kar_ile Postat Noiembrie 14, 2013 Share Postat Noiembrie 14, 2013 Adrian, ma surprinzi:-) , mai tii minte. Da asa este, nu am renuntat la ideea de v twin 1000. Vreau ca in momentul in care am craitzarii necesari sa stiu cat mai multe si sa pot alege mai bine dintre mobrele gasite(rsv, tls si tlr) asta daca pana atunci nu cumva mai elimin din lista asa cum am facut cu vtr-ul. Deci vreau sa aflu cat mai multe despre motoretele astea. Cred ca am invatat pe de rost continutul paginilor wikipedia despre ele. Acum cativa ani eram gata sa plec sa cumpar un tls, dar pana sa ajung s-a defectat ceva legat de vibrochen nu mai stiu exact ce, iar dupa reparatie era mult mai scump, cam cel mai scump de pe net. Asta m-a cam speriat, apoi am tot auzit ca dupa 30 000 sa te cam astepti la probleme de la vibrochen pana la distributie, datorate faptului ca un cilindru e aproape vertical si unul orizontal pompa de ulei impinge la fel pe amandoi si unul cedeaza si datorata cuplului mare.(forte mari la care sunt supuse). Ii mai dau o sansa si bestiei asteia:-) , dar vreau sa aflu mai multe. Cat este de mare diferenta intre tls si tlr altceva decat ce scrie pe wikipedia. Pozitie, stabilitate eu stiu alte diferente? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nokiaccr Postat Noiembrie 15, 2013 Share Postat Noiembrie 15, 2013 Adrian, ma surprinzi:-) , mai tii minte. Da asa este, nu am renuntat la ideea de v twin 1000. Vreau ca in momentul in care am craitzarii necesari sa stiu cat mai multe si sa pot alege mai bine dintre mobrele gasite(rsv, tls si tlr) asta daca pana atunci nu cumva mai elimin din lista asa cum am facut cu vtr-ul. Deci vreau sa aflu cat mai multe despre motoretele astea. Cred ca am invatat pe de rost continutul paginilor wikipedia despre ele. Acum cativa ani eram gata sa plec sa cumpar un tls, dar pana sa ajung s-a defectat ceva legat de vibrochen nu mai stiu exact ce, iar dupa reparatie era mult mai scump, cam cel mai scump de pe net. Asta m-a cam speriat, apoi am tot auzit ca dupa 30 000 sa te cam astepti la probleme de la vibrochen pana la distributie, datorate faptului ca un cilindru e aproape vertical si unul orizontal pompa de ulei impinge la fel pe amandoi si unul cedeaza si datorata cuplului mare.(forte mari la care sunt supuse). Ii mai dau o sansa si bestiei asteia:-) , dar vreau sa aflu mai multe. Cat este de mare diferenta intre tls si tlr altceva decat ce scrie pe wikipedia. Pozitie, stabilitate eu stiu alte diferente? daca e sa o luam asa...nu ai sa iti mai cumperi nici o motocicleta punctul meu de vedere mobra o ai cum o pastrezi daca ai pornito si te apuci sa dai in ea fara sa se incalzeasca eu pun pariu ca tls-ul nu tine mai mult de 30000 ,foarte important este uleiul pe ca il dai si la cat il schimbi ,cat despre stabilitate consider ca asta tine de mana motocicleta sta pe viraj cum o asezi ...daca ai trantito nu e vina mobre nici o data e vina celui care trage de gaz... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Noiembrie 15, 2013 Share Postat Noiembrie 15, 2013 De ce ai scos VTR ul din ecuatie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Noiembrie 15, 2013 Share Postat Noiembrie 15, 2013 De ce ai scos VTR ul din ecuatie? Pai nu ma atrage asa tare nici ca aspect si, sa fim seriosi e si cea mai "slabutza" dintre ele. La mine o sa fie motocicleta de adrenalina, deoarece o sa pastrez si gsxf-ul care e o vechitura de care m-am indragostit si care o sa ma plimbe la drumurile mai lungi, fara pretentii de fugareala(am in plan si un pinion mai mic pt a reduce consumul:-) ) Am avut sv650s si stiu ce inseamna v-twin, dar vreau 1000eeee. O sa fac putini km cu ea(cred), dar cand o incalec sa ma linisteasca, sa nu o duc la limita, nu sunt adeptul vitezei mari da'-mi plac demarajele sanatoase:-) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Noiembrie 15, 2013 Share Postat Noiembrie 15, 2013 (editat) Pai VTR iti confera un demaraj foarte sanatos.. uite niste date:Mobra Cuplu maxim Putere maxima VTR1000F 96 nM @ 7000 RPM 110 hp @ 9000 RPM Suzuki TL1000S 107 nM @ 7100 RPM 125 hp @ 8500 RPM Suzuki TL 1000R 107 nM @ 7500 RPM 135 hp @ 9500 RPM Aprilia RSV Mille 101 nM @ 7250 RPM 130hp @ 9500 RPM Suzuki SV 1000 S 102 nM @ 7200 RPM 120 hp @ 9000 RPM Diferentele sunt foarte mici, crede-ma. Diferentele reale sunt date de sasiu,suspensii si frane. Ca sa asociezi mersul agresiv cu o motocicleta, iti trebuie ingredientele enumerate mai sus... Ca si motor, cel mai puternic cred ca-i cel de pe TL (dar diferentele sunt fff mici) Ca si consum, cel mai mic il vei scoate cu SV 1000 (injectie,motoreta generatie mai noua,etc) Frane si ciclistica: Aprilia RSV Editat Noiembrie 15, 2013 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nokiaccr Postat Noiembrie 16, 2013 Share Postat Noiembrie 16, 2013 Pai VTR iti confera un demaraj foarte sanatos.. uite niste date: Mobra Cuplu maxim Putere maxima VTR1000F 96 nM @ 7000 RPM 110 hp @ 9000 RPM Suzuki TL1000S 107 nM @ 7100 RPM 125 hp @ 8500 RPM Suzuki TL 1000R 107 nM @ 7500 RPM 135 hp @ 9500 RPM Aprilia RSV Mille 101 nM @ 7250 RPM 130hp @ 9500 RPM Suzuki SV 1000 S 102 nM @ 7200 RPM 120 hp @ 9000 RPM Diferentele sunt foarte mici, crede-ma. Diferentele reale sunt date de sasiu,suspensii si frane. Ca sa asociezi mersul agresiv cu o motocicleta, iti trebuie ingredientele enumerate mai sus... Ca si motor, cel mai puternic cred ca-i cel de pe TL (dar diferentele sunt fff mici) Ca si consum, cel mai mic il vei scoate cu SV 1000 (injectie,motoreta generatie mai noua,etc) Frane si ciclistica: Aprilia RSV deci tls-ul e cel mai bun pe forta trege cel mai tare ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Noiembrie 16, 2013 Share Postat Noiembrie 16, 2013 (editat) deci tls-ul e cel mai bun pe forta trege cel mai tare ... Nu, TLS e la coada, cu VTR ul , (parerea mea:) ,ca si motocicleta, per total). Editat Noiembrie 16, 2013 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nokiaccr Postat Noiembrie 16, 2013 Share Postat Noiembrie 16, 2013 Nu, TLS e la coada, cu VTR ul , (parerea mea:) ,ca si motocicleta, per total). te rog uitate mai atent tls 107 nM @ 7100 RPM fata de vtr 96 nM @ 7000 RPM cuplul o data , 125 hp @ 8500 RPM tls fata de 110 hp @ 9000 RPM vtr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Noiembrie 16, 2013 Share Postat Noiembrie 16, 2013 Pai de asta am si scos vtr-ul din ecuatie, ciclistica am vazut un rewiev pe youtube si este sub tls, puterea sub, aspect pt mine sub. Ca si aspect pe prjmul loc este rsv dar... tuono. Numai ca e ceva mai scump:). In schimb tl-ul are acel motor mai puternic, sunetul parca mai 'de leu'. Suzuki am si masina si motorul acum. Sa raman fan suzuki? Sa incerc o italianca? Oricum problema mea la tl e fiabilitatea. Avand in vedere ca o sa fie second, degeaba o ingrijesc eu cand o cumpar, daca inainte a fost batjocorita si cedeaza la mine dupa 500 km. Si atunci trebuie sa-i stiu hibele, in general. De asta intrebam de km motorului, majoritatea se vand cu aprox 30-40 000 km(reali sau nu). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Noiembrie 16, 2013 Share Postat Noiembrie 16, 2013 nokiaccr: am avut 2 VTR uri si daca ar fi sa aleg intre VTR si TL as alege tot VTR ul (din motivele si preferintele mele). Kar_ile: este un Tuono negru la 2000 eur ,il poti negocia si mai ieftin daca chiar te intereseaza sa-l iei. Sigur nu tine la pret acu. In rest, in locul tau as merge pe RSV sau TLR, atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Musta Postat Noiembrie 16, 2013 Share Postat Noiembrie 16, 2013 Pai de asta am si scos vtr-ul din ecuatie, ciclistica am vazut un rewiev pe youtube si este sub tls, puterea sub, aspect pt mine sub. Ca si aspect pe prjmul loc este rsv dar... tuono. Numai ca e ceva mai scump:). In schimb tl-ul are acel motor mai puternic, sunetul parca mai 'de leu'. Suzuki am si masina si motorul acum. Sa raman fan suzuki? Sa incerc o italianca? Oricum problema mea la tl e fiabilitatea. Avand in vedere ca o sa fie second, degeaba o ingrijesc eu cand o cumpar, daca inainte a fost batjocorita si cedeaza la mine dupa 500 km. Si atunci trebuie sa-i stiu hibele, in general. De asta intrebam de km motorului, majoritatea se vand cu aprox 30-40 000 km(reali sau nu). Daca ai probleme cu fiabilitatea, atunci scoate repede din ecuatie si italianca. Mai ales ca pe langa fiabilitate mai sufera grav si la capitolul piese de schimb...cost/termen de livrare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Noiembrie 16, 2013 Share Postat Noiembrie 16, 2013 Daca ai probleme cu fiabilitatea, atunci scoate repede din ecuatie si italianca. Mai ales ca pe langa fiabilitate mai sufera grav si la capitolul piese de schimb...cost/termen de livrare. Vorbesti in cunostinta de cauza, sau doar de la ce-ai auzit de la prietenii tai cu....japoneze? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 As incerca sa negociez, dar pe ce ca deocamdata nu am verzisori. Si tot e o diferenta de cel putin 500eur intre rsv si tuono sau tl. Poste iau una din astea si o modific pe parcurs. Oricum va multumesc, de sprijin. La mine poate mai dureaza ceva timp(am casa in constructie), dar o sa vina momentul x si o sa fiu in cunostinta de cauza, nu de alta dar sunt patit:). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Noiembrie 17, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2013 putina mentenanta daca vremea ne permite sa nu inghetam pe langa ele. As incerca sa negociez, dar pe ce ca deocamdata nu am verzisori. Si tot e o diferenta de cel putin 500eur intre rsv si tuono sau tl. Poste iau una din astea si o modific pe parcurs.Oricum va multumesc, de sprijin. La mine poate mai dureaza ceva timp(am casa in constructie), dar o sa vina momentul x si o sa fiu in cunostinta de cauza, nu de alta dar sunt patit:). succes in ceea ce cauti,oricum eu merg pe ideea ca daca e sa o patesti o patesti..eu cunosc personal pe cineva mecanic de meseria,a cumparat o masina si dupa 2000 km a pocnit arborele(cu ce putea preveni el asta?si e si mecanic de meseria si a stiut ce cumpara)dar uite ca sunt si hibe ascunse care nu le poti preveni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nokiaccr Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 in momentul in care cumperi ceva la mana a doua e ou kinder cu surprize sunt defecte ascunse pe care nu le poti preveni orce ai face cat ar fi de cinstita motocicleta .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 Foarte de acord cu voi! Incercam totusi sa aflu chestii tipice motorului despre care stiti, cum am aflat la rsv de treaba cu ambreiajul pretentios, puteam sa il stric chiar eu datorita bateriei slabe si sa dau vina pe ghinion. Sau sa cumpar ceva si sa zic dupa ca daca ma informam mai bine evitam anumite neplaceri, cum sa zic:))? C0sminel ai grija la filtrele alea de benzina din plastic, eu am patit-o cu vreo 2. S-au fisurat la gulerele alea si m-am trezit cu benzina dara dupa mine. Poate si de la variatiile de temperatura(sunt aproape de motor la mine si se incing apoi se racesc). Au inceput sa curga abia dupa ce am mers si mai mult de 500km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Noiembrie 17, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2013 (editat) Foarte de acord cu voi! Incercam totusi sa aflu chestii tipice motorului despre care stiti, cum am aflat la rsv de treaba cu ambreiajul pretentios, puteam sa il stric chiar eu datorita bateriei slabe si sa dau vina pe ghinion. Sau sa cumpar ceva si sa zic dupa ca daca ma informam mai bine evitam anumite neplaceri, cum sa zic:))? C0sminel ai grija la filtrele alea de benzina din plastic, eu am patit-o cu vreo 2. S-au fisurat la gulerele alea si m-am trezit cu benzina dara dupa mine. Poate si de la variatiile de temperatura(sunt aproape de motor la mine si se incing apoi se racesc). Au inceput sa curga abia dupa ce am mers si mai mult de 500km. cum observi eu am filtrul de benzina scufundat in rezervor la pompa,este si o poza cu 2 filtre cel vechi si cel noi in punga,am vrut eu sa ii mai pun ink unul exterior dar lam lasat doar pe cel din rezervor Editat Noiembrie 17, 2013 de c0sminel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 Am si.eu in rezervor dar am pus si exterioare. Acum am varianta cu decantor si vad ca pana acum sunt ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 Ia-ti un TL si gata, nu mai sta in cumpana atat uite, unu chiar misto: http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=547589&selpic=3&zoom=1#foto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 De ce ai scos VTR ul din ecuatie? orice om normal renunta la honda pana si in favoarea unei mobre! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 orice om normal renunta la honda pana si in favoarea unei mobre! halatul ! cat e halatul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Noiembrie 17, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2013 orice om normal renunta la honda pana si in favoarea unei mobre! sunt curios cu o chestie.ce ai patit cu o honda de aduci doar nasolii despre ele?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 Ia-ti un TL si gata, nu mai sta in cumpana atat uite, unu chiar misto: http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=547589&selpic=3&zoom=1#foto M-ai omorat:-) . Chiar imi place cum e modificat! Si incepusem sa inclin mai mult spre rsv, e mai frumoasa. Mai ales tuono. Asta oricum se da pana fac rost de bani si cand o sa-i am o sa caut si nu mai gasesc asa. Exact la modificarile astea visam. Ghidon si parbriz mai inalt. Om trai si-om vedea. Ce-i cu tine de-mi zici de tl si nu de rsv? Iar m-ai intors Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 (editat) Kar_ile: nu ma intelege gresit. Nu exista termen de comparatie intre RSV si TL (bine, am exagerat in gluma)RSV ul este superior din orice unghi,la orice aspect. Singurul lucru pe care il poti dezbate este dpdv estetic. Doar aici e ceva subiectiv. In rest, nu la ce aspect sa fii subiectiv. Intereseaza-te concret despre RSV '99-'03, detaliat, despre sasiu,motorizare, frane,suspensii, vezi cu ce vine din fabrica,etc...si apoi compara cu TL ul (si vezi si ce probleme a avut TL ul din fabricatie,etc). Ti-am recomandat TL ul ala pt ca pare un motor ingrijit la un pret modic si pt ca esti tentat de Suzuki TL (ca doar de aia ai postat aici ) Singurele V2 uri care intr-adevar sunt superbike sunt: Honda VTR 1000 SP1 & SP2, Aprilia RSV Mille ('99-'03) & Aprilia RSV 1000 ('04-'08), Ducati 916 / 996 / 998 / 999 si Suzuki TL 1000 R... TLS ul, VTR 1000F ul si Suzuki SV ul sunt doar derivate, gen sport touring.. Culmea, si Aprilia are un omolog, Falco (SL 1000 Falco), care ,spre deosebire de Honda si Suzuki, a pus acelasi motor de pe RSV (si aceeasi furca am impresia) si aceleasi frane. Niciodata nu am suportat fanii inraiti ai unui model anume doar pt ca ei il detin. Eu am inlocuit iarna trecuta motorul la RSV pt ca mi-a facut poc (long story), nici acum nu stiu de ce a cedat (niste dinti barbieriti la un pinion de la distributie). Si culmea, partea ironica este ca motorul de pe RSV (ROTAX V990) e foarte cunoscut pt fiabilitate. Daca as fi ascultat gurile rele si pline de cacao care indruga una si alta despre Aprilia sau italience, probabil dadeam foc la mobra. Insa am luat un motor cu totul si am schimbat motorul de pe motocicleta si m-am bucurat tot anul asta de ea. Deci pleaca urechea doar la niste sfaturi si idei pertinente care sunt argumentate, nu doar ca Gica a auzit ca Aprilia .....sau ca Ducati sunt nu stiu cum... In afara de model, nu te uita doar la diferenta aia de 500 eur intre TL si RSV. Nu te lacomi sa sari pe un motor foarte ieftin,pt ca s-ar putea sa scoti bani din buzunar mai tarziu incat sa platesti dublu diferentei dintre RSV si TL..Valabil si pt RSV nu te uita dupa cele mai ieftine. placute si ulei te pisi pe ele, dar daca ai de schimbat kit de lant + discuri de frana sau alte chestii mai scumpe, deja vorbim de sume mai mari de bani... Eu m-am simtit foarte bine pe VTR si ma simt foarte bine si pe RSV, nu am pretentii de 'pilot'. Nu m-am dat pe circuit iar pe strada cred cu tarie ca nu merita sa-ti risti viata (dupa cateva evenimente neplacute, cauzate de mine). Nu stiu ce skill uri ai,dar eu pot pune un pariu ca te-ai simti bine si pe un VTR 1000F sau TL 1000S si ca n-ai nevoie de un adevarat superbike ca sa te simti bine... Editat Noiembrie 17, 2013 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nokiaccr Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 M-ai omorat:-) . Chiar imi place cum e modificat! Si incepusem sa inclin mai mult spre rsv, e mai frumoasa. Mai ales tuono. Asta oricum se da pana fac rost de bani si cand o sa-i am o sa caut si nu mai gasesc asa. Exact la modificarile astea visam. Ghidon si parbriz mai inalt. Om trai si-om vedea. Ce-i cu tine de-mi zici de tl si nu de rsv? Iar m-ai intors aici nu trebuie sa te iei dupa mine pentru ca am tls in 1997 aceasta motocicleta a avut niste probleme : -telescopul spate ...care se rezolva cu un kit de 2 platbenzi se gaseste pe net si un amortizor spate de yamaha r1 pus invers cu tot cu arc ;telescopul spate fiind unul rotativ de aici si denumirea tls-ului de "wirdow maker" si bascula scurta ...motocicleta tinde sa fuga pe viraj dar daca nu ai pretentii de pilot nu e o problema -vobleaza si dupa ce si-au rupt cativa gatul le-au chemat inapoi in service si leau montat telescoape de ghidon -probleme la sistemul de injectie aici nu stiu care e povestea eu am un 97 si nu are probleme motocicleta de pe bike shop mi se pare cinstita arata bine si pretul e ok burtica aia de sub motor ii schimba mult aspectul eu visez de mult la una si faptul ca are ghidon de strada si nu semighidoane e mare lucru eu am 1.70 inaltime si la drum lung cam amortesc pe ea deci pozitia in sea e mult mai ok, am observat ca tobele au vopseaua originala pe ele ceea ce spune ca nu a fost trantita carenele stau bine pe ea ,sfatul meu daca tot vrei un v-twin sa te bagi sa il cumperi insa grija mare cu ea ca nu prea e dusa la biserica grija cu gazul pentru ca isi pune cuplul la bataie de jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.