Sari la conținut

probleme motor in doi timpi


silesax
 Share

Postări Recomandate

salut

am un moped frist bike cu motor de 50cc in doi timpi.....durerea mea de cap de doua zile incoace incepe asa

3 saptamini a mers de a zbirniit pe cimpiile de aici apoi acu 2 zile cind sa il pornesc ...nu a mai vrut cu toate ca inainte cu o zi mersese brici la o plimbare...

curatat carburatorul ,fiert in apa cu detergent de vase ,suflat bibilit etc....

desfacut motoru curatat de calamina inchis la loc.....am pornit apoi a mers bine putin prin curte dar cind sa plec cu el ....nu a mai vrut

ca simptome ....cel mai des cred ca se opreste pentru ca nu ii vine benzina in capul pistonului pentru ca dupa ce incepe sa dea rateuri motorul si apoi sa se opreasca cind scot bujia este uscata.

dati-mi citeva idei ca nu mai stiu ce sa ii fac??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

am un moped frist bike cu motor de 50cc in doi timpi.....durerea mea de cap de doua zile incoace incepe asa

3 saptamini a mers de a zbirniit pe cimpiile de aici apoi acu 2 zile cind sa il pornesc ...nu a mai vrut cu toate ca inainte cu o zi mersese brici la o plimbare...

curatat carburatorul ,fiert in apa cu detergent de vase ,suflat bibilit etc....

desfacut motoru curatat de calamina inchis la loc.....am pornit apoi a mers bine putin prin curte dar cind sa plec cu el ....nu a mai vrut

ca simptome ....cel mai des cred ca se opreste pentru ca nu ii vine benzina in capul pistonului pentru ca dupa ce incepe sa dea rateuri motorul si apoi sa se opreasca cind scot bujia este uscata.

dati-mi citeva idei ca nu mai stiu ce sa ii fac??

Cand ai fiert carbul trebuia sa pui si ceva morcovi si atunci precis mergea :rusinica:

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toba e curata.

amestecu e reglat.

intre timp i-am pus segmenti noi.

porneste usor-dar daca da putin in greu se opreste sau daca reusesc sa il fac sa nu se opreasca daca plec de pe loc se reduce acceleratia motorului (de la sine) apoi incepe sa se accelereze el insusi incet...incet..incet...pina prinde viteza si merge turat la blana si apoi ....dintro data parca cineva ii taie benzina si motorul se opreste in plina viteza.

oare sa fie de la semeringurile ambielajului???

sa traga aer pe acolo in loc de benzina din carter?

care sint simptomele uzari semeringurilor de ambielaj???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand se uzeaza semeringurile alea..motorul nu-si mai trage benzina...adica nu mai are forta sa aspire...simptomele sunt asa...nu porneste neam...bujie uscata...pui benzina in capul pistonului porneste..si se opreste cand arde toata benzina...dar de pornit singur nu porneste...eu primul lucru cand ti-am citit topicul m-am gandit la acele semeringuri...daca ti se renteaza...schimba-le...

Editat de Bica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am desfacut motorul si i-am schimbat semeringurile si rulmenti la carter si garniturile apoi l-am pornit si ........la fel

merge dar nu are putere daca da in greu nu se mai tureaza ,daca pui frina se opreste motorul ,se tureaza cum vrea el adica incet incet incet (cind ia viteza)

apoi i-am crescut nivelul in camera de nivel a carburatorului ....la fel

imi vine sa inebunesc...un motor asa de simplu si nu reusesc sa il fac sa mearga....

banuiesc ca este ceva din carburator...as incerca unu nou da costa cit mopedul...

cineva m-a sfatuit sa pun unu de piagio ciao (cu o adaptare la gitul de admisie ) ca alea sint mai ieftine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

decompresorul e ok? bujia e de cere trebuie? fisa de la bujie , magnetoul ..

Editat de defcon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are ambreiaj centrifugal?

cu roata in aer sta turat tare?

chiar tu ai spus ca un motor asa de simplu dar totusi iti face probleme

sa o luam babeste

ai compresie buna banuiesc din moment ce spui ca ai schimbat segmentii

banuiesc ca ai verificat fanta la segmenti si ai bagat pistonul cu segmentii in cliindru dupa care cu o lanterna ai verificat ca nu e ovalizat

vei fi surprins cat conteaza la un motoras de asta o compresie buna

daca e asa trecem mai departe carburatia

la un astfel de motor nu este nevoie de specializari N.A.S.A

sa fie curat sa aiba benzina in camera de nivel peste jumatate t in asa fel incat sa nu curga

la pistonas cuiul pe pozitia crestatura a doua de sus

sa fii sigur ca pe unde ai umblat si desfacut nu trage aer fals

daca aprindere e electronica atunci nu ai probleme daca e pe platina cauta si tu un mos mobrist sa iti arate cum sa o reglezi

bujie buna daca se poate noua

asta e tot ce ai nevoie ca motorul sa porneasca usor si sa mearga cat de cat

dupa care te joci din amestec pana il prinzi sa mearga perfect

si daca pe cric tine relantiul se tureaza bine revine frumos la turatia de relanti iar cand pui roata jos moare incepi si tu sa cauti in alte parti

P.S nu stiu exact modelul dar banuiesc ca se aseamana cu piagio ciao bravo si alte mopede asemanatoare si la urma urmei este un motor in doi timpi



a am uitat sa te intreb ce amestec folosesti la benzina?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

relantiul cite o data il tine cite odata nu il tine ...

segmenti is noi de la frist bike

nu am verificat cu lanterna dar am pus degetul si face compresie ,cit de buna e nu stiu dar cilindrul nu pare uzat tare

carburatoarele le-am desfacut si le-am fiert in apa cu detergent pur de vase dupa cum spunea cineva pe dacia club (ciorba de carburator)

am doua carburatoare ca am mai cump un moped identic pentru piese

35 ml la litru de benzina ,ulei castrol 2 timpi

cuiul pe a 2 crestatura ,pe a 4 ....am incercat toate pozitiile de 10 zile

aprinderea e electronica nu are platina

bujia noua made in franta EYQUEM

cu surubul de amestec m-am jucat ....ahahahahaaa

cind se opreste desfac imediat bujia si ma uit la ea si este uscata si caramizie - deci se opreste ca nu are benzina???

tin fisa cu bujia afara la masa si invirt cu bormasina si da scinteie

azi am zis sa mai fierb o data carburatoarele in apa cu detergent o ora poate se desfunda daca o fi infundate ceva canale prin ele cu toate ca nu cred ca doar le-am mai fiert si suflat (dar nu cu un compresor)



tot eu scriu dar .....l-am rezolvat. :peace:

deci motorul si carburatorul erau ok bine mersi ...nenorocitul de ambreiaj era buba

avea arculetele la cei 3 saboti care cupleaza slabe tare si cupla chiar si in relanti

apoi cind sa o ia din loc la fel cupla imediat si cupla foarte temeinic si daca reduceai acceleratia el tot cuplat bine raminea ...daia se oprea motorul cind puneam frina....daia se accelera la plecarea de pe loc incet incet incet si pina lua viteza dura foarte mult...pentru ca el cupla de prima data de cind motorul era in turatie de relanti

precizez ca ambreiajul era centrifugal.

daca mai consumam alcool ma imbatam mort azi da am zis sa nu mai beau ....asa ca beau un suc :peace:

ps-dar ghinion a plouat si nu mai merge pe cimp ca e drumu cu noroi.....

Editat de silesax
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...