silesax Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 salut am un moped frist bike cu motor de 50cc in doi timpi.....durerea mea de cap de doua zile incoace incepe asa 3 saptamini a mers de a zbirniit pe cimpiile de aici apoi acu 2 zile cind sa il pornesc ...nu a mai vrut cu toate ca inainte cu o zi mersese brici la o plimbare... curatat carburatorul ,fiert in apa cu detergent de vase ,suflat bibilit etc.... desfacut motoru curatat de calamina inchis la loc.....am pornit apoi a mers bine putin prin curte dar cind sa plec cu el ....nu a mai vrut ca simptome ....cel mai des cred ca se opreste pentru ca nu ii vine benzina in capul pistonului pentru ca dupa ce incepe sa dea rateuri motorul si apoi sa se opreasca cind scot bujia este uscata. dati-mi citeva idei ca nu mai stiu ce sa ii fac?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 După ce se opreşte are benzină în paharul carburatorului? Jiclorul e înfundat? Pune mai multă benzină în rezervor ,poate nu are cădere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silesax Postat August 17, 2013 Autor Share Postat August 17, 2013 daca ii scot furtunasul care intra in carb si deschid robinetul curge de rupe. in astea 2 zile am desfundat carburatoarele de cel putin 10 ori...(am inca unu de rezerva) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 Am avut şi eu o trăznaie la care curgea foarte bine ,robinetul era mai jos decât carburatorul,am pus benzină şi a pornit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat August 18, 2013 Share Postat August 18, 2013 salut am un moped frist bike cu motor de 50cc in doi timpi.....durerea mea de cap de doua zile incoace incepe asa 3 saptamini a mers de a zbirniit pe cimpiile de aici apoi acu 2 zile cind sa il pornesc ...nu a mai vrut cu toate ca inainte cu o zi mersese brici la o plimbare... curatat carburatorul ,fiert in apa cu detergent de vase ,suflat bibilit etc.... desfacut motoru curatat de calamina inchis la loc.....am pornit apoi a mers bine putin prin curte dar cind sa plec cu el ....nu a mai vrut ca simptome ....cel mai des cred ca se opreste pentru ca nu ii vine benzina in capul pistonului pentru ca dupa ce incepe sa dea rateuri motorul si apoi sa se opreasca cind scot bujia este uscata. dati-mi citeva idei ca nu mai stiu ce sa ii fac?? Cand ai fiert carbul trebuia sa pui si ceva morcovi si atunci precis mergea Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
defcon Postat August 18, 2013 Share Postat August 18, 2013 ai reglat amestecul ? poate ai uitat de el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 18, 2013 Share Postat August 18, 2013 toba e curata ? poate s-a infundat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silesax Postat August 25, 2013 Autor Share Postat August 25, 2013 toba e curata. amestecu e reglat. intre timp i-am pus segmenti noi. porneste usor-dar daca da putin in greu se opreste sau daca reusesc sa il fac sa nu se opreasca daca plec de pe loc se reduce acceleratia motorului (de la sine) apoi incepe sa se accelereze el insusi incet...incet..incet...pina prinde viteza si merge turat la blana si apoi ....dintro data parca cineva ii taie benzina si motorul se opreste in plina viteza. oare sa fie de la semeringurile ambielajului??? sa traga aer pe acolo in loc de benzina din carter? care sint simptomele uzari semeringurilor de ambielaj??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat August 25, 2013 Share Postat August 25, 2013 (editat) cand se uzeaza semeringurile alea..motorul nu-si mai trage benzina...adica nu mai are forta sa aspire...simptomele sunt asa...nu porneste neam...bujie uscata...pui benzina in capul pistonului porneste..si se opreste cand arde toata benzina...dar de pornit singur nu porneste...eu primul lucru cand ti-am citit topicul m-am gandit la acele semeringuri...daca ti se renteaza...schimba-le... Editat August 25, 2013 de Bica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat August 26, 2013 Share Postat August 26, 2013 eu cred ca ai nivelul dereglat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silesax Postat August 28, 2013 Autor Share Postat August 28, 2013 azi am desfacut motorul si i-am schimbat semeringurile si rulmenti la carter si garniturile apoi l-am pornit si ........la fel merge dar nu are putere daca da in greu nu se mai tureaza ,daca pui frina se opreste motorul ,se tureaza cum vrea el adica incet incet incet (cind ia viteza) apoi i-am crescut nivelul in camera de nivel a carburatorului ....la fel imi vine sa inebunesc...un motor asa de simplu si nu reusesc sa il fac sa mearga.... banuiesc ca este ceva din carburator...as incerca unu nou da costa cit mopedul... cineva m-a sfatuit sa pun unu de piagio ciao (cu o adaptare la gitul de admisie ) ca alea sint mai ieftine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
defcon Postat August 28, 2013 Share Postat August 28, 2013 (editat) decompresorul e ok? bujia e de cere trebuie? fisa de la bujie , magnetoul .. Editat August 28, 2013 de defcon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bn13hor Postat August 28, 2013 Share Postat August 28, 2013 are ambreiaj centrifugal? cu roata in aer sta turat tare? chiar tu ai spus ca un motor asa de simplu dar totusi iti face probleme sa o luam babeste ai compresie buna banuiesc din moment ce spui ca ai schimbat segmentii banuiesc ca ai verificat fanta la segmenti si ai bagat pistonul cu segmentii in cliindru dupa care cu o lanterna ai verificat ca nu e ovalizat vei fi surprins cat conteaza la un motoras de asta o compresie buna daca e asa trecem mai departe carburatia la un astfel de motor nu este nevoie de specializari N.A.S.A sa fie curat sa aiba benzina in camera de nivel peste jumatate t in asa fel incat sa nu curga la pistonas cuiul pe pozitia crestatura a doua de sus sa fii sigur ca pe unde ai umblat si desfacut nu trage aer fals daca aprindere e electronica atunci nu ai probleme daca e pe platina cauta si tu un mos mobrist sa iti arate cum sa o reglezi bujie buna daca se poate noua asta e tot ce ai nevoie ca motorul sa porneasca usor si sa mearga cat de cat dupa care te joci din amestec pana il prinzi sa mearga perfect si daca pe cric tine relantiul se tureaza bine revine frumos la turatia de relanti iar cand pui roata jos moare incepi si tu sa cauti in alte parti P.S nu stiu exact modelul dar banuiesc ca se aseamana cu piagio ciao bravo si alte mopede asemanatoare si la urma urmei este un motor in doi timpi a am uitat sa te intreb ce amestec folosesti la benzina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silesax Postat August 29, 2013 Autor Share Postat August 29, 2013 (editat) relantiul cite o data il tine cite odata nu il tine ... segmenti is noi de la frist bike nu am verificat cu lanterna dar am pus degetul si face compresie ,cit de buna e nu stiu dar cilindrul nu pare uzat tare carburatoarele le-am desfacut si le-am fiert in apa cu detergent pur de vase dupa cum spunea cineva pe dacia club (ciorba de carburator) am doua carburatoare ca am mai cump un moped identic pentru piese 35 ml la litru de benzina ,ulei castrol 2 timpi cuiul pe a 2 crestatura ,pe a 4 ....am incercat toate pozitiile de 10 zile aprinderea e electronica nu are platina bujia noua made in franta EYQUEM cu surubul de amestec m-am jucat ....ahahahahaaa cind se opreste desfac imediat bujia si ma uit la ea si este uscata si caramizie - deci se opreste ca nu are benzina??? tin fisa cu bujia afara la masa si invirt cu bormasina si da scinteie azi am zis sa mai fierb o data carburatoarele in apa cu detergent o ora poate se desfunda daca o fi infundate ceva canale prin ele cu toate ca nu cred ca doar le-am mai fiert si suflat (dar nu cu un compresor) tot eu scriu dar .....l-am rezolvat. deci motorul si carburatorul erau ok bine mersi ...nenorocitul de ambreiaj era buba avea arculetele la cei 3 saboti care cupleaza slabe tare si cupla chiar si in relanti apoi cind sa o ia din loc la fel cupla imediat si cupla foarte temeinic si daca reduceai acceleratia el tot cuplat bine raminea ...daia se oprea motorul cind puneam frina....daia se accelera la plecarea de pe loc incet incet incet si pina lua viteza dura foarte mult...pentru ca el cupla de prima data de cind motorul era in turatie de relanti precizez ca ambreiajul era centrifugal. daca mai consumam alcool ma imbatam mort azi da am zis sa nu mai beau ....asa ca beau un suc ps-dar ghinion a plouat si nu mai merge pe cimp ca e drumu cu noroi..... Editat August 29, 2013 de silesax Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.