Sari la conținut

FZ1 Fazer / FZS 1000 Fazer


markyinxs
 Share

Postări Recomandate

n-am... Nu i-am mai facut fotografii de 2-3 ani (cam de cand am upgradat-o). Adevarul este, odata cu varsta, incetezi cu admiratu, vrei mai mult cu'ncalecatul... Si pt admirat, exista oricum exponatele de showroom, create si folosite special pentru asta. Sa fotografiezi aceeasi motocicleta, care se degradeaza totusi, odata cu trecere timpului, mie personal, mi se pare un pic dincolo de pasiune (caci pasiunea prespune a o incaleca)... da spre mentalul unui pusti de 14 ani, usor impresionabil de orice treaba. Sau poate ca nu sunt eu motociclist "adevarat".

 

Pentru mine fazerul, cand l-am cumparat, am facut-o pentru ca, la vremea aceea (2011), cu un buget de 8000 eur (cu care, second, puteam cumpara cam aproape orice motocicleta de pe piata, inclusiv rocket3), a fost motocicleta care ca design mi-a placut peste honde, suzi sau kawe, iar ca fiabilitate statea exact unde aveam nevoie (peste Ducati, Triumph). Pozitia si categoria din care face parte erau iarasi ceea ce aveam nevoie. Imi facea cu ochiul varianta naked (FZ1-N)... aveam un poster cu cea tunata de Abarth... eram placut impresionat. Data fiind utilitatea ei, am mers pt protectie la vant, alegand semicarenata.

 

Concluzie: eu am ales-o ca mi-a placut sincer. Si nu am regretat nici macar o secunda alegerea facuta, in 7 ani. In ce am transformat-o... raman la feelingul ca este o motocicleta superba. As schimba-o doar pt un K1600. Atata! Si aia pt confort...

 

Cu poza... e un fel de-al meu de a reaminti ca este topic despre FZ1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

As schimba-o doar pt un K1600.

pentru aia mei trebuie sa mananci multa slana si pita cu unsoare....

e super grea vaporul ala dupa ce te-ai obisnuit cu Fazerul...., si mai ales ca tu esti ase ni mai slabut, cu doo' cifre la greutate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru aia mei trebuie sa mananci multa slana si pita cu unsoare....

 

 

Stai relax, ca nu-mi renteaza in primul rand sa vand o motocicleta pe care am dat 8000 eur, in care am bagat peste 3500 eur in upgrade-uri plus peste 1000 eur in accesorii, cu reviziile facute anual numa cu Yamalube si filtre oem (desi probabil am facut si doar 500 km/ an, ca anul asta de ex, deh... viata de barbat insurat) tinuta in garaj cu prelata si redresorul pe ea iarna,... cu 6500 eur cel mult... pretul pietii din Romania, la care sa mai manc paine cu apa (slana e scumpa)... ca sa mai strang inca 10000 eur, si cu 16500 sa iau capra.

 

Cumpar un topcase (desi le urasc) si am rezolvat problema. (In 2019 urmeaza oricum un Cluj-Gibraltar-retur cu nefasta in spate. Costumul e luat deja, vezi ca ti-am dat un quote la topicul alalalt. O revizie in primavara, niste pneuri noi si vrumm...)

Editat de ®azvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Topic de Fz1 sa fie !!

Fiecare si-a ales motoreta pentru cele mai bune motive care le ofera,eu unul ,nu prea am de gand sa o schimb in urmatorii 3-4 ani,nu prea imi plac astea noi decat cu mici exceptii,si din punctul meu de vedere este motocicleta perfecta pentru mine,nu stiu pe ce as putea sa o schimb daca o vand,pacat ca Yamaha nu a mai lucrat la dezvoltarea gamei fz1 fazer,motocicletele noi sunt destul de scumpe,poate prea scumpe,sau poate sunt eu prea sarac/zgarcit ca sa ma pot uita la un mt 10 tourer edition/z 1000 sx sau fjr 1300 de ce nu...

post-56511-0-23625900-1539879681_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salutare grup!
Mi-am vandut capra, un r6 2002 si vreau sa trec la un fazer 1000 2006+,  GT sau nu , abs sau fara, depinde de bani . Am nevoie de niste pareri , s-au facut ceva modificari ca si fiabilitate sau design de la an la an? M-ar interesa si fazer 800  dar eu pe al meu r6 , 120 cp, cu pasager si bagaje , s-a simtit diferenta . 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de pe wiki

 

2006

Stiff rear spring with a 700 lb/in

2006 version when first introduced had distinct throttle snatch at 5,000––6,000 rpm, where rolling off the throttle and rolling back on caused a distinct surge in acceleration due to 'fuel cut' for emissions reasons.

 

2007

Softened rear shock spring.

Updated fuel injection system. Throttle snatch reduced to normal by slowing secondary butterfly opening. This smoothed out the surge caused by 'fuel cut' and subsequent re-application of fuel.

 

2010

Revised ECU mapping to achieve improved throttle response in the low to mid rpm range.

 

2011

The ECU mapping revised for improved throttle response at low rpm.

 

2014–2015

The ECU mapping revised again for smoother mid range. 2014 and 2015 models are the same except for the color. 2015 is the last year for the FZ1 in the US. First in Europe, the naked FZ1-N and half-faired FZ1-S Fazer were replaced by the FZ-10/MT-10 of Yamaha's new ″Hyper Naked″ class, which is available with accessory touring pack.[5][6]

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Inca de acu 3 ani ma tot uit la un Fazer de 1000 si inca nu mi-am luat. Am locuit cativa ani buni inafara Romaniei si inainte sa ma reintorc chiar am platit avans pentru una, insa lucrurile au facut ca sa nu o mai pot lua si astfel am pierdut avansul dat. Am gasit probabil, momentul oportun sa iau una, din 2001 si ma gandesc sa nu ratez ocazia. Fiind un impatimit al offroadului, simt nevoia sa am si una de asfalt deoarece capra mea nu e foarte confortabila pe distante mai lungi. Dorita e nascuta in 2001 si costa 2250. Urmeaza sa ma duc sa o vad. Am citit topicul de la cap la coada, ramane de vazut daca o voi lua si ce anume voi face la ea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt pe stilul vechi si astea rotunjite ma omoara. Nu imi plac defel, nici bordul digital nu ma incanta deloc. Masinile mele cam toate sunt patrate🤣🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, maine ma duc sa o vad. E neinmatriculata, garantie 12 luni, e neagra, e din 2001 si costa 2250 euro, negociabil. Ramane de vazut ce si cum

Am fost astazi si am vazut-o pe cea neagra, necesita baterie si are cateva defecte optice, in schimb motorul suna frumos. Intre timp insa, am gasit alta in Italia in stare impecabila, de la familia Biris si mi-o aduce in tara la 2200, insa este bijuterie

IMG-20190226-WA0009.jpg

IMG-20190226-WA0010.jpg

IMG-20190226-WA0011.jpg

IMG-20190226-WA0012.jpg

IMG-20190226-WA0002.jpg

IMG-20190226-WA0003.jpg

IMG-20190226-WA0004.jpg

IMG-20190226-WA0005.jpg

IMG-20190226-WA0006.jpg

IMG-20190226-WA0007.jpg

IMG-20190226-WA0008.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asa va suna cu toba noua. Ce ziceti?

 

https://www.youtube.com/watch?v=qIybQpnz1bc

 

Sau aici aveti lista cu tobele care le produc ei si cu filmulete de prezentare, poate ma ajutati sa iau o decizie mai buna?

https://www.youtube.com/user/lextekproducts/videos

E cineva care a mai facut modificarea de carburator cu kitul de la Ivan?

Editat de Kiki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreo alta sugestie din lista respectiva? Sau vreo recomandare de toba? Si ce parere aveti de renuntarea la sitemul AIS?

Am mai gasit toba Dominator si vad ca au reprezentanta si la noi in tara

 

https://www.dominator-exhaust.ro/fazer-1000-2001-2005

 

 

Pina la urma voi ramane cred la toba aceasta

 

 

Editat de Kiki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si asteptarea a luat sfarsit, e acasa. Am o mica problema insa, nu se aprinde faza scurta. Faza lunga merge. Aveti vreo idee?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desi intrasem in panica, deoarece mi se parea imposibil ca ambele becuri sa fie arse. Ei ce sa vezi? ambele au fost arse :))))

Da acuma am facut iarasi o bocoana, am inecat-o. Acum tre sa ii dau bujiile jos si sa invata sa o pornesc la rece :)))))

Si daca tot sunt nehotarat legat de achizitia tobei, am mai gasit un producator, tot din UK, care arata o marire de 3CP pe dyno dupa instalarea tobei

 

https://delkevic.co.uk/Yamaha/FZS1000 FAZER /2002/yamaha-fzs1000-fazer-00-05-320mm-stainless-road-legal-silencer-kit-exhaust.html?search=

Editat de Kiki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din moment ce ard ambele becuri pe faza scurta, posibil sa se arda ambele, si eu am patit asa la cateva ore, una dupa alta ;)

 

cum mama dracului ai reusit s-o ineci?? ....eu niciodata n-am reusit...., si cateodata chiar m-am si strofocat (bineinteles din prostia/neglijenta mea)

 

alea 3 CP pe langa cei 140 e wax, pistol cu apa

ia-ti ceva sa-ti placa la aspect si sunet, restul nu conteaza!

 

 

 

PS. nu cred ca o sa gasesti robinetul de benzina :)

Editat de apriliacluj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu nici eu cum am reusit sa o inec, cert e ca nu mai porneste. dau astazi jos bujiile sa vad daca rezolv ceva si sa vad daca robinetul e pe ON.

Legat de toba, nu am reusit sa gasesc chiar la orice toba un soundtrail sa imi dau seama care cum suna

Gata, problema rezolvata, usor usor am reusit sa o "deznec" fara a da jos bujiile, insa clar bujiile trebuie schimbate, deoarece chiar si dupa ce s-a incalzit una din ele facea figuri si probabil in viitor un curatat si sincronizat de carburatoare e necesar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu o intrebare. A mai montat careva kitul de  carburatoare de la Ivan? As vrea sa il iau ca am auzit numai lucruri bune despre el, dar nimeni nu se prea baga....

Editat de Kiki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...