Sari la conținut

Sunet ciudat crf450r ( video )


PiGeY
 Share

Postări Recomandate

Salutare, detin o honda crf450r din 2006 care am luat-o acum 1 luna si umpic... Motorul are un sunet ciudat ca un fel de tabla , ca un fel de pinioane ce se invart lovind ceva.. Are si pierderi la relantiv asa ca si cand e apa in benzina sau e filtru murdar sau ca o masina ce merge in 3 pistoane . Care ar putea fi problema? Sunt incepator si nu prea imi place sa ma bag in partea mecanica , prin servisuri mi-au zis ba sa schimb pistonul ba sa ma uit la supape ... A avut cineva o asemenea problema ? Imi puteti da un sfat care ar putea fi sunetul ala ciudat?

 

Video aici :

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca zgomotul pe care il auzi, are legatura cu pierderile de putere la relanti la care faci referire. Mai degraba ar putea fi vorba de distributie. Dupa umila mea parere, sunt doua probleme pe care trebuie sa le rezolvi pentru inceput: curatarea carburatorului / reglarea carburatiei si verificarea distributiei. Daca simptomele nu dispar, cel putin aceste doua aspecte ies din discutie si te poti gandi la supape, piston, etc.

Daca are tendinta de a se opri la relanti ar putea fi si din cauza ca trage aer fals pe undeva.

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! ciuleste urechea bine si vezi daca zgomotul se aude cumva din ambreiaj...daca DA, desfa capacul cel mare ( nu doar cel la care ai acces doar la ambreiaj ) si incearca sa misti cu mana oala de ambreiaj. Daca are "joc" si se aude gen "fier pe fier" atunci cauciucurile/garniturile de amortizare a oalei de ambreiaj s-au tocit si trebuie inlocuite ( asta daca ai oala aftermarket) daca nu,iti iei alta oala de ambreiaj !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...