Hustler_Ambition Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 Sper sa fi postat la categoria potrivita, mica mea problema / nedumerire... Ceva mai devreme prin Bucuresti, aproape de stadionul Dinamo, un nebun pe 4 roti se gandeste ca ar fi mai bine sa treaca pe rosu.. Era sa ma loveasca in plin dar am apucat sa franez din scurt si destul puternic ca sa evit impactul insa, roata din fata mi-a alunecat pe sina de tramvai si am scapat mobra, un GSX-R 600 din '98, la viteza destul de mica (10-20km/h).. In aprox. 5-10 sec de la cazatura a "murit" si motorul.. L-am ridicat sub 1 minut de jos, l-am tras pe margine sa ma uit la eventuale pagube.. In afara de cateva zgarieturi pe carena dreapta, era intreg.. Cand am vrut sa-l pornesc la cateva minute de la incident ( stiam de la altii mai priceputi ca mine, ca nu e bine sa incerci sa pornesti motorul dupa ce a cazut / stat intr-o pozitie orizontala, imediat ) nu mi-a pornit, nervos fiind, l-am pornit impins in a 2a si a pornit, m-am urcat pe el si am plecat dupa 2-3 intersectii, se cam "balbaia" pe la 5-6 mii RPM dupa care mi-a murit motorul... L-am tras pe o strada laterala, si am incercat dupa vreo 10 minute sa-l pornesc dar la fel ca si prima data nu a pornit pe loc, a pornit impins in a 2a... In drum spre casa s-a mai "balbait" de vreo 3-4 ori pe la 5-6 mii RPM in viteza a 2a / a 3a, dar nu mi-a mai murit motorul.. Am ajuns cu el acasa am oprit motorul.. L-am lasat cam jumate de ora / 45 de minute, dupa care am incercat sa-l pornesc sa vad cum se comporta.. Rezultatul a fost acelasi.. A trebuit sa-l imping in a 2a sa pornesca, am dat o tura pe niste stradute sa vad cum se comporta, cam aceiasi poveste, la fel se "balbaia" pe la 5-6 mii RPM, ba chiar pe loc cand il turam scotea fum pe teava de esapament / pe toba, un fum usor inchis la culoare, dar nu negru si nici alb.. Dupa cateva ture si dupa mai multe turatii pe loc pana la 11-12 mii RPM, si-a revenit, cred.. Spun ca si-a revenit, pentru ca am oprit motorul, dupa care a pornit normal, "tragea" normal la 5-6 mii RPM in a 2a / a 3a etc. , Apoi l-am oprit din nou vreo 5 minute, dupa care a pornit normal, si mergea normal.. Acum astept cateva ore bune sa se raceasca de tot si sa incerc sa-l pornesc sa vad cum se comporta.. Singura chestie la care m-am gandit eu e ca s-a "dat peste cap" uleiul in ea sau ceva pe la carburatoare ( gen o dereglare de la cazatura ) , pentru ca atunci cand o acceleram pe loc dar mai ales in mers in a 2a / a 3a motorul murea usor ca si cum nu-si mai tragea benzina corespunzator.. Altceva nu stiu ce ar putea sa aibe , nefiind o cazatura foarte violenta , de aceea as dori cateva pareri despre aceasta problema care ar putea parea prosteasca pentru altii mai priceputi ca mine.. Astept niste pareri / sfaturi.. Ms ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 (editat) sau incecat carburatoarele,cuiele pontou cred ca sau pus inapoi unde trebuie,nu cred ca o sa mai ai probleme,sa fii cu ochii pe nivelul de ulei Editat August 17, 2013 de c0sminel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hustler_Ambition Postat August 17, 2013 Autor Share Postat August 17, 2013 sau incecat carburatoarele,cuiele pontou cred ca sau pus inapoi unde trebuie,nu cred ca o sa mai ai probleme,sa fii cu ochii pe nivelul de ulei M-am uitat si la ulei, la nivel si m-am uitat imediat dupa cazatura si daca a curs ceva, gen daca s-a spart ceva, baia de ulei etc.. dar nu, nimic.. nici o picatura.. nici atunci si nici dupa ce l-am adus acasa... o sa fiu totusi cu ochii-n 4 si o sa-l duc si la o mica revizie doar ca sa fiu sigur ca nu e ceva mai rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 nu,ideea e sa nu fi ramas vrun cui blocat si sa curga benzina in baia de ulei,vezi sa nu scoata fum si daca porneste usor cred ca e totul ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hustler_Ambition Postat August 17, 2013 Autor Share Postat August 17, 2013 nu,ideea e sa nu fi ramas vrun cui blocat si sa curga benzina in baia de ulei,vezi sa nu scoata fum si daca porneste usor cred ca e totul ok Fum numai scotea. A scos destul de putin oricum.. Pornea usor dupa toata "povestea" asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-GeorGe- Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 Stai linistit, nu are nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hustler_Ambition Postat August 17, 2013 Autor Share Postat August 17, 2013 Stai linistit, nu are nimic. Doar ce am venit acum de afara... A pornit normal... Merge normal.. Nu cred sa mai aibe vreo problema in viitorul apropiat, legat de ce s-a intamplat azi.. Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Micul Printz Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 ma poate fii o buba se sa fii dereglat si distibutia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hustler_Ambition Postat August 17, 2013 Autor Share Postat August 17, 2013 ma poate fii o buba se sa fii dereglat si distibutia Hmm.. Nush.. Nu cred.. Distributia este foarte recent schimbata cu una nou-nouta.. Nu se aud zgomote, sau ceva a "bate".. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 ma poate fii o buba se sa fii dereglat si distibutia nu fa misto de om Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Micul Printz Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 nu fac misto mai ales cand e la necaz....nu imi sta in fire....era doar o parere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOSU WEST Postat August 18, 2013 Share Postat August 18, 2013 STAI LINISTIT CRED K A FOST DIN CAUZA CUIELOR PONUOU, RAMASE PE DESCHIS DUPA CAZATURA, MERI LINISTIT CU IEL K NU ARE NIMIC, SI DISTRIBUTIA NU SE DEREGLEAZA DE LA O SIMPLA CAZATURA. SA AI PARTE DE ASFALT USCAT SI SA NU MAI DAI DE CONSERVARI CARE AU LUAT PERMISU PE BANI SAU CUNOSTINTE. TOATE CELE BUNE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat August 18, 2013 Share Postat August 18, 2013 ma poate fii o buba se sa fii dereglat si distibutia hahahahaha ))) a sarit de la punctul mort ) @Hustler . cel mai probabil a curs benzina in airbox. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat August 18, 2013 Share Postat August 18, 2013 sau ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat August 18, 2013 Share Postat August 18, 2013 (editat) Sau scanteia de la bujii... Asta daca nu cumva a cazut relantiu in baia de ulei sau, doamne fereste, s-a-mpuscat platina la delcou'... Terminati ma, n-are nici pe dreaqu mobra. Editat August 18, 2013 de Kollar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 18, 2013 Share Postat August 18, 2013 unul dintre plutitoare, dar si-a revenit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.