Contabil Postat Noiembrie 4, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 4, 2013 f tare... bine ai facut ca ti ai luat o noua asa stii sigur ca cel putin 3 ani nu o sa bagi nici un ban in ea (exceptie facand consumabile bineinteles) eu vreau sa imi iau un dl 1000 si cred ca le am vazut pe toate care sunt pe bikeshop de vanzare si toate sunt gherle cum dracu se face ca absolut toate au pana in 30.000 de km si sunt aduse din italia iar cand te uiti pe moto.it la acelasi pret toate au peste 50-60 000. dai un ban dar stiai in fata asa ca felicitari Nu este asta problema, adevarata problema este ca nu stii cum a mers omul sau oamenii cu ea (nu cit), eu de exemplu pe mica CBR-ica am preferat s-o donez fratelui meu decit s-o vind cu pretul pietii, mai ales ca vroia sa-si ia un scuter, n-am nimic cu ele dar totusi o mobra cu carnet pentru ea face mai mult decit un scuter de pina in 50cc - macar invata ceva corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 (editat) Starcream... frate cata rabdare poti sa ai cu nebunii astia... Editat Noiembrie 4, 2013 de wtf? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sprike Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 (editat) am si eu o intrebare - daca ai fi in situatia de a cumpara o motocicleta noua ce-ai alege : honda cbr 250 sau tot un kawasaki ninja 300 ? - ma interesaza sa achizitionez si eu un model de la aceasta clasa nou Editat Noiembrie 4, 2013 de sprike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Noiembrie 4, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 4, 2013 am si eu o intrebare - daca ai fi in situatia de a cumpara o motocicleta noua ce-ai alege : honda cbr 250 sau tot un kawasaki ninja 300 ? - ma interesaza sa achizitionez si eu un model de la aceasta clasa nou Cind am inceput sa ma interesez de diferentele intre honda si kawa la 250cc, am ramas cu ideea ca totusi kawa a iesit mai bine, desi am avut o honda inainte care nu m-a dezamagit in nici un fel, deci trecerea a fost cu un pic de stringere de inima, dar micuta 300 este peste 250 din punct de vedere al vitezei - iese mai bine, mie unuia nu-mi pare rau ca am achizitionat-o desi are si ceva minusuri, de exemplu - am culcat-o de 2 ori numai pe partea stinga usor de pe loc si de fiecare data s-a indoit schimbatorul de viteze devenind de neutilizat, dar cu uneltele din trusa standard am reusit sa remediez problema, la cbr-ul 125 culat tot pe stinga la 30-40km/h nu am avut nici o problema cu pedala, in schimb a cedat minerul de ambreaj (care nu l-am putut remedia pe loc), dar aveam ceva viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sprike Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 am inteles Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 Cind am inceput sa ma interesez de diferentele intre honda si kawa la 250cc, am ramas cu ideea ca totusi kawa a iesit mai bine, desi am avut o honda inainte care nu m-a dezamagit in nici un fel, deci trecerea a fost cu un pic de stringere de inima, dar micuta 300 este peste 250 din punct de vedere al vitezei - iese mai bine, mie unuia nu-mi pare rau ca am achizitionat-o desi are si ceva minusuri, de exemplu - am culcat-o de 2 ori numai pe partea stinga usor de pe loc si de fiecare data s-a indoit schimbatorul de viteze devenind de neutilizat, dar cu uneltele din trusa standard am reusit sa remediez problema, la cbr-ul 125 culat tot pe stinga la 30-40km/h nu am avut nici o problema cu pedala, in schimb a cedat minerul de ambreaj (care nu l-am putut remedia pe loc), dar aveam ceva viteza. hai omule, o pui jos si se strica = "minus"? Incearca sa n-o mai culci si nu se mai strica nimic poate daca vorbim de capre, pe care te-astepti sa le pui jos de 5 ori in 5km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Noiembrie 5, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 5, 2013 am inteles Daca iti iei, ia varianta cu ABS, te scuteste de foarte multe "emotii". hai omule, o pui jos si se strica = "minus"? Incearca sa n-o mai culci si nu se mai strica nimic poate daca vorbim de capre, pe care te-astepti sa le pui jos de 5 ori in 5km. Incerc, incerc tot timpul, dar nu iese intodeauna. Unul din criteriile de alegere a ei a fost inaltimea seii (sa fie cit mai joasa) si totusi nu calc cu tot piciorul jos, iar la o denivelare chiar in curte s-a ofilit, asta este o sa indrept pedala cind o sa fie cazul - macar sa fie doar acesta singurul necaz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 Daca iti iei, ia varianta cu ABS, te scuteste de foarte multe "emotii". Incerc, incerc tot timpul, dar nu iese intodeauna. Unul din criteriile de alegere a ei a fost inaltimea seii (sa fie cit mai joasa) si totusi nu calc cu tot piciorul jos, iar la o denivelare chiar in curte s-a ofilit, asta este o sa indrept pedala cind o sa fie cazul - macar sa fie doar acesta singurul necaz. succes! (si mie si tie si celorlalti ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sprike Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 sunt interesat de varianta cu ABS - cand am sa o cumpar am sa dau detalii pe topicul tau pentru o comparatie daca esti de acord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Noiembrie 6, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2013 sunt interesat de varianta cu ABS - cand am sa o cumpar am sa dau detalii pe topicul tau pentru o comparatie daca esti de acord Daca as fi in locul tau, as deschide si eu un topic nou, alte poze mai reusite, alte impresii (lireratura unde eu nu stau bine) si mai ales ca sfat - de pus poze anual (la sfirsit de sezon) in care sa apara la fel de noua (si ea si tu) ca la cumparare. Altfel n-ai nevoie de acordul nimanui sa postezi unde vrei, iar pe mine nu m-ar deranja deloc. Bafta multa in alegerea mobrei, dar mai ales pe strazi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sprike Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 buna idee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
John22 Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 (editat) Dupa ce am primit informatii de la posesori de ninja 300 m-am decis si am cumparat-o saptamana trecuta. Aspect sportiv, merge bine. Sunt foarte multumit. Editat Mai 21, 2014 de John22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Iunie 19, 2014 Autor Share Postat Iunie 19, 2014 Frumusica foc, sa-ti mearga bine! Ai la ea indicator de viteze? ....... am un sfat sa-ti dau legat de acest indicator. Abia azi am vazut postul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
John22 Postat Iulie 26, 2014 Share Postat Iulie 26, 2014 Nu amindicator de viteze. Am indicator pentru mers economic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Iunie 15, 2015 Autor Share Postat Iunie 15, 2015 Scriu sub impulsul unei mici bucurii, ieri celui mai "micut" coleg de calatorie dupa 200km facuti impreuna nu-i venea sa creada ca mobra mea are doar 300cc prin motoras. In rest, jumatatii rationale din mine ii este indeajuns ce poate, celeilalte i-ar mai trebui 15-20 caluti si un +30/40k/h - noroc ca invinge partea rationala mai des. Nu o recomand celor care fac calatorii mai mari de 500km/zi, decit daca tin prea mult la aspectul ei estetic si sint dispusi sa se chinuie pe acest lucru (ca mine). » Post actualizat in 15 Jun 2015 15:34Dupa 2 sezoane si ceva, am schimbat simeringuri la furca (a fost in garantie la acel moment), acum la 21000km in afara de ulei si filter cere lant si pinioane noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Aprilie 28, 2018 Autor Share Postat Aprilie 28, 2018 2015-2018 dupa un mic incident prin Bulgaria am schimbat un semighidon si sudat suportul scaritei (greu de condus +300km fara scarita sub schimbator). In rest am schimbat doar uleiuri si frine pina acum la 46.000 km, dar cere al 3-lea lant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Mai 11, 2018 Share Postat Mai 11, 2018 Hmmm la 46 mii trebuia sa il ai pe al 2 lea inca,cat de des il ungi/cureti?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Noiembrie 6, 2018 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2018 (editat) Rar, din pacate ...... este vina mea (comoditatea). Am schimbat kit-ul cu unul OEM, sint curios daca tine mai mult. » Post actualizat in 06 Nov 2018 11:27PS. Salutare! acum mi-am dat seama ca ne cunostem ..... Editat Noiembrie 6, 2018 de Contabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Septembrie 16, 2019 Autor Share Postat Septembrie 16, 2019 In 2019 la 61000 km, a cazut un rulment pe roata spate (fugea un pic spatele pe curbe de 2-3 luni), revizii, si se pare ca in curind un nou kit de lant, nici cel OEM nu dureaza mult la mine. Binenteles ca n-am ratat o mica "ghidusie", si am culcat-o iar pe iarba ..... ca la Bulgari in 2015. Daune .... semighidon dreapta indoit (am eu ce am cu asta), oglinda sparta, suport scarita rupt (ma plingeam ce greu este fara scarita stinga ..... si mai greu fara frina spate), geam semnal si becul aferent cioburi. In prima faza am cirpit-o, indreptat semighidon (neasteptat de usor), sudat si vopsit suport scarita (partea cu sudatul facuta la cineva de meserie) si pus un bec la semnalizator. In a-II-a faza, au venit piesele noi (non OEM, am considerat ca daca nu fac parte din motor, sist. frinare, electric si directie merge), au inceput problemele la : -oglinda, sistemul de rabatare al ei nesatisfacator, asa ca am luat doar geamul de la cea noua si l-am pus pe cea veche ... munca, cu un feon industrial am incalzit-o pe cea noua, la fel si pe cea veche ca sa intre geamul (diferenta mare a calitatii plasticului intre cele doua). -suportul stinga a mers brici montajul, in schimb la dreptul pe axul pe care intra pedala de frina, era un rest de lipitura care a trebuit indepartat ..... bloca pedala. -semnalizatoarele sint pe drum, dar nici nu-i zor, am gasit geamul necesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.