Sari la conținut

FZ1 Fazer / FZS 1000 Fazer


markyinxs
 Share

Postări Recomandate

pai cam asta e consumul de 7-7.2% cu pasagera + topcase,mers 150-180 pe autostrada cu mici pauze de 130-140,iar pe serpentine un mers mai alert tot in jur se 7%,or ajuta si carenele pentru consum mai mic? nu ma plang de consum ci doar investighez

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Inca o precizare despre cu sau fara carene.

 

7.5 scos fara carene... 160-180/h

6.5 cu carene ... 150 constant, varfuri de 180-200

Editat de ®azvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact cum banuiam,sa consume mai putin cu carene,la drum o tin intre 5,5 si 7 mii ture,depinde de drum,nu vrea floryn sa imi vanda carenele ca imi cumparam si eu :D

Editat de Robert Rmh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi puteti spune, va rog, cat de confortabil este fz1 la drum lung, mai ales pentru pasager ma intereseaza si cat este de manevrabila, ciclistica.

 

ma bate gandul sa fac upgrade de la cbf, in viitorul indepartat..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi puteti spune, va rog, cat de confortabil este fz1 la drum lung, mai ales pentru pasager ma intereseaza si cat este de manevrabila, ciclistica.

 

ma bate gandul sa fac upgrade de la cbf, in viitorul indepartat..

e tot ce a vrut honda sa scoata in toata istoria ei ... s-ar putea sa vrei alta sha...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca confort vs la fz6 ,e mai sport pozitia,pe mn nu ma deranjeaza,pt pasagera devine incomod daca ma intind la mai mult de 300-400 km pe zi,shaua la fz6 era canapea pe 2 roti pentru ca era si retapitata iar scaritele cica o incomodeaza mai mult pentru ca ar fi mai sus ,deranjul apare repet cand fac mai multi km decat ar trebuii.

Ca ciclistica iti zic fz1 bate cu facaletul la poponet cbful dar la confort nu stiu ce sa zic,probabil e mai confortabil cbful,cu o retapitare a sheii se rezolva si la fz1

Editat de Robert Rmh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

depinde ce vrea omu de la motoreta ca nu a zis clar,daca faci touring calumea ar trebuii sa ia varianta Gt,seile retapitate,umblat pe la scaritele pasagerului,o priza,un parbriz touring si ai un fjr mai mic :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma si plimb dar in timpul sezonului este si vehicul de zi cu zi la serviciu, deci va fi exploatata la maximum, plus distractie la circuit.

saua la cbf este piatra dupa 200 km, deci saua pilotului este ultima chestie care ma intereseaza, mai mult imi este de confortul pasagerului, pentru ca de-acolo vin pumnii-n coaste..

 

plus ca, cred ca te poti distra de minune la adancata cu fz-ul.

Editat de george_p
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca un cbf-ist aici, care incep a bali dupa un fz1/fazer. Vad ca exemplarele din ultimii ani de productie au inceput sa aiba preturi rezon prin Germania, de cand au aparut Tracerele si MT10.

Singurul lucru care ma tine departe deocamdata, ca si pe tine George, este confortul pasagerului, intr-adevar scaritele par un pic mai sus ca la cbf. Trebuie facut un ride test...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vorba aia, ...one way to find out.... :mexicanwave:

motorul , ciclistica este peste CBF

de şa nu prea pot sa zic nimic, pe CBF de 1000 nu m-am dat mai mult de 20km...., dar sunt o gramada de persoane care retapiteaza, customizeaza seile

eu am facut multe ture cu pasager, si cam acelasi interval de km ne-au rezistat ...sezuturile, deci eram pe acelasi lungime de unda si ceea ce priveste pit-stopurile de alimentare, suc, etc...

parerea mea e ca la urma o sa fi multumit de schimbare!

succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

ma tot gandesc sa schimb scaritele pasagerului ca unele mai confortabile,ma gandeam la ceva similar cu cele ale pilotului,vreo recomandare? sau mai bine caut la dezmembrari?am in plan un bug spoiler,un parbriz double buble si un crash bar,sa vad cat ma abtin sa nu le cumpar acum,poate iarna is mai ieftine

» Post actualizat in 11 Jul 2017 15:38

Ma tot gandesc, sa zicem vreau sa fac un ecu-reflash,eu singur, ce imi trebuie? sa cumpar programul de remapare dupa net,il instalez in pc si apoi il conectez la computer?? este doar o idee momentan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salutare Fz1-isti :)

Posesor de mobre de 10 ani, honde, kawa, ultima fiind o suzuki bandit de 650

Vreau sa achizitionez un Fz1, fie Fazer fie N-ul, nu am o preferinta inca doar sa ma atraga la prima vedere

Lamuriti-ma si pe mine: exista o problema reala cu crapatul cadrului la modelele 2006-2007?

Robert, imi dau seama ca ai facut un resurch serios pana ai ajuns sa iei fz-ul asta, si totusi al tau este 2007,pareri ?

Sau altcineva sa ma lamureasca si pe mine despre aspectul asta cu cadrul si daca mai sunt alte lucruri la care sa fiu atent, oala, vibrichen , tacheti ? Ceva probleme?

Ms frumos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cadrul de bord,era problema la modelele 2006 si cateva 2007,cik s-ar fi inlocuit,la motoreta mea nu am nici o problema cu ea,azi a implinit 7300 km,de oala de ambreiaj am auzit si eu,vedem pe viitor ce si cum,cica ar trebuie sa fie probleme mostenite de la R1,problema ce am avut,a fost o mica vibratie ce aparea intre 4-5 mii ture intre parbriz si ceasuri pe care am rezolvato cu un buretel in proportie de 70-80%,de tras trage foarte tare in ture mari,pe turatii mici-medii nu e wow,modelele dupa 2009 au remapari si trag mai tare de jos,ventilatoarele pornesc cam tarziu,pe la 100-101 grade,se incinge destul de repede,nu e motoreta de oras decat daca ii pui ulei gros,se simte excelent pe curbe,e f distractiva pe ture medii-mari,problema sa zic la fz1 este amortizorul spate,foarte obositor pe drumuri denivelate,topaie cam rau,multi se plang ca este prea moale,eu m-am obijnuit,asta daca nu vrei sa dai 500-700€ sa ii pui ceva mai bun,consum nu sm scos sub 6.5-7%

Editat de Robert Rmh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cadrul de bord,era problema la modelele 2006 si cateva 2007,cik s-ar fi inlocuit,la motoreta mea nu am nici o problema cu ea,azi a implinit 7300 km,de oala de ambreiaj am auzit si eu,vedem pe viitor ce si cum,cica ar trebuie sa fie probleme mostenite de la R1,problema ce am avut,a fost o mica vibratie ce aparea intre 4-5 mii ture intre parbriz si ceasuri pe care am rezolvato cu un buretel in proportie de 70-80%,de tras trage foarte tare in ture mari,pe turatii mici-medii nu e wow,modelele dupa 2009 au remapari si trag mai tare de jos,ventilatoarele pornesc cam tarziu,pe la 100-101 grade,se incinge destul de repede,nu e motoreta de oras decat daca ii pui ulei gros,se simte excelent pe curbe,e f distractiva pe ture medii-mari,problema sa zic la fz1 este amortizorul spate,foarte obositor pe drumuri denivelate,topaie cam rau,multi se plang ca este prea moale,eu m-am obijnuit,asta daca nu vrei sa dai 500-700€ sa ii pui ceva mai bun,consum nu sm scos sub 6.5-7%

Eu am vazut pe net multe probleme legate de ruptura de cadru, cadru de la jumate efectiv rupt dar doar pe SUA am vazut chestia asta , acum daca pe europa o fi altceva, nu stiu, dar asta ma speriat mult la fz1,

Motocicleta ta Robert este practic noua, nu ai ce probleme sa ai cu ea la km astia, iar eu cel mai sigur o sa ma orientez catre 2008-2009

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cauta unu cu cati mai putini nr de km,gasisem pe italia un 2012 alb la 4600-4800€ cu 7 k km dar depaseam bugetul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io am timp, sezonul asta ptr mine sa sfarsit , am bagat 6500km in el, deci m-am "răcorit" :)

Motorul il iau in iarna din italia, decembrie-ianuarie cand sunt cele mai mici preturi, am timp pana atunci sa strang banii ,dar, oricum voi lua peste 2008 ca si an

Editat de AparTeGeorge
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...