Sari la conținut

Problema carburatoare? / Mic accident...


Postări Recomandate

Sper sa fi postat la categoria potrivita, mica mea problema / nedumerire...

 

Ceva mai devreme prin Bucuresti, aproape de stadionul Dinamo, un nebun pe 4 roti se gandeste ca ar fi mai bine sa treaca pe rosu.. Era sa ma loveasca in plin dar am apucat sa franez din scurt si destul puternic ca sa evit impactul insa, roata din fata mi-a alunecat pe sina de tramvai si am scapat mobra, un GSX-R 600 din '98, la viteza destul de mica (10-20km/h).. In aprox. 5-10 sec de la cazatura a "murit" si motorul.. L-am ridicat sub 1 minut de jos, l-am tras pe margine sa ma uit la eventuale pagube.. In afara de cateva zgarieturi pe carena dreapta, era intreg.. Cand am vrut sa-l pornesc la cateva minute de la incident ( stiam de la altii mai priceputi ca mine, ca nu e bine sa incerci sa pornesti motorul dupa ce a cazut / stat intr-o pozitie orizontala, imediat ) nu mi-a pornit, nervos fiind, l-am pornit impins in a 2a si a pornit, m-am urcat pe el si am plecat dupa 2-3 intersectii, se cam "balbaia" pe la 5-6 mii RPM dupa care mi-a murit motorul... L-am tras pe o strada laterala, si am incercat dupa vreo 10 minute sa-l pornesc dar la fel ca si prima data nu a pornit pe loc, a pornit impins in a 2a... In drum spre casa s-a mai "balbait" de vreo 3-4 ori pe la 5-6 mii RPM in viteza a 2a / a 3a, dar nu mi-a mai murit motorul.. Am ajuns cu el acasa am oprit motorul.. L-am lasat cam jumate de ora / 45 de minute, dupa care am incercat sa-l pornesc sa vad cum se comporta.. Rezultatul a fost acelasi.. A trebuit sa-l imping in a 2a sa pornesca, am dat o tura pe niste stradute sa vad cum se comporta, cam aceiasi poveste, la fel se "balbaia" pe la 5-6 mii RPM, ba chiar pe loc cand il turam scotea fum pe teava de esapament / pe toba, un fum usor inchis la culoare, dar nu negru si nici alb.. Dupa cateva ture si dupa mai multe turatii pe loc pana la 11-12 mii RPM, si-a revenit, cred.. Spun ca si-a revenit, pentru ca am oprit motorul, dupa care a pornit normal, "tragea" normal la 5-6 mii RPM in a 2a / a 3a etc. , Apoi l-am oprit din nou vreo 5 minute, dupa care a pornit normal, si mergea normal.. Acum astept cateva ore bune sa se raceasca de tot si sa incerc sa-l pornesc sa vad cum se comporta.. Singura chestie la care m-am gandit eu e ca s-a "dat peste cap" uleiul in ea sau ceva pe la carburatoare ( gen o dereglare de la cazatura ) , pentru ca atunci cand o acceleram pe loc dar mai ales in mers in a 2a / a 3a motorul murea usor ca si cum nu-si mai tragea benzina corespunzator.. Altceva nu stiu ce ar putea sa aibe , nefiind o cazatura foarte violenta , de aceea as dori cateva pareri despre aceasta problema care ar putea parea prosteasca pentru altii mai priceputi ca mine.. Astept niste pareri / sfaturi.. Ms !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau incecat carburatoarele,cuiele pontou cred ca sau pus inapoi unde trebuie,nu cred ca o sa mai ai probleme,sa fii cu ochii pe nivelul de ulei

M-am uitat si la ulei, la nivel si m-am uitat imediat dupa cazatura si daca a curs ceva, gen daca s-a spart ceva, baia de ulei etc.. dar nu, nimic.. nici o picatura.. nici atunci si nici dupa ce l-am adus acasa... o sa fiu totusi cu ochii-n 4 si o sa-l duc si la o mica revizie doar ca sa fiu sigur ca nu e ceva mai rau :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu,ideea e sa nu fi ramas vrun cui blocat si sa curga benzina in baia de ulei,vezi sa nu scoata fum si daca porneste usor cred ca e totul ok

Fum numai scotea. A scos destul de putin oricum.. Pornea usor dupa toata "povestea" asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

STAI LINISTIT CRED K A FOST DIN CAUZA CUIELOR PONUOU, RAMASE PE DESCHIS DUPA CAZATURA, MERI LINISTIT CU IEL K NU ARE NIMIC, SI DISTRIBUTIA NU SE DEREGLEAZA DE LA O SIMPLA CAZATURA.

SA AI PARTE DE ASFALT USCAT SI SA NU MAI DAI DE CONSERVARI CARE AU LUAT PERMISU PE BANI SAU CUNOSTINTE.

TOATE CELE BUNE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma poate fii o buba se sa fii dereglat si distibutia

hahahahaha :)))) a sarit de la punctul mort :))

 

@Hustler . cel mai probabil a curs benzina in airbox.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau scanteia de la bujii...

Asta daca nu cumva a cazut relantiu in baia de ulei sau, doamne fereste, s-a-mpuscat platina la delcou'...

 

Terminati ma, n-are nici pe dreaqu mobra.

Editat de Kollar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...