motor de Ural fara probleme. Sunt mult mai fiabile decat cele de Nipru si ai scapat si de la dus la RAR. Parerea mea... p.s. si ramane ,,feeling-ul'' boxer incomparabil. nu e rea ideea deloc. am luat in calcul si chestia asta, dar faza e ca le gasesti cam greu. am inteles de la un amic de aici de pe net ca un motor nou de ural ar fi in jur la 1600E. uralurile sunt cam rare decat dnepr. e misto ca mai cresc oleaca si puterea motocicletei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Noiembrie 25, 2006 Share Postat Noiembrie 25, 2006 nu e rea ideea deloc. am luat in calcul si chestia asta, dar faza e ca le gasesti cam greu. am inteles de la un amic de aici de pe net ca un motor nou de ural ar fi in jur la 1600E. uralurile sunt cam rare decat dnepr. e misto ca mai cresc oleaca si puterea motocicletei. in urma unui mail la ural romania preturile ar sta cam asa: motor de 650 -1600 euro motor de 750-2000(cu carburi mikuni,alternator denso,volanta pt demaror). preturile NU includ T.V.A nu shtiu reglementarile RAR in privinta schimbarii motoarelor de motocicleta,daca stie cineva ar fi bine sa posteze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Noiembrie 28, 2006 Share Postat Noiembrie 28, 2006 Nu va mai bateti capul ca stoeanp nu vrea defapt nimic. Practic nu i-a trebuit Nipru, l-a dat bucati, acum si-a luat altul care pare intr-o stare mai proasta. Motorul merge? Daca nu merge repara-l, Niprul e IEFTIN si usor de reparat. Cand o merge si ai apucat sa te saturi de 32/36cp si 48Nm abia apoi sa te chinui sa-i pui demaror sau alt motor... Era greu frate sa cumperi un Nipru boboc original sa iti mearga ceas? Dadeai 5-600 Euro, dar te dadeai... piese: - 0744472055 Gaspar - 0722529806 Tunaru mecanic ai? Daca nu gasesti local, vb cu Iulian 0723788101. Sfaturi poti sa ceri la coltul comunistelor, acolo se repara si s-au reparat KMZ-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Noiembrie 28, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 28, 2006 Nu va mai bateti capul ca stoeanp nu vrea defapt nimic. Practic nu i-a trebuit Nipru, l-a dat bucati, acum si-a luat altul care pare intr-o stare mai proasta. Motorul merge? Daca nu merge repara-l, Niprul e IEFTIN si usor de reparat. Cand o merge si ai apucat sa te saturi de 32/36cp si 48Nm abia apoi sa te chinui sa-i pui demaror sau alt motor... Era greu frate sa cumperi un Nipru boboc original sa iti mearga ceas? Dadeai 5-600 Euro, dar te dadeai... nici macar nu stii care sunt motivele pt care l-am dat pe celalalt, nu neaparat ca mi-a facut doar belele, iar asta pe care il am acum merge f bine. ceea ce vreau eu sa fac e sa adaug niste imbunatatiri.tie daca i-ti plac originale f bine, nu stiu ce te oftica pe tine ca vreau io sa fac schimbari. daca vrei sa ma ajuti cu ceva da-mi un sfat si o sa-ti fiu recunoscator, nu am nevoie de afirmatii negativiste si pesimiste in legatura cu schimbarile la un amarat de nipru. mersi mult pt informatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Noiembrie 28, 2006 Share Postat Noiembrie 28, 2006 Sfat: putine ansamble motor-cutie de BMW suporta greutatea Niprului cu atas, bine tu nu vei merge cu atas... Valicaddy ti-a spus ca nu se potrivesc doar motoarele, trebuie si cutie si grup. Daca vrei de japo, sunt cu totul alte prinderi. Si Niprul e facut de niste ingineri, ca si japo. Pentru cadrul, gabaritul si solicitarile la care a fost proiectat, motorul de Nipru este un optim pret/performanta. Poate adaptezi cu succes un motor mai puternic si mai fiabil, bicicleta Niprului e dezastru, rotile se stramba, frane varza, joc in furca, suspensii neadaptate pt viteza. Practic va trebui sa reproiectezi Niprul, sa-l faci un fel de Ural Wolf . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Noiembrie 28, 2006 Share Postat Noiembrie 28, 2006 am si eu un amic care tot motor de ural vrea sa isi puna pe nipru, stiu ca a vorbit la ural romania si iau spus ca nu au motoare noi la vanzare si nici nu aduc(doar motor) asa ca acum e in cautare din cate stiu eu, cei de la Ural aduc motoare si de 750cc si de 650cc, si cu cutie si fara, insa numai noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.