Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 Strada,Factory si Trail din 2005


Kristian K
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

@gabyzaybag Multumesc de urari. Nasol sa te invarti in jurul ei si sa nu ii dai de cap.

Apropo de acumulator. Cand am adus-o acasa aveam pe bord cu contactul pus 12.8-12.7, Dupa 3-4 zile am 12.5 - 12.4. din ce cauza sa fie?

 

Am reusit sa desfac yala de pe carena, cu greu dar a mers. Problema este ca nu intra cheia pana la capat si nu se invarte. Se mai poate desface si butucul ala cumva?

Am desfacut si filtrul de aer si l-am curatat putin.... mai mult.

post-14712-0-26645600-1407576446_thumb.jpg

post-14712-0-74335600-1407576489_thumb.jpg

post-14712-0-00435800-1407576505_thumb.jpg

post-14712-0-53082300-1407576519_thumb.jpg

post-14712-0-46453400-1407576536_thumb.jpg

post-14712-0-04871400-1407576553_thumb.jpg

post-14712-0-01507400-1407576561_thumb.jpg

post-14712-0-10890100-1407576568_thumb.jpg

post-14712-0-46267200-1407576583_thumb.jpg

post-14712-0-25335200-1407576870_thumb.jpg

post-14712-0-93406000-1407576879_thumb.jpg

Editat de mariusica88
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.Filtrul ala ar trebui suflat de urgenta cu compresorul de aer!Daca ramane tot asa innegrita hartia,cumpara altul!Nu vei gasi decat pe original,din pacate,dar nu e o avere!Vorbeste cu @Thomas pentru unul!

2.Scoate carpa aia de pe gaturile admisiei de aer si arunc-o dracului de acolo!Acel loc trebuie sa fie ABSOLUT LIBER!!!De aia ai atele alea pe filtrul de aer!Bag de seama ca filtrul tau de aer e cam de mult acolo necuratat si neschimbat...

Ai sa ramai surprins cat de mult iti va scadea consumul de benzina dupa/curatirea sau schimbarea lui!!!

3.Acea cheie fixa de pe bord trebuie resetata cu un cod!Ea se aprinde o data la 10.000 de km ca avertizare a reviziei ce trebuie facuta(ulei,filtru de ulei si filtru de aer)!Daca vrei sa o resetezi,du-te la Aprilica,pune-i contactul si intra pe meniu!Apoi suna-ma si-ti spun unde se introduce codul si care este el!

4.Legat de butuc,eu spun sa bagi un cui lung subtire,sa bagi WD40 la greu in el si apoi sa intorci contactul cu yala in jos si sa-l bati discret,poate e ceva solid(mizerie)si iasa afara!Eventual uita-te cu o lanterna in yala!


» Post actualizat in 10 Aug 2014 08:02

 

Sectiunea Pegasistilor din afara,asta pentru cei ce nu stiu:

 

http://www.apriliaforum.com/forums/forumdisplay.php?52-2006-Pegaso-Trail-Strada-Factory

Editat de Kristian K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai avansat in privinta yalei...cheia nu intra pana la capat, se opreste ca si cum nu ar fi cheia potrivita(butucul in interior pare curat). Daca o ajut putin intra cum trebuie,dar atunci cand este montata pe motocicleta nu prea am cum sa o ajut.

Dupa inmatriculare voi cumpara un kit de lant, ulei si filtru de ulei.

 

Si voi spera ca voi ajunge sa intru in posesia celeilalte chei...

post-14712-0-75344800-1407682164_thumb.jpg

post-14712-0-90859000-1407682440_thumb.jpg

Editat de mariusica88
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa e,iti ramane sa astepti cheia de rezerva si sa incerci dup-aia cu ea.Sa compari cheile sa vezi daca exista vreo diferenta si daca poti desface cu cealalta yala,fa-ti una la duplicat chei si o pui pe inel doar pentru yala asta,nu si pentru contact!Pastreaz-o pe cea buna de dublura!

Ca ulei eu folosesc Motul 5100 semisintetic 10W-40.Iti atasez un link cu tutorialul de schimbare,caci la mobrele cu carter uscat e putin diferita procedura decat la celelalte!Daca nu te descurci,iti explic!


» Post actualizat in 11 Aug 2014 12:58

Bine ai venit Mariusica printre noi, cu Aprilici mai noi :). Eu momentan ma cam invart pe langa ea ca se pare ca imi cam face figuri releul de incarcare - pornita la relanti cu voltmetru pe borne imi arata 15,80 V in timp ce in bord imi arata 14,50, iar daca merg cu ea cand se incalzeste ii scade din voltajul de pe bord pana la 12 si ceva si incepe sa imi dea ECU Disconnected ...

Ai aici numarul lui Jolt din Arad,ce are la dezmembrat o Aprilica Strada din 2006,daca nu ma insel.Are releul de incarcare si mai multe piese.Suna-l la 0744291612!


» Post actualizat in 11 Aug 2014 13:23

PS:Releul de incarcare este la 150 de roni!Pentru un second,e ok!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi pentru link. Am vazut ca e cam aiurea schimbul de ulei...mai misto cu baie de ulei si filtru pus sub motor:D

Am sa-ti scriu pasii pe scurt:

1.Se da jos scutul de sub motor;

2.Pregatesti un lighenas pentru uleiul ce va curge de sub motor;

3.Iei un pet de 2 sau 2,5 l,tai gura cu un cater cat sa ai o deschidere de vreo 8-10 cm,asta il tai pentru golirea uleiului din rezervorul de ulei;

4.Pregatesti cheile inelare corespunzatoare;

5.Pornesti si incalzesti motorul vreo 3-4 minute;

6.Dupa ce il opresti,desfaci busonul de umplere(sau joja de ulei);

7.Cu o cheie de 10 desfaci surubul de golire situat sub tevile de esapament,cel ce e infiletat cu capul spre roata din fata;

8.Iei petul decupat si-l vei potrivi urgent la gaura ramasa dupa scoaterea surubului de 6!Ar fi indicat sa acoperi roata de fata,partea de dupa telescoape cu o punga mare,caci uleiul va tasni prin gaura afara!!!

9.Dupa scurgerea uleiului din rezervor,mergi la surubul de sub motor si-l desfaci.Il lasi sa curga complet,ba chiar poti inclina Aprilica spre dreapta si apoi spre stanga,ca sa curga uleiul vechi;

10.Desfaci cele 3 suruburi cu cap de imbus(5) si scoti/schimbi filtrul de ulei(obligatoriu la fievare schimb de ulei!).Il bagi pe cel nou si apoi strangi capacul cu 3 suruburi cum simt,caci filetele se pot duce cu usurinta;

11.Ai deasupra capacului un surub de aerisire,care trebuie destrans si lasat asa;

12.Strangi suruburile de golire de sub motor si de la rezervor tot cu simt!Ar fi bine sa ai cate o saiba la fiecare din cupru pentru etansare;

12.Dupa strangere,torni exact 1,6 l de ulei,strangi busonul la rezervor si pornesti Aprilica cam 2-3 minute,pana vezi ca iasa ulei la surubul de aerisire de deasupra capacului filtrului de ulei.Dupa ce a aparut uleiul acolo,cu motorul mergand,strangi surubul tot cu simt.Si acest surub trebuie sa aiba saiba de cupru.

13.Opresti motorul si desfaci busonul(joja de ulei),apoi completezi cu uleiul ramas,adica cu exact 1,1 l si inchizi busonul la loc.

Aprilica e gata de drum!

Nu e o procedura complicata tare,odata facuta o vei retine.Pana si Audi R8 are motor cu carter uscat ca si Aprilica!!!

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu placere.Exista atasate de mine manuale si brosuri,in primele pagini ale topicului!

Sper doar,ca lumea sa-si schimbe parerea proasta despre Pegaso-uri la acest model(cu motorul Yamaha-Minarelli),caci problemele s-au cam dus si pe deasopra e si foarte frumoasa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am luat manualul,nu mai tin minte daca de aici sau de pe google...

Acum am fost la taxe locale si mi-au dat actele sa pot sa platesc impozitul si maine sper sa ajung la politie sa depun actele de inmatriculare.

 

Sti cum e : gusturile nu se discuta. Daca avea 70 - 100 cp sigur era cautata si pe la noi. Asa la 50 de cai lumea isi ia bmw...:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-i bai,asa suntem mai rari si mai exclusivisti!Mai in gluma,mai in serios,vorba aia:bembeu isi ia oricare,Aprilica nu...! :crack:

Are 48 de cai,ok!Dar de ce isi iau foarte multi(pot spune din ce in ce mai multi)Yamaha Tenere din 2008 in sus,cand motorizarea si electronica sunt identice?Doar pretul e dublu!!!

Exact asta iti spuneam:marca e intiparita mecanic in capul mobristilor! :eek:


» Post actualizat in 13 Aug 2014 14:59

In alta ordine de idei,am o intrebare la voi,poate ma puteti ajuta careva.Nu aveti ramas ceva adeziv pentru aluminiu(ambele piese sunt din aluminiu),cam pe suprafata totala de 2 cm patrati?Ca nu as cumpara un tub sau bicomponent nou,caci nu as avea ce face cu el dup-aia!E vorba de a lipi la loc 2 urechi in forma de "L" pe cantul radiatorului de apa!

Mersi mult in avans! :peace:

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marca este intiparita in capul tuturor. Oricat te ai chinui nu poti sa faci nici o alegere fara sa fi,chiar si 0,1% de parerea altuia (direct sau indirect)

Asa ar renunta toti la bmw si ar lua Aprilia sau alte marci care nu sunt atat de populare in tara sau in lume...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Niciunul din mobristii apropiati mie(cu 1 exceptie!)nu au bembeuri!Exceptia e un irlandez ce are un f800gs!In rest japoneze si italiene!


» Post actualizat in 13 Aug 2014 15:21

Ce spui Marius,care-i mai faina?

post-41801-0-50757700-1407943264_thumb.jpg

post-41801-0-69735800-1407943280_thumb.jpg

post-41801-0-78832800-1407943294_thumb.jpg

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoase's amandoua.. insa daca as avea bani,as alege oricand f800gs :D

Acu cea mai frumoasa este a mea... dar nu as refuza un twin ce face mereu cu ochiul mereu.:))

 

Pegaso consuma ulei intre 2 schimburi ? Daca da, in ce conditii (ex: viteza mare) si c-am cat ?

Intreb doar ca sa stiu daca verific periodic uleiul sau il las in pace pana il schimb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumusetea e in ochii privitorului!

:peace:

Eu sunt fan monocilindru!Imi plac trairile unui cilindru la toate nivelele de turatie.De la 2 cilindri in sus,toate se comporta liniar!Dar asta-i gustul meu!

 

Normal ele nu consuma,cel putin nu la km ce-i avem noi doi la bord(a mea are 45.000 aprox,a ta?).Ca sa stii o treaba,verifica-i odata la 1.000 de km nivelul,dupa ce vei baga ulei proaspat in ea!Poti incepe de acum!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

C-am greu cu adeziv pt aluminiu...ii cam rar folosit.

 

Ea are 38300 km...schimbul o sa il fac saptamana viitoare.

 

Nu vibratiile ma deranjeaza, ci lipsa de putere la viteze mari...dupa ce ies la un drum lung o sa ma lamuresc cat de multumit sunt de 50 de caluti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai fost obisnuit cu motoare de viteza,iti dau un sfat:vinde-o!Nu vei gasi ceea ce ai avut la un motor in2,3 sau 4 cilindri!

In schimb,pe macadam este in elementul ei,nu degeaba e catalogata pe langa naked la all-rounder!Are garda mare la sol si cursa suspensiei e de ajuns pentru locurile unde poate sa se bage!Iti spun din proprie experienta!

Ca stabilitate pe asfalt,e extraordinara!

 

...schimbul o sa il fac saptamana viitoare...

Ce marca de ulei vrei sa bagi?Semisintetic sau sintetic?10W-40 sau 10W-50?


» Post actualizat in 14 Aug 2014 13:13

...

 

In alta ordine de idei,am o intrebare la voi,poate ma puteti ajuta careva.Nu aveti ramas ceva adeziv pentru aluminiu(ambele piese sunt din aluminiu),cam pe suprafata totala de 2 cm patrati?Ca nu as cumpara un tub sau bicomponent nou,caci nu as avea ce face cu el dup-aia!E vorba de a lipi la loc 2 urechi in forma de "L" pe cantul radiatorului de apa!

Mersi mult in avans! :peace:

Update:

Pana la urma l-am comandat azi si maine il am!

Pentru cine vrea sa-si cumpere,gaseste aici:

http://www.loctitete...-ml-9345.p.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:bounce: Daca se poate numi motor de viteza o ninja 250 din 95.Atunci am avut motor de viteza...mai mica :D.

Ulei inca nu stiu de care sa bag. Am vazut ca recomanzi semi 10w40. Thomas mi-a recomandat sintetic 10w50. Vroiam sa il intreb si pe fostul proprietar ce a bagat, dar nu mi-a raspuns la PM.

 

Sa imi termin cu inmatricularea si sambata viitoare sigur imi fac schimbul..poate fac si un tutorial video/poze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:bounce: Daca se poate numi motor de viteza o ninja 250 din 95.Atunci am avut motor de viteza...mai mica :D.

Ulei inca nu stiu de care sa bag. Am vazut ca recomanzi semi 10w40. Thomas mi-a recomandat sintetic 10w50. Vroiam sa il intreb si pe fostul proprietar ce a bagat, dar nu mi-a raspuns la PM.

 

Sa imi termin cu inmatricularea si sambata viitoare sigur imi fac schimbul..poate fac si un tutorial video/poze.

Da,e speed,chiar daca e doar 250cmc!!!

» Post actualizat in 14 Aug 2014 16:41

PS:Acelasi mmotor de pe Ninja de 250 este pus din fabrica de catre Kawa pe modelul Eliminator!!!Deci avem un chopper ce urca pana-n 10.500 de ture... :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La subiect:

1. Cand verifici nivelul de ulei mai infiletezi joja sau doar o pui de forma ?

2. Ai folosit ulei sintetic ? Este ceva diferanta fata de cel semi ?

 

Pe langa :

Parca si motorul de Gpz este pus pe KLE si EL, e mai ieftin sa ai acelasi motor,decat 3 diferite si cu probleme.

Cat de offroad poti sa mergi cu Aprilica ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La subiect:

1. Cand verifici nivelul de ulei mai infiletezi joja sau doar o pui de forma ?

2. Ai folosit ulei sintetic ? Este ceva diferanta fata de cel semi ?

 

Pe langa :

Parca si motorul de Gpz este pus pe KLE si EL, e mai ieftin sa ai acelasi motor,decat 3 diferite si cu probleme.

Cat de offroad poti sa mergi cu Aprilica ?

1.Nu o infiletezi o pui doar de forma.Uleiul se verifica dupa ce ai oprit motorul la vreo 20-30 de secunde.E normal ca la rece,nivelul sa fie undeva sub minim!

2.Pe Aprilica mea s-a folosit ulei semisintetic de la bun inceput si pana la moarte voi continua cu 10W-40 semisintetic!!! :crack:

Da,alt exemplu e motorul de Transalp care e folosit la Hondele NTV Revere si la Deauville(doar ca la acesta transmisia e pe cardan!Evident cu alte pinioane-rapoarte-in cutia de viteza!

Iti pun link-ul cu un drum foarte bolovanos(la Muntele Mare)pe care am fost cu Yamaha Tricker.As fi filmat si cu Aprilica,dar din pacate chinezaria de camera video s-a dus dracului de 2 ani si nu am mai cumparat alta camera!!!Uita-te si la celelate filmulete,caci e unul pe care am filmat cu camera cu Aprilica!

Pozele sunt facute tot acolo!

https://www.youtube.com/results?search_query=yamaha+tricker+la+muntele+mare

» Post actualizat in 15 Aug 2014 06:25

In prima poza se vede,pe versantul din fata,drumul pe care voi ajunge in pozele 2,3 si 4!

» Post actualizat in 15 Aug 2014 06:33

Pozele 5,6,7 si 8 sunt facute prin Apuseni,pe macadam.

» Post actualizat in 15 Aug 2014 06:54

Si pozele 9.10,11,12 si 13 sant poze cu cea dinainte si asta de acum!

post-41801-0-11733400-1408083737_thumb.jpg

post-41801-0-93933900-1408083785_thumb.jpg

post-41801-0-10978000-1408083817_thumb.jpg

post-41801-0-98165400-1408083844_thumb.jpg

post-41801-0-60808400-1408084359_thumb.jpg

post-41801-0-02984900-1408084392_thumb.jpg

post-41801-0-85722200-1408084415_thumb.jpg

post-41801-0-40542500-1408084431_thumb.jpg

post-41801-0-91391300-1408085573_thumb.jpg

post-41801-0-88487200-1408085591_thumb.jpg

post-41801-0-52927800-1408085606_thumb.jpg

post-41801-0-12630600-1408085625_thumb.jpg

post-41801-0-07951100-1408085641_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am verificat uleiul,la rece nici o urma de ulei, la cald( cand ajunge la a 3 a liniuta) tot nici o urma de ulei. Singura urma de ulei pe joja o am atunci cand scot joja dupa ce opresc motorul.

Sper sa am timp in weekend sa imi schimb uleiul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... Singura urma de ulei pe joja o am atunci cand scot joja dupa ce opresc motorul.

Sper sa am timp in weekend sa imi schimb uleiul.

Ori il completezi pana la maximum,ori nu mai umbli cu Aprilica pana nu-l schimbi!Clar!

 

Iti place ce airbrush-retus am bagat la Aprilica pe zonele zgariate la tranta mea?

» Post actualizat in 19 Aug 2014 18:09

Azi mi-a ajuns si radiatorul de apa,caci si asta s-a indoit(dar s-a nu spart!)atunci.

post-41801-0-24516900-1408471622_thumb.jpg

post-41801-0-65667300-1408471640_thumb.jpg

post-41801-0-93719400-1408471663_thumb.jpg

post-41801-0-80627100-1408471682_thumb.jpg

post-41801-0-92434000-1408471696_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de apreciere!Am vrut sa fac desen strict pe suprafetele afectate,nu mai mult!Tematica este aceeasi si pe spate,caci e Pink Floyd,o trupa de suflet a vietii mele!

Antigelul l-am schimbat in iarna trecuta si mai am inca vreo 3/4 de litru ramas.Asa ca voi scoate cu un furtun afara antigelul din radiator si voi da jos radiatorul din cele 2 furtune,astfel ca,restul de antigel din motor nu va fi atins!Voi monta radiatorul cel nou si voi turna doar in el si vasul de expansiune,antigel nefolosit si ramas din iarna.

Folosesc antigel verde XT cehesc!De schimbat radiatorul,va fi mai greu caci am de coborat si mai ales de urcat 4 etaje!!!

Pana la urma faci schimbul de ulei sau completezi uleiul?Eu zic ca un schimb proaspat e mama lui!Ca doar uleiul e viata motorului!Vei baga semisintetic sau sintetic?Sa nu uiti sa-ti recuperezi a 2 a cheie de la Aprilica.Ce ai mai rezolvat cu yala de la sa?

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 Strada,Factory si Trail din 2005
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...