MaimutaGalbena Postat Octombrie 10, 2013 Share Postat Octombrie 10, 2013 Salutare, daca tot este topic de motocicleta mea, ia sa ma laud si eu. In primavara am cumparat o virago de 535, din 1989, intr-o stare foarte buna, am avut noroc. Cand ma intreaba careva din ce an e motoreta si le zic '89 nu ma prea cred, si zic ca mint. in fine, topicul asta vreau sa fie despre modificarile pe care vreau sa i le aduc, atat vizuale cat si functionale. intai, cred ca s-ar nimeri sa va pun o poza cu ea in momentul in care am luat-o, nu? Sa va faceti o idee despre ce as vrea sa ii fac, va rog sa-mi acordati putina rabdare, ca e mult de scris. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Octombrie 10, 2013 Share Postat Octombrie 10, 2013 Frumusica viroguta ma abonez si eu la topicul tau, banuiesc ca din primavara pana acum i-ai facut ceva, daca ai atat de mult de scris Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Octombrie 10, 2013 Share Postat Octombrie 10, 2013 frate ce veche e, nu iti e rusine sa mergi pe ea? Glumesc, am si eu una din '88. Sa te bucuri de ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V Twin Postat Octombrie 10, 2013 Share Postat Octombrie 10, 2013 Si eu astept cu mare interes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MaimutaGalbena Postat Octombrie 11, 2013 Autor Share Postat Octombrie 11, 2013 Usor, lume, ca din primavara am luat-o, dupa pretul de achizitie, credeti ca mi-am permis imediat si modificari? am inceput de jos, cu inceputul, ca orice amarastean din romania. dupa ce am luat-o, mi-am cumparat aparat de sudura, flex, masina de gaurit, polizor de banc, consumabile si echipamente, apoi mi-am amenajat un spatiu de lucru in hala in care lucrez, am facut un banc de lucru, materiale, consumabile o gramada de bani, pana sa incep munca la motocicleta propriu-zisa. primul Lucru care l-am facut, pentru ca era cel mai urgent, a fost incropirea unui parbriz, ca dupa un drum de 50 km pe europeana ajungeam cu cadavre pe geaca acasa, care se curatau a dracu de greu. l-am facut spartan, colturos, urat, dar toata vara si-a facut treaba. uite cam asa arata pe mobra. Dupa cum am spus, si-a facut treaba. Acum l-am dat jos, si, ca in Star Wars, urmeaza ep II, care este inca in faza de proiect. dupa ce am muncit juma de ora cu mare atentie, i-am dat forma frumoasa, fara sa-l zgarii, fara sa-l crap, la sfarsit aproape, a crapat intr-un colt. mi-am zis, dal dreaq, asta e, il fac sa vad cum iese, paractica la locul faptei. dupa ce invat, fac altu. zis si facut.pana la urma, lam facut zob de draci, calam stricat, dar mai incerc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costel06 Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 nu te supara frate dar e urat ma refer la parbriz ci nu la motocicleta... ele in general sunt frumoase zgomotoase motoru e ok dar cum vrei u sa il modofici este cam taranisme de la aia de la tara care isi vopsesc tot felu in tot felu de chestii... deci nu o lua ca pe o sughestie sau o reclamatie mi-am spus doar parerea este motocicleta ta sa o stapanesti sanatos o faci cum vrei u si sa ai parte de ea multi km fara problema asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MaimutaGalbena Postat Octombrie 11, 2013 Autor Share Postat Octombrie 11, 2013 (editat) dupa ce am inceput sa mai am si timp, si ceva bani, am inceput planul de atac la modificarea cea mai importanta, comenzile avansate. la inaltimea mea, imi e putin incomoda motocicleta in forma ei actuala, asa ca asta e un must do. am inceput constructia scarii din partea dreapta pe la sf lui august, si mi-a luat cred ca vreo saptamana si, lucrand numai inainte si dupa program. dupa ce am terminat-o in proportie de 95%, mi-am dat seama ca afara e frumos, soare, toti figurantii rup vitezanele prin oras in semafoare, si io stau cu paraitoarea in hala desfacuta. asa ca am amanat constructia, am montat scara originala si dai in kilometri. am zis ca ma reapuc de ea cand va fi sezonul terminat. zis si facut, uite cum arata scara dreapta pilot, in momentul actual, jos de pe mobra, si etape de fabricatie. vreau totusi sa retineti ca foarte probabil, si asta va fi mark 1, ca nu prea imi place aspectul, si nici nu sunt absolut convins de integritatea structurala pana la proba. nu te supara frate dar e urat ma refer la parbriz ci nu la motocicleta... ele in general sunt frumoase zgomotoase motoru e ok daca am inteles eu corect, @costel06, urat e primul parbriz, cel care am zis si eu ca e urat, sau si al doilea? iarta-ma, imi e putin greu sa urmaresc postul tau, si am inteles cam greu ce ai vrut sa spui. Editat Octombrie 11, 2013 de MaimutaGalbena Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 Da, cred ca la prima varianta de parbriz s-a referit... mie nu imi place deloc parbrizul pe Virago, pe al meu l-am dat jos. Probabil ca il voi monta doar cand voi pleca la drum in afara orasului. Referitor la comenzi, nici mie nu-mi place cum ti-a iesit. E pacat de munca depusa si timpul pierdut... mai bine fa-ti un floor board simplu, o placa, si muta comenzile ceva mai in fata, fara sa te complici cu grilaje de genul asta. Nici practic nu cred sa fie. Eu o sa pastrez foot peg-urile originale, la fel si pedalele, doar o sa le mut mai in fata. Din pacate nu am aparat de sudura si nici loc sa fac lucrari mai "murdare", asa ca ma voi rezuma la a face cate o placa verticala, prinsa pe cadru, care sa impinga comenzile mai in fata, atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costel06 Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 eu nu cred ca poti pune fiarele alea pe motocicleta ta... nu stiu eu asa cred ca glumesti doar cum sa pui teviile alea cu suduriile alea acolo... cand pe virago trebe sa fie nikelul prezent ca la el acasa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strut Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 Pentru stilul asta poti sa te inspiri de aici http://www.650motorcycles.com/RatBikes.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MaimutaGalbena Postat Octombrie 11, 2013 Autor Share Postat Octombrie 11, 2013 cand pe virago trebe sa fie nikelul prezent ca la el acasa... Ai idee cat costa nichelarea sau cromarea? nici nu vreu sa ma gandesc. Amice @strut, e ceva interesant ce mi-ai aratat tu, dar nu asta e ideea mea, desi treaba aia e geniala, nu ma coafeaza personal. Geo, ideea mea era sa pastrez comenzile originale intacte, ca in cazul in care esuez in tentativa mea constructoare, sa nu stric si ce aveam bun. si ideea de a monta o placa de maetal in locul a doua bare, iar nu-mi place, ca nu veau sa o ingreunez prea mult. in fine, dupa cum veti observa cand voi ajunge la coburi cu povestea mea, veti observa ca abia pe la a 4-a tentativa sunt relativ multumit de rezultat, deci mai e mult pana departe.vizualizez, construiesc, si modific in functie de rezultat. adevarat, pierd mult timp, energie si bani, dar asta e drumul pe care vreau sa o apuc in viitor, asa ca am nevoie sa ma perfectionez si sa capat experienta pana sa ajung la nivel comercial. si inca ceva, Geo, parbrizul imi e necesar ca-s inalt si iau vantul tot in piept, plimbarea devine incomoda, viteza imi devine inamic etc. deci trebuie sa imi iasa si ceva frumos pana la urma. se vede totusi o imbunatatire intre cele doua modele, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strut Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 dupa cum veti observa cand voi ajunge la coburi, veti observa ca abia pe la a 4-a tentativa sunt relativ multumit de rezultat, deci mai e mult pana departe.vizualizez, construiesc, si modific in functie de rezultat Amice MaimutaGalbena, eu cand am vazut țevile alea vopsite m-am gandit ca-s gata. Daca nu e treaba gata si inca nici tu nu esti multumit de rezultat, fiind abia la prima tentativa, nu are rost sa intrebi lumea ce parere are. Baga poze cu rezultatul final si dupa aia ne ”dam cu parerea”. Spor la treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MaimutaGalbena Postat Octombrie 11, 2013 Autor Share Postat Octombrie 11, 2013 (editat) nu am cerut nici o parere. eu am aratat ce am facut, pe voi va las sa va exprimati. ideea e in felul urmator: eu fac, arat cui vrea sa vada, si din ce spun oamenii, poate imi mai vine vreo idee. eu unul abia astept sa probez scara asa cum e. a, da, si va multumesc mult pentru comentarii, ma bucur ca nu sunt singur. Editat Octombrie 11, 2013 de MaimutaGalbena Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 (editat) pai atunci asteptam continuare povestirii si pozele, ca sa vedem rezultatul final al scarilor (ca "scarite" nu le pot spune) si eu sunt total de acord cu modificarile reversibile... si ceea ce spuneam eu e reversibil fara probleme. mi-e greu sa explic pe forum ce si cum... ideea e sa iasa cam ca cele care sunt in comert, si alea tot reversibile sunt. stiu ce spui de parbriz... a mea asa a venit, cu parbrizul montat. totusi mie nu-mi place... da, clar se vede o imbunatatire. daca vrei, o sa fac 1-2 poze mai clare parbrizului meu, poate te ajuta ca sursa de inspiratie. il poti vedea si pe topicul meu in primele poze. p.s: pe un forum public asteapta-te la pareri, chiar daca nu le ceri... pt ca e public, fiecare are dreptul sa comenteze. oricum, si bune, si rele, criticile sunt constructive Editat Octombrie 11, 2013 de Geo_ZGA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strut Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 Pana la urma important e sa-ti placa tie. Parerea mea este ca-ti bati joc de o motocicleta frumoasa (o spun si ca fost posesor). Dar este doar o parere, nu o spun cu rautate. Poate daca o sa-ti spuna mai multi acelasi lucru o sa-ti dea de gandit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costel06 Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 Da... asa este oricum moto tau este conceput pentru relaxa viteze mici plimbare de placere nu cox....nu am vazut nici un virago cu parbriz ... deci nu prea ii vad locul acolo... am nijte coarne originale de yamaha tau daca te intereseaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 Da... asa este oricum moto tau este conceput pentru relaxa viteze mici plimbare de placere nu cox....nu am vazut nici un virago cu parbriz ... deci nu prea ii vad locul acolo... am nijte coarne originale de yamaha tau daca te intereseaza multe virago au parbriz... pt ca sunt micute, stai drept pe ele, si, daca ai peste 1,75-1,8 inaltime, iei tot vantul in piept si fata. chiar daca e urat, e necesar la drum intins. in oras merge si fara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costel06 Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 strut sunt de acord cu tine ca isi bate joc de acest motor... dar e al lui poate face ce vrea cu el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MaimutaGalbena Postat Octombrie 11, 2013 Autor Share Postat Octombrie 11, 2013 urmatorul lucru care mi l-am dorit, au fost coburile, ca e tare incomod cu gratarul si cortul in spate. prima problema de care m-am lovit, a fost esapamentul. nu este stoc, este ceva customizat de vreun fost proprietar, mai lung, montat intr-o pozitie oblica care imi statea in calea coburilor, si cu niste amortizoare de sunet enervant de eficiente. ca sa imi pot monta coburi, a trebuit sa dau esapamentul jos, sa il tai, sa ii mai modific putin forma si sa il scurtez cu vreo 10 cm fiecare teava, iar pana la urma l-am montat si fara amortizoarele de sunet care pot fi montate in caz de itp sau orice alceva. a fost esential sa il aduc paralel cu solul, si pentru siguranta proprie, sa il fac mai zgomotos. in plus, am facut si o protectie termica, fiindca mam fript de doua ori pana acum in teava aia. ca sa sesizati diferenta, vedeti prima poza, din primele posturi. si acesta are nevoie de finisaje, dar momentan merge asa. si acum am loc pentru coburi.desi s-ar putea sa mut si semnalizarile mai pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 bulbucenni tuning! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 dar de ce nu aveti voi rabdare sa spuna omul povestea pana la final? a si spus ca asta e inceputul... in plus, un parbriz (pe care l-a si aruncat, de altfel) si niste scarite (grosolane sau nu) nu inseamna ca-si bate joc. cel putin, fata de multi, multi altii, el isi face singur... nimeni nu s-a nascut invatat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 pardon, bulbuceni customs! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 Mult mai usor era daca inclinai din suporti coburii si ar fi venit paraleli cu tevile initiale. Oricum nu iti trebuie cine stie ce coburi mari, faceai un schelet, intaritura cu platbanda de aluminiu pe spate si le prindeai inclinate. Ca idee sunt ok si scaritele si protectia aia, dar sunt uuuraaaattteeee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MaimutaGalbena Postat Octombrie 12, 2013 Autor Share Postat Octombrie 12, 2013 de unde stii tu ce coburi imi trebuie? nu, scuze, nu asta am vrut sa spun.poate din poze voi vedeti una, dar eu am moto in garaj, si era impractic si grosolan sa pun coburile oblic, sau peste sau oricum cu esapamentul ala. nu fara sa fac incomoda sau imposibila pozitia pasagerului. deci am facut asta cu mai mult de un scop. sunt satisfacut pe deplin cum a iesit. cat despre coburi, pot spune ca cele doua genti pot cara cu mandrie cate 4 peturi de bere si pahare fiecare, scopul lor a fost sa poata cara corturi, saltele, echipamente de pescuit etc. deci tre sa incapa. vi le voi arata curand. cat despre comenzi, primul si cel mai important aspect pe care il urmaresc este sa imi rezolve problema, aspectul va suferi modificari in momentul in care isi vor servi scopul. aveti rabdare. sau, puteti sa nu. totuna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 12, 2013 Share Postat Octombrie 12, 2013 Nici imposibil, nici grosolan nu era Coburi pt. 4 peturi de bere si pahare aveam si eu in minte, nu aveam cine stie ce posetute de dama. Eu nu m-am legat de utilitatea accesoriilor adaugate de tine, chiar iti dau dreptate, insa cauta si pe net solutii si deabia dupa aia baga munca. Ti-o zice unu' care se credea el destept, pana a vazut cum lucreaza altii din afara (din afara cercului meu ma refer). Parerea mea cu toba e ca ai taiat-o degeaba si chiar daca nu arata rau, timpul pierdut cu taiatul si potrivitul, nu ti-l da nimeni inapoi si putea fi evitat prin cautarea unei solutii de a adapta suportii pt. coburi. Iar legat de protectie, se poate face dintr-un pic de inox, gaurit frumos, cu 2 distantiere si e mult mai frumos. Spor la treaba, eu nu ti-am zis sa nu faci ceva, e motorul tau, stiu ce greu se munceste si stiu si ce nasol e si cu timpul si banii investiti in motoare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.