Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 Strada,Factory si Trail din 2005


Kristian K
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

E ceva cod ca si cum bagi pinul la deschiderea telefonului!Asa imi apare si mie pe bord imediat ce a pornit si dupa cateva secunde dispare.N-ai nicio treaba cu asta!

La cod recovery,se face rememorarea codului de imobilizer pe cheia de contact.Asta in cazul stergerii codului(cand tii cheia accidental langa magneti sau pe inelul cheii mai ai inca o cheie,sa spunem cea de la masina.ce are si ea cip inauntrul ei cu alt cod).E o chestie la care doar dealer-ii autorizati Aprilia se baga,dar daca ai ambele chei si ai grija de ele,nu vei avea ocazia de asa ceva!

Ai bagat codul de resetare service?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca nu ... Ne documentam antai! :google: Vreun tutorial de dat jos roata fata, spate ai idee unde sa caut?

A... si eu pe semeringurile de la furca nu am acele inaltari de plastic ,ai idee se monteaza pe semering sau e acelasi cu el... :143:

Editat de emilvef
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1)Roata spate:destrangi piulita axului rotii,destrangi suruburile de intindere a lantului(cele ce imping axul rotii pe dreapta si stanga),impingi roata cu totul inspre in fata,dai jos lantul de pe pinionul spate,scoti axul rotii inafara si pac,roata cade!

2)Roata fata:destrangi piulita axului rotii,destrangi apoi cele doua suruburi cu cap de imbus de pe ambele jambe ale telescoapelor,destrangi si dai jos etrierul de frana(are 2 suruburi cu cap hexagonal)si pac,cade si roata asta!

Care este motivul pentru care vrei sa dai jos rotile?

Acele inaltari de plastic sunt separat si ele constituie,de fapt,niste protectii.Stiu ca Aprilica ta a avut burdufuri de cauciuc inainte.Ele nu sunt puse de producator,le-a pus fostul proprietar.Original e cu protectiile de plastic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma documentam inainte sa am o pana :nono: sa nu fiu bolovan sa desfac ca taranu ,conteaza ordinea intotdeauna si fiind novice in acest moto ...

Daca gasesc niste protectii pt. furca deplastic la pret decent probabil am sa le pun..ca telescoapele -s chele mizeria deterioreaza semeringurile desi cred ca au fost schimbate..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suna-l pe Jsolt,cel din Pecica,ca poate are el protectiile respective.

Cauta si ia-le,ca nu le-a pus producatorul degeaba acolo!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un Craciun fericit tuturor Aprilistilor si celorlalti mobristi!



MS! Poate confectionez eu ceva ,dar nu stiu cum sunt prinse.. O poza de aproape ar ajuta..

Sarbatori fericite tuturor!

Am sa fac poze sa le vezi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La fel si tie si mult noroc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

O reclama cu vorbe intelepte...

Cu adevarat intelepte!

 

Si acum o urare:

 

VA DORESC LA MULTI ANI TUTUROR SI MULT NOROC! :hug:

 

PS:Poze din 27 decembrie:

post-41801-0-43055300-1388181879_thumb.jpg

post-41801-0-88345400-1388181888_thumb.jpg

post-41801-0-89079800-1388181898_thumb.jpg

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O felicitare pentru toti Aprilistii Pegasisti:

post-41801-0-48928800-1388495649_thumb.jpg

post-41801-0-75120900-1388576123_thumb.jpg

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LA MULTI ANI !!!

La fel! :peace:

 

Poze de acum 2 ore:

post-41801-0-54806300-1388848090_thumb.jpg

post-41801-0-04215200-1388848100_thumb.jpg

post-41801-0-78041900-1388848108_thumb.jpg

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

@ Cristian 1: ce gume sunt alea de pe mobra ta?

 

apropos de motoare cu 'dry sump lubrication' (cum e si al meu), vedeti ca procedura de verificare a uleiului nu e aceeasi cum ati fost obisnuiti la japoneze...

 

Imi face si mie cu ochiul Pegaso Strada 650 :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Cristian 1: ce gume sunt alea de pe mobra ta?

 

apropos de motoare cu 'dry sump lubrication' (cum e si al meu), vedeti ca procedura de verificare a uleiului nu e aceeasi cum ati fost obisnuiti la japoneze...

 

Imi face si mie cu ochiul Pegaso Strada 650 :)

Ai aici link-ul cu modelul meu de anvelope:

http://www.heidenau.ro/cauciucuri-heidenau/406-strada/k73.

Legat de verificarea uleiului,m-am edificat.Oricum mersi de pont!

Stiu eu aici la mine in Cluj un Aprilia Pegaso Factory din 2007 la 11.500 de km,primul proprietar!Daca te intereseaza,da-mi un semn si te pun in legatura cu omul.

 

Ce motoret e ala galben? Arata interesant!

E o Beta Euro 350,din 2002.Motor de pe Suzuki DR350,6 viteze.

Ai aici specificatiile:http://www.motorbikes.be/en/Beta_Euro_350_2002.aspx !

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Nu pricep de ce pe modelele vechi au pus furca usd iar pe astea mai noi normala.

 

 

iar incepi si tu?

 

mai era unu care credea ca furcile USD sunt un fel de holly grail of forks....

 

vezi ca furca "usd" de pe F800 GS e un gunoi, furcile USD de pe monster (alea de 600/etc) sunt fara nici un reglaj, la fel si aia usd de pe street triple (chiar model 2012)..

 

o furca USD care nu are nici un reglaj imi pare o panarama.... ca sa o dai dupa tine,devine costisitor....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa parerea mea,din pct de vedere al performantelor o furca "cu capul in jos" :)) USD care se poate seta este mai performanta decat una clasica setabila, din cauza asta in motogp se foloseste numai USD. Daca o furca USD nesetabila este pusa langa una clasica setabila cred ca deja iese cu mult in avantaj cea clasica. Daca se pun unele langa altele cele 2 tipuri de furci,ambele nesetabile, eu as alege furca clasica pt ca nu este asa pretentioasa, nu risca sa curga in caz de ceva ca cea "cu capul in jos" :)) si clar nu s-a pus accentul pe performante la moto dotate cu genul asta de furci nesetabile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Eu eram doar curios sa inteleg logica lor. Parca prin 94 aveau furca USD iar in 200x la o editie Factory (care se vrea ceva mai speciala) nu au pus...macar de bling-bling. Nu ma intelegeti gresit, parerea mea e ca sunt peste suratele bavareze ce impart aceleasi inimi. Dar nu inteleg logica lor. Pana la urma Pegaso Strada are reglaje pe furca? Preload ?

 

Nu te inteleg gresit, ce am scris mai sus este ce cred eu.La mine la Pegaso furca in partea de sus stiu sigur ca nu are reglaj nu stiu in prtea de jos la capat desi cred ca nu are nici acolo, amortizorul pe spate are 2 reglaje, de tarie a arcului si rebound la piston.Dupa anii 2000 probl au renuntat la USD pt a tine pretul de vanzare la un anumit nivel, mai poate fi intalnita politica "hai sa punem furca clasica mai ieftina si sa imbunatatim putin dincolo".

 

Uitati aici si niste explicatii:

 

 

From wikipedia:

Quote:

Conventionally, the fork stanchions are at the top, clamped to a triple tree, (aka "yoke"), and the sliders are at the bottom, attached to the front wheel spindle.

 

On some modern sport bikes, this system is inverted, with "sliders" (complete with the spring/damper unit) at the top, clamped to the yoke, while the stanchions are at the bottom . This is done (i) to reduce unsprung weight by having the lighter components suspended, and (ii) to improve the strength and rigidity of the assembly by having the strong large-diameter "sliders" clamped in the yokes.[2] The inverted system is referred to as an upside-down fork, or "USD" for short.

 

A disadvantage of this USD design is that the entire reservoir of damping oil is above the slider seal so that, if the slider seal were to leak, the oil could drain out, rendering any damping ineffective.

 

From Yamaha:

Quote:

Inverted forks are positioned on the motorcycle opposite or upside down when compared to conventional forks. The leverage forces that cause fork flex are greatest at the triple clamp area and weakest at the front axle. On inverted forks, the large outer tube of the fork is clamped in the bike’s triple clamps and the sliding inner tube holds the axle and front wheel. By locating the large diameter tubes in the triple clamp, the inverted or upside down fork have their largest and strongest parts combating the highest stress. This arrangement gives the forks high rigidity, which improves their response by reducing the side loading of the internal bushings (sliding surfaces). This kind of response is particularly important in high performance applications. Most inverted forks use cartridge-type damping systems.

 

Also, since the damping mechanisms are now held by the triple clamps, unsprung weight is minimized. Reducing unsprung weight is one of the biggest contributors to quality suspension performance, particularly for featherweight motorcycles like the YZ series or R1 and R6.

YAMAHA MOTOR CANADA | Technology

 

 

From a random Ducati forum post:

Quote:

There may be some unsprung weight difference (although you are replacing unsprung aluminum with unsprung steel), but the primary improvement is front-end rigidity. The smaller, more flexible, inner tubes are 3 - 4 times as long on "conventional" forks as "upside-down" forks. The triple clamps gripping much larger diameter tubes also makes a really big difference in rigidity there. Those two things combined result in upside-down fork and triple-clamp assemblies being WAY more rigid. That's why the first place they became popular was in Supercross, where they were far better at handling the stresses of the giant jumps.

 

In motogp si motocross sunt cele mai intalnite furci USD.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mersul nostru pe strada nu cred ca se simte diferenta dintre o furca USD si una conventionala...decat atunci cand cea USD incepe sa supureze

 

Si acum facand putin haz sunt motociclisti pentru care conteaza daca e USD pt ca cronometreaza in cate sutimi de secunda ajung mai devreme sau mai tarziu la urmatorul semafor, sunt motociclisti pe care nu i intereseaza ce tip de furca e pt ca nu cronometreaza si mai sunt motociclisti pt care nu mai conteaza ce tip de furca "a fost" din cauza ca merg atat de repede si nu mai apuca sa vireze....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristi ma intereseaza maxim,dar daca nu dau mobra mea........doar ma uit si salivez;)

Daca dai Aprilica ta,contacteaza-ma.ca am testat anul trecut Aprilia Pegaso Factory de care iti spuneam si e ok. :peace:

 

La mersul nostru pe strada nu cred ca se simte diferenta dintre o furca USD si una conventionala...decat atunci cand cea USD incepe sa supureze

 

......sunt motociclisti pe care nu i intereseaza ce tip de furca e pt ca nu cronometreaza si mai sunt motociclisti pt care nu mai conteaza ce tip de furca "a fost" din cauza ca merg atat de repede si nu mai apuca sa vireze....

Adevarat cu furcile fata!

 

Asta,Gabi draga,se numeste selectie naturala!!! :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine macar ca exista trierea asta naturala ca altfel .... si astia pe la Discovery tot vorbesc de tehnologii care ne vor ajuta sa traim vesnic , de creier artificial, sa puteam lua amintirile si constientul din creierul nostru si sa le punem in unul sintetic, intr-un corp atificial :eek: ........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 Strada,Factory si Trail din 2005
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...