Daan Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 http://www.1290superduker.com/cms/ Azi a fost lansat oficial noul KTM Superduke 1290. Daca ne uitam la performante (180 CP si cuplu 143 Nm) si dotari se pare ca avem un nou rege la clasa naked. Astept si lansarea naked-ului de la BMW derivat din S1000RR, deja poze spion sunt pe internet. Si ca tot a venit vorba de BMW, mai jos e un film cu un Superduke 1290 si S1000RR. Ma intreb cat de tare a abuzat cel cu BMW-ul de motocicleta. Vad ca am postat gresit la motociclete de viteza dar la ce performante are, poate sa ramana si aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 specificatiile sunt extraordinare, dar, subiectiv-vorbind, prototipul arata de 1000 de ori mai bine decat modelul de serie. Cine si-l va permite, cu siguranta va pune un fender-eliminator si o evacuare mai putin voluminoasa - strica frumusetea acelei bascule mono-brat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daan Postat Octombrie 1, 2013 Autor Share Postat Octombrie 1, 2013 Ai dreptate cu evacuarea insa ce e pe prototip cu siguranta nu ar fi putut fi omologat. Totusi nu inteleg de ce nu au pastrat solutia cu 2 tobe sub sa cum era la modelul precedent sau de ce nu au pus tobele sub motor, cum este la RC8. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 prototipul arata fenomenal. cu jantele alea vopsite in 2 culori,cu evacuarea 2 in 1 in 2 , una dedesubt,si una mai subtire undertail (fara sa obstructioneze vizibilitatea swing armului). oricum, mai tare s-aproie ktm 1290 de muscle bike,decat S1000RR naked ... ce e belea e ca are 180 cai la 8870 RPM ))) What happens when KTM packs the attributes of the proven 75-degree V-twin into 1.3 litres of displacement? The result is an extremely lightweight, elemental engine filled with state-of-the-art racing technology, yet still even more sophisticated, durable and cultivated than ever. 180 hp peak power, 144 Nm maximum torque with 100 Nm as early as 2500 rpm – could there be better guarantees for explosive propulsion whatever the revs? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 http://www.1290superduker.com/cms/ Azi a fost lansat oficial noul KTM Superduke 1290. Daca ne uitam la performante (180 CP si cuplu 143 Nm) si dotari se pare ca avem un nou rege la clasa naked. Astept si lansarea naked-ului de la BMW derivat din S1000RR, deja poze spion sunt pe internet. Si ca tot a venit vorba de BMW, mai jos e un film cu un Superduke 1290 si S1000RR. Ma intreb cat de tare a abuzat cel cu BMW-ul de motocicleta. Vad ca am postat gresit la motociclete de viteza dar la ce performante are, poate sa ramana si aici. Baietii de pe forumul KTM se pare ca l-au vazut de vreo 2 saptamani. Au reusit sa faca un far frumos, cadrul e mai elegant (fata de generatia precedenta) iar 180cp dintr-un V2 e bomba - desi nu prea vad unde si cum ai putea sa folosesti puterea asta pe o motocicleta fara carene. Nu pot sa trec insa peste oribilitatea aia de toba, peste suportul de numar si peste bord. Nu exista pic de linie, de fluiditate in fata, intre bord si far. Parca au uitat de el si l-au pus la sfarsit, dupa ce design-ul era definitivat. In rest, sunt mirat sa vad lipsa unui radiator de ulei la un motor atat de mare. Oricum, arata mai bine asa. In ceea ce priveste BMW-ul S1000S (asa cum se va numi probabil), nu pot sa spun decat "o strica fata": Ai dreptate cu evacuarea insa ce e pe prototip cu siguranta nu ar fi putut fi omologat. Totusi nu inteleg de ce nu au pastrat solutia cu 2 tobe sub sa cum era la modelul precedent sau de ce nu au pus tobele sub motor, cum este la RC8. Probabil ca a fost o decizie care a cazut pe umerii inginerilor de la Bajaj (sunt rau). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daan Postat Octombrie 1, 2013 Autor Share Postat Octombrie 1, 2013 Sau o alta varianta ar fi ca trebuie sa se vanda si Akrapovic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 Ma, nu stiu daca isi fac reclama buna cu burlanul ala...Zic si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 @PzKpfW: bordul e misto, mie personal imi place. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daan Postat Octombrie 1, 2013 Autor Share Postat Octombrie 1, 2013 Vazut din pozitia pilotului poti sa reprosezi prea multe, daca privesti din fata motocicletei e putin problema. Ar fi mers acoperit cu ceva care sa aibe si rol aerodinamic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 Vazut din pozitia pilotului poti sa reprosezi prea multe, daca privesti din fata motocicletei e putin problema. Ar fi mers acoperit cu ceva care sa aibe si rol aerodinamic. Exact. La asta ma refeream. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 Tocmai ce am sters balta de bale facuta pe birou ... Pacat de suportul ala de numar si toba, asa cum s-a spus si mai sus. Din fericire, desi ambele "probleme" sunt comune tuturor modelelor noi se pot remedia repede. In rest... demential. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daan Postat Octombrie 1, 2013 Autor Share Postat Octombrie 1, 2013 "ca NU poti sa reprosezi prea multe" am vrut sa scriu, am uitat un "nu". Despre suportul de numar, o scuza ar fi ca este o motocicleta mai lunga, cel putin mie asa mi se pare, si cum roata spate se duce mult peste punctul unde se termina coada, ar fi fost probabil pericol ca la o comprimare mai mare a suspensiei spate sa atinga roata in suport. Si presupun ca o alta problema care se evita cu suportul ala este ca, impreuna cu numarul de inamtriculare, tin loc de aparatoare de apa, noroi pe care le arunca roata spate. Spun asta din propria experienta cu Brutale, care are coada mai scurta, si daca ma prinde cumva ploaia, roata spate ma stropeste pana pe bord. Ca o observatie, cred ca in afara de MV Agusta, nu cred sa existe vreun constructor care sa nu te faca sa vrei sa iti schimbi toba finala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 Referitor la codita, cred ca pur si simplu toti producatorii o fac mult mai scurta in ultima vreme (habar nu am de ce). Din cauza asta si suportul de numar oribil care este adevarat, are cel mai probabil rol de aparatoare de noroi. Oricum, absolut superba masinaria... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 primul filmulet cu varianta de serie. se aude foarte bine chiar si toba stoc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 Pornografie ...clipul ala...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 sa manance si gura lui akrapovic ceva. alta viata! https://www.facebook.com/photo.php?fbid=553331668071294&set=a.211743108896820.54295.208458799225251&type=1&ref=nf racing edition - 192 hp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the_mephisto Postat Noiembrie 13, 2013 Share Postat Noiembrie 13, 2013 Is curios cit scoate la roata .........sper sa nu fie si asta ceva neam de ducati panigale (195 - 158 la roata........cam cit cbr 1000rr cu 178 de cai) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 (editat) Editat Martie 23, 2014 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.