Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 Strada,Factory si Trail din 2005


Kristian K
 Share

Postări Recomandate

Dimensiuni kit de coborare Aprilia Pegaso Strada/Factory cu 30 mm la sa:


» Post actualizat in 10 Sep 2014 15:41


...

 

So, pus contact, apasat butonul 2 pe pozitia II - se arde siguranta. Daca nu s-ar arde, in momentul apasarii butonului 2 in pozitia II s-ar auzi pompa cum bazaie (amorsarea).

...

Ai verificat bobina de pornire daca e buna?

Kit de coborare Aprilia Pegaso Strada Factory 30 mm.pdf

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Mergem pe poza :)

1 = contactul

2 = butonul care are 3 pozitii (off-on-ignition)

 

So, pus contact, apasat butonul 2 pe pozitia II - se arde siguranta. Daca nu s-ar arde, in momentul apasarii butonului 2 in pozitia II s-ar auzi pompa cum bazaie (amorsarea). Ma intereseaza unde se mai duce curent cand apas butonul pe pozitia II in afara de pompa. Ca daca ar fi pompa cu bube, nu ar mai porni dupa ce fentez releul de pornire. In manual apare asa in dreptul sigurantei de 20

 

Inteles, nu stiam ca e diferit contactul. Legat de partea a 2-a exact ce ziceai tu, ca pompa e ok, asta incerc sa zic si eu (cu mai multe cuvinte), insa deabia pe pozitia a 3-a (ignition) ar trebui sa se arda siguranta, adica cand soliciti releul de pornire. Analizez un pic schema sa vad... dar din cauza rezultiei nu prea vad mare lucru.

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, de luni incoace nu a mai facut deloc :) Italience fitoase...cum le arati mecanicul cum le-a trecut. E comandat releu de pornire nou (aftermarket) si aia e, momentan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, de luni incoace nu a mai facut deloc :) Italience fitoase...cum le arati mecanicul cum le-a trecut. E comandat releu de pornire nou (aftermarket) si aia e, momentan.

Ai putea sa-mi spui si mie sau sa-mi dai un link unde se poate gasi releu aftermarket?Si ca sa razi de mine,unde e mai exact situat pe Aprilica releul?

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai asa il puteam gasi si eu!

Credeam ca stii ceva pe national!


» Post actualizat in 12 Sep 2014 16:39

PS:Eu stiu ca se numeste bobina de pornire si e situat sub sa,langa tabloul cu sigurante.


» Post actualizat in 12 Sep 2014 16:43

Poza:


» Post actualizat in 12 Sep 2014 16:44

Se pare ca ora forumului e cu 3 ore in urma...

post-41801-0-77495400-1410540183_thumb.jpg

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai baieti...lasati mobrele in pace si iesiti cu ele la plimbare. Nu le mai tineti priponite in garaj. :D

 

Ps: Mi-am luat lichid de frana DOT4,maine sper sa il schimb.Am motiv sa ma plimb in jurul ei in weekend...

M-as da eu cu ea,dar cu un picior rupt...

Oricum mersi de invitatie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost si am schimbat lichidul de frana. Nu stiu daca pe tot, cand o sa schimb placutele de frana o sa-l mai schimb o data. Fiind pistonul iesit prea mult este c-am greu sa fac presiune pentru a plimba lichidul de colo colo.

 

As mai avea si eu 3 intrebari:

 

1.Ce placute de frana folositi? Si la ce preturi?

2.C-am asa arata 1400rpm pentru relanti ?

3. Dupa plimbarea pe TF am bagat-o in parcare si am lasat-o acolo aprox 2 sapt. Azi am gasit ulei sub ea. Sa fie din cauza ca e prea mult ulei in motor? La rece mi-a indicat in dreptul MAX.

 

Inca mai bagi piciorul in seama? Eu am crezut ca ai si uitat de el. :D

 

post-14712-0-98557100-1410615049_thumb.jpg

post-14712-0-77236500-1410615052_thumb.jpg

post-14712-0-82319600-1410615089_thumb.jpg

post-14712-0-40581500-1410615092_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mariusica,

1. La mine sunt SBS dar nu mai stiu exact ce model, am un set nou pt spate ambalat il caut si iti zic modelul stiu ca sunt pe la 100 si putin de lei

2. Tot asa imi sta si mie la 1400 in pozitia aia acul

3. Cam in ce zona era pata sub busonul din cadru sau sub busonul din motor ? sa nu fie poate busoanele.

 

In ultima poza de mai sus unde ai pozat bordul cu motorul pornit la relanti vad voltajul la 14,4, poti sa mai pornesti Aprilica la relanti si sa pui un voltmetru la bornele bateriei si sa mi spui si mie cat iti arata ?

Editat de gabyzaybag
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uleiul pare sa se fi scurs din scut..are o gaura pe partea stanga pentru scurgere( se observa in poza 3, fix sub busonul de ulei al motorului). Cand am schimbat uleiul aveam nivelul putin peste MAX.

O sa verific bateria si iti spun.


» Post actualizat in 14 Sep 2014 08:55

@Gabyzaybag

 

Am fost si am verificat bateria:

1. Bateria fara contact : 12.98v

2. Bord cu contact pus : 12.5v

3. Bateria cu contact pus: 12.66v

4. Bord - motor rece : 14.4 - 14.5v

5. Bateria - motor rece : 15.05v

In mers imi indica pe bord 14.1 - 14.2v. Ai mai jos o poza cu multimetru folosit, deobicei indica bine,dar banuiesc ca nu e precis precum unul de cateva sute de lei :D.

 

post-14712-0-50595900-1410684918_thumb.jpg

post-14712-0-81670100-1410684920_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost si am schimbat lichidul de frana. Nu stiu daca pe tot, cand o sa schimb placutele de frana o sa-l mai schimb o data. Fiind pistonul iesit prea mult este c-am greu sa fac presiune pentru a plimba lichidul de colo colo.

 

As mai avea si eu 3 intrebari:

 

1.Ce placute de frana folositi? Si la ce preturi?

2.C-am asa arata 1400rpm pentru relanti ?

3. Dupa plimbarea pe TF am bagat-o in parcare si am lasat-o acolo aprox 2 sapt. Azi am gasit ulei sub ea. Sa fie din cauza ca e prea mult ulei in motor? La rece mi-a indicat in dreptul MAX.

 

Inca mai bagi piciorul in seama? Eu am crezut ca ai si uitat de el. :D

1.Brembo,ca daca am discuri si etrieri la fel,m-am gandit ca toate de aceiasi firma au cam fost create unele pentru altele!Stiu ca-s nitel mai scumpe,dar pentru Aprilica mea,tot ce-i mai bun! :hug:

2.Cartea spune ca relantiul sa fie 1400-1500 de ture!La mine la cald(3 linii la apa)l-am reglat la 1500 ca nu-i mare lucru pentru consum,dar merge mai rotund motorul!

3.Raman la ideea ca ai bagat tu dupa golire 2,7 l de ulei nou in motor,dar pe cel vechi nu l-ai scurs complet!!!

Da jos scutul,spala-l ca lumea,uita-te pe unde mai e uleios motorul eventual si spala-l si pe acesta ca lumea!Apoi vei vedea clar unde mai iese ulei sau de unde provine,daca va mai fi cazul!

La mine cand e rece,uleiul e pe joja sub minim cu o treime dintre maxim si minim!

 

Legat de incarcare,la mine in relantiu e 14,2-14,3 v,iar in ture in mers e 13,5-13,6 v.

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La turatia la care e setat relantiul acum motorul merge ok,daca dau mai jos incepe sa strambe din nas.

La faza cu uleiul asa am presupus si eu. Nu am apucat sa curat si sa ma uit mai atent,dar cum imi fac timp o sa verific.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La turatia la care e setat relantiul acum motorul merge ok,daca dau mai jos incepe sa strambe din nas.

La faza cu uleiul asa am presupus si eu. Nu am apucat sa curat si sa ma uit mai atent,dar cum imi fac timp o sa verific.

Nu trebuie mai jos de 1400 de ture la cald,eventual ridica-l la 1500 de ture.Uneori mai scade turatia si din cauza benzinei proaste,deci daca-l ridici la 1500,e numai ok!

Verifica-l imediat cum ai oprit motorul si ia ca reper,acel nivel(nu are voie sa fie mai mare de MAX).

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa imi fac timp sa verific nivelul uleiului si sa curat scutul.

 

OT:

Merge cineva la o plimbare duminica,21 sept ? De preferat plecarea din bucuresti ... destinatia : prin apropiere, timp: o zi....doritori sa fie,restul detaliior se stabilesc pana duminica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa verifici inainte sa pleci.

Prea mult ulei,creeaza presiune mult mai mare si iti va distruge in cel mai fericit caz,ceva garnitura si va curge afara!


» Post actualizat in 15 Sep 2014 14:49

Mariusica,

1. La mine sunt SBS dar nu mai stiu exact ce model, am un set nou pt spate ambalat il caut si iti zic modelul stiu ca sunt pe la 100 si putin de lei

2. Tot asa imi sta si mie la 1400 in pozitia aia acul

3. Cam in ce zona era pata sub busonul din cadru sau sub busonul din motor ? sa nu fie poate busoanele.

 

In ultima poza de mai sus unde ai pozat bordul cu motorul pornit la relanti vad voltajul la 14,4, poti sa mai pornesti Aprilica la relanti si sa pui un voltmetru la bornele bateriei si sa mi spui si mie cat iti arata ?

Ce ai rezolvat cu releul de incarcare?L-ai luat sau ti-ai luat altul nou?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost si am incercat sa identific pe unde ar putea curge ulei.

1. Motorul pare curat. 2. Pe la suruburile de scurgere a uleiului nu curge.

Ce am putut identifica : Partea stanga a cadrului este murdara de ulei, dar murdaria,aia proaspata, nu incepe de la busonul de verificare a nivelului, ci de undeva din dreptul CDI-ului (banuiesc ca ala e montat acolo in stanga pe cadru.)

Fiind seara,nu am reusit sa investigez prea bine. Cand o sa ma intorc mai devreme de la munca o sa mai desfac o data pentru o verificare mai amanuntita. Probabil ca o sa desfac si radiatorul pentru a avea acces la cadru.

 

In partea de sus a cadrului,pentru rezervorul de ulei exista vre un orificiu pentru supraplin?

 

Am pus si cateva poze pentru curiosii care vor sa vada cum arata mobra dezmembrata...

 

post-14712-0-39971400-1410805059_thumb.jpg

post-14712-0-81702300-1410805064_thumb.jpg

post-14712-0-58483100-1410805067_thumb.jpg

post-14712-0-12176100-1410805070_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu indepartezi mai mult de vreo 30 de cm bordul de blocul de contact,ca nu-l mai recunoaste computerul dup-aia!Apoi o sa ai mari mbatai de cap,caci vor trebui reinstalate codul de la chei(codul imobiliser-ului)in computer!!!

 

Nu am habar ce este in partea de sus,adica daca exista vreun prea plin pentru ulei.Ar trebui sa fie ceva de genul acela,ma gandesc.

CDI-ul nostru(la cele pe injectie)se numeste ECU(Electronic Control Unit),adica e CDI+COMPUTER-ul de bord!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar si daca ii deconectez bateria? Am facut proba acu de dimineata si mi-a recunoscut cheia...trebuie sa setez ora.

 

Pe partea stanga ( sus ) a cadrului are doua tevi care ies din el, pe fiecare este conectat un furtun. Bineinteles ca nici pe acolo nu pare sa fi curs ulei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar si daca deconectezi bateria!

 

Nu ai turnat ulei pe langa palnie sau cu e ai bagat ulei in motor?Si s-a prelins incet in jos in timp?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.Ce placute de frana folositi? Si la ce preturi?

Fata - SBS - 706HF (ceramice, mai moi) sau 706HS (sinterizate) , in jur de 100 lei setul

Spate - 765LF sau LS - tot cam asa, 100 si ceva de lei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Cristian - Am pus uleiul cu botul unei sticle de apa, dar nu a curs atunci. Daca era sa curga de atunci vedeam urme.... Pana sa plec pe TF nu am avut urme de ulei sub ea si trecusera minim 2 zile pana am plecat. Adica avea timp sa se scurga.

Mizeria pe care am gasit-o pe toata partea stanga a cadrului pare ceva mai vechi, pentru ca sunt zone in care s-a depus praf si s-a uscat deja. Si este o zina unde este proaspat...dar nu se vedea de unde ar fi putut incepe sa curca.

Mai ma uit...sper sa fie doar imaginatia mea si sa fi curs pe vre un furtun ceva...gen supraplin.

 

@ Thomas - Mersi. O sa verific.Mai moi inseamna ca se tocesc si mai repede ?:)


» Post actualizat in 16 Sep 2014 13:07

Am reusit sa desfac inca o data motocicleta si sa ma uit mai bine la ea.

Concluzia e aceeasi cu ceea de aseara: de sus nu prea pare sa fi avut de unde sa curga ulei. Posibil ca in trecut a mai curs ulei pe la busonul de umplere. Am sters tot cadru pe unde am putut si nu am identificat nimic.

Ramane sa mai desfac partea de jos a cadrului, acel suport pentru motor,din partea din fata jos. Sa vad daca pe acolo ar fi ceva.

 

 

post-14712-0-20140000-1410872337_thumb.jpg

post-14712-0-78233100-1410872339_thumb.jpg

post-14712-0-15681000-1410872342_thumb.jpg

post-14712-0-71029400-1410872344_thumb.jpg

post-14712-0-35142900-1410872347_thumb.jpg

post-14712-0-60235400-1410872349_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In poza 1,vad ca parca ar iesi uleiul de sub surubul acela cu saiba si tampon rotund de guma!Oare sa ai acolo o fisura la sudura in peretele rezervorului de ulei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acela este suportul rezervorului... si acolo e singura zona pe care nu o curatasem ieri. Cum arata acolo,asa arata aproape peste tot,cel putin zona de sub Ecu si apoi pe cadru in jos.

Azi am curatat toata partea de sus a cadrului si nu am gasit nici un loc pe unde poate iesi ulei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 Strada,Factory si Trail din 2005
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...