Sari la conținut

de la 4T la 2T


Postări Recomandate

Deci sa inteleg ca esti multumit de mobra? :P cat despre trecerea de la 4t la 2t eu am gasit-o putin dificila dar am inceput sa ma acomodez si m-a ajutat foarte mult faptul ca am mers la prieteneasca de la baisoara unde am fost nevoit sa trag de mine si de motor.Recomand tuturor sa mearga la un concurs sau prieteneasca

 

Salut Andrei !

Da, foarte multumit. Imi place rau!

 

Si e din nou brand new, am reusit sa confectionez prinderea aia. De reparat, sudat nu se mai putea, e antimoniu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 65
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 5 weeks later...

Eu am un crf450r din 2006 de 96 kg cu ceva toba, filtru aftermarket. Nu imi plac deloc urcarile , prefer so duc pe drumuri de carute si prin camp , 3-4-5 gear , wheelie , sarituri lungi . Am zis sa dau la schimb si eu pe un 2t 125/200 sa fie cat mai usoara . E drept ca crf-ul zboara si unde-l pun acolo sta si nu ma lasa, dar se merita pebtru 6 kg? Am gasit un sx125 din 2009 are 90.6kg. Am 180 cm si 71 kg. Deci merita schimbul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu faci hard enduro conteaza mai putin greutatea .. dar conteaza..

crf'u are 99 de kg gol. adica fara 10l de benzina, fara ulei in motor si fara antigel si ktm la fel are 91 de kg dar la fel gol ..

 

eu daca as fi in locul tau as face schimbul .. daca mergi doar pe drumuri si nu pe urcari care sa iti dea batai de cap.. 125 ala te duce mult si bine.

 

Baftaa,Ovidiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebarea mea e urmatoarea . Un 125 ma duce la fel de tare? 5 gear daca e umpic de panta ies wheelie din ea? 2T am vrut sa iau am inceput pr asfalt cu un rs125 cu care ma jucam cu toti 'riderii' de prin oras pana in 120 km/h si im curbe datorita greutatii. Mam dat cu un cr250 si e prea aiurea , nu poti merge cu el ca oamenii nu are aderenta deloc ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca ai avut numai experiente motocross si deloc enduro. La motocross nu se mai poarta 2T de cativa ani. In treptele 4, 5, 6 nu prea conteaza greutatea atata timp cat motorul e puternic, suspensiile performante si cauciucurile adecvate.

Nu ar trebui sa-ti pui intrebarea daca sa treci de la 4T la 2T ci daca sa treci de la motocross la enduro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Initiatorul topicului se pare ca se simte foarte bine cu 2t..daca nici timp de forum nu mai are :eek:

 

pun pariu ca initiatorul se simtea foarte bine si cu un 250 4t nu numa cu 2t. Sa iti iei 450 ca incepator si sa te miri ca e o porcarie de motor si nu inveti absolut nimic , am trecut multi pe acolo

Editat de vargoneti
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Initiatorul topicului se pare ca se simte foarte bine cu 2t..daca nici timp de forum nu mai are :eek:

Initiatotul topicului e fericit de alegere :) Nu stiu totusi cum am putut sa ma chinui atat cu 450-ul :)

 

pun pariu ca initiatorul se simtea foarte bine si cu un 250 4t nu numa cu 2t. Sa iti iei 450 ca incepator si sa te miri ca e o porcarie de motor si nu inveti absolut nimic , am trecut multi pe acolo

Nu pot compara cu 250 4T insa ce mi-am luat acum mi se potriveste de minune. Cred totusi cu tarie ca m-as fi descurcat de minune si cu 200-le.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

salutare,eu m-am dat in trecut cu un cr 125 din 2003,bun motor si foarte agresiv,dar nu tare ii placea enduro..pt motocross sau SM era super,acuma am Honda XR 250 4t este absolut perfecta pt ce ce vreau eu,am 1,78 si 67kg,aaaa are electro starter!. Ma dau cu alti baieti care au motoare mai maricele de la 400 in sus si nu e diferenta....de greutate DA!In 2t as vrea dar ceva nou dupa 2008 preferabil Husaberg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da care e problema ta cu actele mele??pt linistea ta sufleteasca si morala motor a fost cumparat cu factura ,nu e furat doar ca nu mai gasesc factura iar in primavara plec la RAR pt a o inscrie. Is tare curios cate enduriste au acte..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai iti spun eu..toate..nu se comercializeaza fara acte,daca cineva nu iti da acte de cele mai multe ori e cioarda (aici ma refer si la cele neinmatriculabile care se vand cu factura si carte tehnica)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

teoretic e asa practic nu prea,eu am factura si nu o gasesc dar o caut si pun poza aici cu ea.Ideea e ca lumea se multumeste cu cross/enduro si fara documente in ideea ca oricum la padure merg,asa dau si un pret mai mic decat ar fi pe piata cu acte ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar daca nu o inmtriculezi, trebuie sa o inscrii la impozit. Mai ales o mobra de strada precum XR-ul tau. Tu nu o fi furat-o dar unde in Romania ajung cel mai des mobrele furate? In vestul Romaniei, gen Satu Mare. Nu stiu ce factura ai dar scoate-i carte, bag-o la administratia financiara si tine-te departe de drumurile publice, fie ele ulite de sat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:))) eu o am deja de aproape un an cu toate actele in regula din italia si nici nu m-am sinchisit sa ma duc cu ea la financiar :)) acelasi lucru cred ca se intampla si cu motoreta initiatorului topicului... si pe langa asta...cred ca sunt slabe sansele sa ma mai duc pana o dau

Editat de Alex_450EXC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

capitolul ktm:

 

deci, s-a incheiat anul cu 125 si am pus in cadru motorul de 200cmc cu aprindere mitsubushi... big diference ;) alaltaieri am iesit prima oara cu el si mi-a dat un feeling placut. dupa ce ma voi obisnui cu el va voi da mai multe detalii.

 

in aceeasi zi m-am dat si cu un 530.... prea mult power, incontrolabil, utilizam 15-20% din potentialul trotinetei. sunt curios de 350 4t cum se va comporta.

 

pe mine unu 125-ul m-a pus cu picioarele pe pamant, m-a invatat sa fiu in control nu sa ma duca motoreta pe mine unde vrea ea doar pt ca am ramas atarnat cu mana in gaz. nu stiu daca in anul urmator voi reusi sa trag de 200 cum am tras de 125, adica sa exploatez 75-80% din ce poate trotineta.

ma gandesc si la combinatia unui rezonator de 250 pt ca cel de 200 a dat un randament bun in ture joase dar pieream putera pe ture mari. mi-a soptit o pasarica cum ca ar trebui jonglat oleaca cu power-valve-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar 125-ul tau e SX, nu? Cu toate bricolajele facute, nu te incurca cutia de viteze? Cea de SX 125 e diferita fata de cea de EXC 125, nu?



:))) eu o am deja de aproape un an cu toate actele in regula din italia si nici nu m-am sinchisit sa ma duc cu ea la financiar :)) acelasi lucru cred ca se intampla si cu motoreta initiatorului topicului... si pe langa asta...cred ca sunt slabe sansele sa ma mai duc pana o dau

 

Eu cand mi-am luat capra, am vrut sa o inscriu. Nu am putut face asta pana nu am obtinut un document de la fostul proprietar cum ca a scos-o de la financiar. Fostul proprietar , bineinteles, nu o baga-se la impozit, deci, nici nu o inmatriculase. A trebuit sa se duca, sa o inscrie, sa plateasca amenda, impozitul restant, penalizari, sa o scoata si, in final, sa imi dea documentul respectiv. Fiind o persoana influenta la el in judet, fostul proprietar a rezolvat toate astea cu ceva mita pe acolo. In concluzie, nu voi cumpara niciodata mobre ne-inscrise sau voi cere mobra, actele plus hartia de la financiar in schimbul banilor mei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inteleg ca io am fost 'hotul' dar baieti suntem cam off topic. In concluzie nu luati motoare fara acte,suntem de acord cu totii. On topic daca treci de la 4t la 2t vei surprins de putere si de raspunsul la acceleratie dar trebuie prea turata la urcari,valabil mai mult la motoarele sub 250cmc. Aaaa sa nu uitam de consum care da emotii uneori.

 

care sunt cele mai echilibrate motoare in 2t?predominant vad KTM dar imi place f mult Husaberg (care apartine de ktm)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e vorba de echilibrare, ci de ce piese gasesti la ele. Una e sa iei Gas-Gas sau Husqvarna si, cand rupi plastice de pe ea, sa te coste un alt set de plastice 200 euro si sa ajunga in 2 luni de la comanda (chestie intamplata unui prieten cu Gas-Gas 2010), si alta e sa iei KTM si sa gasesti plastice pe toate drumurile cu 60 euro setul. Plus alte maruntisuri, gen rupi o pedala de frana, iti trebuie o bucsa PDS, etc. Nu-ti convine sa tragi motorul pe dreapta 1-2 luni pana vine piesa.

Iar la consum, asa e, e mai mare. Dar sunt ceva avantaje, gen greutatea mai mica, raspuns instant la acceleratie, etc.

Per total, nu prea cunosc persoane care au trecut de la 4T la 2T si sa-si fi dorit sa se intoarca vreodata la 4T. Inclusiv eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...