frigider Postat Octombrie 29, 2013 Share Postat Octombrie 29, 2013 revin: eu unul daca as stritfaitări o moto as lasa semighidoanele = pozitia mai agresiva (nu ca as face eu ceva de genul viata asta ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Octombrie 29, 2013 Share Postat Octombrie 29, 2013 ce-a patit Ducati ul asta....asta il paste si pe motorul meu, doar ca niciodata n-o sa arate asa bine RSV ul dezbracat, precum arata ST ul, datorita cadrului .... +1 la ce-a zis si frigider, un naked suparat arata mai bine cu semighidoane,dar asta e ceva pur subiectiv. In final depinde de gusturile proprietarului si de nivelul de confort pe care si-l doreste.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Octombrie 29, 2013 Share Postat Octombrie 29, 2013 +1 la ce-a zis si frigider, un naked suparat arata mai bine cu semighidoane,dar asta e ceva pur subiectiv. In final depinde de gusturile proprietarului si de nivelul de confort pe care si-l doreste.. +ca face bine la coloana! (ultima interventie, promit! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AparTe Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 (editat) In prima instanta am optat ptr o pozitie mai agresiva cu semighidoane, dar mi-am dat seama ca nu ma avantajeaza in ceea ce vreau eu sa fac cu motocicleta asa ca am sacrificat un pic din aspect ptr a putea savura o pozitie foarte comoda atat ptr mine cat si ptr pasager/a Editat Martie 4, 2014 de AparTe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 prea tare frate. Baga te rog cat mai multe poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 Tobele nu sunt in starea finala trebuiesc refacute prinderile si trebuiesc vopsite negre dar nu am mai rezistat , le-am pus ca sa ma pot da si eu macar 2 3 saptamani ca muream de un an tot alea urate au ramas Niste Termignoni ar arata super , in rest arata bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 Coada din ultima poza e photoshop sau chiar asa arata? Arata mult mai bine cu seaua originala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AparTe Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 Ca sa raspund pe rand : Tobele alea "urate" au costat 250E si nu sunt gata deoarece am avut alte prioritati , pot sa fie gata in 2,3 chiar 4 ani, depinde de ce prioritati apar in viata mea plus ca a ne da cu parerea despre niste Termignoni ca ar arata super , este putin hilar, vbim aici nu numai de aspect si si de cum se aud, iar eu sunt fff multumit de cum se aud aceste LeoVince ( unii vor avea ocazia sa le auda live) si mai apare aspectul material iar o pereche de Termi scurtate si carbon , ca sunt sigur ca la cele de carbon te referi ar costa undeva la 400-500 de euro iar eu sincer nu sunt dispus sa dau pe niste tobe atatia bani , sper ca raspunsul meu a fost suficient de satisfacator ptr tine Roby in rest ma bucur ca iti place mobra Mistery, nu este photoshop decat monopostul pus , si umblat putin la culori si contrast, in rest , asa este mobra , si da ; si mie imi place mai mult cum arata fara monopost dar asta cand vezi live mobra, asa in poza asta de photoshop arata dragut , parerea mea si daca altcuiva nu ii place , ii respect parerea , e vba de gusturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 (editat) habar n;am a cui e anuntul dar ... http://bikeshop.ro/handler.php?act=view&src=db&tip=ac&ID=212045 parerea mea ps: e plin ebay-ul de ele la pret cat ai dat pe alea urate Editat Martie 7, 2014 de Robyb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AparTe Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 (editat) ) fratiwere tu ai vazut ce configuratie au tonele alea care mi le-ai aratat tu ? sau la tine, nu conteaza ptr ce model sunt destinate si , doar toba sa fie... Plus ca sunt tobe de 695 iar mie imi trebuiesc tobe de miar, asta iar nu conteaza ptr tine ? tobe sunt , dale dreaq ) Frate nu este chiar , nu mai incerca sa argumentezi ceva ce nu isi are rostul ; o pereche de Termignoni "frumoase" nu urate ca astea ale mele, te costa cu totul 400-500 de Euro Plus ca mie imi plac de mor , tobele care le-am pus pe motor, doar prinderile trebuiesc modificate Editat Martie 7, 2014 de AparTe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AparTe Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 (editat) Editat Martie 7, 2014 de AparTe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 ) fratiwere tu ai vazut ce configuratie au tonele alea care mi le-ai aratat tu ? sau la tine, nu conteaza ptr ce model sunt destinate si , doar toba sa fie... Plus ca sunt tobe de 695 iar mie imi trebuiesc tobe de miar, asta iar nu conteaza ptr tine ? tobe sunt , dale dreaq ) Frate nu este chiar , nu mai incerca sa argumentezi ceva ce nu isi are rostul ; o pereche de Termignoni "frumoase" nu urate ca astea ale mele, te costa cu totul 400-500 de Euro Plus ca mie imi plac de mor , tobele care le-am pus pe motor, doar prinderile trebuiesc modificate dar ce ai zice daca tobele alea sar potrivi pe multe modele ducati...de ex tobele alea sunt pe un monster 600 si se potrivesc si la 620 si 695 si SS si ST si etc...doar cu ceva modificari nu prea complicat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 (editat) bine " frate" , nu ma interesa in mod special , doar mi-am amintit ca acum un an am avut aceasi discutie. spor la cioparit . Editat Martie 7, 2014 de Robyb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
martynez Postat Martie 8, 2014 Share Postat Martie 8, 2014 Super arata, exact cum cred eu ca trebuie sa arate un streetfighter adevarat. Fara cheltueli mari, stil minimal.... bravo !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AparTe Postat Martie 8, 2014 Share Postat Martie 8, 2014 GoodKat frate io sincer cred ca e important , daca o evacuare este destinata motoarelor de 600 si alta celor de 1000, acum daca cineva avizat imi spune ca nu conteaza , merg pe mana lui, asa ca era doar parerea mea din ce stiu io Buggy si Roby, nu vreau frate ca acest topic sa fie subiect de discutii sau contre , am apreciat parerea voastra si multumesc ptr sfaturi, acum, ce o fi pe viitor cu tobele astea ramane de vazut Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 8, 2014 Share Postat Martie 8, 2014 (editat) Nu e vorba de gituire sau negituire, e mai complicat dar nefiind specialist nu ma apuc sa descriu o treaba care cere ceva stiinta ca s-o faci cum trebuie si care poate fi gasita pe Google (inclusiv carti scrise de oameni cu experienta inginereasca practica, cum ar fi cei care ne fac motoarele). Cert e ca sint destui care punindu-si evacuari sport (negituite) au constatat o blegire drastica a motorului. On: iese interesant motorul, incet apar si la noi streetfightere in adevaratul sens al cuvintului. Editat Martie 8, 2014 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Martie 8, 2014 Share Postat Martie 8, 2014 GoodKat frate io sincer cred ca e important , daca o evacuare este destinata motoarelor de 600 si alta celor de 1000, acum daca cineva avizat imi spune ca nu conteaza , merg pe mana lui, asa ca era doar parerea mea din ce stiu io Buggy si Roby, nu vreau frate ca acest topic sa fie subiect de discutii sau contre , am apreciat parerea voastra si multumesc ptr sfaturi, acum, ce o fi pe viitor cu tobele astea ramane de vazut Bafta Pai pana la urma de ce ai facut topicul? doar sa dam ''like'' si sa te laudam? Uneori nu va inteleg.........Nu zic ca e ok sa se certe lumea,dar atata timp cat o discutie se duce in contradictoriu, cu decenta, nu vad care ar fi problema De aia exista libertatea de exprimare,ca fiecare sa-si spuna parerea.........(ca doar altfel,nu mai faceai topicul). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AparTe Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 Adrian, nu vreau sa ne certam atata tot,nu vreau sa ma laud sau sa fiu sarcastic si cacaturi, io apreciez fiecare parere si pe oricare ce are ceva de spus :-* si da , anumite discutii pot duce la lucruri constructive Da Ggodkat ma gandeam ca poate nu are flowl de gaze suficient ptr cat este motorul mai mare, dar poate gresesc, si ma bucur ca iti plac cum se vad , si cum se aud si mie imi plac maxim maxim Plus ca sa va mai spun ceva, la iarna voi schimba toata instalatia electrica cu una care imi va permite ajustarea parametrilor de aer si benzina si voi face o mapare custom la Dafway, am mers pe un 695 cu o mapare facuta de catre Robert (Mandla) si nu va pot spune ce fiara poate fi un monsterache de 695 cm , La instalatia care o am acum , nu se poate lucra in softul ei , sa ajustezi anumiti parametri , eu trebuie sa fac ajustari ptr ca am si un intake direct , si evacuare sport , dar e bine ca pot schimba toata instalatia electrica cu una care poate permite acest lucru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AparTe Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 Cu cea mai mare placere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 In prima instanta am optat ptr o pozitie mai agresiva cu semighidoane, dar mi-am dat seama ca nu ma avantajeaza in ceea ce vreau eu sa fac cu motocicleta asa ca am sacrificat un pic din aspect ptr a putea savura o pozitie foarte comoda atat ptr mine cat si ptr pasager/a Supernakedbike! Bravo arata de nota 10! O motocicleta cu adevarat frumoasa! Pt gustul meu consider ca un ghidon normal sau de enduro este mult mai bun decat niste semighidoane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AparTe Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 Ms ms ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AparTe Postat Iunie 21, 2014 Share Postat Iunie 21, 2014 Brapppp !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.