Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 Strada,Factory si Trail din 2005


Kristian K
 Share

Postări Recomandate

Mno,iote-te veverita...

Daa',pe unde ai umblat anul aiesta?Ca la Apriliana a 2 a,te-am pus absent nemotivat!:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Anul asta am facut cei mai multi km de pana acum.

 

Dintre locurile care mi-au ramas in suflet, as recomanda Shabla - o plaja micuta in Bulgaria, la 40 km de Vama veche, unde-s niste campinguri tare faine (asta fix in weekendul ala cand v-ati intalnit voi) si drumul asta nou (ma rog, eu acum l-a descoperit) care duce la babele, pe la bolboci.

 

Ah, si bomboana de pe tort, Targu Secuiesc - Focsani.

 

Mi-am luat un cort micut care incape fix in cutie, o saltea care incape sub sa si un sac de dormit care incape iar in cutie si am experiemntat si partea cu campatul, de care am fost privat in copilarie.

 

In rest, benzina, bere, cablu de ambreriaj si un ong nou-nout care ajuta copiii.

 

Cam asa as rezuma anul asta.

 

La voi? Noutati?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite ce am gasit; Ca dimensiuni e identica ,acu nu stiu daca debit ,presiune e la fel, poate ne spune Vlad... daca scrie ceva de genu pe ce a comandat el de pe ebay

baietii astia de fac un fel de yamaha (aproape la fel, dar mai slab calitativ) in italia, au "ascuns" pompa intr-o carcasa de plastic si cer 480 euro pe ea. Nu este cazul meu inca, dar pe viitor este bine de stiut varianta asta, pare cam la fel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci. Am sunat la ei, au zis ca e acelasi ca la strada si ca pot aduce unul care se curata, la 55 euro, de la DNA (nu institutia noastra, sper) :)

 

In ceea ce priveste uleiul, Motul 5100? Semisintetic?

Stiu ca pe asta il recomandai la inceput, Cristi.

S-a mai schimbat ceva intre timp?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vrei filtru sport? Eu am pus originalul. In doi ani arata ca nou... 50 lei.

Uleiul recomandat de producator este cel sintetic, nu semi-sintetic. Parca indicativ 15w50, eu m pus anul asta 10w50. La primul schimb am pus 10w40 semi si se simte diferenta la motor,semi-sintetic e mai vascos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sport, doar ca nu gaseam alta varianta de filtru.

 

Intre timp am gasit original la 65 lei si am comandat.

 

Legat de ulei, a fost o discutie pe la inceputul topicului, unde Cristi recomanda 5100 (semi-sintetic).

 

Si pentru ca toate recomandarile lui au fost bune, ma gandeam sa-i urmez sfatul si de data asta.

 

Si eu am ales tot 10w 50

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum folosesc Ipone 15W-50 R4000RS e un sintetic simplu(sau demisintetic).Motorul nu mai e asa de galagios si nu se mai incalzeste in mers asa tare,mai ales la semafoare...).

Am trecut la toate mobrele familiei pe acesta.

 

http://ipone.fr/wp-content/uploads/FICHE-R4000-RS-EN-BD.pdf

 

In concluzie mi se pare superior Motul-ului. :)

 

Cat priveste filtrul de aer,ramai la cel OEM,adica cel de fabrica.

Cand te-oi apuca de performanta,ia-ti K&N sau d-alea "sport"...:)

Editat de CRISTIAN 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alin Geamanu,intrucat si deoarece azi e ziua ta,sa ai sanatate la maxim,fericire cat incape si un sincer La Multi Ani!!!


Mirela&Cristi.



:birthday:


post-41801-0-99489800-1476342680_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut.

 

Am si eu o intrebare, daca s-a mai confruntat cineva cu asta.

 

De ceva timp, motocicleta merge cu unele intreruperi (zvacniri) intr-un regim de mers (ca si turatie) liniar. Se intampla la turatii de sub 3500 si in mod deosebit in viteza 1 si 2.

 

Pe loc, la relanti, functioneaza impecabil. La fel si cand merg cu ea mai turata.

 

Problema apare cand merg cu ea liniar, la turatii relativ joase, ca si cum ar fi infundata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este normal, cred. A mea face la fel daca o tin la viteza constanta. Ex: la 3000rpm se simte acest fenomen.

 

Din bucuresti iese maine cineva la o plimbare? Eu mi am propus sa merg : cernica-oltenita-buc. Plimbare de 3-4ore. Plecare in jur de 9:30. Astept inscrierile:)), nu a ingramaditi e loc pentru toate pegasourile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Am si eu o intrebare, daca s-a mai confruntat cineva cu asta.

 

De ceva timp, motocicleta merge cu unele intreruperi (zvacniri) intr-un regim de mers (ca si turatie) liniar. Se intampla la turatii de sub 3500 si in mod deosebit in viteza 1 si 2.

 

Pe loc, la relanti, functioneaza impecabil. La fel si cand merg cu ea mai turata.

 

Problema apare cand merg cu ea liniar, la turatii relativ joase, ca si cum ar fi infundata.

Incearca sa pui alta bujie,de exemplu NGK CR7EiX,cea iridium sa vezi daca mai face.Asta daca ai schimbat deja filtrul ala vechi de aer.

Cati km ai acum pe bord?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbt filtrul de aer, uleiul si filtrul de ulei.

Acum arata 12.300 km.

Nu e normal sa faca, ca nu facea.

 

La bujie m-am gandit si eu, dar de ce nu face pe loc?

 

Un prieten spune ca, atunci cand a avut o problema asemenatoare, a curatat piesa care controleaza fluxul de aer care intra in motor. Nu stiu cum ii zice in romana, dar in engleza este throttle body. Adica asta:

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Throttle#Throttle_body

 

V-ati bagat careva nasul pe acolo?

 

@ Mariusica - eu nu pot iesi maine, dar, daca tot ajungi la Oltenita, iti recomand sa faci un mic ocol si sa te intorci pe la Giurgiu (Daia, mai exact). Este o portiune pe care n-ar trebui s-o ratezi, daca tot ajungi acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mno,aia-i clapeta de aer si corpul in care se roteste la acceleratie.Clapeta aia se inchide cand socul automat o comanda si d-aia iti porneste motorul la rece,turat.Pe masura ce motorul se incalzeste,senzorul comanda inchiderea ei graduata.Ala-i rolul ei.

In cei 50-j de mii de km ai Aprilicii Pegaso galbena ce am avut-o,nimeni nu si-a bagat nasu' acolo ca n-a fost nevoie.

Ramane cum am spus,suspectez bujie terminala...,adica-i pe gata,chiar daca nu are 20.000 de km,interval la care se recomanda in tabela de intretinere din manual,schimbarea ei.

Abia dup-aia baga-ti trompeta la clapeta de aer&corpul ei.

Io asa zic!

Aprilica mea are 19.469 de km si am pregatit filtrul de aer oem plus doo bujii iridium.Surpriza mare a fost cand am vazut ca trebuie sa mai iau inca doo bujii,caci are doo pe cilindru.Si cum are 2 cilindrii...:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Cristi - dar e posibil ca bujia sa dea simptomele astea doar in plaja aia de turatii? Adica sa nu aiba niciun simptom la pornire/ relanti?

 

@ Mariuscia - la relanti cum e? Pornirea e buna?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Cristi - dar e posibil ca bujia sa dea simptomele astea doar in plaja aia de turatii? Adica sa nu aiba niciun simptom la pornire/ relanti?

 

...

Da,la mine am observat in decursul timpului ca bujia defecta facea figuri la o anumita turatie indiferent de treapta de viteza.De regula cand se incalzea bujia.

Editat de CRISTIAN 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am desfacut ieri pe la ea. Avea bornele de la baterie usor slabite, desi acum doua luni au fost stranse bine.

Am desfacut bujia si am observat ca e putin stramba si avea distanta prea mare.

 

Nu am mai umblat la clapeta de acceleratie, sa nu stricam ceva.

 

Am completat putin cu apa distilata la baterie, dar din cauza pozitiei, curge din baterie.

Am reglat putin pasul bujiei, pana am ajuns la 0,7 mm.

 

Deja merge mai bine, adica aproape ca nu se mai simte intreruperea aia.

 

Urmeaza sa comand o bujie noua cu iridium si o baterie noua (cu gel), pentru ca asta actuala zacuse deja prin garaje de cativa ani.

 

Sfaturi de baterie? Bujia de care sa fie?

 

Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt. ca bateria sta inclinata, ar trebui deja sa fie cu gel. Daca e cu gel, inseamna ca e fara mentenanta, dei nu mai trebuie sa completezi to lichidul.

Eu am luat motocicleta cu baterie Varta pe ea si anul asta am inlocuit-o tot cu o Varta, m-a costat in jur de 180 lei. Doar sa verifici, sa fie cu gel si nu clasica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 Strada,Factory si Trail din 2005
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...