Vlad_xev Postat August 26, 2013 Autor Share Postat August 26, 2013 Deci sa inteleg ca esti multumit de mobra? cat despre trecerea de la 4t la 2t eu am gasit-o putin dificila dar am inceput sa ma acomodez si m-a ajutat foarte mult faptul ca am mers la prieteneasca de la baisoara unde am fost nevoit sa trag de mine si de motor.Recomand tuturor sa mearga la un concurs sau prieteneasca Salut Andrei ! Da, foarte multumit. Imi place rau! Si e din nou brand new, am reusit sa confectionez prinderea aia. De reparat, sudat nu se mai putea, e antimoniu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat August 26, 2013 Share Postat August 26, 2013 (editat) na mah todea... inca un client multumit ) arzate-ar focu... ))) doar pe mine ma arzi ca pe gusteri...ntz ntz ntz Editat August 26, 2013 de Alex_450EXC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 (editat) cum e domne cu 2T, spune-ne si noua ca murim de curiozitate! poate mai vrea si alta lumea sa faca treaba asta si ar folosi parerea ta Editat Septembrie 25, 2013 de aurelro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PiGeY Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 Eu am un crf450r din 2006 de 96 kg cu ceva toba, filtru aftermarket. Nu imi plac deloc urcarile , prefer so duc pe drumuri de carute si prin camp , 3-4-5 gear , wheelie , sarituri lungi . Am zis sa dau la schimb si eu pe un 2t 125/200 sa fie cat mai usoara . E drept ca crf-ul zboara si unde-l pun acolo sta si nu ma lasa, dar se merita pebtru 6 kg? Am gasit un sx125 din 2009 are 90.6kg. Am 180 cm si 71 kg. Deci merita schimbul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 daca nu faci hard enduro conteaza mai putin greutatea .. dar conteaza.. crf'u are 99 de kg gol. adica fara 10l de benzina, fara ulei in motor si fara antigel si ktm la fel are 91 de kg dar la fel gol .. eu daca as fi in locul tau as face schimbul .. daca mergi doar pe drumuri si nu pe urcari care sa iti dea batai de cap.. 125 ala te duce mult si bine. Baftaa,Ovidiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PiGeY Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 Intrebarea mea e urmatoarea . Un 125 ma duce la fel de tare? 5 gear daca e umpic de panta ies wheelie din ea? 2T am vrut sa iau am inceput pr asfalt cu un rs125 cu care ma jucam cu toti 'riderii' de prin oras pana in 120 km/h si im curbe datorita greutatii. Mam dat cu un cr250 si e prea aiurea , nu poti merge cu el ca oamenii nu are aderenta deloc .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 Se pare ca ai avut numai experiente motocross si deloc enduro. La motocross nu se mai poarta 2T de cativa ani. In treptele 4, 5, 6 nu prea conteaza greutatea atata timp cat motorul e puternic, suspensiile performante si cauciucurile adecvate. Nu ar trebui sa-ti pui intrebarea daca sa treci de la 4T la 2T ci daca sa treci de la motocross la enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Octombrie 5, 2013 Share Postat Octombrie 5, 2013 Initiatorul topicului se pare ca se simte foarte bine cu 2t..daca nici timp de forum nu mai are Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Octombrie 6, 2013 Share Postat Octombrie 6, 2013 2 stroke are great Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Octombrie 6, 2013 Share Postat Octombrie 6, 2013 (editat) Initiatorul topicului se pare ca se simte foarte bine cu 2t..daca nici timp de forum nu mai are pun pariu ca initiatorul se simtea foarte bine si cu un 250 4t nu numa cu 2t. Sa iti iei 450 ca incepator si sa te miri ca e o porcarie de motor si nu inveti absolut nimic , am trecut multi pe acolo Editat Octombrie 6, 2013 de vargoneti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_xev Postat Octombrie 8, 2013 Autor Share Postat Octombrie 8, 2013 Initiatorul topicului se pare ca se simte foarte bine cu 2t..daca nici timp de forum nu mai are Initiatotul topicului e fericit de alegere Nu stiu totusi cum am putut sa ma chinui atat cu 450-ul pun pariu ca initiatorul se simtea foarte bine si cu un 250 4t nu numa cu 2t. Sa iti iei 450 ca incepator si sa te miri ca e o porcarie de motor si nu inveti absolut nimic , am trecut multi pe acolo Nu pot compara cu 250 4T insa ce mi-am luat acum mi se potriveste de minune. Cred totusi cu tarie ca m-as fi descurcat de minune si cu 200-le. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calutz Postat Octombrie 29, 2013 Share Postat Octombrie 29, 2013 pai hai spunene cum e?detalii ca si altii vor sa stie comparatii laudele motorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 salutare,eu m-am dat in trecut cu un cr 125 din 2003,bun motor si foarte agresiv,dar nu tare ii placea enduro..pt motocross sau SM era super,acuma am Honda XR 250 4t este absolut perfecta pt ce ce vreau eu,am 1,78 si 67kg,aaaa are electro starter!. Ma dau cu alti baieti care au motoare mai maricele de la 400 in sus si nu e diferenta....de greutate DA!In 2t as vrea dar ceva nou dupa 2008 preferabil Husaberg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 Vezi poate mai are ursu una, dar sa-ti dea si actele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 da care e problema ta cu actele mele??pt linistea ta sufleteasca si morala motor a fost cumparat cu factura ,nu e furat doar ca nu mai gasesc factura iar in primavara plec la RAR pt a o inscrie. Is tare curios cate enduriste au acte.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 pai iti spun eu..toate..nu se comercializeaza fara acte,daca cineva nu iti da acte de cele mai multe ori e cioarda (aici ma refer si la cele neinmatriculabile care se vand cu factura si carte tehnica) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 teoretic e asa practic nu prea,eu am factura si nu o gasesc dar o caut si pun poza aici cu ea.Ideea e ca lumea se multumeste cu cross/enduro si fara documente in ideea ca oricum la padure merg,asa dau si un pret mai mic decat ar fi pe piata cu acte ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 Chiar daca nu o inmtriculezi, trebuie sa o inscrii la impozit. Mai ales o mobra de strada precum XR-ul tau. Tu nu o fi furat-o dar unde in Romania ajung cel mai des mobrele furate? In vestul Romaniei, gen Satu Mare. Nu stiu ce factura ai dar scoate-i carte, bag-o la administratia financiara si tine-te departe de drumurile publice, fie ele ulite de sat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 Gresit!total gresit..lumea prefera cu acte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 (editat) )) eu o am deja de aproape un an cu toate actele in regula din italia si nici nu m-am sinchisit sa ma duc cu ea la financiar ) acelasi lucru cred ca se intampla si cu motoreta initiatorului topicului... si pe langa asta...cred ca sunt slabe sansele sa ma mai duc pana o dau Editat Noiembrie 19, 2013 de Alex_450EXC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 capitolul ktm: deci, s-a incheiat anul cu 125 si am pus in cadru motorul de 200cmc cu aprindere mitsubushi... big diference alaltaieri am iesit prima oara cu el si mi-a dat un feeling placut. dupa ce ma voi obisnui cu el va voi da mai multe detalii. in aceeasi zi m-am dat si cu un 530.... prea mult power, incontrolabil, utilizam 15-20% din potentialul trotinetei. sunt curios de 350 4t cum se va comporta. pe mine unu 125-ul m-a pus cu picioarele pe pamant, m-a invatat sa fiu in control nu sa ma duca motoreta pe mine unde vrea ea doar pt ca am ramas atarnat cu mana in gaz. nu stiu daca in anul urmator voi reusi sa trag de 200 cum am tras de 125, adica sa exploatez 75-80% din ce poate trotineta. ma gandesc si la combinatia unui rezonator de 250 pt ca cel de 200 a dat un randament bun in ture joase dar pieream putera pe ture mari. mi-a soptit o pasarica cum ca ar trebui jonglat oleaca cu power-valve-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 Dar 125-ul tau e SX, nu? Cu toate bricolajele facute, nu te incurca cutia de viteze? Cea de SX 125 e diferita fata de cea de EXC 125, nu? )) eu o am deja de aproape un an cu toate actele in regula din italia si nici nu m-am sinchisit sa ma duc cu ea la financiar ) acelasi lucru cred ca se intampla si cu motoreta initiatorului topicului... si pe langa asta...cred ca sunt slabe sansele sa ma mai duc pana o dau Eu cand mi-am luat capra, am vrut sa o inscriu. Nu am putut face asta pana nu am obtinut un document de la fostul proprietar cum ca a scos-o de la financiar. Fostul proprietar , bineinteles, nu o baga-se la impozit, deci, nici nu o inmatriculase. A trebuit sa se duca, sa o inscrie, sa plateasca amenda, impozitul restant, penalizari, sa o scoata si, in final, sa imi dea documentul respectiv. Fiind o persoana influenta la el in judet, fostul proprietar a rezolvat toate astea cu ceva mita pe acolo. In concluzie, nu voi cumpara niciodata mobre ne-inscrise sau voi cere mobra, actele plus hartia de la financiar in schimbul banilor mei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 asa mosule,sa nu incurajam furtul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 inteleg ca io am fost 'hotul' dar baieti suntem cam off topic. In concluzie nu luati motoare fara acte,suntem de acord cu totii. On topic daca treci de la 4t la 2t vei surprins de putere si de raspunsul la acceleratie dar trebuie prea turata la urcari,valabil mai mult la motoarele sub 250cmc. Aaaa sa nu uitam de consum care da emotii uneori. care sunt cele mai echilibrate motoare in 2t?predominant vad KTM dar imi place f mult Husaberg (care apartine de ktm) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 Nu e vorba de echilibrare, ci de ce piese gasesti la ele. Una e sa iei Gas-Gas sau Husqvarna si, cand rupi plastice de pe ea, sa te coste un alt set de plastice 200 euro si sa ajunga in 2 luni de la comanda (chestie intamplata unui prieten cu Gas-Gas 2010), si alta e sa iei KTM si sa gasesti plastice pe toate drumurile cu 60 euro setul. Plus alte maruntisuri, gen rupi o pedala de frana, iti trebuie o bucsa PDS, etc. Nu-ti convine sa tragi motorul pe dreapta 1-2 luni pana vine piesa. Iar la consum, asa e, e mai mare. Dar sunt ceva avantaje, gen greutatea mai mica, raspuns instant la acceleratie, etc. Per total, nu prea cunosc persoane care au trecut de la 4T la 2T si sa-si fi dorit sa se intoarca vreodata la 4T. Inclusiv eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.