john17 Postat Ianuarie 12, 2019 Share Postat Ianuarie 12, 2019 'onda-i 'onda, ce plm! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 12, 2019 Share Postat Ianuarie 12, 2019 5 hours ago, Method said: Red Bull Already Thinks It Might Have To Take Tactical Engine Penalties This Season treaba asta devine din ce in ce mai misto Cine nu se aștepta la asta având în vedere "performanțele" de pe planul fiabilității în 2018 ? E adevărat că anul trecut cu Toro Rosso au profitat ca să testeze componente pentru sezonul următor, dar nu a fost vorba doar despre asta. Mai mult, performanța așteptată la RBR față de STR va fi la alt nivel. Honda pregătește dealtfel 5 motoare pentru fiecare pilot RedBull în 2019. Știu că au un deficit și pe partea de putere, așa că trebuie să prioritizeze - și se pare că prioritizează performanța. O lecție de istorie: Pentru cei care urmăresc F1 de ceva timp nu este nimic nou, dar pentru fanii mai recenți este văzut. Recapitularea puțin simplificată a noilor reguli aero pentru 2019. Și un interview cu Vettel, în franceză. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Ianuarie 16, 2019 Share Postat Ianuarie 16, 2019 Asa ar trebui sa fie fortate sa comunice si echipele de F1 cu pilotii.Si chiar sa taie "Suggested mapping".Si sa vedem atunci curse... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 17, 2019 Share Postat Ianuarie 17, 2019 On 07.01.2019 at 20:00, Method said: Binotto nu se ocupa mai demult de motoare?era pe ceva tehnic oricum. In fruntea echipei e nevoie de un manager,de un sef,nu de un inginer. Dar poate au vazut ei ceva bun in el...ii dorim numa de bine Binotto prin 2001. În 2013 a devenit șeful departamentului motor. În 2016 l-a înlocuit pe Allison ca CTO. Acum a ajuns sus de tot. Mick Schumacher a fost recrutat de către Ferrari Driver Academy. Le-a scăpat celor de la Mercedes. Dacă are un sezon cel puțin binișor anul ăsta, s-ar putea să-l vedem test driver la Ferrari în 2020, sau chiar mai bine. Lucru interesant: astăzi am aflat că anumite porțiuni ale circuitului de la Baku sunt asfaltate anual, temporar, strict pentru cursă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 22, 2019 Share Postat Ianuarie 22, 2019 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 29, 2019 Share Postat Ianuarie 29, 2019 McLaren-ul va fi portocaliu (papaya) cromat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Ianuarie 30, 2019 Share Postat Ianuarie 30, 2019 ...si slab. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 30, 2019 Share Postat Ianuarie 30, 2019 Nu putem ști asta încă, au fost ceva schimbări de regulament pe partea de aero. McLaren este o echipă mare cu resurse importante. Lipsa de competitivitate este mai multe excepția decât regula la ei. Cum ar fi să aibă o mașină bună în 2018? Nu una care să se bată pentru titluri, ci la podiumuri. Cum l-ar face să se simtă pe Alonso? Oricum, ceva clipuri interesante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Ianuarie 30, 2019 Share Postat Ianuarie 30, 2019 (editat) Punem pariu?McLaren nu mai mere bine de am putea spune zeci de ani. In F1 degeaba esti echipa mare,asta nu iti garanteaza rezultate.Nici banii nu iti garanteaza rezultate.Vezi Toyota.La naiba,vezi McLaren. Rezultatele in F1 cred ca depind de oameni.Oamenii fac diferenta.Cateodata un colectiv de ingineri,altadata chiar unul singur,poate un pilot,poate un manager....faptul ca McLaren are sediul ala imens si o carca de oameni nu o va ajuta cu nimic daca nu are un manager bun.Si nu vine cu niste solutii de geniu. Editat Ianuarie 30, 2019 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 30, 2019 Share Postat Ianuarie 30, 2019 Nu pun pariu. Am emis doar o ipoteză: cum ar fi? Nu sunt fan McLaren, dar nu cred că-i poți compara cu Toyota. Japonezii nu au avut o echipă mare și nici piloți extraordinari. Au avut doar foarte mulți bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Ianuarie 30, 2019 Share Postat Ianuarie 30, 2019 E adevarat,insa performantele lor din ultimii ani le pot compara cu ale Toyotei.Si numitorul comun este aceeiasi lipsa de inspiratie si un sir de alegeri proaste. Rezultatul e inevitabil. Diferenta de gabarit intre V8's si hibrid era : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 1, 2019 Share Postat Februarie 1, 2019 (editat) Scara nu este aceeași, diferența este exagerată. Dar e ok, până și Liuis a mușcat. O comparație corectă: Între timp, echipa Sauber și-a schimbat numele în Alfa Romeo Racing. Probabil tot o dorință post-mortem de-a lui Marchionne. Iar Marca raportează că Ferrari va folosi un roșu mai închis în 2019, la fel ca și Ducati. Având în vedere că sponsorul principal e același, iar Gazzetta Dello Sport a spus de mai de mult că Scuderia va folosi o altă nuanță de roșu în 2019, este probabil adevărat. Ultimul Ferrari roșu (mai) închis mi-a plăcut. Și încă una legată de gabarit: Editat Februarie 1, 2019 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 5, 2019 Share Postat Februarie 5, 2019 Ferrari va avea 4 (patru) piloți de dezvoltare în 2019: Antonio Fuoco Davide Rigon Pascal Wehrlein Brendon Hartley În același timp, își măresc bugetul. Mai mult, măresc bugetul și noii echipe Alfa Romeo (fostă Sauber), care va deveni de facto echipă de dezvoltare pentru Ferrari: Casca pe 2019 a lui Grosjean: De remarcat dimensiunea redusă a deschizăturii vizuale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 5, 2019 Share Postat Februarie 5, 2019 Avand in vedere ca au nevoie de camp vizual "pe latime", e absolut suficient. Remarcam in cursele de DTM același fapt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 5, 2019 Share Postat Februarie 5, 2019 Așa este. Și până la urmă, de vreo 10 ani încoace, câmpul vizual efectiv cam atât era oricum, partea superioară a vizierei era acoperită de sponsori. La DTM nu știu, poziția este alta, pilotul este poziționat puțin mai sus relativ pistei. Și are mai multă libertate cu mișcările capului. Mi se pare comparabil cu F1 până în 1995. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 6, 2019 Share Postat Februarie 6, 2019 Da pai au bagat helmet'ul acela f smecher pe 2019,care va fi obligatoriu pt toti : Asta cam e reactie la accidentul acela urat al lui Massa cu arcul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 8, 2019 Share Postat Februarie 8, 2019 Prima mașină pe 2019: Comparație de sus cu monopostul de anul trecut: O analiză tehnică interesantă a monopostului (în germană). Mercedes oferă primul teaser cu monopostul W10: Testing livery? Și un clip despre Vettel și motociclism. E 2014, dar e fain. On 06.02.2019 at 15:50, Method said: Da pai au bagat helmet'ul acela f smecher pe 2019,care va fi obligatoriu pt toti : Ironic faptul că, deși Bell au fost primii care au prezentat un prototip al căștii pentru 2019, sunt acum cei mai în urmă în dezvoltarea modelului definitiv. În aceeași situație sunt și Arai, deși se pare că japonezii sunt mai aproape de definitivarea căștii pentru omologare. Cert este însă faptul că în momentul de față doar Schuberth și Stilo au cască omologată pentru noul sezon de F1, iar 14 piloți de pe grilă (cei furnizați de către Bell și Arai) nu au efectiv cască pentru noul sezon. 23 hours ago, PzKpfW said: Testing livery? Autosport a făcut o randare a culorii monopostului pornind de la această imagine. Comparație între complexitatea aripii față din 2018 și relativa simplificare pentru 2019. Iar Lando și Max se distrează în iRacing. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 11, 2019 Share Postat Februarie 11, 2019 Adevarat,sunt mult mai simple,dar nu l-e crescut suprafata? Am vazut masina Torro Rosso,nu imi spune nimic.Btw James Key parca nu mai e la ei nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 18 hours ago, Method said: Adevarat,sunt mult mai simple,dar nu l-e crescut suprafata? Sunt mai late: limita a trecut de la 1,8m în 2018 la 2m în 2019. Rezumat simplificat al schimbărilor aero pentru 2019: 18 hours ago, Method said: Btw James Key parca nu mai e la ei nu? Key este în "gardening leave" de mai bine de jumătate de an. A trecut la McLaren, unde va fi director tehnic. Ca șef de echipă în locul lui Bouiller l-au adus pe Andreas Seidl, fostul șef al programului LMP1 de la Porsche. Renault R.S.19 Comparație vizuală cu R.S. 18 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 Slim,slim,a slabit masinutza. La cat de mult imi place Ricci,sper sa il ajute masina cat de cat.Macar sa fie peste RB,asta ar fi razbunarea maxima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 Depinde de motorul Honda. În ceea ce privește situația de la Renault, mă interesează în primul rând lupta dintre coechipieri - mașina va avea puține șanse să se implice în lupta dintre Mercedes și Ferrari, eventual Mercedes, Ferrari și Red Bull. Hülkenberg mi se pare că este printre cei mai subapreciați piloți de pe grilă. Acum este șansa lui de a se afirma: noul regulament în ceea ce privește greutatea îl ajută, fiind printre cei mai corpolenți de pe grilă. Mai mult, are doi ani de experiență cu echipa, doi ani de avantaj față de Ricciardo. Dealtfel asta crede și Abiteboul: trebuie să-l bată pe Ricciardo dacă vrea să rămână la echipă. O comparație relevantă a părții din față între R.S. 18 și 19: Aripă față mai lată și aripă spate mai înbaltă și mai lată bineînțeles, dar mai ales nacele laterale mai înguste și priză de aer superioară mai mare: un trend la toate mașinile prezentate până acum. Și niște tech porn: un monopost BRM din '58 cu frână pe transmisie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 13, 2019 Share Postat Februarie 13, 2019 Ce horn de cooling pe etrier... Hulk e bun,insa eu spun ca Ricci il va domina copios.Cu sau fara experienta.Skillul e skil.Daca pt a ramane la echipa trebuie sa il bata pe Ricci,Hulk e pierdut. Normal ca Renault nu se va baga in lupta pt podium,nu are cum.Tot la split-turbo ne intoarcem.le da AMG cu acel split-turbo in cap pana inteleg ca trebuie sa il adopte,nu au ce face.Ferrari a inteles-o in linii mari.Renault insista cu turbinele din anii'80.Dar sunt diferente de 40-50 de cai mai nene,nu e ca si cum ar fi ceva insignifiant. Sper insa ca Renault sa domine RB-Honda,ar fi pishul de pe lume.Si ceva fff probabil avand in vedere vajnica Honda.Au scos ei mgu-h special si cu dedicatie pt Honda,insa eu spun ca asta nu ii va ajuta sa faca un asa salt incat sa ajunga la nivelul Renault in pauza de iarna. Vor fi underpowered si unreliable la fel ca si pana acum.Si atunci sa vezi comentariile lui Verst....popcorn,i need popcorn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 13, 2019 Share Postat Februarie 13, 2019 Honda are capacitatea de a produce un motor bun. Mai mult, mi se pare că Red Bull au dat dovadă de curaj și rațiune când au renunțat la Renault. Pe lângă performanțele scăzute față de Mercdes și Ferrari, au realizat că francezii au acum propria lor echipă de uzină cu care încearcă să câștige campionatul și că, în consecință, vor primi componente "spec B". Cu Honda au statut de "echipă de uzină". O comparație aproximativă de sus a monoposturilor Haas și Renault. Multă complexitate aerodinamică în fața nacelelor laterale și, se pare, un pachet motor ceva mai compact pentru Haas (Ferrari). Good guy Seb. Comparația cu W09 Nebunie aero: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 13, 2019 Share Postat Februarie 13, 2019 Mi.e efectiv frica de el.Pare....pare foarte bun W10 asta.Din nou. Da,foarte fin gestul lui Seb.Si mi-a placut si mai mult ca a fost cred ca singurul dintre piloti care a recunoscut cu subiect si predicat ca alt pilot (Ricci) e mai bun ca el,la plecarea sa la Ferrari.Jos palaria pt asta.Da,are defecte multe Seb dar e atent.Da. Acum 4 ore, PzKpfW a spus: Honda are capacitatea de a produce un motor bun. Mai mult, mi se pare că Red Bull au dat dovadă de curaj și rațiune când au renunțat la Renault. Pe lângă performanțele scăzute față de Mercdes și Ferrari, au realizat că francezii au acum propria lor echipă de uzină cu care încearcă să câștige campionatul și că, în consecință, vor primi componente "spec B". Cu Honda au statut de "echipă de uzină". Te contrazic la faza cu Honda care are ea capacitati in a produce motoare bune.Cel putin pana la proba contrarie.Faptul ca au intrat cu 1 an dupa toti in treaba asta cu hybrid si nu au inteles deloc design'ul castigator,ba mai mult nu mi se pare ca inteleg nici acum la ora actuala....repet,pana la proba contrarie eu sunt de parere ca Honda nu va face nimic. Da,RBR are dreptate in a incerca sa isi gaseasca alt motorist avand in vedere ca Renault si-a facut echipa proprie,dar Honda...nu aveau totusi alta solutie,nu? Dar faptul ca nu ai alte variante si o alegi pe singura posibila,asta nu inseamna ca e de bine. Btw am inteles ca W10 are motor nou noutz cu tot coolingul imbunatatit. Nush dc am impresia ca sezonul asta se va termina inainte sa inceapa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 13, 2019 Share Postat Februarie 13, 2019 5 hours ago, Method said: Mi.e efectiv frica de el.Pare....pare foarte bun W10 asta.Din nou. Până nu-l vedem măcar în teste, nu putem ști. Se pare că au inovat foarte mult în partea de bargeboards - (m-a atenționat cineva recent cu privire la traducerile din engleză, așa că nu mai încerc). Dar acolo cred că e principala parte de inovație aero anul ăsta. Acolo și eventual la aripa față. Dar la aripa față sigur nu vom vedea nimic în prezentări. O analiză cât de cât edicată a ceea ce s-a văzut la Mercedes (de către un fost inginer mecanic la McLaren): 5 hours ago, Method said: Btw am inteles ca W10 are motor nou noutz cu tot coolingul imbunatatit. Cam toată lumea are. Inclusiv Honda. Pachet mai compact = răcire îmbunătățită (comparație cu anul trecut): Și că tot am zis de Honda, Red Bull RB15 Honda: Din nou, camuflaj pentru teste. Detalii interesante: SportPesa Racing Point F1: Comparația cu monopostul Force India Racing Point de anul trecut: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.