RazvanStyle Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 Buna seara Poate ma puteti ajuta ...am disperat cat am cautat pe net Am 21 ani ... Vreau sa dau de A2 Cu categoria A2 ..." Nu poti merge cu motoare de 400 " ...poti merge cu moare de maxim 37 kw Am mai citit pa undeva ca s'ar putea limita la RAR motocicletele sa le aduci la 37kw De ex daca imi iau un r6 din 2000 sau cbr 600 98 Ceva de 600 ( sunt si mai ieftine si mai frumoase ca design ) O pot limita la RAR sa o fac de 37kw ... ii mai scade puterea dar asta e ... ce sa fac acum pana la 24 ani Se poate asa ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MZRider18 Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 (editat) Deci si tu esti unul din cei care le iau doar pt design si sa fii "cool",in rand cu "lumea". Trebuia sa imi dau seama din nickname, degeaba iti recomand pe celalalt topic enduro-touring ,am gresit persoana.Nu poti sa limitezi nici o racheta de 100 (+) cp la RAR,nu are voie puterea sa fie mai mare de 2 ori dupa limitare.49+48=96cp/70 kw.Tot ce e peste aceasta valoare din fabrica este exclusiv la categoria A. Editat August 7, 2013 de MZRider18 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eduard.Gsx-R Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 (editat) nu se poate decat daca prin limitare nu depasesti jumatatea puterii motorului. tot ce e peste 74 de kw nu poti sa limitezi si sa mergi legal cu A2. Atunci limitarea este degeaba. tot ce e sub 73 kw mi se pare ca se poate limita dar trebuie inlocuit in cartea masinii puterea motorului dupa limitare. Editat August 7, 2013 de eduard.94 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RazvanStyle Postat August 7, 2013 Autor Share Postat August 7, 2013 Asta ar fi super ... daca ar merge ... Pai si ce vreti sa imi iau un gpz din 89 ) daca iti ei o motocicleta trebuie sa fie si draguta ( ma refer motocicleta pentru oras ) Cum ar fi sa merg cu un cros prin oras Deci daca ar merge raman ori la un zx4r de 400 sa o limitez sau un bandit de 400 Ambele au cu vreo 10kw peste Va multumesc mult pentru ajutor Si daca mai puteti sa imi recomandati dvs. alte modele de motociclete de 400 sau 500 cmc care se pot limita sa le pot conduce cu a2 va raman dator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eduard.Gsx-R Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 Yamaha mt 03 nu e nevoie de limitare si are 600 cmc. honda cbr 400 e destul de rara deoarece este model de japonia. La fel si Banditu' . Deci tu cauti modele sport sa inteleg? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RazvanStyle Postat August 7, 2013 Autor Share Postat August 7, 2013 Yamaha mt 03 nu e nevoie de limitare si are 600 cmc. honda cbr 400 e destul de rara deoarece este model de japonia. La fel si Banditu' . Deci tu cauti modele sport sa inteleg? Yamaha mt 03 este cam mica vad eu am 189 si 90kg Sport sau naked Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glicerina Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 Ce rost are sa te mai complici la 400-500. Baga tare la un miar, si frumos si fuge ( ce altceva mai vrei ? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eduard.Gsx-R Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 kawasaki ninja de 250 e destul de frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RazvanStyle Postat August 7, 2013 Autor Share Postat August 7, 2013 Cam mica ...si Yamaha MT-03 este cam scumpa Vreau ceva pe la maxim 1800 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndreiEvo Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 Un Ninja 500 sau ) Katana si o limitezi - se poate limita cu o bucata de tabla la acceleratie. Eu mi-am adus motorul de 107 CP limitat la 34kw in cartea de identiate - la RAR m-au trecut cu 107 :-) . RAR nu prea are stand de motoare habar nu am cum pot sa iti dea carte de identitate pentru astea limitate.. Daca si pentru mine care aveam motor limitat in acte mi-au dat conform fabricii si nu briefului german. Nu de alta dar la RAR verifica numai franele - cel putin in CLuj - in Bucuresti poate au ceva mai utilat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 (editat) dar de ce trebuie neaparat sa limitezi un motor de peste 100cp.. R6 are 120cp nu il faci in 45cp in nici un caz ) .. ia ceva cu 45cp uite.. kawasaki er5 are 50cp. dar nu fuge ca r6 si nici nu agata fete ca R6.. dar e motocicleta ! Editat August 7, 2013 de MassimoWest Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kidal Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 (editat) Măi, omul îşi doreşte motor să se simtă bine cu el; degeaba îi recomandaţi voi ce nu-l interesează că nu-şi va lua. Aproape nimeni nu-şi ia motor de dragul de a avea motor sau de nevoie (cum e în cazul lighenelor de dacii logan, solenza sau mai ştiu eu ce hârburi similare lor) ci ca să se simtă ok cu el. Dacă vrea de viteză să fie sexy şi agaţe fete, nu e nici un stres Numai că e mai greu cu limitarea.... Editat August 8, 2013 de GoogleBoy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 (editat) Pai si ce vreti sa imi iau un gpz din 89 ) daca iti ei o motocicleta trebuie sa fie si draguta ( ma refer motocicleta pentru oras ) Cum ar fi sa merg cu un cros prin oras Ar fi foarte nasol iti dai seama; nici babele nu s-ar uita la tine calare pe o mobra d-asta flatulenta de cros. Editat August 8, 2013 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budulea Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 Asta ar fi super ... daca ar merge ... Pai si ce vreti sa imi iau un gpz din 89 ) daca iti ei o motocicleta trebuie sa fie si draguta ( ma refer motocicleta pentru oras ) Cum ar fi sa merg cu un cros prin oras Deci daca ar merge raman ori la un zx4r de 400 sa o limitez sau un bandit de 400 Ambele au cu vreo 10kw peste Va multumesc mult pentru ajutor Si daca mai puteti sa imi recomandati dvs. alte modele de motociclete de 400 sau 500 cmc care se pot limita sa le pot conduce cu a2 va raman dator uitate la un suzuki gsx600f , gsx750f, yamaha thundercat, suzuki bandit (toate nu depasesc 100 de cai, si le poti limita pt a2) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icey Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 Incearca si categoria >Supermoto< ar indeplini cateva din conditiile impuse de tine ... la inaltimea ta nu ai sta tocmai comod pe un SS+ incepator fiind(...). Rasfoieste mult inainte sa te hotarasti nu e nicio graba, si nu te bloca cand dai de ceva "frumos" o sa gasesti altceva mai frumos dupaia si sa nu regreti mai tarziu...Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 Poate gasesti un gs500 carenat, aia cred ca se incadreaza si e super ok ca prima motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 Dar un "cross" cu roti de SM in oras ce are??? Oricum din pct meu de vedere este cea mai buna optiune pt oras... intra pe forumul celor de SM sa vezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 Toti vor sportiva din prima, nu aveti ce sa le faceti, trebuie sa simta pe pielea lor cat de greu e cu ele fata de alte categorii de mobre mult mai confortabile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 kawasaki ninja de 250 e destul de frumos. Uite ca ti-a dat cineva solutia castigatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 cine face acea limitare? cum se dovedeste ca a fost limitata? sunt chiar curios.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eduard.Gsx-R Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 in mod normal o masina, o motocicleta nu mai are dupa 15 ani, dupa 10 ani acelasi numar de kw respectiv Cp, asa ca ar fi trebuit sa se schimbe la 5 ani puterea motorului in actele sale. Parare mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MZRider18 Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 "vreau ceva pe la maxim 1800" Clar,esti fara speranta..................... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eduard.Gsx-R Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 sper ca se refera la 1800 euro nu cm3 ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MZRider18 Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 Unitatea de masura e importanta,multi nu o folosesc că au lipsit de la cursul ăla in generală.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ursuletzul Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 Ce rost are sa te mai complici la 400-500. Baga tare la un miar, si frumos si fuge ( ce altceva mai vrei ? ) Bine zis. In plm, tre sa fie frumoasa ca sa atraga pizdet.........eu am luat A-ul la 27 de ani si am inceput pe un RF 400 si il am si acum. Sunt multumit, nu am nevoie de 300+, da pustii din ziua de azi vor magnet. Are in obor, si e mai ieftin, sau vorba lu glicerina, ia-ti hayabusa direct. nu mai sta pe ganduri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.