Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 Strada,Factory si Trail din 2005


Kristian K
 Share

Postări Recomandate

Mi-am masurat compresia cu motorul aproape rece si e 7,1-7,2,ceea ce e foarte bine.Trebuie sa fie intre 7 si 8 la cald(imediat dupa oprirea motorului).Nu ajustarea jocului supapelor e grea,ci manopera de demontare a bordului,prinderilor lui de pe rezervorul de benzina,a rezervorului si a tuturor cablurilor,etc aferente!

Masina mea a trecut de 140.000 in 6 ani si nu am schimbat filtrul de benzina!Pana nu se opreste,nu-i fac nimic!


» Post actualizat in 26 Aug 2014 18:34

PS:Repet,verifica-ti regulat nivelul la ulei la Aprilica,ca sa stii o treaba:e acolo sau dispare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

E masina ta si faci ce vrei cu ea. Problema nu e filtru ci combustibilul pe care il bagi in rezervor.

Am vazut ca e o porcarie sa dai jos rezervorul....

Uleiul il verific regulat,caci cu Aprilia ma plimb neregulat . :bounce:

( o sa il verific cand ma duc la mecanic sa montez lantul.. pana acum am obtinut doar 2 citiri sub MAX,restul ~8 au fost peste MAX)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu bag decat de la OMV si Petrom.Nu am avut niciodata nicio problema!

Ai dreptate,e mult de munca sa dai jos rezervorul!Tinand cont ca faci asta odata la x km,nu e un capat de lume!Daca asta e mult de lucru,sa vezi ce mult e de munca,de exemplu,sa schimbi filtrul de aer la honda transalp de 700!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,la asta ma refeream,sunt foarte multe repere de demontat.

Exemplul cu Transalpul l-am dat,deoarece m-am batut de treaba asta.La Suzuki DL 650 V-Strom e la fel de mult de lucru,doar pentru schimbarea aceluiasi filtru de aer!


» Post actualizat in 27 Aug 2014 08:47

PS:De studiat...:

pegasof650.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu comparatia este ca sa ma bucur ca nu am reusit sa ajung sa cumpar un bmw? Se vanduse in ziua in care trebuia sa merg eu sa il vad...:))

Am verificat uleiu azi: la rece : 5-10mm sub MAX ( dupa ce a stat nemiscata vreo 3-4 zile) iar la cald: 5mm peste MAX ( dupa o plimbare si apoi lasata 3-4 minute oprita)

 

 

Becul de rezerva se aprinde cand mai ai o liniuta sau dupa ce se termina toate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am stiut de faza c-ai dorit un bembeu!Au spus mai multi ca Aprilica e mai ok ca si gs-ul,dar ma rog gusturile nu se discuta!

Se pare ca uleiul are o constanta,deci deocamdata nu ai de ce sa-ti faci vreo problema.Mai controleaza nivelul inca vreo 1000 de km si tragi concluzia!

Pe bord ai 5 liniute la indicatia benzinei,rezervorul are 16 l,deci asta inseamna ca o liniuta este 5,20 l.

In carte scrie ca rezerva e la 3,5-4 l si atunci se aprinde becul galben,cand mai ai ultima liniuta.Sonda mea are o problema la ultimele 2 liniute,dar am calculat ca,in afara pot sa merg 330-340 de km si mai am cam 2,5-3 l de benzina in rezervor.Asta doar cu top-case si fara pasager!

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bmw-uri sunt mai multe la vanzare, fata de Aprilia... Diferenta e la aspect, ceea ce conteaza e sa mearga si sa nu ceara bani,doar benzina ( si aia cat mai putina).

Cred ca vroiai sa zici 3,2 L :D,era bine daca erau 5 litri :D . Eu merg singur si cel mult cu un ghiozdan, in care car prea putine ca sa influenteze consumul...

 

Luni daca plec spre TF o sa imi fac o idee despre consumul ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,am gresit,1 liniuta e 3,20 l nu 5,20 l!

Nu-i bai ca bembeurile-s asa de multe ca Loganul,asta ne face pe noi mai exclusivisti!

 

Cel mai bine iti vei face consumul la un drum pe exterior,asa cum vrei tu sa faci!Sa-mi dai un feedback!

 

Uita-te ce mi-a cumparat azi si ajunge prin prima decada a lui septembrie:

http://www.ebay.com/itm/Ev01-Promoto-Hoherlegungskit-Hoherlegung-APRILIA-Pegaso-650-Strada-Factory-07-/361029772077?pt=DE_Motorradteile&hash=item540f0d232d

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea stau bine cu germana, iti iei kit pentru coborare sau ridicare ?:D Care ii motivul ?

 

Succes la montat.


» Post actualizat in 28 Aug 2014 05:51
Ps: Cum se demonteaza etrierul spate? Cand am curatat am dat jos doar placutele. Vad ca inca mai scoate un mic zgomot.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E kit de coborare cu 30 mm.Am 1,67 m inaltime si ajung doar pe jumatate talpa la ambele pe pamant!Aveam de mult in plan,dar acum ca piciorul stang e coco si e cel pe care te urci/cobori de pe mobra,am considerat ca e momentul sa-l cumpar,tovarasi!Pana la montat mai e ceva,ca-mi ajunge in intervalul 15-17 septembrie!Nemtii,ce sa-i faci!

 

Legat de etrierul spate,eu nu l-am dat jos niciodata.Ce stiu e ca iese afara cu suportul lui,dupa ce scoti roata spate afara!Daca scartaie nitel placuta pe el inca,e probabil datorat faptului ca lichidul de frana e obosit si nu mai are toate proprietatile,deci nu face revenirea pistonaselor complet,astfel ca placutele sa nu frece deloc!Asta probabil pe langa ceva mizerie ramasa pe-acolo!

Ar fi bine de schimbat si lichidul de frana fata/spate.Foloseste lichid de frana doar DOT 4!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stander-ul e o investitie foarte buna pentru dat jos roata,uns lantul,etc,indiferent de marca mobrei tale.Asta in cazulin care n-ai cumva cric central.

 

Pai te poti plimba si asa,dai "ignore" la toate si te dai cu Aprilica!

Cred ca ar fi mai bine sa pui la punct lista aia ce am scris-o eu inainte cu ceva postari si cam asta e!Fiind second hand,nu stii ce a facut si ce nu,proprietarul anterior!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut standere fata - spate pentru cea veche,dar pentru asta nu s-au potrivit si le-am vandut. Ma bate gandul sa imi fac unu acasa,din ce gasesesc prin curte.:)

 

O sa le pun la punct pe cele mai importante, iar cele ce nu cauzeaza probleme o sa mai astepte putin.Atata timp cat nu raman in drum,nu-i bai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Important,zic eu:

1.Lichidul de frana schimbat fata/spate;

2.Antigelul din motor.

Uleiul si filtrele le-ai rezolvat,kit-ul de lant urmeaza.

Apoi poti schimba si uleiul din telescoape.Recomand ulei 10W,nu 5W,caci asa,e mai ferma fata pe drumurile noastre!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce cantitate intra pentru frane (fata+spate) ? Sa iau 0.5 sa 1 L ?

Am citit in manual ca merge si DOT5 : " RECOMMENDED: F.F. DOT 4 (the braking system is also compatible
with DOT 5); BRAKE 5.1, DOT 4 (the braking system is also compatible with DOT 5). " Asta pentru cine vrea sa puna.

Nu prea am cum sa imi cumpar azi si sa il schimb pana luni. Asa ca o sa il cumpar si o sa il schimb mai incolo.

 

Antigel am acasa unul de la XT Antifreeze B 1L. ( unii zic ca e verde,altii albastru). Merge sa il folosesc ? Il luasem pt fosta motoreta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam de sfat, Usor usor o sa le cumpar.

Cat lichid de frana este necesar pentru ambele frane.? Ajung 500ml ?

Stiu cum se schimba,dar nu am avut ocazia sa schimb pana acum.

 

Pentru antigel am gasit in manual: 1.2 L


» Post actualizat in 29 Aug 2014 13:55

Ps: Am fost azi sa alimentez pentru cand o sa plec luni( sper eu) si cu motocicleta pusa pe cric lateral au intrat 13 L + 1 liniuta pe bord.( probabil mai strecuram ceva daca o tineam dreapta)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu antigel verde XT cehesc am in motor!

Lichid de frana ajunge cam 200 ml.Ia unul de 500 ml,ca sa speli si instalatiile.Cand vei da drumul la aerisitor pe fata va trebui doar sa-l completezi,nu sa si faci manete,caci el curge singur!Pe spate va trebui sa faci pedale.Sa-i dai lichid destul la curatare,sa iasa jegul din instalatie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa ma pregatest si pentru schimburile astea. Probabil ca luna viitoare.

Oricum trebuie sa imi fac o lista cu ce am de facut si cu ce mai trebuie cumparat si sa nu uit sa trag linie :D.

 

Cum se procedeaza la schimbul lichidului de frana corect : scoti lichidul din instalatie sau completezi peste si dai drumu la aerisire ?:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce ai deschis aerisitorul,completezi peste cel vechi si-l lasi sa curga singur pana culoarea celui ce iasa pe aerisitor e identica cu cea ce o torni sus-asta la frana fata!Pe spate la fel,doar ca faci pedale ca sa curga pe aerisitor!Sa completezi in rezervoarele de lichid permanent,sa nu lasi sa traga aer in instalatie!Pune carpe in jurul rezervorului de lichid pe fata,sa nu stropeasca una,alta!Daca stropeste,sterge imediat!Lichidul de frana se spala cu APA curata,multa apa curata!Sa iti iei manusi,nu e ok daca ajunge pe piele!Sa nu lasi lichid de frana in rezervoare peste maxim,dar nici peste minim!Lichidul scade in rezervoare in timp,datorita uzurii placutelor de frana!


» Post actualizat in 30 Aug 2014 09:46

PS:Poti sa ma suni :peace: daca ai vreo nelamurire sau vreo intrebare,ca avand piciorul rupt numai stau!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate nu am apucat sa iau lichid de frana,deci o sa ramana pentru data viitoare :D

Acum ma duc sa caut un furtunas care sa il folosesc pentru scurgere.

 

Insanatosire grabnica,ca acu vine iarna :)


» Post actualizat in 30 Aug 2014 15:25

Ps. Am gasit in Dedeman furtun 5mm (interior) la pretul de 1 leu/ml. Daca stiam de ieri, azi faceam schimbul de lichid:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai vreme,caci toate se fac la vremea lor!

 

Mersi de urare!


» Post actualizat in 31 Aug 2014 08:05

...

 

A umblat cineva pe la CO Adjustment ? Eu vad ca il am setat la +25. Stiu ca de aici se regleaza cum sa fie amestecul : lean/rich .

Pe forum aprilia vasusem ca lumea il seta intre -10 si + 10...si cel mult +20. Vreo parere? :D

Din cate stiu,la mine fiind euro 3,CO-ul e la +28.La tine e euro 2,deci va trebui sa gasesti pe modelul tau!Nu sunt la fel!


» Post actualizat in 31 Aug 2014 09:36

Pentru cei ce citesc si studiaza acest topic prin prisma modelelor de aici,postez link-uri cu Aprilici aflate la vanzare:

1.Aprilia Pegaso Strada 1:

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-aprilia-pegaso%20strada-din-2005-580918.html

2.Aprilia Pegaso Trail:

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-aprilia-pegaso-din-2007-582748.html

3.Aprilia Pegaso Factory:

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-aprilia-pegaso%20650%20factory-din-2006-581526.html

4.Aprilia Pegaso Fun(Strada 2):

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-aprilia-pegaso-din-2007-581483.html

Vizionare placuta,sau,de ce nu spor la cumparat! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa mai caut sa vad care e cat de cat setarea de fabrica pentru CO. Mai intai sa schimb filtrul de aer si pe urma mai verific..

Pe bord apar 6 linii pentru indicatorul de benzina: ~16 : 6 = 2,6666.. L :D

Azi am fost peTransfagarasan. si am putut sa imi fac cat de cat un consum.

Am alimentat cu 25,2 litri, am facut 530km si teoretic am un consum mixt de : 4,75 %

Traseu: Buc - Balea lac - Brasov - Ploiesti - Buc. Viteza legala conform fiecarui drum.

post-14712-0-87047500-1409587101_thumb.jpg

post-14712-0-84135400-1409587104_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E un consum bun,tinand cont ca nu esti familiarizat cu Aprilica,e mixt si e euro 2.

 

Foarte faina prima poza,e buna de pus pe desktop... :peace:


» Post actualizat in 02 Sep 2014 06:58

PS:Guma ta de fata se cam cere schimbata... :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 Strada,Factory si Trail din 2005
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...