mariusica88 Postat Septembrie 2, 2014 Share Postat Septembrie 2, 2014 Da, stiu ca trebuie schimbata..ma mai tine ceva km. Tura asta nu a facut figuri,nici pe drum drept,nici pe curbe. Probabil pe ud.. Consumul a fost ok. Ma asteptam la ceva mai mic. Dar pt ca nu am pus pinion 16 dinti...nu-i nici o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Septembrie 2, 2014 Share Postat Septembrie 2, 2014 Din experienta proprie, legat de reglajele de CO2 -> Euro2+Filtru sport DNA+evacuari sport MIVV+NGK iridium -> +18....+22. Cuplu tare la plecarea de jos indeosebi si sa traga constant pana in 100-120. Oricum, amestecul si reglajul e bine sa se faca la relanti in paralel cu surubul de reglaj de sub rezervor, o data la rece si o data la cald, pentru a se gasi varianta optima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Septembrie 2, 2014 Autor Share Postat Septembrie 2, 2014 (editat) Da, stiu ca trebuie schimbata..ma mai tine ceva km. Tura asta nu a facut figuri,nici pe drum drept,nici pe curbe. Probabil pe ud.. Consumul a fost ok. Ma asteptam la ceva mai mic. Dar pt ca nu am pus pinion 16 dinti...nu-i nici o problema.Sigur pe ud nu te va tine la inclinare si nici la franare!Daca te intereseaza,am eu un Metzeler Sportec pentru fata,120/70-17,cu uzura cam 25%,deci mai poti merge cu el mult si bine!Pretul e ok,spun eu-asta daca vrei sa-l cumperi!Pe deasupra are dot-ul 2013! Legat de consum,a mea fiind euro 3,consuma si cu pinionul cu 15 dinti,4,2-4,3 la 100 km!Dar lasa ca probabil o sa-ti pui si tu pinion cu 16 dinti si vei scadea consumul...nu-i nicio problema. Editat Septembrie 2, 2014 de Cristian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusica88 Postat Septembrie 2, 2014 Share Postat Septembrie 2, 2014 Am pus pinion de 15 acum pentru ca nu aveam chef de modificari si am zis ca mai intai sa ma obijnuiesc cu ea asa cum e... Consum 4,3 litri..ai avut cu ce viteza? eu am mers doar prin localitate cu 70 ( asa era traficul) in rest 100 si 130... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyzaybag Postat Septembrie 2, 2014 Share Postat Septembrie 2, 2014 Thomas ai cumva din întâmplare un releu de încărcare compatibil cu aprilia pegaso strada? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Septembrie 3, 2014 Autor Share Postat Septembrie 3, 2014 (editat) Am pus pinion de 15 acum pentru ca nu aveam chef de modificari si am zis ca mai intai sa ma obijnuiesc cu ea asa cum e... Consum 4,3 litri..ai avut cu ce viteza? eu am mers doar prin localitate cu 70 ( asa era traficul) in rest 100 si 130... Am acelasi regim,deci media vitezei e undeva la 95-105 km/h si am 3,7-3,8 l la 100 km.Sub nicio forma nu trece de 4,0 l!Asta la pinion cu 16 dinti! Consumul de 4,3 l la 100 km l-am avut in aceleasi conditii de rulat,dar cu pinion cu 15 dinti.O jumatate de litru de benzina mai putin,e o chestie...,ce spui? Dupa ce te vei obisnui cu Aprilica,vei vrea pinionul acela... Alta ar fi intrebarea:iti place Aprilica ca monopiston? » Post actualizat in 03 Sep 2014 07:45 Thomas ai cumva din întâmplare un releu de încărcare compatibil cu aprilia pegaso strada? Compatibilitati de releu de incarcare: 1.PIAGGIO VESPA 300; 2.APRILIA S/RXV 450/550; 3.APRILIA SCARABEO LIGHT 250/300 DIN 2006; 4.PIAGGIO BEVERLY 250/300 DIN 2008. » Post actualizat in 04 Sep 2014 18:44 O mica comparatie intre o Aprilica si o Kawasaki Versys: Editat Septembrie 3, 2014 de Cristian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusica88 Postat Septembrie 4, 2014 Share Postat Septembrie 4, 2014 Imi place,pentru inceput sunt multumit de ea. Nu am facut inca o lista cu + si - . Dar cu timpul o sa imi fac. Misto motorul la Versys, in sensul ca e bicilindru si are mai multa putere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Septembrie 5, 2014 Autor Share Postat Septembrie 5, 2014 Imi place,pentru inceput sunt multumit de ea. Nu am facut inca o lista cu + si - . Dar cu timpul o sa imi fac. Misto motorul la Versys, in sensul ca e bicilindru si are mai multa putere... Adevarat,dar Aprilica-i mai frumoasa! Oricum la inceput,monopistonul are mai mult coi decat oricare altele!Am facut testul deja si e o chestie stiuta! » Post actualizat in 05 Sep 2014 13:02 Apropos,pentru cine vrea claxon adevarat,de care eu ma mandresc ca am(vezi foto),amintesc ca-l poate cumpara de aici: http://www.autovision.ro/claxoane-wolo/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusica88 Postat Septembrie 5, 2014 Share Postat Septembrie 5, 2014 Dupa 500km intr-o zi nu cred ca mai te uiti la frumusete . Acum ma multumesc cu ce am. Daca aveam bani ca sa imi iau ce vroiam,probabil ca luam ceva de nou,asa poti alege pe care o vrei. Interesant claxonul, cat de tare se aude fata de cel original? Pana acum nu mi-a dat impresia ca nu ma fac auzit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Septembrie 6, 2014 Autor Share Postat Septembrie 6, 2014 Dupa 500km intr-o zi nu cred ca mai te uiti la frumusete . Acum ma multumesc cu ce am. Daca aveam bani ca sa imi iau ce vroiam,probabil ca luam ceva de nou,asa poti alege pe care o vrei. Interesant claxonul, cat de tare se aude fata de cel original? Pana acum nu mi-a dat impresia ca nu ma fac auzit... Eu cam tot timpul ma uit dupa frumusete,nu conteaza cati km am facut sau am de facut! Claxonul se aude cam dublu de tare decat cel original si pe 2 voci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusica88 Postat Septembrie 6, 2014 Share Postat Septembrie 6, 2014 Era in sensul ca daca dupa o plimbare (ex: 2-3 sute km ) nu esti multumit de ceea ce ai... degeaba e frumoasa. Asta e filmarea mea de pe Transfagarasan: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Septembrie 7, 2014 Autor Share Postat Septembrie 7, 2014 (editat) Eu am fost multumit de ea dupa prima tura cand am probat-o!100%!Dar asta e o chestie de gusturi pana la urma! Faina filmarea ta si tara asta a noastra! Editat Septembrie 7, 2014 de Cristian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusica88 Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 Si eu sunt multumit de ea, probabil ca as fi vrut eu mai multe de la ea ). Cel putin la partea cu protectia la vant.. imi bate vantul fix in gat. Am vazut ca parbrizele astea au distantiere, al meu nu are, e prins direct de carena...? Mai trebuie ceva experienta, se observa in filmari pe unele locuri, mici neatantii. C-am prost asfaltul pe transfagarasan....nu prea inspira incredere,parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Septembrie 8, 2014 Autor Share Postat Septembrie 8, 2014 Experienta pe Aprilica va deosebi mersul mai fluent pe asfalt prost(sau cum spun eu macadam deluxe!). Cat priveste parbrizul ai vazut ca eu am un inaltator suplimentar,care face TOTUL! Vezi pozele de mai jos: » Post actualizat in 08 Sep 2014 15:38PS:Istoria Aprilia in documentul de mai jos. ISTORIA APRILIA.doc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusica88 Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 Cat costa unul? Ai un link cu el? Misto pozele. Interesanta istorie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Septembrie 9, 2014 Autor Share Postat Septembrie 9, 2014 Inaltatorul este partea superioara a unui parbriz Puig dezafectat! http://www.kronaumoto.ro/index.php/detalii/492 » Post actualizat in 09 Sep 2014 07:33Atasament cu codurile de eroare date pe bord de ECU: Coduri eroare bord date de ECU.doc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 Sa va dau tema de gandire O Strada Euro2: - pus cheia in contact, aprins bordul - pus butonul de pornire pe treapta 1 - poc ars siguranta mare de 20 Rezolvare provizorie: - scos mufa de la releul de pornire (de langa baterie) - pus contact din cheie - pus butonul pe pozitia 1 - pus siguranta de 20 - pus mufa releului la loc - pornit moto Cel mai probabil este arsa o faza a releului de pornire, inca se investigheaza. Pareri/sugestii ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusica88 Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 @ Cristian 1 - interesanta modificare,se trece pe lista printre urmatatoarele chestii de facut la Aprilica. @ Thomas - nu mai trada fata, ca uite ce iti face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Septembrie 10, 2014 Autor Share Postat Septembrie 10, 2014 Sa va dau tema de gandire O Strada Euro2: - pus cheia in contact, aprins bordul - pus butonul de pornire pe treapta 1 - poc ars siguranta mare de 20 Rezolvare provizorie: - scos mufa de la releul de pornire (de langa baterie) - pus contact din cheie - pus butonul pe pozitia 1 - pus siguranta de 20 - pus mufa releului la loc - pornit moto Cel mai probabil este arsa o faza a releului de pornire, inca se investigheaza. Pareri/sugestii ? Incearca sa pui un alt releu direct sa vezi ce se intampla.Mai mult ca sigur e releul! » Post actualizat in 10 Sep 2014 05:53 @ Cristian 1 - interesanta modificare,se trece pe lista printre urmatatoarele chestii de facut la Aprilica. ... La cat costa un parbriz din ala,eu zic ca merita!Sau vezi daca nu vinde la bani de nimic vreunul care e zgariat sau crapat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 (editat) Sa va dau tema de gandire O Strada Euro2: - pus cheia in contact, aprins bordul - pus butonul de pornire pe treapta 1 - poc ars siguranta mare de 20 Rezolvare provizorie: - scos mufa de la releul de pornire (de langa baterie) - pus contact din cheie - pus butonul pe pozitia 1 - pus siguranta de 20 - pus mufa releului la loc - pornit moto Cel mai probabil este arsa o faza a releului de pornire, inca se investigheaza. Pareri/sugestii ? Deconecteaza releul (scoate mufa). Pui contact si vezi ce se intampla. Dupa care lasi mobra pe neutru si faci strap cu o surubelnita (probabil vor sari ceva scantei ) intre pinii mari (+) si va invarti electromotorul si va porni, cel putin asa era la cele mai vechi. Editat Septembrie 10, 2014 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 De mers am facut-o sa mearga, ideea e ce anume e parlit? Curentul initial din releul de pornire se duce in pompa si...? Pompa daca era cu probleme (si e schimbata acum sub 2000km) nu mai mergea dupa faza cu scosul mufei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 Pai nu cred ca are pompa ceva, aia e alimentata deja cum ai pus contactul, si daca zici ca ai scos releul si toata treaba merge. Releul comanda doar electromotorul printr-un plus gros. Firele subtiri la randul lor comanda releul. Facand smecheria de mai sus, faci un by-pass peste circuitul care posibil e bulit. Cine stie, sunt niste lamele, o fi una putin lipita de alta si face scurt. Ia un multimetru si vezi la rece daca are continuitate intre firele mufei (de fapt ale ambelor mufe si de la mobra si de la releu). Teoretic nu ar trebui sa aiba ca e un plus si un minus (mai difera aici). Iar dupa testeaza releul dat jos de pe mobra, cu 2 fire de la baterie si vezi ce zice. Sper ca are o oarecare logica ce mi-a iesit, cu facutul e usor, mai greu de exprimat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 Pompa se amorseaza doar cand apesi butonul de contact pe pozitia 1 (se aude bazaitul specific) si exact la pozitia 1 se arde siguranta. De aia cautam acum sa vad unde se mai "duce" curent la pozitia 1, in afara de pompa. Ironic: releul original - 100E , releu aftermarket - 18E Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 Pompa se amorseaza doar cand apesi butonul de contact pe pozitia 1 (se aude bazaitul specific) adica cand 'pui contactul' vorbind clasic? Sau cand apesi butonul rosu? La masina pompa de injectie e comanda de un releu separat, si e alimentata cum pui contactul (bazaitul), nu are legatura cu sistemul de pornire electromotorul. E drept, mobra pe injectie inca nu am avut, insa nu stiu sa fie diferit, din moment ce sistemul e simplu iar circuitul de pornire e baterie/releu cu 2 fire (asa am vazut pe wemoto)/electromotor. Da-mi o schema electrica din manual sa vedem ce si cum. Singura chestie care nu o stiu e cum e alimentat releul de pornire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 adica cand 'pui contactul' vorbind clasic? Sau cand apesi butonul rosu? La masina pompa de injectie e comanda de un releu separat, si e alimentata cum pui contactul (bazaitul), nu are legatura cu sistemul de pornire electromotorul. E drept, mobra pe injectie inca nu am avut, insa nu stiu sa fie diferit, din moment ce sistemul e simplu iar circuitul de pornire e baterie/releu cu 2 fire (asa am vazut pe wemoto)/electromotor. Da-mi o schema electrica din manual sa vedem ce si cum. Singura chestie care nu o stiu e cum e alimentat releul de pornire. Mergem pe poza 1 = contactul 2 = butonul care are 3 pozitii (off-on-ignition) So, pus contact, apasat butonul 2 pe pozitia II - se arde siguranta. Daca nu s-ar arde, in momentul apasarii butonului 2 in pozitia II s-ar auzi pompa cum bazaie (amorsarea). Ma intereseaza unde se mai duce curent cand apas butonul pe pozitia II in afara de pompa. Ca daca ar fi pompa cu bube, nu ar mai porni dupa ce fentez releul de pornire. In manual apare asa in dreptul sigurantei de 20 Schema electrica: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.