Arider Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 Are vreo semnificatie acea dunga de o anumita culoare la cauciucuri ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 Cred că e doar de design. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 la formula 1? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 Un test CTC .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leandro Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 te referi la wheelstrips? de obicie sunt reflectorizante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moldo_09 Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 daca te referi la dungile colorate de pe suprafata unui cauciuc nou,cred ca vor sa scoata in evidenta faptul ca acesta nu este folosit deloc.adica la o uzura mica acestea dispar rapid...(cred ca asta ar fi explicatia) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 Are vreo semnificatie acea dunga de o anumita culoare la cauciucuri ? fi mai explicit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arider Postat Octombrie 9, 2013 Autor Share Postat Octombrie 9, 2013 Pe cauciucurile de enduro/motocross, atunci cand sunt noi au o dunga rosie, verde, ...are vreo semnificatie aceasta culoare sau sunt puse doar asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
REA Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 Dungile acelea au rolul de a specifica pt ce fel de sol/teren (tare,uscat,noroi,piatra,etc) este cauciucul respectiv. Andrea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sebaca Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 (editat) Pe cauciucurile de enduro/motocross, atunci cand sunt noi au o dunga rosie, verde, ...are vreo semnificatie aceasta culoare sau sunt puse doar asa Dungile acelea au rolul de a specifica pt ce fel de sol/teren (tare,uscat,noroi,piatra,etc) este cauciucul respectiv. Andrea tare,uscat.piatra,noroi-este raspunzator profilul cauciucului(modelul);culorile reprezinta duritatea cauciucului,adica moale,intermediar si tare;unele anvelope au chiar ele imprimate un grafic de la soft la hard si arata unde se afla duritatea respectivului cauciuc;un cauciuc tare se preteaza vara;cauciucul moale are aderenta foarte buna dar se toceste foarte repede;un cauciuc tare este longeviv dar mai putin aderent. Editat Octombrie 9, 2013 de Sebaca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arider Postat Octombrie 9, 2013 Autor Share Postat Octombrie 9, 2013 Multumesc. Asa am banuit si eu dar am vrut sa fiu sigur. Pe cine am intrebat nu a stiut sa imi spuna. Acum caut sa imi cumpar cauciucuri noi pt sezonul de iarna si de asta m-am interesat pentru ca vreau unul mai tare. Cel care l-am avut s-a dus repede. In zona mea am panta cu piatra , iar cand urc panta cu piatra sfarmicioasa si dau de o piatra fixa si mai ascutita....pa pa crampoane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Octombrie 10, 2013 Share Postat Octombrie 10, 2013 si puteti zice culorile pt fiecare tip de cauciuc? gen rosu ce inseamna, verde ce inseamna si ce culori or mai fi... cred ca ar fi de ajutor si altora care ar cauta aceiasi informatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
REA Postat Octombrie 10, 2013 Share Postat Octombrie 10, 2013 tare,uscat.piatra,noroi-este raspunzator profilul cauciucului(modelul);culorile reprezinta duritatea cauciucului,adica moale,intermediar si tare;unele anvelope au chiar ele imprimate un grafic de la soft la hard si arata unde se afla duritatea respectivului cauciuc;un cauciuc tare se preteaza vara;cauciucul moale are aderenta foarte buna dar se toceste foarte repede;un cauciuc tare este longeviv dar mai putin aderent. Mda,ai dreptate. Eu am afirmat direct concluzia:daca dunga verde inseamna cauciuc moale,rezulta ca dunga verde este ideal pt sol tare/pietros/radacinos. Corect? @Alex_450EXC Dunga verde = cauciuc moale Dunga galbena = cauciuc intermediar Dunga rosie = cauciuc tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 La firma Mitas, rosu insemna motocross©, verde - enduro (EF) si galben enduro-touring (E) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sebaca Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 Mda,ai dreptate. Eu am afirmat direct concluzia:daca dunga verde inseamna cauciuc moale,rezulta ca dunga verde este ideal pt sol tare/pietros/radacinos. Corect? @Alex_450EXC Dunga verde = cauciuc moale Dunga galbena = cauciuc intermediar Dunga rosie = cauciuc tare Corect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmikel Postat Octombrie 28, 2013 Share Postat Octombrie 28, 2013 tare,uscat.piatra,noroi-este raspunzator profilul cauciucului(modelul);culorile reprezinta duritatea cauciucului,adica moale,intermediar si tare;unele anvelope au chiar ele imprimate un grafic de la soft la hard si arata unde se afla duritatea respectivului cauciuc;un cauciuc tare se preteaza vara;cauciucul moale are aderenta foarte buna dar se toceste foarte repede;un cauciuc tare este longeviv dar mai putin aderent. profilul e identic la Mitas EF in toate cele 3 variante de culori; deci raspunzatoare pt. tare,uscat.piatra,noroi etc. va fi compozitia. Vara pe uscat se preteaza un cauciuc moale. Primavara/toamna pe noroaie , daca nu sunt multe radacini si bolovani e bun cel tare/intermediar; daca avem radacini/bolovani/lemne din belsug va castiga tot unul moale. La firma Mitas, rosu insemna motocross©, verde - enduro (EF) si galben enduro-touring (E) EF (profil enduro FIM clasic) vine in toate cele 3 variante de culori, deci rosu si galben tot de enduro sunt. rosu (tare) - bun pt. etape gen FIM ENDURO World Championship galben (intermediar) - un fel de all around verde (moale) - hard enduro Sunt si variantele cu profil de cross C-xx care vin tot in cele 3 (4?-parca e si alb) culori in functie de compozitie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Octombrie 29, 2013 Share Postat Octombrie 29, 2013 Multam mult pt lamuriri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_xev Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 Salutare tuturor, La multi ani in primul rand !!! Ca sa nu poluez aiurea-n gara forumul cu noi topicuri intreb aici . Povestim aici de culori, etc, si va multumim. Interesant ar fi de stiut si ceva recomandari de anvelope pentru hard. Marci modele. Eu acum vreau sa-mi schimb Metzeler-urie 6 Days si nu stiu cu ce. Am citit diverse despre Mitas C18, am prieteni cu Pireli PRO F.I.M. Ceva sfaturi ma ajutati va rog ? Mi-au placut 6 Days urile. Totusi nu am termen de comparatie si de aici intrebarea ... Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 Pt hard terenul sau hard cauciucul? Culorile sunt pt duritatea cauciucului, nu a terenului. De ex, pt un teren tare gen stanca, iti trebuie un cauciuc moale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 Vlad, orice ai alege intre cele de top tot iesi bine... oricum la niv nostru de a ne da, nu vom simti mare dif intre kenda si mitas c18... GARANTAT...eu personal merg cu PRO F.I.M. , un alt amic merge cu Michelin Enduro Competition 3, altul merge cu Kenda Millville etc... Urmatorul cauciuc de spate o sa fie un Mitas EF 07 (cel cu dunga verde). Poti lua cu incredere oricare dintre ele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_xev Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 Pt hard terenul sau hard cauciucul? Culorile sunt pt duritatea cauciucului, nu a terenului. De ex, pt un teren tare gen stanca, iti trebuie un cauciuc moale. M-am exprimat gresit // incomplet. Mersi Andrei. Ma intereseaza un cauciuc pe cat posibil intermediar. Sa se preteze si pentru namoale, si pentru teren accidentat, pietros. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 si cu "cucu" in fund si cu sufletul in rai nu se poate mister Uita-te la cele care ti le-am scris ca ai si preturile daca dai click pe ele si vezi care iti convine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 ce a zis si Alex , mai bine cauta un mousse ( in caz ca nu ai ) , te va ajuta mai mult decat diferentele mici la gume( pt nivelul la care se da majoritatea lumii ) , inainte sa pun tubliss aveam un mousse mai vechi cu care puteam sa ma dau cu orice guma si aveam grip extraordinar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tedted Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 (editat) Mult mai mult conteaza starea cauciucului si mai putin marca lui. FIM urile sunt bune in orice conditii daca si stii sa mergi. Daca esti mai incepator, iar in momentul in care intrebi asa ceva esti :-) te ajuta mai mult cauciucurile de noroi care sunt mai dure si raman "noi" mai mult timp chiar dupa ce polizezi...iar moussul moale e baza Pe teren pietros avantajul unui cauciuc fata de altul este mic si il simti in momentul in care stii partea de echilibru si de pilotaj. Culoarea dungii spune cat de flexibil este flancul cauciucului si daca cauciucul a fost construit special pentru mousse, mousse si camera sau doar camera... O sa vezi niste baieti, nu dau nume, care merg cu cauciucuri SH si fac niste urcari pe care cu cauciuc nou si motocicleta ultimul tip zici ca sunt sigur impoisile Editat Ianuarie 7, 2014 de tedted Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 (editat) Crampoane inalte, cam dese, destul de dur materialul ca sa reziste in timp, excelent pt iarba, frunze, f bun pt noroi, bunicel pt piatra si pamant tare, interzis in competitiile enduro sub egida FIM/FRF: Michelin S12 Cross Competition. Lumea se mai da cu Pirelli Scorpion, Kenda Southwick, Kenda Millville, Mitas EF (de buget), Metzeler Six Days, Michelin Enduro II, III. In general cauciucuri all around. In Romania poti intalni o varietate f mare de suprafete. Editat Ianuarie 7, 2014 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.