Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 Strada,Factory si Trail din 2005


Kristian K
 Share

Postări Recomandate

Da, stiu ca trebuie schimbata..ma mai tine ceva km. Tura asta nu a facut figuri,nici pe drum drept,nici pe curbe. Probabil pe ud..

Consumul a fost ok. Ma asteptam la ceva mai mic. Dar pt ca nu am pus pinion 16 dinti...nu-i nici o problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Din experienta proprie, legat de reglajele de CO2 -> Euro2+Filtru sport DNA+evacuari sport MIVV+NGK iridium -> +18....+22. Cuplu tare la plecarea de jos indeosebi si sa traga constant pana in 100-120.

 

Oricum, amestecul si reglajul e bine sa se faca la relanti in paralel cu surubul de reglaj de sub rezervor, o data la rece si o data la cald, pentru a se gasi varianta optima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, stiu ca trebuie schimbata..ma mai tine ceva km. Tura asta nu a facut figuri,nici pe drum drept,nici pe curbe. Probabil pe ud.. Consumul a fost ok. Ma asteptam la ceva mai mic. Dar pt ca nu am pus pinion 16 dinti...nu-i nici o problema.

Sigur pe ud nu te va tine la inclinare si nici la franare!Daca te intereseaza,am eu un Metzeler Sportec pentru fata,120/70-17,cu uzura cam 25%,deci mai poti merge cu el mult si bine!Pretul e ok,spun eu-asta daca vrei sa-l cumperi!Pe deasupra are dot-ul 2013!

 

Legat de consum,a mea fiind euro 3,consuma si cu pinionul cu 15 dinti,4,2-4,3 la 100 km!Dar lasa ca probabil o sa-ti pui si tu pinion cu 16 dinti si vei scadea consumul...nu-i nicio problema.

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus pinion de 15 acum pentru ca nu aveam chef de modificari si am zis ca mai intai sa ma obijnuiesc cu ea asa cum e...

Consum 4,3 litri..ai avut cu ce viteza? eu am mers doar prin localitate cu 70 ( asa era traficul) in rest 100 si 130...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus pinion de 15 acum pentru ca nu aveam chef de modificari si am zis ca mai intai sa ma obijnuiesc cu ea asa cum e...

Consum 4,3 litri..ai avut cu ce viteza? eu am mers doar prin localitate cu 70 ( asa era traficul) in rest 100 si 130...

Am acelasi regim,deci media vitezei e undeva la 95-105 km/h si am 3,7-3,8 l la 100 km.Sub nicio forma nu trece de 4,0 l!Asta la pinion cu 16 dinti!

Consumul de 4,3 l la 100 km l-am avut in aceleasi conditii de rulat,dar cu pinion cu 15 dinti.O jumatate de litru de benzina mai putin,e o chestie...,ce spui?

Dupa ce te vei obisnui cu Aprilica,vei vrea pinionul acela...

 

Alta ar fi intrebarea:iti place Aprilica ca monopiston?

» Post actualizat in 03 Sep 2014 07:45

Thomas ai cumva din întâmplare un releu de încărcare compatibil cu aprilia pegaso strada?

Compatibilitati de releu de incarcare:

1.PIAGGIO VESPA 300;

2.APRILIA S/RXV 450/550;

3.APRILIA SCARABEO LIGHT 250/300 DIN 2006;

4.PIAGGIO BEVERLY 250/300 DIN 2008.

» Post actualizat in 04 Sep 2014 18:44

O mica comparatie intre o Aprilica si o Kawasaki Versys:

post-41801-0-74161600-1409856268_thumb.jpg

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi place,pentru inceput sunt multumit de ea. Nu am facut inca o lista cu + si - . Dar cu timpul o sa imi fac.

 

Misto motorul la Versys, in sensul ca e bicilindru si are mai multa putere...

Adevarat,dar Aprilica-i mai frumoasa!

Oricum la inceput,monopistonul are mai mult coi decat oricare altele!Am facut testul deja si e o chestie stiuta!

» Post actualizat in 05 Sep 2014 13:02

Apropos,pentru cine vrea claxon adevarat,de care eu ma mandresc ca am(vezi foto),amintesc ca-l poate cumpara de aici:

http://www.autovision.ro/claxoane-wolo/

post-41801-0-52135300-1409922135_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa 500km intr-o zi nu cred ca mai te uiti la frumusete :D.

Acum ma multumesc cu ce am. Daca aveam bani ca sa imi iau ce vroiam,probabil ca luam ceva de nou,asa poti alege pe care o vrei.

 

Interesant claxonul, cat de tare se aude fata de cel original? Pana acum nu mi-a dat impresia ca nu ma fac auzit...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa 500km intr-o zi nu cred ca mai te uiti la frumusete :D.

Acum ma multumesc cu ce am. Daca aveam bani ca sa imi iau ce vroiam,probabil ca luam ceva de nou,asa poti alege pe care o vrei.

 

Interesant claxonul, cat de tare se aude fata de cel original? Pana acum nu mi-a dat impresia ca nu ma fac auzit...

Eu cam tot timpul ma uit dupa frumusete,nu conteaza cati km am facut sau am de facut!

 

Claxonul se aude cam dublu de tare decat cel original si pe 2 voci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am fost multumit de ea dupa prima tura cand am probat-o!100%!Dar asta e o chestie de gusturi pana la urma!

 

Faina filmarea ta si tara asta a noastra!

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu sunt multumit de ea, probabil ca as fi vrut eu mai multe de la ea :)).

Cel putin la partea cu protectia la vant.. imi bate vantul fix in gat. Am vazut ca parbrizele astea au distantiere, al meu nu are, e prins direct de carena...?

 

Mai trebuie ceva experienta, se observa in filmari pe unele locuri, mici neatantii. C-am prost asfaltul pe transfagarasan....nu prea inspira incredere,parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Experienta pe Aprilica va deosebi mersul mai fluent pe asfalt prost(sau cum spun eu macadam deluxe!).

 

Cat priveste parbrizul ai vazut ca eu am un inaltator suplimentar,care face TOTUL!

Vezi pozele de mai jos:


» Post actualizat in 08 Sep 2014 15:38

PS:Istoria Aprilia in documentul de mai jos.

post-41801-0-06981300-1410156028_thumb.jpg

post-41801-0-10464900-1410156051_thumb.jpg

post-41801-0-12094800-1410156066_thumb.jpg

post-41801-0-83397900-1410156077_thumb.jpg

ISTORIA APRILIA.doc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inaltatorul este partea superioara a unui parbriz Puig dezafectat!

http://www.kronaumoto.ro/index.php/detalii/492


» Post actualizat in 09 Sep 2014 07:33

Atasament cu codurile de eroare date pe bord de ECU:

Coduri eroare bord date de ECU.doc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa va dau tema de gandire :)

 

O Strada Euro2:

- pus cheia in contact, aprins bordul

- pus butonul de pornire pe treapta 1 - poc ars siguranta mare de 20

 

Rezolvare provizorie:

- scos mufa de la releul de pornire (de langa baterie)

- pus contact din cheie

- pus butonul pe pozitia 1

- pus siguranta de 20

- pus mufa releului la loc

- pornit moto

 

Cel mai probabil este arsa o faza a releului de pornire, inca se investigheaza.

 

Pareri/sugestii ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa va dau tema de gandire :)

 

O Strada Euro2:

- pus cheia in contact, aprins bordul

- pus butonul de pornire pe treapta 1 - poc ars siguranta mare de 20

 

Rezolvare provizorie:

- scos mufa de la releul de pornire (de langa baterie)

- pus contact din cheie

- pus butonul pe pozitia 1

- pus siguranta de 20

- pus mufa releului la loc

- pornit moto

 

Cel mai probabil este arsa o faza a releului de pornire, inca se investigheaza.

 

Pareri/sugestii ?

Incearca sa pui un alt releu direct sa vezi ce se intampla.Mai mult ca sigur e releul!

» Post actualizat in 10 Sep 2014 05:53

@ Cristian 1 - interesanta modificare,se trece pe lista printre urmatatoarele chestii de facut la Aprilica.

 

...

La cat costa un parbriz din ala,eu zic ca merita!Sau vezi daca nu vinde la bani de nimic vreunul care e zgariat sau crapat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa va dau tema de gandire :)

 

O Strada Euro2:

- pus cheia in contact, aprins bordul

- pus butonul de pornire pe treapta 1 - poc ars siguranta mare de 20

 

Rezolvare provizorie:

- scos mufa de la releul de pornire (de langa baterie)

- pus contact din cheie

- pus butonul pe pozitia 1

- pus siguranta de 20

- pus mufa releului la loc

- pornit moto

 

Cel mai probabil este arsa o faza a releului de pornire, inca se investigheaza.

 

Pareri/sugestii ?

Deconecteaza releul (scoate mufa). Pui contact si vezi ce se intampla. Dupa care lasi mobra pe neutru si faci strap cu o surubelnita (probabil vor sari ceva scantei :) ) intre pinii mari (+) si va invarti electromotorul si va porni, cel putin asa era la cele mai vechi.

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De mers am facut-o sa mearga, ideea e ce anume e parlit? :) Curentul initial din releul de pornire se duce in pompa si...? Pompa daca era cu probleme (si e schimbata acum sub 2000km) nu mai mergea dupa faza cu scosul mufei .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu cred ca are pompa ceva, aia e alimentata deja cum ai pus contactul, si daca zici ca ai scos releul si toata treaba merge. Releul comanda doar electromotorul printr-un plus gros. Firele subtiri la randul lor comanda releul. Facand smecheria de mai sus, faci un by-pass peste circuitul care posibil e bulit. Cine stie, sunt niste lamele, o fi una putin lipita de alta si face scurt. Ia un multimetru si vezi la rece daca are continuitate intre firele mufei (de fapt ale ambelor mufe si de la mobra si de la releu). Teoretic nu ar trebui sa aiba ca e un plus si un minus (mai difera aici). Iar dupa testeaza releul dat jos de pe mobra, cu 2 fire de la baterie si vezi ce zice. Sper ca are o oarecare logica ce mi-a iesit, cu facutul e usor, mai greu de exprimat :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pompa se amorseaza doar cand apesi butonul de contact pe pozitia 1 (se aude bazaitul specific) si exact la pozitia 1 se arde siguranta. De aia cautam acum sa vad unde se mai "duce" curent la pozitia 1, in afara de pompa.

Ironic: releul original - 100E , releu aftermarket - 18E

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pompa se amorseaza doar cand apesi butonul de contact pe pozitia 1 (se aude bazaitul specific)

adica cand 'pui contactul' vorbind clasic? Sau cand apesi butonul rosu? La masina pompa de injectie e comanda de un releu separat, si e alimentata cum pui contactul (bazaitul), nu are legatura cu sistemul de pornire electromotorul. E drept, mobra pe injectie inca nu am avut, insa nu stiu sa fie diferit, din moment ce sistemul e simplu iar circuitul de pornire e baterie/releu cu 2 fire (asa am vazut pe wemoto)/electromotor. Da-mi o schema electrica din manual sa vedem ce si cum. Singura chestie care nu o stiu e cum e alimentat releul de pornire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adica cand 'pui contactul' vorbind clasic? Sau cand apesi butonul rosu? La masina pompa de injectie e comanda de un releu separat, si e alimentata cum pui contactul (bazaitul), nu are legatura cu sistemul de pornire electromotorul. E drept, mobra pe injectie inca nu am avut, insa nu stiu sa fie diferit, din moment ce sistemul e simplu iar circuitul de pornire e baterie/releu cu 2 fire (asa am vazut pe wemoto)/electromotor. Da-mi o schema electrica din manual sa vedem ce si cum. Singura chestie care nu o stiu e cum e alimentat releul de pornire.

P4udXyb.jpg

 

Mergem pe poza :)

1 = contactul

2 = butonul care are 3 pozitii (off-on-ignition)

 

So, pus contact, apasat butonul 2 pe pozitia II - se arde siguranta. Daca nu s-ar arde, in momentul apasarii butonului 2 in pozitia II s-ar auzi pompa cum bazaie (amorsarea). Ma intereseaza unde se mai duce curent cand apas butonul pe pozitia II in afara de pompa. Ca daca ar fi pompa cu bube, nu ar mai porni dupa ce fentez releul de pornire. In manual apare asa in dreptul sigurantei de 20

oDxGdIql.png

 

Schema electrica:

znU0juml.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 Strada,Factory si Trail din 2005
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...