Kristian K Postat Octombrie 5, 2016 Autor Share Postat Octombrie 5, 2016 Mno,iote-te veverita... Daa',pe unde ai umblat anul aiesta?Ca la Apriliana a 2 a,te-am pus absent nemotivat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 Anul asta am facut cei mai multi km de pana acum. Dintre locurile care mi-au ramas in suflet, as recomanda Shabla - o plaja micuta in Bulgaria, la 40 km de Vama veche, unde-s niste campinguri tare faine (asta fix in weekendul ala cand v-ati intalnit voi) si drumul asta nou (ma rog, eu acum l-a descoperit) care duce la babele, pe la bolboci. Ah, si bomboana de pe tort, Targu Secuiesc - Focsani. Mi-am luat un cort micut care incape fix in cutie, o saltea care incape sub sa si un sac de dormit care incape iar in cutie si am experiemntat si partea cu campatul, de care am fost privat in copilarie. In rest, benzina, bere, cablu de ambreriaj si un ong nou-nout care ajuta copiii. Cam asa as rezuma anul asta. La voi? Noutati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 Uite ce am gasit; Ca dimensiuni e identica ,acu nu stiu daca debit ,presiune e la fel, poate ne spune Vlad... daca scrie ceva de genu pe ce a comandat el de pe ebay baietii astia de fac un fel de yamaha (aproape la fel, dar mai slab calitativ) in italia, au "ascuns" pompa intr-o carcasa de plastic si cer 480 euro pe ea. Nu este cazul meu inca, dar pe viitor este bine de stiut varianta asta, pare cam la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 O mica observatie, carcasa nu e de plastic, ci de metal. In rest, ai dreptate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 Salut. 300 lei costa un filtru de aer pentru Aprilia pegaso factori? Ati gasit careva mai ieftin? Sau o solutie mai ieftina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusica88 Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 Daca e modelul asemanator cu cel de la strada, este 50 lei la mymoto. Atat era ultima oara cand am cumparat origina. La 300 iei k&n...sport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 Merci. Am sunat la ei, au zis ca e acelasi ca la strada si ca pot aduce unul care se curata, la 55 euro, de la DNA (nu institutia noastra, sper) In ceea ce priveste uleiul, Motul 5100? Semisintetic? Stiu ca pe asta il recomandai la inceput, Cristi. S-a mai schimbat ceva intre timp? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusica88 Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 Vrei filtru sport? Eu am pus originalul. In doi ani arata ca nou... 50 lei. Uleiul recomandat de producator este cel sintetic, nu semi-sintetic. Parca indicativ 15w50, eu m pus anul asta 10w50. La primul schimb am pus 10w40 semi si se simte diferenta la motor,semi-sintetic e mai vascos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 Nu vreau sport, doar ca nu gaseam alta varianta de filtru. Intre timp am gasit original la 65 lei si am comandat. Legat de ulei, a fost o discutie pe la inceputul topicului, unde Cristi recomanda 5100 (semi-sintetic). Si pentru ca toate recomandarile lui au fost bune, ma gandeam sa-i urmez sfatul si de data asta. Si eu am ales tot 10w 50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 11, 2016 Autor Share Postat Octombrie 11, 2016 (editat) Acum folosesc Ipone 15W-50 R4000RS e un sintetic simplu(sau demisintetic).Motorul nu mai e asa de galagios si nu se mai incalzeste in mers asa tare,mai ales la semafoare...). Am trecut la toate mobrele familiei pe acesta. http://ipone.fr/wp-content/uploads/FICHE-R4000-RS-EN-BD.pdf In concluzie mi se pare superior Motul-ului. Cat priveste filtrul de aer,ramai la cel OEM,adica cel de fabrica. Cand te-oi apuca de performanta,ia-ti K&N sau d-alea "sport"... Editat Octombrie 11, 2016 de CRISTIAN 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 11, 2016 Share Postat Octombrie 11, 2016 (editat) O mica observatie, carcasa nu e de plastic, ci de metal. Editat Octombrie 11, 2016 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 13, 2016 Autor Share Postat Octombrie 13, 2016 Alin Geamanu,intrucat si deoarece azi e ziua ta,sa ai sanatate la maxim,fericire cat incape si un sincer La Multi Ani!!! Mirela&Cristi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Octombrie 21, 2016 Share Postat Octombrie 21, 2016 Salut. Am si eu o intrebare, daca s-a mai confruntat cineva cu asta. De ceva timp, motocicleta merge cu unele intreruperi (zvacniri) intr-un regim de mers (ca si turatie) liniar. Se intampla la turatii de sub 3500 si in mod deosebit in viteza 1 si 2. Pe loc, la relanti, functioneaza impecabil. La fel si cand merg cu ea mai turata. Problema apare cand merg cu ea liniar, la turatii relativ joase, ca si cum ar fi infundata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusica88 Postat Octombrie 22, 2016 Share Postat Octombrie 22, 2016 Este normal, cred. A mea face la fel daca o tin la viteza constanta. Ex: la 3000rpm se simte acest fenomen. Din bucuresti iese maine cineva la o plimbare? Eu mi am propus sa merg : cernica-oltenita-buc. Plimbare de 3-4ore. Plecare in jur de 9:30. Astept inscrierile:)), nu a ingramaditi e loc pentru toate pegasourile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 22, 2016 Autor Share Postat Octombrie 22, 2016 Salut. Am si eu o intrebare, daca s-a mai confruntat cineva cu asta. De ceva timp, motocicleta merge cu unele intreruperi (zvacniri) intr-un regim de mers (ca si turatie) liniar. Se intampla la turatii de sub 3500 si in mod deosebit in viteza 1 si 2. Pe loc, la relanti, functioneaza impecabil. La fel si cand merg cu ea mai turata. Problema apare cand merg cu ea liniar, la turatii relativ joase, ca si cum ar fi infundata. Incearca sa pui alta bujie,de exemplu NGK CR7EiX,cea iridium sa vezi daca mai face.Asta daca ai schimbat deja filtrul ala vechi de aer. Cati km ai acum pe bord? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusica88 Postat Octombrie 22, 2016 Share Postat Octombrie 22, 2016 Schimba-i bujia, dar s-ar putea sa o schimbi degeaba... Am schimbat si eu, tot, la mine tot asa face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Octombrie 22, 2016 Share Postat Octombrie 22, 2016 Am schimbt filtrul de aer, uleiul si filtrul de ulei. Acum arata 12.300 km. Nu e normal sa faca, ca nu facea. La bujie m-am gandit si eu, dar de ce nu face pe loc? Un prieten spune ca, atunci cand a avut o problema asemenatoare, a curatat piesa care controleaza fluxul de aer care intra in motor. Nu stiu cum ii zice in romana, dar in engleza este throttle body. Adica asta: https://en.wikipedia.org/wiki/Throttle#Throttle_body V-ati bagat careva nasul pe acolo? @ Mariusica - eu nu pot iesi maine, dar, daca tot ajungi la Oltenita, iti recomand sa faci un mic ocol si sa te intorci pe la Giurgiu (Daia, mai exact). Este o portiune pe care n-ar trebui s-o ratezi, daca tot ajungi acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 22, 2016 Autor Share Postat Octombrie 22, 2016 Mno,aia-i clapeta de aer si corpul in care se roteste la acceleratie.Clapeta aia se inchide cand socul automat o comanda si d-aia iti porneste motorul la rece,turat.Pe masura ce motorul se incalzeste,senzorul comanda inchiderea ei graduata.Ala-i rolul ei. In cei 50-j de mii de km ai Aprilicii Pegaso galbena ce am avut-o,nimeni nu si-a bagat nasu' acolo ca n-a fost nevoie. Ramane cum am spus,suspectez bujie terminala...,adica-i pe gata,chiar daca nu are 20.000 de km,interval la care se recomanda in tabela de intretinere din manual,schimbarea ei. Abia dup-aia baga-ti trompeta la clapeta de aer&corpul ei. Io asa zic! Aprilica mea are 19.469 de km si am pregatit filtrul de aer oem plus doo bujii iridium.Surpriza mare a fost cand am vazut ca trebuie sa mai iau inca doo bujii,caci are doo pe cilindru.Si cum are 2 cilindrii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusica88 Postat Octombrie 22, 2016 Share Postat Octombrie 22, 2016 La mine toate au sub 2mii de km. Daca o tin constant la 3-4 mii se simte ca nu ii convine ceva, ca si cum ar avea pierderi... La 5 mi nu face, la 2 mi nici atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Octombrie 22, 2016 Share Postat Octombrie 22, 2016 @ Cristi - dar e posibil ca bujia sa dea simptomele astea doar in plaja aia de turatii? Adica sa nu aiba niciun simptom la pornire/ relanti? @ Mariuscia - la relanti cum e? Pornirea e buna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusica88 Postat Octombrie 23, 2016 Share Postat Octombrie 23, 2016 Pornirea si relantiul sunt ok. Cred ca nu ii place mersul constant, cere condus agresiv . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Octombrie 23, 2016 Share Postat Octombrie 23, 2016 Oare d-aia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 23, 2016 Autor Share Postat Octombrie 23, 2016 (editat) @ Cristi - dar e posibil ca bujia sa dea simptomele astea doar in plaja aia de turatii? Adica sa nu aiba niciun simptom la pornire/ relanti? ... Da,la mine am observat in decursul timpului ca bujia defecta facea figuri la o anumita turatie indiferent de treapta de viteza.De regula cand se incalzea bujia. Editat Octombrie 23, 2016 de CRISTIAN 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Octombrie 24, 2016 Share Postat Octombrie 24, 2016 Am desfacut ieri pe la ea. Avea bornele de la baterie usor slabite, desi acum doua luni au fost stranse bine. Am desfacut bujia si am observat ca e putin stramba si avea distanta prea mare. Nu am mai umblat la clapeta de acceleratie, sa nu stricam ceva. Am completat putin cu apa distilata la baterie, dar din cauza pozitiei, curge din baterie. Am reglat putin pasul bujiei, pana am ajuns la 0,7 mm. Deja merge mai bine, adica aproape ca nu se mai simte intreruperea aia. Urmeaza sa comand o bujie noua cu iridium si o baterie noua (cu gel), pentru ca asta actuala zacuse deja prin garaje de cativa ani. Sfaturi de baterie? Bujia de care sa fie? Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin.iasi Postat Octombrie 24, 2016 Share Postat Octombrie 24, 2016 Pt. ca bateria sta inclinata, ar trebui deja sa fie cu gel. Daca e cu gel, inseamna ca e fara mentenanta, dei nu mai trebuie sa completezi to lichidul. Eu am luat motocicleta cu baterie Varta pe ea si anul asta am inlocuit-o tot cu o Varta, m-a costat in jur de 180 lei. Doar sa verifici, sa fie cu gel si nu clasica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.