Sari la conținut

FZ1 Fazer / FZS 1000 Fazer


markyinxs
 Share

Postări Recomandate

Salutare la colegii clujeni,azi o sa sosesc in zona clujului,mi s-a recomandat sa ma cazez la hotel gilau,in gilau,am vazut ca e frumos acolo,sper sa fie si drumul bun.

Daca vreti sa o punem de o intalnire la un suc/bere fara alcool sau langa un parc ceva astept raspuns

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Robert,eu inca sunt in Bihor.

Tu cat stai la Cluj?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Abia pe maine dimineata revin in Cluj.Chiar imi pare rau ca nu ne-am vazut!:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

or sa mai fie ocazie,nu e problema,la mine a fost ceva de moment sa trec pe acolo ca era vremea mai buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clar o sa mai fie.

Sambata dupa-masa am ajuns acasa.:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut!

As vrea sa va intreb daca la ale voastre fz1 gen2 dupa pornire la rece, la cat sta turometrul? Acul de la turometru se misca cat de putin sau sta fix la turatia respectiva?

La mine face cam asa si nu cred ca e ok.

E vorba de un fazer din 2006.

Dupa ce se incalzeste, relantiul sta cam la 1200-1300.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, am inteles ca turometrele nu stau fix la o turatie, am observat ca daca scot dbkillerul la toba sport face ma tare. Dar nu ar trebuit sa stea in jur de 1500 ture la rece? Si dupa ce se incalzeste sa coboare la 1200-1300 de ture? Din ce stiu astea pe injectie au un fel de soc electronic. A mea cand o pornesc sta la 900-1000 si dupa ce se incalzeste urca la 1200-1300. La voi cum este?

Editat de Lyvyu83
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca a inceput sa faca dupa ce am pus filtru de aer k&n.

Dar turatia scazuta la rece cred ca nu mai fuctioneaza ok thermo wax, care vad ca e si ceva soc si cel care deschide circuitul de recire si tot acolo duce si reglajul la relanti...

post-84833-0-06295400-1505220194_thumb.png

post-84833-0-98344100-1505220209_thumb.png

post-84833-0-52355900-1505220225_thumb.png

Editat de Lyvyu83
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm,e normal ca turatia sa fie schimbata daca ai pus un filtru si o toba sport,dar sa fie de la problema de la wax sa creasca turatia la cald ?te sfatuiesc sa lasi filtru stock....avem cam mult praf in tara la noi si cred ca e mai bine pentru motor :)

Editat de Robert Rmh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, lasand la o parte fluctuatiile de turatie la relanti, turatia la cald e cum ar trebui sa fie, nu ma deranjeaza. Problema sau intrebarea este: nu trebuie ca la rece turatia sa fie in jur de 1500 cum am mai vazut pe youtube la alte fz1? Si daca asa tre sa fie si la mine nu este, nu e de vina thermo wax-ul? Sau socul electic, sau ce o fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Relantiul stiu ca il poti regla undeva din partea stanga a mototocicletei,ai un surub ,sper sa nu gresesc,incearca si de acolo,desi nu cred ca are treaba din moment ce la cald e normala turatia,sa apuc sa dau o cheie la a mea si iti arat cum face

Editat de Robert Rmh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala se regleaza dupa ce motorul ajunge la temp de functinare.

asa e si normal!

motorul e ca si atletii, fara o incalzire in prealabil, nu sunt la randamentul maxim / optim

nu ai ce astepta mers super lin si rotund de la un motor rece!!

e bine cum e asa, ti-au mai spus si alti colegi mai sus

stii, e zicala aia, daca nu e stricata, nu-l repara! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

este cineva de aici care si-a achizitionat baterie yuasa(nu toplite yuasa),si nu a fost multumit de ea?daca da dupa cati ani ? vreau sa cumpar una,ca bateria ''noua''voltan de la sermoto da semne de oboseala,si vreau sa stiu daca merita pretul de 560 lei pe care l-am gasit sau sa iau ceva mai ieftin,mentionez ca iarna este scoasa dupa motocicleta si tinuta la +18 grade.

Editat de Robert Rmh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca sa pui bateria pe redresor.

Orice baterie am cumparat de noua si montat pe motoarele avute,am pus-o inainte de montare pe redresor,desi dealer-ii mi-au spus ca e ok,caci s-a formatat singura!Povesti de vanzatori.Cum si-ar mai vinde marfa,daca bateriile n-ar cadea mai repede?

Toate m-au tinut mult si bine facand incarcare pe redresor inainte de montare!Recomand!:ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este cineva de aici care si-a achizitionat baterie yuasa(nu toplite yuasa),si nu a fost multumit de ea?daca da dupa cati ani ? vreau sa cumpar una,ca bateria ''noua''voltan de la sermoto da semne de oboseala,si vreau sa stiu daca merita pretul de 560 lei pe care l-am gasit sau sa iau ceva mai ieftin,mentionez ca iarna este scoasa dupa motocicleta si tinuta la +18 grade.

 

acum in vara am schimbat si eu acumulatorul. Yuasa cu yuasa. Marcel mie mi-a luat 585, ca suntem prieteni... :crack:

 

E ok acumulatorul.

Editat de ®azvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de sfaturi,o sa o pun pe redresor cu o zi inainte de plimbare si o sa vad ce si cum,ideea e ca motocicleta cand o porneam dupa 1-2 sapt ,isi facea check inul si apoi se stingea bordul si apoi pornea cand apasam butonul de pornire,ieri am mers 30 km cu ea am tinuto mai turata ca am zis ca poate se incarca,m-am oprit,ventilatoarele pornite,am lasat contactul pus cu motorul oprit dar ventilatoarele pornite vreo 3-5 secunde,apoi cand dau sa pornesc scart!!!! Mi-a dat un baiat curent de la o baterie,dupa ce am plecat de la destinatie dupa o ora a pornit la sfert.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine indica 14,1-14,3 la relanti si 14,8 cu ventilatoarele pornite.

 

In legatura cu thermo wax-ul, am inlocuit cablurile de acceleratie ieri si daca tot eram acolo am desfacut si thermo wax-ul.

Am deconectat cele 2 furtune cu antigel de la el, am scos cele 2 suruburi, arcul care e atasat, reglajul de relanti si l-am scos.

Dupa demontare am curatat tot ce era in el, iar axul de jos care modifica turatia era intepenit.

L-am curatat, gresat, montat totul la loc.

La pornire la rece sta turometrul la 1400-1500 de ture dupa care scade la 1200-1300. Acum pot urca si relantiul la 1800 pana acum nu puteam fiind blocat axul nu dadea voie cablului de reglaj sa miste clapeta respectiva.

Am postat asta in ideia ca informatiile pot ajuta si pe altii.

post-84833-0-72407800-1506413686_thumb.jpg

post-84833-0-89866200-1506413706_thumb.jpg

post-84833-0-98597900-1506413726_thumb.jpg

post-84833-0-86157000-1506413738_thumb.jpg

post-84833-0-51080200-1506413761_thumb.jpg

post-84833-0-67943300-1506413774_thumb.jpg

post-84833-0-04347400-1506413786_thumb.jpg

post-84833-0-93400500-1506413834_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...